quote:
Kan ik natuurlijk wel zo maken...quote:
Geen woorden maar dadenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
roep maar wanneer!!!
[..]
Kan ik natuurlijk wel zo maken...
Dat hadden we doorquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slapen mensen! Fijne avond nog
Ik heb zaterdag nietsquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
roep maar wanneer!!!
[..]
Moet je eerst even een woonplaats invullen, dan kunnen we een datum gaan prikken!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
roep maar wanneer!!!
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:57 schreef koei het volgende:
[..]
Moet je eerst even een woonplaats invullen, dan kunnen we een datum gaan prikken!
Zit ie weer te diep in je naad?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:58 schreef badboynova het volgende:
ik gaat ook, er roep een string naar me die ik vakkundig moet vernietigen.
Q-koorts he.. Dan heb je datquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
want? op woensdag mag je noordholland niet in, en op zaterdag zeeland niet?
nog steeds!quote:
nee die heeft de moed al op gegeven met roepen (hij weet dat het kansloos is).quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:01 schreef badboynova het volgende:
[..]
nee die heeft de moed al op gegeven met roepen (hij weet dat het kansloos is).
Nee, meer dat als het zuid Limburg is dat het dan nog wel even kan durenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
want? op woensdag mag je noordholland niet in, en op zaterdag zeeland niet?
oh, als je q-koorts hebt dan wil ik je niet in huis hebben hoor...quote:
In Nederland is niks ver weg toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, meer dat als het zuid Limburg is dat het dan nog wel even kan duren
Ik heb met m'n kaplaarzen in een emmer water gestaan.. Dan ben je clean toch?quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh, als je q-koorts hebt dan wil ik je niet in huis hebben hoor...
Oh, dus toch zuid Limburgquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
In Nederland is niks ver weg toch?
Poit, je bent klein, maar zo klein nou ook weer nietquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:03 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb met m'n kaplaarzen in een emmer water gestaan.. Dan ben je clean toch?
Maar, maar.. Het was een heule grote emmer!!quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:05 schreef koei het volgende:
[..]
Poit, je bent klein, maar zo klein nou ook weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |