Rel onquote:Op woensdag 13 januari 2010 11:55 schreef Paul het volgende:
http://twitter.com/puala007/statuses/7608222324?
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Bij dezequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en een in mn fobo, die door een user hier zelf is opgeslagen dus is vast nog wel terug te vinden
quote:
Je moest eens wetenquote:
ik wilde je niet vals beschuldigenquote:
Blijkt maar weer dat ze bij twitter geen Engels kunnen spreken.quote:This person has protected their tweets.
Nee, maar doelloos doorrellen na 1 topic is wat overdreven. We weten het nu wel.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, krijgt hij nu overal de schuld van?
ja, ik denk dat ze je met open armen ontvangtquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef remlof het volgende:
"This person has protected their tweets.
You need to send a request before you can start following this person."
Zal ik?
Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Whehe, krijgt hij nu overal de schuld van?
Ze heeft anders nog niet gepostquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu, maar doelloos doorrellen na 1 topic is wat overdreven. We weten het nu wel.
Dit is rellen om te rellen, niet omdat het enig doel heeft.
nee, ze denken dat ze schizofreen isquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef Hondenbrokken het volgende:
[..]
Blijkt maar weer dat ze bij twitter geen Engels kunnen spreken.
Neenquote:
daarom ben ik ook mod gewordenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef maess het volgende:
kansloos topic, deel 1 was ook al een verzameling van de 24/7 fok users die niets te doen hebben.
Hoiquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef maess het volgende:
kansloos topic, deel 1 was ook al een verzameling van de 24/7 fok users die niets te doen hebben.
tsssk ik ben de 08.00-17.00 fokkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef maess het volgende:
hahaahaquote:
Jij moet als mod al helemaal beter weten dan dit.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daarom ben ik ook mod geworden
Mods zijn ook mensen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij moet als mod al helemaal beter weten dan dit.
En wat is daar precies mis mee?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
Drogreden. Beleid is beleid mag ik aannemen?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel zo fair om als er een topic over jou gaat de ander de kans te geven op weerwoord.
Dus dan had ze toch nog gelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Drogreden. Beleid is beleid mag ik aannemen?
Zou ze denk je zo slim genoeg zijn om niet te reageren en dit allemaal te negeren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee, maar doelloos doorrellen na 1 topic is wat overdreven. We weten het nu wel.
Nja, of kinderen. Volwassen kan ik ze niet meer noemen. Al jaren niet meer trouwens.quote:
Ze is op de hoogte van dit topic, anders scherm je je tweets niet af..quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou ze denk je zo slim genoeg zijn om niet te reageren en dit allemaal te negeren?
Ze is zelfs online op Fok nuquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze is op de hoogte van dit topic, anders scherm je je tweets niet af..
Ga je ondertitel eens veranderen!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, of kinderen. Volwassen kan ik ze niet meer noemen. Al jaren niet meer trouwens.
Drogreden?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:03 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Drogreden. Beleid is beleid mag ik aannemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |