Ja piem0l, wel een nieuwe openen dan he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
zo, eerst SC topic van F&F hebben we al gesloten
Ze zijn bang dat je er met de winst vandoor gaat?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:26 schreef koei het volgende:
Mn 2e kippenhok work-around in Farmville zorgt ervoor dat mn dorpje steeds rommeltIk heb nu een kippenhok staan en er een in bij mn presents, maar die wil niet blijven staan
ik ben jaloersquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja piem0l, wel een nieuwe openen dan he?
Nu heb ik het gedaan, de volgende keer ga je over de knie
Great Think Minds Alike?quote:
De straf krijg ik nog te horen he?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja piem0l, wel een nieuwe openen dan he?
Nu heb ik het gedaan, de volgende keer ga je over de knie
Het grapje blijft niet leukquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:24 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Lik maar even aan de anus van je vriendin, dan zul je ook sporen van mij tegenkomen
Dit was ook de laatste keerquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Het grapje blijft niet leuk![]()
Hij zegt wel vrouwtje, maar denk even goed naquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Het grapje blijft niet leuk![]()
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij zegt wel vrouwtje, maar denk even goed na!
quote:
vandaag nog iets leuks gedaan?quote:
Da's nou een echte broer!quote:
En hallo !quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Uitwisselingsprogramma met GAM, dát zouden we vaker moeten doen
quote:
En daarna nemen we andere SC topics over, en als uit eindelijke doel de WERELDquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Uitwisselingsprogramma met GAM, dát zouden we vaker moeten doen
Ah, dan kan ik zeggen 'Dáár was ik bij'!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
En daarna nemen we andere SC topics over, en als uit eindelijke doel de WERELD.
Een joystick?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, in FF moet je dieren hebben, wat moet ik hier hebben om mee te kunnen praten?
hoe ist Pinky!quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:41 schreef badboynova het volgende:
[..]
En daarna nemen we andere SC topics over, en als uit eindelijke doel de WERELD.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik zeggen 'Dáár was ik bij'!
Humor, films, seriesquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:42 schreef tombolafan het volgende:
Maarre, in FF moet je dieren hebben, wat moet ik hier hebben om mee te kunnen praten?
Gelukkig weten sommige mensen nog wel hoe het moet !quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Humor, films, series![]()
Zolang het maar niet over gamen gaat![]()
Oeh, en bier en tieten natuurlijk!
Ik moet toch elke keer weer lachen als ik dat plaatje ziequote:
check, check, checkquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Humor, films, series![]()
Zolang het maar niet over gamen gaat![]()
Oeh, en bier en tieten natuurlijk!
Wanneer is het feestje??quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check, check, check
Okee....
Bier heb ik niet wel maar in de schuur. Tieten wel...
verplichte kost in GAM.quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check, check, check
Okee....
en wie roept er als eerste om pics?quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
check, check, check
Okee....
Dat heb je eigenlijk al gedaanquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en wie roept er als eerste om pics?
Ik heb alleen een foto van het decollete van een andere FF'er...quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:49 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
en wie roept er als eerste om pics?
niks mis mee (hoop ik)quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb alleen een foto van het decollete van een andere FF'er...
Zelfde iedereenquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slapen mensen! Fijne avond nog
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:53 schreef Edwinuss het volgende:
Ik ga slapen mensen! Fijne avond nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |