Ja jaquote:
Ik heb alleen jouw nummer geloof ik, dus jij krijgt het drukquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Oh en Subtle, als je eenzaam bent mag je ons ook allemaal vast smsen!
Oh ja, dat is ook zo natuurlijk, maar meer het de taal niet kennen en dan daar helemaal alleen zitten lijkt me zo eng. Dat je niemand hebt die kan helpen met het zoeken naar een hotel ofzo, ik zou bang zijn dat ik op straat moet slapen enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 14:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach ik steek zo'n 2 koppen uit boven die chineesjes, daar gaat mij niks gebeuren hoorik moet alleen niet uitglijden op de Chinese muur, anders lig ik daar in m'n eentje dood te vriezen
Het was een liefdesbrief aan Greysquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd dan, ik ga voor mijn pm box liggen vast
Catje ook toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb alleen jouw nummer geloof ik, dus jij krijgt het druk
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MissBliss het volgende:
Dat werd tijd [ afbeelding ]
[..]
Oh ja, dat is ook zo natuurlijk, maar meer het de taal niet kennen en dan daar helemaal alleen zitten lijkt me zo eng. Dat je niemand hebt die kan helpen met het zoeken naar een hotel ofzo, ik zou bang zijn dat ik op straat moet slapen enzo
*terugrent naar PMbox om de subtiel mwehehe verborgen hints van passie en verlangen te ontdekken in die tekst*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het was een liefdesbrief aan Greyssorry
Ja potver zeg! Ik zit al een week in mijn uppie remi te zijn hier hè? Ik kan wel een liefdesbrief die mijn hart verwarmd gebruiken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het was een liefdesbrief aan Greyssorry
Jaaa, het zal ook allemaal wel goedkomen! Het zou niks voor mij zijn iigquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 14:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Dan bel ik toch gewoon bij een chiinees gezin aan en wijs op mijn woordenboekje naar "slapen?" en wapper met wat geldkomt goed...
Ja ik heb er een paar hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Catje ook toch?
En welke telefoon gaat er mee deze keer?
Ahwwwwwwquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer terug van de DA. Het ziet er momenteel toch niet zo goed uit. Hij heeft veel pijn en is erg mager.
We gaan nu dwangvoeren.
Jeetje wat naarquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer terug van de DA. Het ziet er momenteel toch niet zo goed uit. Hij heeft veel pijn en is erg mager.
We gaan nu dwangvoeren.
Ooooh getver wat naar voor jullie. Bah ik hoop toch zo dat het goed gaat komen. Succes en sterkte.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
We gaan nu dwangvoeren.
Pijn van de operatie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
We gaan nu dwangvoeren.
yepquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:19 schreef Morretje het volgende:
MrS, fijne vakantie alvast, zaterdag ga je toch?
Moeilijk is dat. Ook omdat je het net allemaal al es hebt doorgemaakt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik hem zo zie denk ik even hadden we hem maar niet laten opereren. Maar goed dan was het binnenkort waarschijnlijk over geweest. En morgen zijn we allebei niet thuis
En het mijnes!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb alleen jouw nummer geloof ik, dus jij krijgt het druk
En hoe lang duurt het voor je iets hoort van die pathaloog?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie. Mijn schoonouders doen dit echt niet. vrienden zijn ook aan het werk gelukkig komt de hulp morgenmiddag en ik ga gewoon op tijd naar huis. Ik neem wel werk mee naar huis.
We wachten in ieder geval af wat de pathaloog zegt. En aan de hand daarvan nemen wij een beslissing.
Die zien dr echt heel erg lekker uit, wat heb je er in zitten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
worst timing ever, maar de bapao's zijn klaar
He, wat een timing allemaal. Misschien dat hij nog wat opknapt de komende uren? Of zit dat er zo snel niet in?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders zijn op vakantie. Mijn schoonouders doen dit echt niet. vrienden zijn ook aan het werk gelukkig komt de hulp morgenmiddag en ik ga gewoon op tijd naar huis. Ik neem wel werk mee naar huis.
We wachten in ieder geval af wat de pathaloog zegt. En aan de hand daarvan nemen wij een beslissing.
hopelijk vandaag en anders morgen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En hoe lang duurt het voor je iets hoort van die pathaloog?
Naar om je beestje zoveel pijn te zien lijden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik hem zo zie denk ik even hadden we hem maar niet laten opereren. Maar goed dan was het binnenkort waarschijnlijk over geweest. En morgen zijn we allebei niet thuis
Draag je mij(n nummer) ook bij je?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:05 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ja ik heb er een paar hoor(edit: nummers van hier dan, niet telefoons
)
Ik neem dit keer denk ik allebei de telefoons mee voor de zekerheid, maar mijn prive telefoon (dat nr heb jij) ga ik bij me dragen gedurende de dag
Ah ok, ik dacht ff dat dat nog dagen kon duren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:32 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hopelijk vandaag en anders morgen.
kip, gebakken in een prutje van kurkuma en kokos enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die zien dr echt heel erg lekker uit, wat heb je er in zitten?
Ik weet het niet we gaan hem straks weer een spuit dwangvoer geven. hill a/d en ORS en dan nog astonautenvoer. Hopelijk krijgt hij er wat energie van maar slapen is natuurlijk ook goed. Het is zo tegenstrijdig allemaal.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:31 schreef Morretje het volgende:
[..]
He, wat een timing allemaal. Misschien dat hij nog wat opknapt de komende uren? Of zit dat er zo snel niet in?
Klinkt echt heel lekkerquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kip, gebakken in een prutje van kurkuma en kokos enzo![]()
deze keer het prutje maar kant en klaar gehaald, had even geen zin in kliederen met saus enzo![]()
oh en een beetje sambal![]()
quote:
Heerlijk, maar ik zou er niet de hele dag op kunnen leven denk ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dit had ik dr vandaag in:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:37 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja, dit had ik dr vandaag in:
[ afbeelding ]
Dat dacht ik ook maar als lunch is dat echt wel voldoende!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Heerlijk, maar ik zou er niet de hele dag op kunnen leven denk ik
Oh dan had je te veel vulling in te weinig deeg, das echt een kwestie van de goede balans vinden ff.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben vooral heel blij dat ze er deze keer gewoon erg mooi uitzien, de vorige keren wilden ze er nog wel eens als spengbab uit komen. kwam de vulling door het deeg naarbuiten ofzo
![]()
maar deze zien er mooi rond en dik en poofy uit
nee geen baan, ik heb het uiterlijk als luie hippie niet echt mee gok ikquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:41 schreef ferrari_rood het volgende:
@zwabber je bent goed bezig met je leven op de rails te krijgen. Je hebt op dit moment geen (bij)baan ofwel?
Hopelijk gaat alles goed met je studie moet je competentie gericht gaan werken?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dan had je te veel vulling in te weinig deeg, das echt een kwestie van de goede balans vinden ff.
Nou, Puk slikt nog geen medicijnen dus daar komt het iig niet door.quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat kan wel...sterker nog het kan zelfs door medicijnen komen....hier zit een poes(Coriandra) aan de medicijnen voor haar astma en die medicijnen zorgen ervoor dat de mannelijke hormoonaanmaak gestimuleerd wordt....merkbare gedragsverandering: agressiever gedrag dan vroeger en ja ook helaas af en toe sproeien (en zij is al sinds 10 jaar "geholpen")....helaas maar ze kan niet zonder die medicijnen dus af en toe is het hier.....Coriandra!!!!
hbo ja, ik kijk later nog wel of ik het ook op wo af ga makenquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
hbo niveau zwabber?
@oh-oh welke in jouw nieuwe bentobox precies? ik vind die wel echt gaaf en makkelijk. Ik heb nu altijd verschillende bakjes mee en dat is zo onhandig.
Ik heb er twee maar gebruik er altijd maar 1 eigenlijkquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:47 schreef ferrari_rood het volgende:
hbo niveau zwabber?
@oh-oh welke in jouw nieuwe bentobox precies? ik vind die wel echt gaaf en makkelijk. Ik heb nu altijd verschillende bakjes mee en dat is zo onhandig.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hbo ja, ik kijk later nog wel of ik het ook op wo af ga maken
industrieel ontwerpen in rotterdam zit in een oude opgeknapte havenloods, dat gebouw is zo tof![]()
De loods rechts, alles eigenlijk in het plaatje
[ afbeelding ]
de klaslokalen zijn modules, los neergezet in een grote hal
[ afbeelding ]
ik ga me daar wel vermaken
Uhm, ik kon de link niet meer vinden in mijn ebay, ik ga nog es voor je zoekenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:01 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik bedoelde onderste welke is dat en waar op ebay vind ik die?
Mooie school hoor zwabber. Ik vind oude basisscholen ook zo mooi die ademen echt onderwijs uit en zijn niet zo onlogisch als de nieuwe.
Is het duidelijk te merken dat ik afleiding zoek?
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef nieslief het volgende:
Mijn hele huis ruikt naar Lush ik heb die doos open op de trap gezet dus die geur is nu overal want ik heb een open trappenhal zeg maar.
RDM gebouw van de Hogeschool Rotterdam!quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hbo ja, ik kijk later nog wel of ik het ook op wo af ga maken
industrieel ontwerpen in rotterdam zit in een oude opgeknapte havenloods, dat gebouw is zo tof![]()
De loods rechts, alles eigenlijk in het plaatje
[ afbeelding ]
de klaslokalen zijn modules, los neergezet in een grote hal
[ afbeelding ]
ik ga me daar wel vermaken
Ja, ist nou gelukt met je boor?? En het gaatje??quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga zo even met de boor enzo emigreren naar mijn moeder
Ik vind toch zo een raar geval F_R, we gaan hier maar weer duimen voor Rossi.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
We gaan nu dwangvoeren.
Nog een vraag hoe kan ik dat spul het beste bewaren?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn hele huis ruikt al jaren naar Lush , ik heb alles op 1 verdieping en de stash staat op de slaapkamer en de badkamer
![]()
En nu staan de ballen van gisteren nog in de woonkamer, want die moet ik nog opbergen
Da's niet leuk. En dat is zacht uitgedrukt. Die scheve verhouding hebben wij hier in de familie ook ergens en dat is niet fijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:28 schreef Enfermera het volgende:
Echt zo erg. Zusje van mn man wordt continue voorgetrokken door haar moeder, woont nog thuis (zonder inwoonkosten) en heeft een HBO-diploma maar kan daar geen werk in vinden. Oom van mn man woont in Dubai en daar gaan ze (zusje en moeder) over een paar weken heen, goh, waar zou ze dat geld toch vandaan halen??![]()
Zelf zegt ze; gespaard. Terwijl je dat gat in haar hand van een kilometer afstand kan zien.
![]()
Bulliequote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef Strega het volgende:
Hier liggen twee Bullen tevreden te slapen.![]()
De twee andere ook, maar die slapen altijd veel.
We staan eigenlijk versteld dat het zo goed gaat. (even afkloppen)
Bullie word ook al veel vrijer in z'n gedrag. Hij is echt lief.
Misschien heeft hij ook eerder gemerkt dat er niet echt van hem werd gehouden en dat hij daar bij het ouder worden nerveus van werd en zijn plas af en toe liet lopen. Sowieso is ie waarschijnlijk nu pas waar hij hoort te zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef Strega het volgende:
Hier liggen twee Bullen tevreden te slapen.![]()
De twee andere ook, maar die slapen altijd veel.
We staan eigenlijk versteld dat het zo goed gaat. (even afkloppen)
Bullie word ook al veel vrijer in z'n gedrag. Hij is echt lief.
Bij ons krijgt iedereen iets anders.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef nieslief het volgende:
[..]
Da's niet leuk. En dat is zacht uitgedrukt. Die scheve verhouding hebben wij hier in de familie ook ergens en dat is niet fijn.
Ik ben vandeweek nog bij Lush in Den Haag geweest. Grabbags op en ik kwam er thuis pas achter dat ik beter wel een stuk Karma had kunnen halen. Achteraf gezien had ik wel een stukie Porridge willen proberen. Maar ik heb wel een King of Skin en een Dreamtime templebalm gekocht, waar ik erg blij mee ben.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo.
En zo leuk al die beginnende lushiesheel herkenbaar, maar ik ben op t moment helemaal verzadigd
Wil je porridge?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben vandeweek nog bij Lush in Den Haag geweest. Grabbags op en ik kwam er thuis pas achter dat ik beter wel een stuk Karma had kunnen halen. Achteraf gezien had ik wel een stukie Porridge willen proberen. Maar ik heb wel een King of Skin en een Dreamtime templebalm gekocht, waar ik erg blij mee ben.
Ben gelijk mijn stash eens nagelopen om uitgedroogde stukjes weg te doen. Er is zat, maar niet verschrikkelijk veel.
Ik ben momenteel helemaal into de Porridge, doe zat in bij de goodies uit de UK en ik blijf maar aan mezelf ruikenquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo.
En zo leuk al die beginnende lushiesheel herkenbaar, maar ik ben op t moment helemaal verzadigd
Ja, maar het blijft maar door m'n hoofd malen hé? Wat bezield iemand om zo'n lief ventje na 11 jaar op straat te zetten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook eerder gemerkt dat er niet echt van hem werd gehouden en dat hij daar bij het ouder worden nerveus van werd en zijn plas af en toe liet lopen. Sowieso is ie waarschijnlijk nu pas waar hij hoort te zijn.
Ik ruik al de hele dag american creamquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn haar ruikt goddelijk naar big en retread
Heel graag. Hij leek me lekker romig en ik geloof dat ie ook goed was voor een droge huid.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wil je porridge?
Krijg je van me, ik heb veel te veel porridge![]()
King of Skin is geniaal he?
Misschien gedroeg hij zich daar heel anders, maar dan nog hoor..ik kan er ook niet bij.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft maar door m'n hoofd malen hé? Wat bezield iemand om zo'n lief ventje na 11 jaar op straat te zetten?![]()
Ik kan er gewoon niet bij. Kijk er kan altijd iets mis gaan ergens, overlijden, ongelukken, scheidingen enz. Maar gewoon zo'n dier dumpen als vuilnis? Het wil er bij mij maar niet in.
Wat is die King of Skin precies?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben vandeweek nog bij Lush in Den Haag geweest. Grabbags op en ik kwam er thuis pas achter dat ik beter wel een stuk Karma had kunnen halen. Achteraf gezien had ik wel een stukie Porridge willen proberen. Maar ik heb wel een King of Skin en een Dreamtime templebalm gekocht, waar ik erg blij mee ben.
Ben gelijk mijn stash eens nagelopen om uitgedroogde stukjes weg te doen. Er is zat, maar niet verschrikkelijk veel.
Die ga ik mooi halen nu hij zoveel lof oogst, dus oh oh weekend voor de 15e feb blijf jij bij die king of skin vandaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel graag. Hij leek me lekker romig en ik geloof dat ie ook goed was voor een droge huid.
King of skin is idd geniaal. Maar zelfs met dat EN insmeren met Dream cream maakt nog niet dat mijn huid stopt met jeuken. Daar helpt met dit weer helemaal niks tegen.
Ik heb een extreem droge huid.
Shake hands, ik krijg dan ook jeuk aan m'n zijkanten, de flanken zeg maar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heel graag. Hij leek me lekker romig en ik geloof dat ie ook goed was voor een droge huid.
King of skin is idd geniaal. Maar zelfs met dat EN insmeren met Dream cream maakt nog niet dat mijn huid stopt met jeuken. Daar helpt met dit weer helemaal niks tegen.
Ik heb een extreem droge huid.
Dat is hetzelfde verhaal als Boor van Greys. Belachelijk gewoon. Maar ook hoe die mensen in elkaar zitten. Ik heb ook weleens een kat naar het asiel moeten brengen en dat deed zo'n pijn. Die is wel goed terecht gekomen. Ik wilde dat ook echt weten. Ik vond het zelfs al erg dat ik vorig jaar Tommie alleen tijdelijk kon opvangen via iemand van Fok! Hoewel ik verschrikkelijk blij ben dat hij ook bij andere Fok!kers een echt liefdevol thuis heeft gevonden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, maar het blijft maar door m'n hoofd malen hé? Wat bezield iemand om zo'n lief ventje na 11 jaar op straat te zetten?![]()
Ik kan er gewoon niet bij. Kijk er kan altijd iets mis gaan ergens, overlijden, ongelukken, scheidingen enz. Maar gewoon zo'n dier dumpen als vuilnis? Het wil er bij mij maar niet in.
ja, daar ja. Toevallig heb ik die laatst in de hand gehad en laten staan. Ik dacht: weer een fortuin en ik weet niet of het ook helpt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Shake hands, ik krijg dan ook jeuk aan m'n zijkanten, de flanken zeg maar.
De extra voedende bodycreme van Rituals, honing en roos helpt wel gelukkig.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die ga ik mooi halen nu hij zoveel lof oogst, dus oh oh weekend voor de 15e feb blijf jij bij die king of skin vandaan
Ja, hij geeft het hier ook aan en loopt dan naar de achterdeur. Och en die twee plasjes van de eerste dag? Zenuwen waarschijnlijk. Hij heeft natuurlijk ook heel wat voor z'n kiezen gehad.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien gedroeg hij zich daar heel anders, maar dan nog hoor..ik kan er ook niet bij.
Whoopje heeft hier toen we net verhuisd waren een paar plasjes gedaan nu ja opruimen en klaar, juist daardoor had ze zoiets van oh ik moet dus naar de deur lopen en dan mag ik plassen, nou ok.
KoS is een zeep, maar geen zeep. Het is vettig en je zeept je dan in. Daarna spoel je het een beetje af en dep je jezelf droog. Dan zou je, als het goed is, geen bodylotion nodig hebben. Ruikt goddelijk.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef Strega het volgende:
[..]
Wat is die King of Skin precies?
Die Karma, die vond ik altijd al zo lekker ruiken, heb er nog wat poeder van, heerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |