Dat is een heel goed voornemenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:21 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik hoop dat ik als ik ooit moeder word niet zo'n overbezorgde ben. En mijn kind wel aan ander durf te geven zonder er bij te gaan zitten en te vertellen wat die moet doen.
tis ook niet zo dat dit nu mij een enorm verlangen geeft. nee, maar dat wil ook niet zeggen dat ik t uitsluit. k geniet gewoon van de dag. ow en een vent dat moet ik ook eerst zien enzo.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Kan me er echt niets bij voorstellen, wellicht is het anders als het je eigen kinderen zijn maar dat gedoe met kinderen maakt niets in mij wakker en trouwens om eigen kinderen te krijgen zou mijn situatie wel heel erg moeten wijzigen...eerst een vent vinden waarmee ik ze überhaupt wil krijgen (alleen kinderen krijgen is geen optie voor mij), de financiën zouden beter moeten zijn dan ze nu zijn en dan nog zwanger zien te raken op mijn leeftijd
....kans is dus nihil tot 0 dat ze hier nog komen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:23 schreef ferrari_rood het volgende:
@cat als taalnazi
Is het:
ik ben benieuwd hoe het uiteindelijk is gegaan
of
ik ben benieuwt hoe het uiteindelijk is gegaan
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:19 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Lolhaha!
Nou, ik kan me idd ook wel ergeren maar ik denk dat het toch anders is met je eigen kind. Al zal ik er wel 1 krijgen die de hele tijd wegrent, mn man heeft namelijk ADHD en dat schijnt wel erg erfelijk te zijn..![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
tis ook niet zo dat dit nu mij een enorm verlangen geeft. nee, maar dat wil ook niet zeggen dat ik t uitsluit. k geniet gewoon van de dag. ow en een vent dat moet ik ook eerst zien enzo.
overigens vind ik het zo lief ook van die vriendin dat als ik daar ben dat ik met haar kids mag tutten. kan me goed voorstellen dat t als verse mams niet makkelijk is. maar zo lief dat ze t wel met me deelt
Nieuwsgierig. Je bent namelijk gierig naar nieuwsquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
dacht ik ookal maar sommige collega's op een pabo forum denken er anders over.
Ook stagiaires die nieuwsschierig schrijven
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Wat erg!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben benieuwd met een t schrijven, serieus?quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd ook een kwalijke zaak wanneer leerkrachten de d's en t's fout doenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het wel. En dat je d/t fouten maakt dat snap ik best. Dat doe ik ook weleens maar nieuwsgierig is een woord dat je goed moet schrijven net als hartstikke.
Als leerkracht of stagiaire in het onderwijs bedoel ik dan.
GREYS!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Jarig
![]()
Mag ik nu aan m'n mid-life crisis beginnen? En zo ja, waar haal ik een leuke meid van mid-twintig vandaan? Dat schijnt erbij te horen en ook helemaal niet moeilijk te zijn voor een oudere () man, maar ik vind ze maar niet
. Of moet ik me dan belachelijk hip en 'jong' gaan gedragen, dan pas ik er liever voor.
Ik snap dat niet. Je wordt betaald om kinderen de juiste spelling aan te leren. En het kan natuurlijk dat jij daar zelf ook moeite mee hebt. Maar dan moet je dus harder studeren en die rijtjes in je hoofd rammen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik weet het wel. En dat je d/t fouten maakt dat snap ik best. Dat doe ik ook weleens maar nieuwsgierig is een woord dat je goed moet schrijven net als hartstikke.
Als leerkracht of stagiaire in het onderwijs bedoel ik dan.
Zou je die man niet eerst eens feliciteren voordat je mij te grabbel gooit?quote:
Ik bied hem jou aan als kado, dat lijkt me felicitatie genoegquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou je die man niet eerst eens feliciteren voordat je mij te grabbel gooit?GEFELICITEERD BAAF!
Hoe jong ben je geworden?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feli!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Jarig
![]()
Mag ik nu aan m'n mid-life crisis beginnen? En zo ja, waar haal ik een leuke meid van mid-twintig vandaan? Dat schijnt erbij te horen en ook helemaal niet moeilijk te zijn voor een oudere () man, maar ik vind ze maar niet
. Of moet ik me dan belachelijk hip en 'jong' gaan gedragen, dan pas ik er liever voor.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Jarig
![]()
Alvast een aai over je bolletje.quote:
Gelukkige verjaardag!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Jarig
![]()
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat dat goedkomt met die stage plek
Ik loop nu 40u per week stage he... dus ik ben bekaf als ik thuiskomnu dus niet anders
Maar het is wel leuk en gezellig
Haha jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:25 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik liep als kind altijd weg (ja was een ondernemend typje...ik kon de weg naar oma/opa zelf wel vinden) en heb geen ADHD dus zet je maar schrap als het zover mag komen
Gefeliiiiiiiiquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Jarig
![]()
Ohjeequote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
Helleu![]()
Jarig
![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Helemaal niet gezien dat je jarig wasen laat ik dan gezien de rest van je post even een toepasselijke felicitatie erbij nemen
[ afbeelding ]
Troost jequote:
Lees het geheel wel in het volgende topicquote:
Die is grappigquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:52 schreef Greys het volgende:
Oeh, de Southpark aflevering dat ze high worden van kattenpies is nu
Zolang je niet alleen in dat ondergoed gaat lopenquote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb lang ondergoed gekochtwat ziet dat er ontzettend dom uit
![]()
quote:
Wat een goed nieuws!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef senesta het volgende:
Nichtje is thuis![]()
![]()
Oh en goedeavond allemaal
Foto!!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:53 schreef MrSubtle het volgende:
Ik heb lang ondergoed gekochtwat ziet dat er ontzettend dom uit
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:56 schreef senesta het volgende:
Nichtje is thuis![]()
![]()
Oh en goedeavond allemaal
Ik ben niet heel moeilijk maar ik ben wel heel erg selectief in waar ik mijn kinderen achterlaat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |