Rel onquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef Paul het volgende:
http://twitter.com/puala007/statuses/7608222324?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Bij dezequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en een in mn fobo, die door een user hier zelf is opgeslagen dus is vast nog wel terug te vinden
quote:
Je moest eens wetenquote:
ik wilde je niet vals beschuldigenquote:
Blijkt maar weer dat ze bij twitter geen Engels kunnen spreken.quote:This person has protected their tweets.
Nee, maar doelloos doorrellen na 1 topic is wat overdreven. We weten het nu wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, krijgt hij nu overal de schuld van?
ja, ik denk dat ze je met open armen ontvangtquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef remlof het volgende:
"This person has protected their tweets.
You need to send a request before you can start following this person."
Zal ik?
Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, krijgt hij nu overal de schuld van?
Ze heeft anders nog niet gepostquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu, maar doelloos doorrellen na 1 topic is wat overdreven. We weten het nu wel.
Dit is rellen om te rellen, niet omdat het enig doel heeft.
nee, ze denken dat ze schizofreen isquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ze bij twitter geen Engels kunnen spreken.
Neenquote:
daarom ben ik ook mod gewordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef maess het volgende:
kansloos topic, deel 1 was ook al een verzameling van de 24/7 fok users die niets te doen hebben.
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef maess het volgende:
kansloos topic, deel 1 was ook al een verzameling van de 24/7 fok users die niets te doen hebben.
tsssk ik ben de 08.00-17.00 fokkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef maess het volgende:
hahaahaquote:
Jij moet als mod al helemaal beter weten dan dit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daarom ben ik ook mod geworden
Mods zijn ook mensen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij moet als mod al helemaal beter weten dan dit.
En wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
Drogreden. Beleid is beleid mag ik aannemen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo fair om als er een topic over jou gaat de ander de kans te geven op weerwoord.
Dus dan had ze toch nog gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Drogreden. Beleid is beleid mag ik aannemen?
Zou ze denk je zo slim genoeg zijn om niet te reageren en dit allemaal te negeren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, maar doelloos doorrellen na 1 topic is wat overdreven. We weten het nu wel.
Nja, of kinderen. Volwassen kan ik ze niet meer noemen. Al jaren niet meer trouwens.quote:
Ze is op de hoogte van dit topic, anders scherm je je tweets niet af..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou ze denk je zo slim genoeg zijn om niet te reageren en dit allemaal te negeren?
Ze is zelfs online op Fok nuquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is op de hoogte van dit topic, anders scherm je je tweets niet af..
Ga je ondertitel eens veranderen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, of kinderen. Volwassen kan ik ze niet meer noemen. Al jaren niet meer trouwens.
Drogreden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Drogreden. Beleid is beleid mag ik aannemen?
Echt he?quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef L.no het volgende:
Deel 2 is niet nodig. Heb je niet genoeg van haar gefapt TS?
Omdat?quote:
Rebel Moraalridderquote:
ze kan het topic niet vindenquote:
lees de OP van Deel 1 pagina 1 t/m 3quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:11 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb deel 1 gemist. Kan iemand ff een samenvatting posten?
Nee? Ik weet niet waar je die info vandaan haalt. Het is een redelijk belachelijke foto en het leek me handig hem op te slaan voor latere doeleinden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:10 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Jij valt op vrouwen die op een man lijken en zichzelf ladyLIKE noemen?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee? Ik weet niet waar je die info vandaan haalt. Het is een redelijk belachelijke foto en het leek me handig hem op te slaan voor latere doeleinden.
quote:
Dat het logisch is dat er iemand unband wordt zodat hij/zij zich in het desbetreffende topic kan verdedigen. Geen consequent beleid. Unban dan iedereen waar een topic over gaande is terwijl zij niet kunnen reageren. Universaliteitsbeginsel.quote:
Pardon verkeerde gequote.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:13 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nee? Ik weet niet waar je die info vandaan haalt. Het is een redelijk belachelijke foto en het leek me handig hem op te slaan voor latere doeleinden.
Universaliteitsbeginsel is geen drogredenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat het logisch is dat er iemand unband wordt zodat hij/zij zich in het desbetreffende topic kan verdedigen. Geen consequent beleid. Unban dan iedereen waar een topic over gaande is terwijl zij niet kunnen reageren. Universaliteitsbeginsel.
Welke rar?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef MASD het volgende:
Is dat niet dat meisje die haar tieten in KPD had gepost en dat de admins die toen moesten verwijderen omdat ze net 17 was?
Die staan volgens mij in die fok.rar.
Goeiemorgenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:17 schreef MASD het volgende:
Is dat niet dat meisje die haar tieten in KPD had gepost en dat de admins die toen moesten verwijderen omdat ze net 17 was?
Die staan volgens mij in die fok.rar.
quote:
QFTquote:
De fok.rar.. Duh..quote:
en dat weet jij omdatquote:
dit topic gaan niet over jouquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:18 schreef Ladylike het volgende:
nevermind..
ik moet me minder opwinden
Ho ho.. Don't shoot the messenger.. De originele OP is niet van mij..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Dusssss.... Waarom zou je je door wat ze zegt aangevallen voelen? Omdat ze gelijk heeft, juist ja.
Je laat je wel heel erg kennen Bootje, fokverslaafde.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Dusssss.... Waarom zou je je door wat zei zegt aangevallen voelen? Omdat ze gelijk heeft, juist ja.
plus datquote:
Is die foto uit S&G btw echt van jou? Leuk pakjequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:20 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Dusssss.... Waarom zou je je door wat ze zegt aangevallen voelen? Omdat ze gelijk heeft, juist ja.
ik lig er niet wakker van hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Had m al aangepast hoorEen i teveel, waar je om wakker zou kunnen liggen.
Less words, more picturesquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Is die foto uit S&G btw echt van jou? Leuk pakje
en die deel je niet effequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
omdat ik die allang heb gezien.
Mooi, ik namelijk ook niet. Zal 'm weer terugveranderen in een typo, kan kunnen andere fokkers er ook opgewonden om worden en zichzelf blij voelen dat ze zulke typfouten niet maken.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:23 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van hoor.
Ja hey, ik vraag iets, antwoord dan met ja of nee. Geen tijd om alles te lezen, punt.quote:
En heeft een unban gekregen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
Samenvatting, please?
Minderjarig meisje post foto's
Die worden verwijderd
Zij boehoet op Twitter over FOK!
Zoiets?
zoiets jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
Samenvatting, please?
Die worden verwijderd
Zoiets?
TypEfouten...quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Mooi, ik namelijk ook niet. Zal 'm weer terugveranderen in een typo, kan kunnen andere fokkers er ook opgewonden om worden en zichzelf blij voelen dat ze zulke typfouten niet maken.
Meisje wordt gebanned op FOK! wegens crewbashing, plaatst frustratie op twitter, wordt gelezen door Paul! en een rel is geboren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef Bragi het volgende:
Samenvatting, please?
Die worden verwijderd
Zoiets?
wat tof! want anders lig je er wel wakker van?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Mooi, ik namelijk ook niet. Zal 'm weer terugveranderen in een typo, kan kunnen andere fokkers er ook opgewonden om worden en zichzelf blij voelen dat ze zulke typfouten niet maken.
Om jouw foutief spatiegebruik. "Te veel", niet "teveel".quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Had m al aangepast hoorEen i teveel, waar je om wakker zou kunnen liggen.
Typfouten is een typefout.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:24 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Hij is hier op 50%.quote:
Dat is dus het hele gebeuren in een notendop.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Meisje wordt gebanned op FOK! wegens crewbashing, plaatst frustratie op twitter, wordt gelezen door Paul! en een rel is geboren.
Foto's? Welke foto's?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:26 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk wordt er niet eens gereld. Er wordt een (ex) gebande besproken die gereld heeft en die toevallig wat KPD foto's heeft. Gezellig toch?
Uh, ik vind het lief dat je mij quote, maar maak aub even duidelijk dat die minder vriendelijke PM's niet van mij zijn..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat is dus het hele gebeuren in een notendop.
Dat er sensatiezoekers uit een of andere SC langskomen is totaal geen reden voor het ordinaire gescheld in mn pb dank u.
Heerlijk, die frusti'squote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat er sensatiezoekers uit een of andere SC langskomen is totaal geen reden voor het ordinaire gescheld in mn pb dank u.
Oh ga janken zeg.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, ik vind het lief dat je mij quote, maar maak aub even duidelijk dat die minder vriendelijke PM's niet van mij zijn..
JA!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:25 schreef MASD het volgende:
[..]
Ja hey, ik vraag iets, antwoord dan met ja of nee. Geen tijd om alles te lezen, punt.
Serieus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
Ze zijn niet van bootjequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Uh, ik vind het lief dat je mij quote, maar maak aub even duidelijk dat die minder vriendelijke PM's niet van mij zijn..
FOK in een notendopquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
En niet van mij!quote:
Ik kom op voor mijn vrienden die niet [kunnen] reagerenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ze kan het wel, alleen doet ze het niet. Tja, her loss..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kom op voor mijn vrienden die niet [kunnen] reageren
Niet iedereen is zo slim als Phpmystylequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef 3keernix het volgende:
Zijn je ook al aan het opbellen Yvonn?
Ik lach net zo hard meequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Wat kunnen wij Nederlanders ons toch lekker druk maken over dit soort onzin. En die Puala maar stukgaan te hele tijd over de ophef hier. Ze heeft jullie wel duidelijk waar ze jullie hebben wil.
Slotje? aangezien er toch niks meer gaat gebeuren qua reacties van Puala.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
dus.. maar he... en nu?
het was dus dom om dat op twitter te zetten als je niet wilt dat mensen het lezen
als je dan je twitter op niet lezen zet, is het nut van twitter een beetje verdwenen
ze is unbanned
en alles is al gezegd.....
dus?
Is dit een SC geworden waarin we hopen dat Puala nog gaat reageren maar wat niet gaat gebeuren?quote:
Je wilt hem toch niet dichtgooien?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef motorbloempje het volgende:
dus.. maar he... en nu?
het was dus dom om dat op twitter te zetten als je niet wilt dat mensen het lezen
als je dan je twitter op niet lezen zet, is het nut van twitter een beetje verdwenen
ze is unbanned
en alles is al gezegd.....
dus?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Als ze een grote mond op Twitter heeft, kan ze dat ook hier hebben iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze kan het wel, alleen doet ze het niet. Tja, her loss..
Misschien heeft ze toch geen behoefte om er nog verder op in te gaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Als ze een grote mond op Twitter heeft, kan ze dat ook hier hebben idd
neuh, ik mod ONZ nietquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Je wilt hem toch niet dichtgooien?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
permban!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind eigelijk dat ze weer gebanned moet worden als ze niet in dit topic komt reageren
Ja inderdaad. Take it or leave it..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik vind eigelijk dat ze weer gebanned moet worden als ze niet in dit topic komt reageren
Lees je nog even zeikerdje voor we gaan sluiten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:30 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat zeg ik er niet bij he.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en met ordinair gescheld bereik je uiteraard echt een hoop
Gast, wáár maak je je toch druk om?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef Piles het volgende:
[..]
Sluiten? Hell no!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lees je nog even zeikerdje voor we gaan sluiten?
Meisje wordt gebanned op FOK! wegens crewbashing, plaatst frustratie op twitter, wordt gelezen door Paul! en een rel is geboren.
Want dát was alles.
Gelukkigquote:
Ja maar. maar..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik vulde je alleen even aan
Whehequote:Op woensdag 13 januari 2010 15:34 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Gast, wáár maak je je toch druk om?
Als jullie zo graag ruzie willen hebben, ga dan naar buiten, gooi een baksteen tegen een willekeurig persoon aan en ga het daar lekker mee uitvechten.
God wat zijn jullie triest zeg.
Moet wel toegeven dat het erg vermakelijk is, jullie lijken net van die kleine miertjes tussen twee glaasjes, heerlijk om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |