quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee ik heb gewoon gigantische vreetbuien
Smijt nog ff wat frikjes in de panquote:
Gelukkigquote:
Wat is het probleem? Ik heb hier ook een vaag probleem met MSN.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
godverdomme nou doet MSN het WEER niet
Kun je niet even waarschuwen voor je in alien taal verder gaat? Nou heb ik een paar seconde van mijn leven verpest door een poging te doen het te snappenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Ik heb hier ook een vaag probleem met MSN.
Eén systeem draait dual-boot WinXP en Ubuntu 8.04. Op beide OS'en is amsn 0.97 geïnstalleerd en op XP bovendien ook nog de 'echte' MSN messenger. Onder winXP kan ik met beide clients connecten op MSN. Onder Ubuntu blijft amsn eeuwig connecten, zonder resultaat. Kopete connect dan overigens wél gewoon
.
Weer een paar seconden later dat de frikedellen op tafel staanquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je niet even waarschuwen voor je in alien taal verder gaat? Nou heb ik een paar seconde van mijn leven verpest door een poging te doen het te snappen
Kop houwe kreupelequote:Op woensdag 13 januari 2010 21:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weer een paar seconden later dat de frikedellen op tafel staan![]()
Huisvrouw van lik-me-kutje
Ha. Frikkedellequote:
Sorry Fhaquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Kun je niet even waarschuwen voor je in alien taal verder gaat? Nou heb ik een paar seconde van mijn leven verpest door een poging te doen het te snappen
lekker danquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
error 81000306. Gewoon Windows Live Messenger 8.5 onder 7 Ultimate. Poepkakzooi.
En nu loop je door je zaak met een stijve snikkel?quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
en whoopie ik heb een kwartet gemaakt![]()
sloot maandelijkse updates geinstalleerd, nu werkt het weer. Voor zolang als het duurt.quote:
Valt in ieder geval niet buiten de groep danquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
En nu loop je door je zaak met een stijve snikkel?
ik denk dat ik maar even wacht met 7quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
sloot maandelijkse updates geinstalleerd, nu werkt het weer. Voor zolang als het duurt.
And you made me even more hungryquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was meer wishful thinking helaasch
Heb nu inmiddels op 2 systemen met 7 "mogen spelen"quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat ik maar even wacht met 7
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |