miss_sly, herkenbaar. Ik zou het ook geweldig vinden, hoef ik ook geen beslissing meer te nemen wel of niet. we twijfelen nog steeds over wel of niet ervoor gaan, indien wel: dan natuurlijke manierquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:20 schreef miss_sly het volgende:
Ticootje, jeumig! Geweldig zeg, zomaar al 9 weken
Diaan, idd, stiekem zou ik dat ook wel willenkan niet, moet niet, maar ow jee, wat zou dat geweldig zijn
Inderdaad...als je ongi denkt te zijn geweest, is het niet zo gewoon dat je nu al 9 weken zwanger bent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie had dit nou gedacht???
Wat fijn
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
dat geeft niet hoor, net zoals het overslaan van je fitness, daar had je een goede reden voor...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:46 schreef Ticootje het volgende:
Ik wals helemaal over mijsje heen.. Sorry daarvoor! Veel succes!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:49 schreef Moonah het volgende:
Tico!
Van harte zeg!
![]()
En een extravoor de andere dames in dit topic. Het lijkt me zo dubbel, al die blijdschap voor 'een ander'.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:16 schreef Ticootje het volgende:
Er ging een vaag lichtje branden toen ik misselijk werd van de schone was.
Oeh dan duim ik ook voor jou.. spannendquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:01 schreef prinseszondererwt het volgende:
trouwens, mijsje: we gaan weer gezellig gelijk op!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:20 schreef innepin het volgende:
Mijsje, ik hoop op twee streepjes over twee weken voor jou!
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:49 schreef Moonah het volgende:Tico!
Van harte zeg!
![]()
En een extravoor de andere dames in dit topic. Het lijkt me zo dubbel, al die blijdschap voor 'een ander'.
Dit!! Dames, die gevoelens zijn heel normaal en mogen er ook zijn! Ik ben wat stikjaloers geweest op al die zwangerschappen in de afgelopen 5 jaar.... Maar ze waren allemaal van harte gegund!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:04 schreef Ticootje het volgende:
Het is ook dubbel! Als het niet lukt is elke zwangerschapsaankoniging een klap in je gezicht, maakt niet uit van wie. Tuurlijk was ik superblij voor orea en saffier, maar oh ik was zelfs op hun jaloers.
En weet je dat jaloerse mag toch gewoon? Het is niet raar.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 22:28 schreef Jose81 het volgende:
Mijsje, fijn dat het er weer op (in) zit... ik ga weer voor je duimen... 't zou toch zo mooi zijn als je nu ook die andere zwangere dames zou kunnen volgen die hier ook (al veel te lang) hebben gepost...
![]()
En gewoon even voor iedereen hier...![]()
![]()
jaaaa! Leuk!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef flugeltje het volgende:
mijsje, jij komt ook nog. Ik weet het zeker!! Eind vorig jaar en nu ook begin dit jaar is zo positief geweest voor dit topic. Deze trend zet gewoon lekker door. Ik wil eind van het jaar echt die "kleine kindjes uit het 'moeilijk zwanger' topic meet" houden![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:24 schreef prinseszondererwt het volgende:
Goede deal fluugs, ik doe mee.
(Oh, ik hoop het zo. Begin er nu echt 'last' van te krijgen dat het niet lukt.)
Whaah, ticootje is losquote:
En ga jij eens lekker broeden!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:19 schreef prinseszondererwt het volgende:
Een pakje, wat heerlijk moet dat voelen! Hup, Naar Z&G jij!
Thanks Orea en miss_sly.
Mag ik me alvast inschrijven?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef flugeltje het volgende:
mijsje, jij komt ook nog. Ik weet het zeker!! Eind vorig jaar en nu ook begin dit jaar is zo positief geweest voor dit topic. Deze trend zet gewoon lekker door. Ik wil eind van het jaar echt die "kleine kindjes uit het 'moeilijk zwanger' topic meet" houden![]()
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef mijsje het volgende:met asy meezwangeren...
en met flugel, en met djenneke, en met cp, en met orea, en met ticootje, en met sonnetje, en met ymme, en met... en met... en met... iedereen in z&g...
Ik wil me ook graag inschrijvenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:00 schreef flugeltje het volgende:
dat vind ik een goed plan!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef mijsje het volgende:met asy meezwangeren...
en met flugel, en met djenneke, en met cp, en met orea, en met ticootje, en met sonnetje, en met ymme, en met... en met... en met... iedereen in z&g...
Oh ja, dat zou echt tof zijn.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef mijsje het volgende:
met asy meezwangeren...
Mijsje, wij overwegen om nog een keer voor een kindje te gaan, maar dan juist zonder medische molen n op de natuurlijke manier... maar we twijfelen nog steeds hoor. Enne.. ik snapte je welquote:Op zondag 17 januari 2010 19:01 schreef mijsje het volgende:
ik duim ook voor iedereen hier!!!
Diaan, had ik nou goed begrepen dat jij ook overweegt om nog een keertje door de molen te gaan? Leuk!
edit: dit komt misschien verkeerd over... ik bedoel niet leuk omdat je weer door de molen moet, maar leuk om voor nog een kindje te gaan...![]()
En die meet aan het eind van het jaar, dat lijkt me een geweldig idee!ik schrijf me alvast in
(tenzij ik dit jaar ook nog moet wachten, maar dan schrjf ik me wel weer uit...
Zeg... vergeet jij niet iemand?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:00 schreef mijsje het volgende:met asy meezwangeren...
Ik heb nog best wat klein spul liggen hoor. Dat heb ik bewaard voor de pop. Jen is nog niet echt van spelen met de pop, maar dan heb ik het maar alvast, het is allemaal duur zat.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:35 schreef missCMS het volgende:
wat zul je dat heerlijk hebben gevonden ticoo.... zon klein pakje weer in je handen!!
Groot gelijk dat je het hebt gekocht!!!!
Super!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |