Ja jaquote:
Ik heb alleen jouw nummer geloof ik, dus jij krijgt het drukquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
Oh en Subtle, als je eenzaam bent mag je ons ook allemaal vast smsen!
Oh ja, dat is ook zo natuurlijk, maar meer het de taal niet kennen en dan daar helemaal alleen zitten lijkt me zo eng. Dat je niemand hebt die kan helpen met het zoeken naar een hotel ofzo, ik zou bang zijn dat ik op straat moet slapen enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 14:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ach ik steek zo'n 2 koppen uit boven die chineesjes, daar gaat mij niks gebeuren hoorik moet alleen niet uitglijden op de Chinese muur, anders lig ik daar in m'n eentje dood te vriezen
Het was een liefdesbrief aan Greysquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou ik ben benieuwd dan, ik ga voor mijn pm box liggen vast
Catje ook toch?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb alleen jouw nummer geloof ik, dus jij krijgt het druk
quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MissBliss het volgende:
Dat werd tijd [ afbeelding ]
[..]
Oh ja, dat is ook zo natuurlijk, maar meer het de taal niet kennen en dan daar helemaal alleen zitten lijkt me zo eng. Dat je niemand hebt die kan helpen met het zoeken naar een hotel ofzo, ik zou bang zijn dat ik op straat moet slapen enzo
*terugrent naar PMbox om de subtiel mwehehe verborgen hints van passie en verlangen te ontdekken in die tekst*quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het was een liefdesbrief aan Greyssorry
Ja potver zeg! Ik zit al een week in mijn uppie remi te zijn hier hè? Ik kan wel een liefdesbrief die mijn hart verwarmd gebruiken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:49 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het was een liefdesbrief aan Greyssorry
Jaaa, het zal ook allemaal wel goedkomen! Het zou niks voor mij zijn iigquote:Op woensdag 13 januari 2010 @ 14:50 schreef MrSubtle het volgende:
[..]![]()
Dan bel ik toch gewoon bij een chiinees gezin aan en wijs op mijn woordenboekje naar "slapen?" en wapper met wat geldkomt goed...
Ja ik heb er een paar hoorquote:Op woensdag 13 januari 2010 14:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Catje ook toch?
En welke telefoon gaat er mee deze keer?
Ahwwwwwwquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer terug van de DA. Het ziet er momenteel toch niet zo goed uit. Hij heeft veel pijn en is erg mager.
We gaan nu dwangvoeren.
Jeetje wat naarquote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij zijn weer terug van de DA. Het ziet er momenteel toch niet zo goed uit. Hij heeft veel pijn en is erg mager.
We gaan nu dwangvoeren.
Ooooh getver wat naar voor jullie. Bah ik hoop toch zo dat het goed gaat komen. Succes en sterkte.quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
We gaan nu dwangvoeren.
Pijn van de operatie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 15:04 schreef ferrari_rood het volgende:
We gaan nu dwangvoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |