abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76851158
Ah, dat was dus mijn vraag, of het nog meer in het nieuws was geweest. Wat is dat BN de Stem, beetje objectief?
pi_76851246
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:16 schreef FIFA2010 het volgende:
We weten niet wat de details zijn. De dokters kunnen net zo goed Marokkanen-hatende-pvv'ers zijn. Je weet het maar nooit.
Ja flikker toch op man. Lekker slachtoffer/dader om willen ruilen he
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_76851318
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:25 schreef AchJa het volgende:

[..]

[..]

BN de stem
Ik hoop dat die jongens wraak komen nemen, een spuitje in hun nek krijgen en door de dokters zeer pijnlijk onder handen genomen worden.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:44:59 #204
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_76852060
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:26 schreef bloodymary het volgende:
Ah, dat was dus mijn vraag, of het nog meer in het nieuws was geweest. Wat is dat BN de Stem, beetje objectief?
Ik ken die krant verder niet, het is een regiokrant die zich richt op West-Brabant en Zeeland volgens Wiki.
pi_76852743
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 14:44 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik ken die krant verder niet, het is een regiokrant die zich richt op West-Brabant en Zeeland volgens Wiki.
De krant zelf is relatief links georienteerd, veel artikelen anti politie en maatschappij en ze proberen een Telegraaf stijl aan te houden bij de artikelen. De moderatie van de berichten is ook zeer slecht, als ik een compliment richting een politcus plaats of een actie van de politie wordt het 9 van de 10 keer niet geplaatst en als ik ongenuanceerde dingen roep dan wel... De papieren versie is niet veel beter.

Het Verhaal:
http://www.bndestem.nl/re(...)de-dood-bedreigd.ece
De advocaat verteld:
http://www.bndestem.nl/re(...)en-niet-bedreigd.ece
(Waarom een advocaat nemen als er niks is gebeurd?)
Het staartje:
http://www.bndestem.nl/re(...)s-er-gedreigd-is.ece
klik hier
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:29:09 #206
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_76853908
Collegatje van me werkt één dag als vrijwilliger in de Lievensberg. Wat er in de krant staat is waar. De artsen zijn weldegelijk bedreigd, zij liep namelijk op de afdeling rond toen het gebeurde.

Dus niks PVV knuffelaars of iets dergelijks, gewoon onfatsoenlijk tuig wat deze keer toevallig buitenlanders waren.

Er wordt geen aangifte gedaan omdat de directie bang is voor wraakacties. De medenwerkers zijn daarom wel woedend op de leiding.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_76855137
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef Rossdale het volgende:
Collegatje van me werkt één dag als vrijwilliger in de Lievensberg. Wat er in de krant staat is waar. De artsen zijn weldegelijk bedreigd, zij liep namelijk op de afdeling rond toen het gebeurde.

Dus niks PVV knuffelaars of iets dergelijks, gewoon onfatsoenlijk tuig wat deze keer toevallig buitenlanders waren.

Er wordt geen aangifte gedaan omdat de directie bang is voor wraakacties. De medenwerkers zijn daarom wel woedend op de leiding.
Je collega liegt!
volgens de advocaat van de familie

Ik zou het weliswaar heel tof van je collega vinden als ze even melding maakt bij de politie dat ze er getuige van geweest is en dat wanneer er een zaak gestart wordt ze eventueel als anonieme getuige op wil treden.
klik hier
  vrijdag 15 januari 2010 @ 16:50:04 #208
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_76857522
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 15:29 schreef Rossdale het volgende:
Wat let ze om zelf aangifte te doen dan?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_76857701
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef Dagonet het volgende:

Wat let ze om zelf aangifte te doen dan?
Angst voor wraakacties... en niet alleen die van de personen tegen wie je aangifte doet, maar ook die van de leiding. Ziekenhuizen hebben vaak een heel duidelijke hierarchie, en managers maken de dienst uit, die cijferen soms heel snel hun medewerkers weg... alles voor het bedrijf.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_76857803
Wat een smerig volk, belachelijk dat de politie hen niet het ziekenhuis uitzet. Dat tuig moeten ze vastzetten tot na de begrafenis, eens kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
Dit is een grondig beargumenteerde post met veel toegevoegde waarde.
pi_76858085
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:57 schreef Arnold_fan het volgende:
Wat een smerig volk, belachelijk dat de politie hen niet het ziekenhuis uitzet. Dat tuig moeten ze vastzetten tot na de begrafenis, eens kijken of ze dan nog zo stoer zijn.
Het probleem is dat het een groep van 30 tot 40 man was die emotioneel en opgefokt was. Als je daar aan komt met z'n 2-en kan je niks doen, zeker als je al weet dat deze mensen nogal snel agressief kunnen worden is 2 tegen 30 geen goede verhouding. En meer politie oproepen uit de regio is ook niet mogelijk er is zo veel bezuinigd dat er binnen een half uur maximaal 10 man politie kan staan. ME oproepen werkt ook niet, duurt minimaal 4 uur voordat deze paraat zijn.

Het is de taak van het OM om deze mensen te vervolgen, maar die zijn te druk bezig met Wilders vervolgen denk ik..
klik hier
pi_76860254
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:03 schreef Irritinus het volgende:

[..]

Het probleem is dat het een groep van 30 tot 40 man was die emotioneel en opgefokt was. Als je daar aan komt met z'n 2-en kan je niks doen, zeker als je al weet dat deze mensen nogal snel agressief kunnen worden is 2 tegen 30 geen goede verhouding. En meer politie oproepen uit de regio is ook niet mogelijk er is zo veel bezuinigd dat er binnen een half uur maximaal 10 man politie kan staan. ME oproepen werkt ook niet, duurt minimaal 4 uur voordat deze paraat zijn.

Het is de taak van het OM om deze mensen te vervolgen, maar die zijn te druk bezig met Wilders vervolgen denk ik..
Volgens mij hebben ze een fraaie alarmknop op hun mobilofoon, als ze die indrukken rukt het hele korps uit..
Natuurlijk hadden ze wel wat kunnen doen. En ze hebben toch niet voor niks een dienstwapen? Als niks anders helpt om bedreigde mensen te ontzetten, gebruik je dat.
Het is hun werk hoor, en anders trekken ze maar een blik mariniers open.
pi_76860290
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Angst voor wraakacties... en niet alleen die van de personen tegen wie je aangifte doet, maar ook die van de leiding. Ziekenhuizen hebben vaak een heel duidelijke hierarchie, en managers maken de dienst uit, die cijferen soms heel snel hun medewerkers weg... alles voor het bedrijf.
Maar hebben we daar niet een OM voor? Ik neem aan dat die gasten echt wel vervolgd gaan worden..
pi_76860902
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 18:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Maar hebben we daar niet een OM voor? Ik neem aan dat die gasten echt wel vervolgd gaan worden..
Als je beseft dat artsen vaak de meest cynische figuren zijn die er rondlopen dan zal het je ook niets verbazen dat artsen vaak niet bepaald een hoge pet op hebben van de politie en hun taak om de burger te beschermen.

Vaak zat dat justitie blundert of dat de politie niet optreed, en een wraakactie valt niet te ontlopen wat dat betreft.
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')