Ik spreek al zoveel talen dat jullie mij als wereldburger zouden moeten respecteren.quote:
Op het gebied van architectuur/lectuur wel degelijk hoor.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:28 schreef Burakius het volgende:
Marokko is arm, omdat de Perzische invloed daar nooit is gekomen.
Daarom is er toch een beetje civilisatie daar.quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Op het gebied van architectuur/lectuur wel degelijk hoor.
Succes met het openen van een normaal topic waar er niet constant allochtonen worden gebashedquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:04 schreef Corvidae het volgende:
Zelf-segregatie op fok.nl. Moet dat nou?
Ze zoeken een criminele Marokkaan Noord-Afrikaan.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
Ok, waarom vliegt dit best wel langzaam over mijn huis?![]()
[ afbeelding ]
Serieus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus
De FBI komt je halen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus
quote:Op woensdag 13 januari 2010 00:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Persoonlijke aanvallen en dan klagen mensen over mijn toon... Meteen over perfectie beginnen, nergens heb ik beweerd perfect te zijn. Ik snap niet dat mensen altijd klagen over mij, aangezien jij vanaf het begin al zo fucking schijnheilig doet, omdat ik toen zei niet te schelden. Ja, nu scheld ik, maar je doet alsof anderen zich niet ergens aan kunnen houden, omdat jij het waarschijnlijk nooit ziet.
Ok, het is goed dat je het niet aanmoedigt, maar waarom doe je dan alsof het zo vanzelfsprekend is dat je ouders jouw gedrag zullen afkeuren, maar er verder niets aan kunnen doen. Negentien is echt niet zo oud hoor. Mijn toon is soms misschien aanvallender dan het lijkt, maar ik kan zulk gedrag echt niet uitstaan. Je post zo'n foto, ok de mens is zwak, maar dit vind ik te ver gaan. Wat wil je? Aandacht van fokkers?
Ja, het kan best bij mij passen, maar ik beweer nergens perfect te zijn, dat maak jij er van.![]()
Ik ben niet agressief.
Ik antwoord voor haar want anders wordt het een topicvretende discussie.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:06 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wil je aub verklaren wat je bedoelt met "zo'n" foto?? Wat is volgens jou zo ERG aan die foto dan??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |