abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:41:30 #76
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_76767697
Oh mèn f_r wat zielig voor Rossi ik hoop echt dat er wat positieve berichten van de patholoog komen

DML werk je niet over kop straks ben je een vaatdoekje als de mister weer thuis is

MrS alvast een hele fijne vakantie, ik zeg het gewoon nog een keer hoor al s je voor zaterdag nog een keer komt Ik ken nog een verhaal van iemand die alleen naar China ging maar dat zal ik hier maar niet vertellen
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_76767716
Hallo.

En zo leuk al die beginnende lushies heel herkenbaar, maar ik ben op t moment helemaal verzadigd
pi_76767767
eindelijk handdoekringen en toiletrolhouder gekocht
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:45:24 #79
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76767858
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:34 schreef nieslief het volgende:

[..]

Da's niet leuk. En dat is zacht uitgedrukt. Die scheve verhouding hebben wij hier in de familie ook ergens en dat is niet fijn.
Bij ons krijgt iedereen iets anders.
Mijn broertje woont ook nog thuis en ik zou het niet eens gek vinden als mn ouders hem gewoon nog mee zouden nemen overal naar toe hoor, en ook voor hem betalen.
Dat hoeft toch niet allemaal per persoon hetzelfde te zijn?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_76768090
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo.

En zo leuk al die beginnende lushies heel herkenbaar, maar ik ben op t moment helemaal verzadigd
Ik ben vandeweek nog bij Lush in Den Haag geweest. Grabbags op en ik kwam er thuis pas achter dat ik beter wel een stuk Karma had kunnen halen. Achteraf gezien had ik wel een stukie Porridge willen proberen. Maar ik heb wel een King of Skin en een Dreamtime templebalm gekocht, waar ik erg blij mee ben.
Ben gelijk mijn stash eens nagelopen om uitgedroogde stukjes weg te doen. Er is zat, maar niet verschrikkelijk veel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:50:52 #81
176471 oh-oh
pi_76768133
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik ben vandeweek nog bij Lush in Den Haag geweest. Grabbags op en ik kwam er thuis pas achter dat ik beter wel een stuk Karma had kunnen halen. Achteraf gezien had ik wel een stukie Porridge willen proberen. Maar ik heb wel een King of Skin en een Dreamtime templebalm gekocht, waar ik erg blij mee ben.
Ben gelijk mijn stash eens nagelopen om uitgedroogde stukjes weg te doen. Er is zat, maar niet verschrikkelijk veel.
Wil je porridge?
Krijg je van me, ik heb veel te veel porridge
King of Skin is geniaal he?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 januari 2010 @ 16:52:03 #82
163650 Greys
pi_76768218
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:42 schreef Memento-Mori het volgende:
Hallo.

Ik ben momenteel helemaal into de Porridge, doe zat in bij de goodies uit de UK en ik blijf maar aan mezelf ruiken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76768323
mijn haar ruikt goddelijk naar big en retread
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 16:57:13 #84
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_76768498
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:37 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Misschien heeft hij ook eerder gemerkt dat er niet echt van hem werd gehouden en dat hij daar bij het ouder worden nerveus van werd en zijn plas af en toe liet lopen. Sowieso is ie waarschijnlijk nu pas waar hij hoort te zijn.
Ja, maar het blijft maar door m'n hoofd malen hé? Wat bezield iemand om zo'n lief ventje na 11 jaar op straat te zetten?
Ik kan er gewoon niet bij. Kijk er kan altijd iets mis gaan ergens, overlijden, ongelukken, scheidingen enz. Maar gewoon zo'n dier dumpen als vuilnis? Het wil er bij mij maar niet in.
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  woensdag 13 januari 2010 @ 16:57:52 #85
176471 oh-oh
pi_76768529
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:54 schreef Memento-Mori het volgende:
mijn haar ruikt goddelijk naar big en retread
Ik ruik al de hele dag american cream
( Groucho Marx )
pi_76768596
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Wil je porridge?
Krijg je van me, ik heb veel te veel porridge
King of Skin is geniaal he?
Heel graag. Hij leek me lekker romig en ik geloof dat ie ook goed was voor een droge huid.
King of skin is idd geniaal. Maar zelfs met dat EN insmeren met Dream cream maakt nog niet dat mijn huid stopt met jeuken. Daar helpt met dit weer helemaal niks tegen.
Ik heb een extreem droge huid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_76768638
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef Strega het volgende:

[..]

Ja, maar het blijft maar door m'n hoofd malen hé? Wat bezield iemand om zo'n lief ventje na 11 jaar op straat te zetten?
Ik kan er gewoon niet bij. Kijk er kan altijd iets mis gaan ergens, overlijden, ongelukken, scheidingen enz. Maar gewoon zo'n dier dumpen als vuilnis? Het wil er bij mij maar niet in.
Misschien gedroeg hij zich daar heel anders, maar dan nog hoor..ik kan er ook niet bij.
Whoopje heeft hier toen we net verhuisd waren een paar plasjes gedaan nu ja opruimen en klaar, juist daardoor had ze zoiets van oh ik moet dus naar de deur lopen en dan mag ik plassen, nou ok.
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 17:00:55 #88
72518 Strega
pi_76768658
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:50 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Wat is die King of Skin precies?
Die Karma, die vond ik altijd al zo lekker ruiken, heb er nog wat poeder van, heerlijk.
Bullie is thuis
pi_76768697
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heel graag. Hij leek me lekker romig en ik geloof dat ie ook goed was voor een droge huid.
King of skin is idd geniaal. Maar zelfs met dat EN insmeren met Dream cream maakt nog niet dat mijn huid stopt met jeuken. Daar helpt met dit weer helemaal niks tegen.
Die ga ik mooi halen nu hij zoveel lof oogst, dus oh oh weekend voor de 15e feb blijf jij bij die king of skin vandaan
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 17:04:19 #90
72518 Strega
pi_76768807
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:59 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Shake hands, ik krijg dan ook jeuk aan m'n zijkanten, de flanken zeg maar.
De extra voedende bodycreme van Rituals, honing en roos helpt wel gelukkig.
Bullie is thuis
pi_76768808
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 16:57 schreef Strega het volgende:

[..]

Dat is hetzelfde verhaal als Boor van Greys. Belachelijk gewoon. Maar ook hoe die mensen in elkaar zitten. Ik heb ook weleens een kat naar het asiel moeten brengen en dat deed zo'n pijn. Die is wel goed terecht gekomen. Ik wilde dat ook echt weten. Ik vond het zelfs al erg dat ik vorig jaar Tommie alleen tijdelijk kon opvangen via iemand van Fok! Hoewel ik verschrikkelijk blij ben dat hij ook bij andere Fok!kers een echt liefdevol thuis heeft gevonden.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_76768875
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:04 schreef Strega het volgende:

[..]

Shake hands, ik krijg dan ook jeuk aan m'n zijkanten, de flanken zeg maar.
De extra voedende bodycreme van Rituals, honing en roos helpt wel gelukkig.
ja, daar ja. Toevallig heb ik die laatst in de hand gehad en laten staan. Ik dacht: weer een fortuin en ik weet niet of het ook helpt.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:06:25 #93
176471 oh-oh
pi_76768914
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:02 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die ga ik mooi halen nu hij zoveel lof oogst, dus oh oh weekend voor de 15e feb blijf jij bij die king of skin vandaan
Ik heb dr twee en 1 in gebruik dus ik kan ff vooruit hoor
( Groucho Marx )
  † In Memoriam † woensdag 13 januari 2010 @ 17:07:31 #94
72518 Strega
pi_76768976
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Misschien gedroeg hij zich daar heel anders, maar dan nog hoor..ik kan er ook niet bij.
Whoopje heeft hier toen we net verhuisd waren een paar plasjes gedaan nu ja opruimen en klaar, juist daardoor had ze zoiets van oh ik moet dus naar de deur lopen en dan mag ik plassen, nou ok.
Ja, hij geeft het hier ook aan en loopt dan naar de achterdeur. Och en die twee plasjes van de eerste dag? Zenuwen waarschijnlijk. Hij heeft natuurlijk ook heel wat voor z'n kiezen gehad.
Ik geef hem nu Rock Rose Bach druppels, hij reageert nu gelukkig al minder paniekerig.
Bullie is thuis
  Designer woensdag 13 januari 2010 @ 17:08:31 #95
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_76769039
zoo, gaatje is goed afgelopen, ben er alleen achtergekomen dat als je dus een boortje hebt van 12mm, en een stuk rondhout van 12mm

dat dat stuk rondhout van de bouwmarkt eigenlijk geen 12 mm is en niet in het gat past

dus, dan het stukje maar even bijsnijden, en nu zit het als een huis, nog maar 6 gaatjes te gaan, maar eerst naar school nu

*zenuwachtig is
🐙
pi_76769111
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:00 schreef Strega het volgende:

[..]

Wat is die King of Skin precies?
Die Karma, die vond ik altijd al zo lekker ruiken, heb er nog wat poeder van, heerlijk.
KoS is een zeep, maar geen zeep. Het is vettig en je zeept je dan in. Daarna spoel je het een beetje af en dep je jezelf droog. Dan zou je, als het goed is, geen bodylotion nodig hebben. Ruikt goddelijk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:11:36 #97
176471 oh-oh
pi_76769212
En Strega, ik kan daar ook echt met mn verstand niet bij hoor, hoe mensen zo met dieren om kunnen gaan.
Van Kees snap ik heel erg goed waarom ze haar aan mij gegeven hebben toen, dat moest echt zo zijn, en naar haar vorige baasjes toe kan ik daar alleen maar een hoop respect voor opbrengen.
Maar mijn hart breekt nog als ik denk aan hoe ik Chico hier kreeg, en hoe hij de eerste 4 jaar van zn leven in een kale bench in een stal heeft gezeten.
En hoe zo een hondje zich dan nog zo snel en goed aan kan passen en zo dankbaar blijft en zo trouw.
Ik heb er nog wel eens nachtmerries over, serieus.
Dan zie ik m in zo een ijzeren bench, in een lege stal, rondjes draaien met zn dunne vuile blote lijfje.

Daarom heeft ie ook altijd een streepje voor hier, hij verdient het zo erg, hij heeft het ook echt nodig
Ik heb hem toen echt gered en dat merk je aan alles aan zo een dier
( Groucho Marx )
pi_76769335
Dat heb ik met Merlijn ook nog altijd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_76769368

Ik zit nog tot 8 uur op m´n werk Gelukkig krijgen we zo eten!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 13 januari 2010 @ 17:15:22 #100
176471 oh-oh
pi_76769421
Ik heb het wel los kunnen laten op een gegeven moment.
Toen ie 8 werd en voor mijn gevoel voor hem de weegschaal omsloeg naar meer goede dan slechte jaren, dat was een heel belangrijk punt
En nog even en de weegschaal staat al op 2/3 topleven, das toch ook alweer een hele hele mooie mijlpaal
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')