Ik pak nog een rijstwafel en een paar druivenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin ook weer honger te krijgen
Even struinen in de kast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:
oepsquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Pas je op voor de kwartetpolitie?
ik ga zo ook maar eens kijken voor wat te etenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Ik begin ook weer honger te krijgen
Even struinen in de kast
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik pak nog een rijstwafel en een paar druivenik mag toch wel hopen dat ik wat beters te vreten krijgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mircosoftquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
gek toch. 7 zou alle Vista-problemen doen vergeten..
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Dat is zo. Maar nu ben ik wel even uitgegeten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Is toch goed, jij moest toch aankomen ?![]()
of vergis ik me nou zo
En wanneer komt het hoofdgerechtquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar nu ben ik wel even uitgegeten.
4 broodjes hamburger, twee borden kip madras, pizza, bak musli.
en dat in 1 maaltijdquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nu is het dus echt leeg hieroquote:
Zullen we samen kebab gaan halenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja nu is het dus echt leeg hieroDus ik zit ook te wachten eigenlijk
Hoofdgerecht? Dit klinkt voor Fha als een tussendoortjequote:
ze hebben er alleen niet bij verteld wanneerquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
gek toch. 7 zou alle Vista-problemen doen vergeten..
Aha, jij had die kip weten te vangenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:27 schreef Fha het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben er alleen niet bij verteld wanneer
Als jij nou haalt, dan kan ik even blijven kijken naar de stand up comedy op NL2quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:44 schreef Fha het volgende:
[..]
Als jij nou haalt, dan kan ik even blijven kijken naar de stand up comedy op NL2![]()
@Marc: eigenlijk wel ja
dat doen ze als ze bijna een nieuwe versie uitbrengenquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ze hebben er alleen niet bij verteld wanneer
goed ideequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:16 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Heb nu inmiddels op 2 systemen met 7 "mogen spelen"
Al meer vastlopers gezien dan in de afgelopen 3 maanden met XP machientjes![]()
Ziet er wel leuk uit maar als je de kans krijgt nog even afwachten tot de kinderziektes weg zijn.....
Wat een komediequote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Fha het volgende:
"en voorts zijn wij van mening dat er een einde moet komen aan de bio industrie"
De zeer subtiele afsluiting van Marianne Thieme. Echt, veeg me op![]()
Smakelijk and enjoy the showquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat een komedie.
* MPG ploft naast Fha op de bank met twee extra grote porties kebab.
Smakelijk!
Oh ik verstond het niet eens. Maar mijn pa zei al iets van "waar slaat dat laatste nou de fuck weer opquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:57 schreef Fha het volgende:
"en voorts zijn wij van mening dat er een einde moet komen aan de bio industrie"
De zeer subtiele afsluiting van Marianne Thieme. Echt, veeg me op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |