Bezwaarschrift helpt niet tegen de politie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef Captain_Ghost het volgende:
wachten tot acceptgiro binnen komt. Daar staat op hoe je bewaar kan aanvechten
Doe je ook niet tegen de politie lieverdquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef Meki het volgende:
[..]
Bezwaarschrift helpt niet tegen de politie.
Meki, tyfstraal een eind opquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef Meki het volgende:
Ik ben vandaag aan de kant gezet door de politie.
De politie vond dat ik 82 km ging rijden waar 50 mocht. Ik ontkende en zei dat ik maar 60 km ging rijden.
De politie gaf zonder pardon mij een boete en ik noemde ze de grootste dieven van het land.
Ik ben het niet mee eens met de boete. Ik wil dit bij de rechter uitvechten
Hoe moet ik dat doen met de boete ?
Niet betalen ?
Moet ik bezwaarschrift aantekenen ?
Ik ga niet betalen want dan ga je akkoord met de boete.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:22 schreef spijkerbroek het volgende:
Dagvaarding krijg je niet.
Je krijgt de acceptgiro in de bus en daarbij staat hoe je bezwaar in kunt dienen (wel eerst betalen volgens mij).
betaal maar niet iddquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen want dan ga je akkoord met de boete.
Klopt. Ik heb zelf hard gereden vandaag maar nooit boven de 80quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef RAVW het volgende:
gewoon een bezwaar aantekenen als je het binnen heb..
maar of ze daar intrappen weet ik niet ..
want je moet wel van hele goede huizen komen willen ze je gelijk geven ..
voortaan even beter opletten hoe hard je rijd ..
Ik zie ze hier ook vaak op een weg waar 50 gereden wordt gewoon met 70/ 80 km per uur over heen gaan ..
zelf de politie rijd dan rustige mee ..
maar o wee als die weg leeg is en je komt met 65 aan rijden en ze staan er toevalligvaak genoeg gezien hier.
Maar ik geef je weinig hoop dat je er onder uit kan komen.
Zo stellig wil ik daar nou ook weer niet in zijn, maar 99,9% van de gevallen zal dat best kloppen inderdaad. Maar ook zij maken fouten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:29 schreef mirelia het volgende:
Jij bent echt ongelovelijk.
Je vraagt om raad en die krijg je en dan ga je daar weer tegenin.
En als de politie je klokt op 82km dan heb je dat gereden hoor. veel plezier met je bezwaar!!!
Ik vrees een rechter ook wel, tenzij hij aan kan tonen dat het echt niet zo was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:33 schreef mirelia het volgende:
Nou als ik Meki en zijn topics een beetje ken, geloof ik de politie
Zet je er in de omschrijving bij "Onder protest'"quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:24 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik ga niet betalen want dan ga je akkoord met de boete.
Lasergunquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:36 schreef sanger het volgende:
Hoe hebben ze de snelheid gemeten?
Ik heb daar nog nooit 82 km te hard gereden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:30 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Zo stellig wil ik daar nou ook weer niet in zijn, maar 99,9% van de gevallen zal dat best kloppen inderdaad. Maar ook zij maken fouten.
Hoe hard heb je daar nou gereden, weet je het zelf wel? 132? 82? Of ging je 82 rijden volgens de politie?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:46 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik heb daar nog nooit 82 km te hard gereden.
hoogstens 60
Wou jij een tijdje geleden geen hoofdcommissaris worden? Die carrière kan je nu wel vergetenquote:Op woensdag 13 januari 2010 21:21 schreef Meki het volgende:
De politie gaf zonder pardon mij een boete en ik noemde ze de grootste dieven van het land.
Ik heb daar geen 82 gereden. Mijn gevoel zegt hoogstens 65 km.quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:49 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoe hard heb je daar nou gereden, weet je het zelf wel? 132? 82? Of ging je 82 rijden volgens de politie?
Zolang jij niet kan aantonen dat de politie onterecht een boete heeft uitgeschreven zal je gewoon in het ongelijk gesteld worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |