abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76741219

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_76741227
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Dit is een dag vol verrassingen. En nu komt het volgende topic.

burakius zou iets spannends vertellen
Ik ben een pure Turk.
pi_76741235
fipo!
sepo

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 22:03:44 ]
pi_76741241
Ayça... Jailbat #2 has arrived.
pi_76741247
Ja ja jongens en meisjes, alweer een nieuw deel voor avonturen.
pi_76741286
Ik heb een vraag, dit is niet het vragen over de islam topic, maar hier krijg ik sneller antwoord (denk ik). Wie helpt me?
Ik ben een pure Turk.
pi_76741300
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
Ja ja jongens en meisjes, alweer een nieuw deel voor avonturen.
Speeltuin. We zouden moeten meeten in een speeltuin.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741327
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
Hallo Sinas
Cool story, Hansel.
pi_76741335
Hou eens op met dat jailbait
pi_76741361
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een vraag, dit is niet het vragen over de islam topic, maar hier krijg ik sneller antwoord (denk ik). Wie helpt me?
Vraag maar raak, jongedame.
Cool story, Hansel.
pi_76741375
Echt he TM, hou eens op daarmee.
pi_76741387
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
Hou eens op met dat jailbait
Gevangenisaas dan?
Cool story, Hansel.
pi_76741416
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Met die vriend? Natuurlijk niet! Hij kan er toch niets aan doen . Een van mijn beste vrienden hoor!
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76741418
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat zei ik heul niet
pi_76741425
Haterz!
pi_76741443
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Vraag maar raak, jongedame.
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd. Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741454
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?
Vijf keer per dag...
pi_76741473
Burakius, het is topic nummer 282! Hier keken wij naar uit!
pi_76741488
Bilmi doe normaal man
pi_76741495
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vijf keer per dag...
Wat nou? Gewoon voor alle duidelijkheid.
pi_76741500
TM is weer los. Houd hem tegen iemand.
pi_76741518
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd. Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
Wat een fantasie!
pi_76741519
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
Burakius, het is topic nummer 282! Hier keken wij naar uit!
Hij is bezig met de informatie bij elkaar zetten.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741520
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dat zei ik heul niet
Ga nou niet verontwaardigd doen, IHVK vindt jouw humor vast ook hi-la-risch.
Cool story, Hansel.
pi_76741525
quote:

[..]

Doe niet zo xenofoob en debiel
pi_76741538
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Wat nou? Gewoon voor alle duidelijkheid.
.
Cool story, Hansel.
pi_76741544
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Waarom niet?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76741568
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat een fantasie!
Jullie sporen echt niet. Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741573
HAHAHAHAHA.

Krim-Tataar die altijd roept dat Turken uit Turkije neppe Turken zijn en Tataren een van de weinige echte. Tevens roept hij ook onder iedere video dat Turken meer Europees uitzien dan Mongools en dus nooit Turken kunnen zijn. Wel lef voor iemand die er zelf uitziet als een Rus tohumu.

Burak, je nieuwe beste vriend misschien?
pi_76741577
quote:

[..]

Heb je aan de jonko's gezeten of zo?
Cool story, Hansel.
pi_76741618
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.
pi_76741621
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Doe niet zo xenofoob en debiel
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741638
quote:

[..]

Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76741659
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jullie sporen echt niet. Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
Misschien is ze gewoon heel preuts?
pi_76741682
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb je aan de jonko's gezeten of zo?
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741685
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.
pi_76741698
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

.
Je weet maar nooit.
pi_76741706
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.

Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
pi_76741709
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!
Is dit WEL een serieus antwoord? Want ik weet niet wat zij/hij is. En omdat ik het niet vraag, kan het toch ook mijn schuld zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_76741725
quote:

[..]

Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.
Cool story, Hansel.
pi_76741743
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.

Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Ah praktiserende moslim dus.

Ok verklaart weer.
pi_76741750
quote:

[..]

Je gaat Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?

pi_76741769
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:

[..]

Misschien is ze gewoon heel preuts?
Jij bent echt gek. Je hebt toch van die wijven/jongens waar later pas bekend is wat ze zijn ofzo. Dit kan er zo een zijn ik vind het lullig om het te vragen, want als het nodig zou zijn, zou ze het zelf wel doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741770
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
HAHAHAHAHA.

Krim-Tataar die altijd roept dat Turken uit Turkije neppe Turken zijn en Tataren een van de weinige echte. Tevens roept hij ook onder iedere video dat Turken meer Europees uitzien dan Mongools en dus nooit Turken kunnen zijn. Wel lef voor iemand die er zelf uitziet als een Rus tohumu.

Burak, je nieuwe beste vriend misschien?
Burak kijk nou, senin soyundan.
pi_76741772
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
Drugs are bad, hmmmkay?
Cool story, Hansel.
pi_76741791
quote:

[..]

Wat doet hij dan ondertussen?

Alsof jij kan onderdrukken om niet iets met een vrouw te gaan doen ooit
pi_76741803
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.
Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..
Ik ben een pure Turk.
pi_76741813
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?

[ afbeelding ]
Ze zou miljonair worden.
önünü kestiler.
pi_76741828
quote:

[..]

Oké, ik snap het ook weer. Toen je praktiserend zei, begreep ik wat anders. Daarom vroeg ik of je daar geen problemen mee had.
pi_76741881
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.
Ze draagt het hele jaar door superwijde dingen. Misschien heeft ze hele kleine vormen die ze wil verbergen? Maar haar gezicht ziet er wel mannelijk uit.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741882
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ah praktiserende moslim dus.

Ok verklaart weer.
Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...
pi_76741896
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wtf, ik ben jullie cyber-imam toch niet? Als je toch een antwoord wil: weet je zeker dat je vemoedens kloppen? En stel dát ze kloppen, waarom zou je hem/haar ( ) niet gewoon als een mens blijven behandelen?
pi_76741912
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?

[ afbeelding ]
Ik ben een pure Turk.
pi_76741920
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij bent echt gek. Je hebt toch van die wijven/jongens waar later pas bekend is wat ze zijn ofzo. Dit kan er zo een zijn ik vind het lullig om het te vragen, want als het nodig zou zijn, zou ze het zelf wel doen.
Mischien heeft ze wel een derde tepel, of een afwijking of zo?
Cool story, Hansel.
pi_76741933
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Rookert het volgende:

[..]

Wat doet hij dan ondertussen?

Alsof jij kan onderdrukken om niet iets met een vrouw te gaan doen ooit
Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....
pi_76741934
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Drugs are bad, hmmmkay?
pi_76741935
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Drugs are bad, hmmmkay?
Waar heb jij het over? Ik zit niet aan de drugs kom kijken dan gek
Ik ben een pure Turk.
pi_76741947
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...
Ik verwachtte ook niets anders.

Iemand in in je vriendengroep nemen is echter een grotere stap. Als je met iemand bevriend raakt die je moreel fout bezig bent krijg je loyaliteitsconflicten in je hoofd.
pi_76741974
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ze zou miljonair worden.
önünü kestiler.
Die grap is ook alweer 10.000 keer langsgekomen.
pi_76741990
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Had je hem ergens anders dan wel met je vuisten alten kennismaken?
Cool story, Hansel.
pi_76742006
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik verwachtte ook niets anders.

Iemand in in je vriendengroep nemen is echter een grotere stap. Als je met iemand bevriend raakt die je moreel fout bezig bent krijg je loyaliteitsconflicten in je hoofd.
Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.
pi_76742017
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..
Ik zeg het maar direct: is er een mannelijk geslachtsdeel te zien?

Dit is ook een vrouw (die heel goed kan zingen )
pi_76742046
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Had je hem ergens anders dan wel met je vuisten alten kennismaken?
Ik heb geen specifieke kennis over de Islamitische regelgeving die er is omtrent sodomie. Tevens mag een Moslims zelfs in het geval van een Islamitische staat niet zelf rechter spelen. Je hebt getuigen nodig etc. en de rechtbank bepaalt wat er gebeurt.
pi_76742065
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.
Dat bedoel ik dus. Toch geen verrassingen vandaag.
pi_76742086
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wtf, ik ben jullie cyber-imam toch niet? Als je toch een antwoord wil: weet je zeker dat je vemoedens kloppen? En stel dát ze kloppen, waarom zou je hem/haar ( ) niet gewoon als een mens blijven behandelen?
Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742090
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....
Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.

Ik vind beproevingen enzo maar ouderwets denken, alsof het een fase is
pi_76742102
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien heeft ze wel een derde tepel, of een afwijking of zo?
Ik ben een pure Turk.
pi_76742113
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Toch geen verrassingen vandaag.
Ik weet niet hoe jij het Islamitisch zou weten te verantwoorden om zoiets te doen. Enlighten me. Serieus.
pi_76742158
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.

In feite is je hele leven vol met beproevingen. Vanaf je basischool tot je latere leven moet je steeds beproevingen doorstaan. Wat is er zo ouderwets aan. Het is zeer actueel.
pi_76742197
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik zeg het maar direct: is er een mannelijk geslachtsdeel te zien?

[ afbeelding ]

Dit is ook een vrouw (die heel goed kan zingen )
Bij deze zie je nog duidelijker wat het is hoor, mijn voorbeeld is erger. Ik heb stiekem vaak even tussen zijn/haar benen gekeken. Ik weet het echt niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742204
Ik ga niet weer deze discussie voeren. Gewoon geen zin, mag dat?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76742248
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
Ik ben een pure Turk.
pi_76742251
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
Ik vind dit eigenlijk wel belangrijk. Ik kan niet herinneren dat we dit ooit hebben bediscusseerd?
pi_76742264
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat, mensen kunnen zichzelf een hoop dingen aanpraten hoor. Kijk eens hoeveel mensen er naar een psycholoog gaan omdat ze zich ergens voor schamen of wat dan ook.
Cool story, Hansel.
pi_76742275
Burakius, er zou in deel 282 toch iets spannends komen over ihvk en jou?
Ik ben een pure Turk.
pi_76742279
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben geen praktiserende homo, maar tegelijkertijd ook geen moslim meer. Zouden wij samen Ocarina of Time kunnen spelen? Zou je mij accepteren als vriend?

Nolur? Sana baba diyebilir miyim?

pi_76742290
..

[ Bericht 99% gewijzigd door IHVK op 12-01-2010 22:20:44 ]
pi_76742310
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik ben vrij direct en banaal in mijn opmerkingen. Nee zoiets zou hij niet bij mij faken .
pi_76742325
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Burakius het volgende:

[..]

In feite is je hele leven vol met beproevingen. Vanaf je basischool tot je latere leven moet je steeds beproevingen doorstaan. Wat is er zo ouderwets aan. Het is zeer actueel.
Ik vind dat je geaardheid niet gezien moet worden als een beproeving, de actualiteit is dat het aangeboren is, new facts hallo.
pi_76742328
quote:

[..]

Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.
Dit is overduidelijk wel gewoon getroll .
Cool story, Hansel.
pi_76742329
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik ben geen praktiserende homo, maar tegelijkertijd ook geen moslim meer. Zouden wij samen Ocarina of Time kunnen spelen? Zou je mij accepteren als vriend?

Nolur? Sana baba diyebilir miyim?

[ afbeelding ]
Ja dat zouden we kunnen. Zulke ogen kan ik niet negeren hahahaha.
pi_76742341
quote:

[..]

Dit onderwerp is toch wel iets anders dan het verzieken van topics met gescheld, waar iedereen direct last van ondervindt. Daarom dat ik hem er op wees. En zoals ik al zei, blijf diegene gewoon behandelen als mens, vriend, whatever.
pi_76742348
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Wat, mensen kunnen zichzelf een hoop dingen aanpraten hoor. Kijk eens hoeveel mensen er naar een psycholoog gaan omdat ze zich ergens voor schamen of wat dan ook.
Ik denk niet dat dat het probleem is bij haar? Je ziet gewoon niet wat ze is. Als ik goed kijk, kan ze een meisje zijn, maar ook een jongen. Ze is heel klein en best smal gebouwd, maar ook weer heel sterk voor een meisje.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742363
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben vrij direct en banaal in mijn opmerkingen. Nee zoiets zou hij niet bij mij faken .
Je zei "homosexuals are gay" ?
pi_76742398
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik vind dat je geaardheid niet gezien moet worden als een beproeving, de actualiteit is dat het aangeboren is, new facts hallo.
Ja ik zal je nog sterker iets zeggen. Dit gebeurt in de embryonale fase, waarin de moeder van het kind bepaalde stoffen meer in zich opneemt (lees hormonale proporties die afwijken van normaal), waardoor de hersenen van het kind zich anders ontwikkelen. Dit heeft dus als gevolg dat er homo-gevoelsn kunnen ontstaan.

Het is idd aangeboren. En je punt is?
pi_76742416
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dit is overduidelijk wel gewoon getroll .
Nee, dit was echt geen getroll. Hoezo denk je dat?
Ik ben een pure Turk.
pi_76742438
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Je zei "homosexuals are gay" ?
Ik ben echt niet zoals jij mij beschrijft. Ik ben wel een aanspreekpunt wat betreft zulke dingen.
pi_76742440
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het probleem is bij haar? Je ziet gewoon niet wat ze is. Als ik goed kijk, kan ze een meisje zijn, maar ook een jongen. Ze is heel klein en best smal gebouwd, maar ook weer heel sterk voor een meisje.
GOH, heb je het nu toch weer over jezelf ???
Cool story, Hansel.
pi_76742450
sfeer is wel weg.
pi_76742488
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Dit onderwerp is toch wel iets anders dan het verzieken van topics met gescheld, waar iedereen direct last van ondervindt. Daarom dat ik hem er op wees. En zoals ik al zei, blijf diegene gewoon behandelen als mens, vriend, whatever.
Ja, maar laat jij allemaal meisjes op je schoot zitten? Ik zit niet op schoten van jongens, dus daarom stelde ik deze vraag ook, om te weten of het uitmaakt als ik niet zeker weet wat het is.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742522
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

GOH, heb je het nu toch weer over jezelf ???
Nee, zo sterk ben ik niet.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742533
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben echt niet zoals jij mij beschrijft. Ik ben wel een aanspreekpunt wat betreft zulke dingen.
BKH: Burakius' Keuringsdienst voor Homo's.
pi_76742544
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
sfeer is wel weg.
Door jullie, fucking schijnheilig zijn jullie.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742561
Oh en borte sorry van je naam hoor kende dat hele verhaal gewoon niet, vandaar
pi_76742597
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Burakius het volgende:

[..]

Niet om 'kansen op herstel' teniet te doen, maar ik heb ook zoveel meisjes 'leuk gevonden'. Iemand is homo of niet. Het is een 'test' of niet.
pi_76742614
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef IHVK het volgende:
sfeer is wel weg.
*willekeurig plaatje van een ondergaande zon*
Cool story, Hansel.
pi_76742621
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Catcher_in_the_Rye

Lees dit boek Bilmiyorem, het gaat over jou.
pi_76742634
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar laat jij allemaal meisjes op je schoot zitten? Ik zit niet op schoten van jongens, dus daarom stelde ik deze vraag ook, om te weten of het uitmaakt als ik niet zeker weet wat het is.
Zie hem/haar gewoon zoals hij/zij zichzelf ziet.
pi_76742655
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

*willekeurig plaatje van een ondergaande zon*
Doe dan echt.
pi_76742679
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

BKH: Burakius' Keuringsdienst voor Homo's.
pi_76742740
wat is voor jou de reden om niet te praktiseren dan Genus als het niet je geloof is?

ben wel benieuwd.
pi_76742755
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Catcher_in_the_Rye

Lees dit boek Bilmiyorem, het gaat over jou.
Jij klaagt altijd over de sfeer, maar door zulke domme opmerkingen lok je het zelf uit.
Ik ben niet depressief.
Ik heb goede schoolresultaten, word niet van school gestuurd.
Ik zwerf niet.

Je moet gewoon je bek houden, er komt niets zinnigs uit.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742796
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef IHVK het volgende:

[..]

Doe dan echt.
Geen ondergaande zon, maar wel mooi:
Cool story, Hansel.
pi_76742803
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zie hem/haar gewoon zoals hij/zij zichzelf ziet.
Dacht ik ook, maar zou wel handig zijn als ik hier echt antwoord op zou kunnen krijgen met bronnen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742814
Echt, gaat nergens over.
pi_76742846
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Geen ondergaande zon, maar wel mooi:
[ afbeelding ]
Ja daar ben je geweest, dat weten we nu wel..
pi_76742882
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja ik zal je nog sterker iets zeggen. Dit gebeurt in de embryonale fase, waarin de moeder van het kind bepaalde stoffen meer in zich opneemt (lees hormonale proporties die afwijken van normaal), waardoor de hersenen van het kind zich anders ontwikkelen. Dit heeft dus als gevolg dat er homo-gevoelsn kunnen ontstaan.

Het is idd aangeboren. En je punt is?
Dat ik vind dat je iemand niet mag 'testen' op iets wat zo serieus is. Misschien zeg je dat er voor anderen ook beproevingen zijn, maar dit is pure onmacht (alsof het negatief is ) en dat je iemand daarop pakt vind ik raar.
pi_76742903
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ja daar ben je geweest, dat weten we nu wel..
Had niks beters bij de hand .
Cool story, Hansel.
pi_76742912
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jij klaagt altijd over de sfeer, maar door zulke domme opmerkingen lok je het zelf uit.
Ik ben niet depressief.
Ik heb goede schoolresultaten, word niet van school gestuurd.
Ik zwerf niet.

Je moet gewoon je bek houden, er komt niets zinnigs uit.
Nablijven, strafregels en je staat op zittenblijven toch?
pi_76742931
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Echt, gaat nergens over.
Zullen we het maar weer gewoon over eten hebben?
Cool story, Hansel.
pi_76742980
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Had niks beters bij de hand .
Maakt niet uit maar de volgende keer neem je mij mee!
pi_76742992
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dat ik vind dat je iemand niet mag 'testen' op iets wat zo serieus is. Misschien zeg je dat er voor anderen ook beproevingen zijn, maar dit is pure onmacht (alsof het negatief is ) en dat je iemand daarop pakt vind ik raar.
Mag.. Jij kan niet oordelen over de wil van Allah. Toch wacht ik op antwoord.
Ik ben een pure Turk.
pi_76742997
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
wat is voor jou de reden om niet te praktiseren dan Genus als het niet je geloof is?

ben wel benieuwd.
PM.
pi_76743027
quote:

[..]

Nablijven, strafregels en je staat op zittenblijven toch?
Ik sta er goed voor hoor. Dat zittenblijven gaat nergens over, omdat ik 1 gymles heb gemist, sta ik een 5 en sta ik nu op zittenblijven. Ik moet dat inhalen en dan sta ik op overgaan. IHVK wil gewoon aandacht. Hij is hetero, dat weet ik nu ook wel. Dikzak.
Ik ben een pure Turk.
pi_76743037
quote:

[..]

Idem. Moslims geloven ook dat een kloosterleven niet is weggelegd voor de mens en seks wordt daarom gezien als een basisbehoefte. Wel frappant dat homo's dan zo'n sadistische test voor hun kiezen krijgen. Ja, seks is een basisbehoefte maar homo's moeten doen aan geheelonthouding of seks hebben met vrouwen tegen hun wil (net zo erg als geheelonthouding, vind ik), want dat is een test.

Bullshit.
pi_76743057
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dacht ik ook, maar zou wel handig zijn als ik hier echt antwoord op zou kunnen krijgen met bronnen.
Heb je echt bronnen nodig voor (mede)menselijkheid? Daar heb je toch geen bronnen voor nodig? Tjeez...
pi_76743074
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mag.. Jij kan niet oordelen over de wil van Allah. Toch wacht ik op antwoord.
Kan ik wel, maar je hoeft er niks mee te doen

Op je vraag of je met degene moet omgaan of moet vragen of wat?
pi_76743081
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Zullen we het maar weer gewoon over eten hebben?
Ik heb köfte gegeten? Bortecinem zei dat ik erin mocht stikken? Toen maakte ik haar uit voor teef?
pi_76743118
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:

[..]

Maakt niet uit maar de volgende keer neem je mij mee!
Als alles goed gaat wonen mijn ouders er over een of twee jaar weer .
Cool story, Hansel.
pi_76743132
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik heb köfte gegeten? Bortecinem zei dat ik erin mocht stikken? Toen maakte ik haar uit voor teef?
pi_76743136
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Heb je echt bronnen nodig voor (mede)menselijkheid? Daar heb je toch geen bronnen voor nodig? Tjeez...
Ja, die heb ik nodig. Misschien ben ik al die tijd wel in aanraking met een jongen, ik wil toch gewoon weten of dat kwaad kan als ik het niet zeker weet. Nogmaals, ga er gewoon niet op in als je niets zinnigs te zeggen hebt.
Ik ben een pure Turk.
pi_76743162
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Rookert het volgende:

[..]

Kan ik wel, maar je hoeft er niks mee te doen

Op je vraag of je met degene moet omgaan of moet vragen of wat?
Nee, ik wahct op antwoord van jouw vraag. Snap je.
Ik ben een pure Turk.
pi_76743183
Ik had vandaag een halve kop soep(mercimek corbasi ) als warm eten, en jullie
pi_76743217
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
En dat was alles? Ook geen brood erbij?
Ik ben een pure Turk.
pi_76743228
quote:
Mijn lievelingssoep!

Ik heb 'tavuklu pilav' gegeten.
pi_76743247
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

En dat was alles? Ook geen brood erbij?
Een stuk pide erbij had niet zo'n honger
pi_76743257
Ok nu gaan we weer normaal doen.
pi_76743264
quote:
Lekker. Ik had alleen köfte, waarop jij zei dat ik erin mocht stikken, waarop ik vervolgens zei dat jij een teef bent.

*Ik dacht dat ik Bortecinem quotte.
pi_76743292
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Mijn lievelingssoep!

Ik heb 'tavuklu pilav' gegeten.
Ook die van mij

Dat is ook lekker
pi_76743308
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Nee, ik wahct op antwoord van jouw vraag. Snap je.
Pff, je mag ook zelf denken af en toe.

Maar goed
pi_76743319
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Lekker. Ik had alleen köfte, waarop jij zei dat ik erin mocht stikken, waarop ik vervolgens zei dat jij een teef bent.
Niet dat zei borte...
pi_76743332
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:

[..]

Een stuk pide erbij had niet zo'n honger
Mercimek corbasi is wel vet lekker. Ik had dolma met pide gegeten. Honger maakt me gek.
Ik ben een pure Turk.
pi_76743346
Ook interessant: Onderzoekscommisie-irak rapport blz 511-512:

De Amerikaanse aide-mémoire met verzoek om militaire
steun van 15 november 2002

Vet leuk om te lezen hoe het zo gaat in het echt.
pi_76743349
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef IHVK het volgende:
Waaro mzeg jij dat? Jij doet dom. Je moet zeggen "ok nu ga ik weer normaal doen".
Ik ben een pure Turk.
pi_76743371
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Ayca het volgende:

[..]

Niet dat zei borte...
My bad. Fail. Vergeef me.
pi_76743372
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef IHVK het volgende:
Tegen wie heb je het nou?
Cool story, Hansel.
pi_76743390
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:

[..]

Pff, je mag ook zelf denken af en toe.

Maar goed
Jonge..
jij stelt die vraag aan tm of burakius (weet niet meer wie), waarom denk jij er dan niet zelf over na? Ik vroeg me gewoon af hoe zij jouw vraag zouden beantwoorden.
Ik ben een pure Turk.
pi_76743413
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Tegen jou.
pi_76743423
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Waarop ik jou quotte, waarin jij zei dat je het lekker vond en dat je alleen köfte had gegeten, waarop Ayça zei dat je erin mocht stikken, waarop jij vervolgens zei dat Ayça een teef is.
pi_76743425
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:38 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Gespleten persoonlijkheid. De derde hier.
Ik ben een pure Turk.
pi_76743434
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Mercimek corbasi is wel vet lekker. Ik had dolma met pide gegeten. Honger maakt me gek.
Misschien moet je dan vaker eten Die van mijn moeder is echt de lekkerste
pi_76743455
Vandaag heb ik koolfilesfilet, met ui en een sausje gegeten.
pi_76743495
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef IHVK het volgende:

[..]

Tegen jou.
Ik weet het niet hoor.
Cool story, Hansel.
pi_76743508
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Waarop ik jou quotte, waarin jij zei dat je het lekker vond en dat je alleen köfte had gegeten, waarop Ayça zei dat je erin mocht stikken, waarop jij vervolgens zei dat Ayça een teef is.
Ten eerste dat zei ik niet en ten tweede ben ik geen teef maar is het leven een teef.
pi_76743521
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Misschien moet je dan vaker eten Die van mijn moeder is echt de lekkerste
Ik eet ieder uur wel iets. Ipv dat i ker iets aan heb, raak ik steeds meer kilo's kwijt.

Die van mijn oma is lekkerder.
Ik ben een pure Turk.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:40:53 #146
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_76743527
paca corbasi is toch lekkerder
pi_76743538
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Niet om 'kansen op herstel' teniet te doen, maar ik heb ook zoveel meisjes 'leuk gevonden'. Iemand is homo of niet. Het is een 'test' of niet.
De waarheid ligt wel wat genuanceerder dan dat.Het is niet zwart-wit. Vaak heeft een homo ook nog gevoelsn voor vrouwen: bisexueel dus. Het is echter de huidige maatschappij die het vrij absoluut maakt: homo dus je valt op mannen , streep/lijn/grens.

Biologisch gezien is het ook niet helemaal te verklaren zoals jij het zegt. Je mannelijkheid voor het vallen op vrouwen zal nooit helemaal weggaan, het zal misschien kleiner zijn dan het andere. Het is de mainstream hier in Nederland die je bepaalde dingen wijs wil maken .

Daar buiten heeft hij dus (mocht hij niet op vrouwen vallen) de beslissing genomen om wel met een vrouw te gaan trouwen. Voor zijn geloof.
pi_76743545
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jonge..
jij stelt die vraag aan tm of burakius (weet niet meer wie), waarom denk jij er dan niet zelf over na? Ik vroeg me gewoon af hoe zij jouw vraag zouden beantwoorden.
Ik stel een vraag om zijn mening te horen, duh
pi_76743554
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:38 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

My bad. Fail. Vergeef me.
Ik vergeef je
pi_76743561
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor.
Ik ook niet.

Hey even eerlijk, Turken zijn wel raar he?
pi_76743592
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef dvdfreak het volgende:
Yeaaah. Maar alleen die mijn oma maakt. En waar kom jij vandaan? Anderen noemen het vaak iskembe corbasi.
pi_76743633
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:

[..]

Ik ook niet.

Hey even eerlijk, Turken zijn wel raar he?
Dan ben jij zeker niet raar.
Ik ben een pure Turk.
pi_76743635
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef dvdfreak het volgende:
Wat zit daar in?
pi_76743651
quote:

[..]

Niemand wordt ergens op "gepakt". Allah test iemand met wat Hij wil. Hij geeft niemand een beproeving die hij niet kan dragen.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 22:42:37 #155
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_76743655
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Yeaaah. Maar alleen die mijn oma maakt. En waar kom jij vandaan? Anderen noemen het vaak iskembe corbasi.
Kahramanmaras
pi_76743684
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:

[..]

Ten eerste dat zei ik niet en ten tweede ben ik geen teef maar is het leven een teef.
Ben GenusButeo'nun yalancisiyim.
pi_76743705
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wat een boosheid en wat een scheldwoorden!?
Cool story, Hansel.
pi_76743710
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef dvdfreak het volgende:

[..]

Kahramanmaras
Hmm. Ok, ik kom uit Adana.

Ik vond paca corbasi echt lekker. Het is zelfs mijn lievelings soep.
pi_76743713
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Burakius het volgende:

[..]

Niemand wordt ergens op "gepakt". Allah test iemand met wat Hij wil. Hij geeft niemand een beproeving die hij niet kan dragen.
Maar wat maakt dan het verschil? Want de enige beproeving is toch wel zwaarder dan de ander..
Ik ben een pure Turk.
pi_76743729
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Burakius het volgende:

[..]

De waarheid ligt wel wat genuanceerder dan dat.Het is niet zwart-wit. Vaak heeft een homo ook nog gevoelsn voor vrouwen: bisexueel dus. Het is echter de huidige maatschappij die het vrij absoluut maakt: homo dus je valt op mannen , streep/lijn/grens.

Biologisch gezien is het ook niet helemaal te verklaren zoals jij het zegt. Je mannelijkheid voor het vallen op vrouwen zal nooit helemaal weggaan, het zal misschien kleiner zijn dan het andere. Het is de mainstream hier in Nederland die je bepaalde dingen wijs wil maken .

Daar buiten heeft hij dus (mocht hij niet op vrouwen vallen) de beslissing genomen om wel met een vrouw te gaan trouwen. Voor zijn geloof.
Vaak heeft een hetero dus ook gevoelens voor mannen?
pi_76743745
Heb je geen foto dvdfreak?
pi_76743781
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Ayca het volgende:
Heb je geen foto dvdfreak?
Wil je hem zien?
Ik ben een pure Turk.
pi_76743796
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Wij noemen het ook Iskembe. Heerlijk is dat, mits goed gemaakt. Met limon suyu en kirmizi pul biber.
pi_76743832
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wil je hem zien?
Nee van die corba.:P
pi_76743840
Mannen zijn vaak of homo, of hetero. Vrouwen zitten er vaak tussenin (biseksueel). Ik heb hier een keer een docu over gezien.
pi_76743846
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ben GenusButeo'nun yalancisiyim.

Het spijt me.
pi_76743866
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:

[..]

Vaak heeft een hetero dus ook gevoelens voor mannen?
Onderzoeken tonen dat een omgeving waarin sodomie geaccepteerd is, dat dit een grotere kans geeft op verdere sodomie van mannen. Als iemand zijn broer sodomie pleegt is de kans groter dat het broertje dit ook zal doen.

Een hetero kan ook gevoelens krijgen voor mannen, maar dit is zeer zeer zwak. Maar echter om het niet aan te sporen gelden er dan ook duidelijke regels in de Islam, zoals je bepaalde delen ten alle tijden verkleed te houden.

Maar ik studeer geen Bio. Iemand hier toch wel.
pi_76743869
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nee van die corba.:P
Iskembe corbasi ken je toch wel? google..
Ik ben een pure Turk.
pi_76743902
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar wat maakt dan het verschil? Want de enige beproeving is toch wel zwaarder dan de ander..
Allah kan ook beproeven met rust, luxe , geld etc. etc.
pi_76743910
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wij noemen het ook Iskembe. Heerlijk is dat, mits goed gemaakt. Met limon suyu en kirmizi pul biber.
Yeaah en een beetje salca, knoflook en nane. En dan met versie pide omg.
pi_76743927
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
Mannen zijn vaak of homo, of hetero. Vrouwen zitten er vaak tussenin (biseksueel). Ik heb hier een keer een docu over gezien.
Kijk, daar begint het al. Nu denk jij door die docu dat je ook wel bi móet zijn.
pi_76743966
Hoeveel mensen hier kunnen een beetje super smash bros brawlen? Heb wel zin in een supersmashbrosbrawlfokmeet.
pi_76743967
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Yeaah en een beetje salca en knoflook. En dan met versie pide omg.
Ooo, sen'de iyice karman çorman yaptin.
pi_76743987
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Iskembe corbasi ken je toch wel? google..
Volgens heb ik het nog nooit gehad...
pi_76743988
edit
pi_76744029
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
edit

Ik zeg niks.
pi_76744032
Waarom edit je dat stukje weg IHVK.
pi_76744049
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zeg niks.
Zal ik het wel doen ?
pi_76744050
Wat stond daar
pi_76744054
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Burakius het volgende:

[..]

Allah kan ook beproeven met rust, luxe , geld etc. etc.
Ja, ik bedoelde eigenlijk niet welke andere soort beproevingen, maar zijn ze allemaal even zwaar, nee toch? Is het net zoals met een gehandicapt kind krijgen (geestelijk) dat die automatisch in de hemel komt, dat je met een zwaardere beproeving ook "makkelijker" wordt beoordeeld? (vreemde verwoording) Het is dan toch eigenlijk een zegen?
Ik ben een pure Turk.
pi_76744081
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Burakius het volgende:

[..]

Onderzoeken tonen dat een omgeving waarin sodomie geaccepteerd is, dat dit een grotere kans geeft op verdere sodomie van mannen. Als iemand zijn broer sodomie pleegt is de kans groter dat het broertje dit ook zal doen.

Een hetero kan ook gevoelens krijgen voor mannen, maar dit is zeer zeer zwak. Maar echter om het niet aan te sporen gelden er dan ook duidelijke regels in de Islam, zoals je bepaalde delen ten alle tijden verkleed te houden.

Maar ik studeer geen Bio. Iemand hier toch wel.
Ik kan ook een onderzoek opzetten waaruit blijkt dat mensen dingen niet (durven) te doen aangezien ze anders worden verworpen. Het is toch hartstikke logisch dat je dingen wel of niet doet als het niet of wel verboden is? Kom op zeg

Waar baseer je dit eigenlijk op? Onafhankelijk onderzoek?
pi_76744087
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zeg niks.
wat?
pi_76744090
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Burakius het volgende:

[..]

Zal ik het wel doen ?
Nee, zeg niets over IHVK's homobekentenis. Laat 'm dat zelf doen.
pi_76744101
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kijk, daar begint het al. Nu denk jij door die docu dat je ook wel bi móet zijn.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mannen vaker of het een of het ander zijn. En vrouwen zijn vaker biseksueel dan helemaal lesbisch, snap je?
pi_76744106
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Ayca het volgende:
Wat stond daar
Ik ben een pure Turk.
pi_76744108
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde eigenlijk niet welke andere soort beproevingen, maar zijn ze allemaal even zwaar, nee toch? Is het net zoals met een gehandicapt kind krijgen (geestelijk) dat die automatisch in de hemel komt, dat je met een zwaardere beproeving ook "makkelijker" wordt beoordeeld? (vreemde verwoording) Het is dan toch eigenlijk een zegen?
Deze vragen zou ik niet durven te beantwoorden .
pi_76744131
pi_76744137
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Gehandicapt kind krijgen en homo zijn staat in hetzelfde rijtje beproevingen?
pi_76744144
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ooo, sen'de iyice karman çorman yaptin.
Zo eten wij het. Met salca, pul biber, nane en knoflook. Anders smaakt het nergens naar.
pi_76744162
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Burakius het volgende:

[..]

Deze vragen zou ik niet durven te beantwoorden .
ok ik sla deze ook wel op.
Ik ben een pure Turk.
pi_76744164
Ik edit heb omdat ik hier uitgepraat over ben, maar denk maar wat je wil verder.
pi_76744191
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mannen vaker of het een of het ander zijn. En vrouwen zijn vaker biseksueel dan helemaal lesbisch, snap je?
Ja, zat met je te dollen. Boks!
pi_76744195
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gehandicapt kind krijgen en homo zijn staat in hetzelfde rijtje beproevingen?
Weet ik niet. Wilde weten of het een zelfde soort beproeving is, vandaar de vraag.
Ik ben een pure Turk.
pi_76744212
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik kan ook een onderzoek opzetten waaruit blijkt dat mensen dingen niet (durven) te doen aangezien ze anders worden verworpen. Het is toch hartstikke logisch dat je dingen wel of niet doet als het niet of wel verboden is? Kom op zeg

Waar baseer je dit eigenlijk op? Onafhankelijk onderzoek?
Was een tijdje geleden op Fok geplaatst. Het gaat erom dus zoals jij het zelf toegeeft, dat religie dus wel degelijk er voor kan zorgen dat iemand sodomie niet zal praktiseren. Blijkbaar is het dus effectief!

Wat ik stel is dat er ook behalve een stukje biologisch in je lijf er ook een stukje psychologie bij komt kijken.
pi_76744229
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Burakius het volgende:

[..]

Klopt. Maar biseksualiteit daargelaten zal ofwel heteroseksualiteit ofwel homoseksualiteit de boventoon voeren. Als die vriend tegen jou verklaard heeft dat hij homoseksueel is - oftewel: dat hij sterkere gevoelens voor mannen heeft - dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij de rest met z'n leven met een vrouw zou kunnen leven én tegelijkertijd geheel gelukkig kan zijn.

Als het waar is dat hij ondanks alles alsnog met een vrouw wil trouwen, dan moet ik zeggen dat ik dat voor de toekomstige echtgenote niet bepaald eerlijk vind. Tenzij ze willens en wetens met hem in het huwelijk treedt. Dan is het een ander verhaal en neemt ze de risico's voor lief.
pi_76744249
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Nee, zeg niets over IHVK's homobekentenis. Laat 'm dat zelf doen.
Ja idd. Ik laat het aan hem over. Sjo he, dit had ik niet verwacht van hem.
pi_76744281
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef Burakius het volgende:
Hoeveel mensen hier kunnen een beetje super smash bros brawlen? Heb wel zin in een supersmashbrosbrawlfokmeet.

Hoi iedereen, ik ben stiekem aan het lurken hier.

Wij hebben Super Smash Bros Melee op de GameCup. Ik ben er best goed in. Ook al zeg ik het zelf hihihihi
pi_76744302
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Burakius het volgende:

[..]

Was een tijdje geleden op Fok geplaatst. Het gaat erom dus zoals jij het zelf toegeeft, dat religie dus wel degelijk er voor kan zorgen dat iemand sodomie niet zal praktiseren. Blijkbaar is het dus effectief!

Wat ik stel is dat er ook behalve een stukje biologisch in je lijf er ook een stukje psychologie bij komt kijken.
Hij doet het niet, maar dan zal het uit vrees zijn voor het gevolg en niet uit liefde voor Allah en dat lijkt me nou niet de juiste intentie
pi_76744315
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ja idd. Ik laat het aan hem over. Sjo he, dit had ik niet verwacht van hem.
Ik ook niet.
pi_76744335
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Klopt. Maar biseksualiteit daargelaten zal ofwel heteroseksualiteit ofwel homoseksualiteit de boventoon voeren. Als die vriend tegen jou verklaard heeft dat hij homoseksueel is - oftewel: dat hij sterkere gevoelens voor mannen heeft - dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij de rest met z'n leven met een vrouw zou kunnen leven én tegelijkertijd geheel gelukkig kan zijn.

Als het waar is dat hij ondanks alles alsnog met een vrouw wil trouwen, dan moet ik zeggen dat ik dat voor de toekomstige echtgenote niet bepaald eerlijk vind. Tenzij ze willens en wetens met hem in het huwelijk treedt. Dan is het een ander verhaal en neemt ze de risico's voor lief.
Hmm, vraag me nu af of je daar wel over mag liegen of het gewoon verbergen, als je er toch niets mee doet.
Ik ben een pure Turk.
pi_76744384
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef IHVK het volgende:
edit
.
Cool story, Hansel.
pi_76744402
Zullen we een ander onderwerp aanslaan of zal ik weggaan?
pi_76744411
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met wat je hier hebt neergezet. De enige manier om het ultiemte geluk te behalen is door de Islam te praktiseren. Het is een fabel dat je dan ongelukkig zou moeten zijn, omdat je met een vrouw bent getrouwd en je niet met een man mag sjeesen.

Het lijkt voor jou onwaarschijnlijk, maar dit is de praktijk. Het gebeurt. Er zijn mannen met zulke gevoelens die gewoon met een vrouw trouwen en kinderen krijgen.

Maar goed ik ben ook niet een expert op dit gebied hoor. Ik zal het noteren om het een keer te vragen.
pi_76744437
Wat stond er nou Heeft ihvk gevoelens voor mannen?
pi_76744446
Het is idd oneerlijk om zoiets verborgen te houden. Ik zou mij heel erg genaaid voelen als ik er later achter zou komen dat mijn man al die tijd liever met een man was samen geweest. En vaak is het zo dat zulke mannen uiteindelijk een dubbelleven gaan leiden of uiteindelijk, na jaren wanneer ze al kinderen en al hebben, toch voor een homo relatie gaan.
pi_76744476
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
Wat stond er nou Heeft ihvk gevoelens voor mannen?
Nee
pi_76744486
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:

[..]

Hij doet het niet, maar dan zal het uit vrees zijn voor het gevolg en niet uit liefde voor Allah en dat lijkt me nou niet de juiste intentie
Vrees voor Allah is erg goed. Je haalt het in de war met angst. Godsvrees en angst zijn twee erg verschillende dingen.
pi_76744517
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Zullen we een ander onderwerp aanslaan of zal ik weggaan?
Nohut yemegi
pi_76744547
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Het is idd oneerlijk om zoiets verborgen te houden. Ik zou mij heel erg genaaid voelen als ik er later achter zou komen dat mijn man al die tijd liever met een man was samen geweest. En vaak is het zo dat zulke mannen uiteindelijk een dubbelleven gaan leiden of uiteindelijk, na jaren wanneer ze al kinderen en al hebben, toch voor een homo relatie gaan.
Nee dit is dus wat de media jou probeert voor te schetsen. Dat het normaal is dat een man met zulke gevoelens een homorelatie zou aangaan. Het is toch haast schandalig te noemen dat het gewoon voor normaal is geaccepteerd, alleen maar omdat Dr. Phil en Oprah dit zo presenteren naar jullie jonge hersentjes?
pi_76744550
Bortecinem, vertel wat leuks over DNA haplogroepen.
pi_76744580
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Julis het volgende:

[..]

Hoi iedereen, ik ben stiekem aan het lurken hier.

Wij hebben Super Smash Bros Melee op de GameCup. Ik ben er best goed in. Ook al zeg ik het zelf hihihihi
Ik maak je af. Waar wanneer.
pi_76744586
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Burakius het volgende:

[..]

Vrees voor Allah is erg goed. Je haalt het in de war met angst. Godsvrees en angst zijn twee erg verschillende dingen.
Ok, dan maak ik er nu angst van. Als je niet eens jezelf mag zijn voor je god
pi_76744597
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef IHVK het volgende:
Oh god .
Cool story, Hansel.
pi_76744600
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nohut yemegi
quote:
Voedsel en rassenkwesties, what's new?!
pi_76744611
quote:
Ze is even de tarrels aan het verwijderen.
pi_76744614
quote:
Dat zou wel pijnlijk zijn ja, maar ik weet verder niet wat ik er van moet vinden. Ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af of het gevoel wel echt een grote rol speelt, want je ziet bij heel veel relaties dat de echte liefde wel gewoon over is, maar dat mensen niet uit elkaar gaan. Je bent ook constant met elkaar bezig om een bepaald doel te behalen, dus ik vraag me af of de homo bij je zal weggaan, als hij er ook zo over denkt.
Ik ben een pure Turk.
pi_76744635
quote:
Pff kunnen we dat morgen niet doen?
pi_76744640
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hmm, vraag me nu af of je daar wel over mag liegen of het gewoon verbergen, als je er toch niets mee doet.
Kom ik bij m'n conservatieve ouders aanzetten met "oh, hoi, trouwens, ik ben homo, maar ik doe er toch niks mee, dus... dat wilde ik even laten weten, mkay."
pi_76744645
Ik vind het best boeiend. Haterz.
pi_76744661
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ok, dan maak ik er nu angst van. Als je niet eens jezelf mag zijn voor je god
Je bagitaliseert, terwijl je net serieuze vragen stelde. Als je zo doorgaat, ga ik niet meer serieus reageren op je vragen. Onrespectvol zeg.
pi_76744691
quote:
Wij hadden er een film over gezien met levensbescouwing. 'Brokeback Mountain', dat ging over 2 homo's die niet uit de kast durfden te komen. Wat uiteindelijk slecht afliep.
pi_76744708
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Kom ik bij m'n conservatieve ouders aanzetten met "oh, hoi, trouwens, ik ben homo, maar ik doe er toch niks mee, dus... dat wilde ik even laten weten, mkay."
Wat heb je wél gedaan om precies te zijn.
pi_76744734
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

Nee dit is dus wat de media jou probeert voor te schetsen. Dat het normaal is dat een man met zulke gevoelens een homorelatie zou aangaan. Het is toch haast schandalig te noemen dat het gewoon voor normaal is geaccepteerd, alleen maar omdat Dr. Phil en Oprah dit zo presenteren naar jullie jonge hersentjes?
Media meldt alleen de dingen die het publiek wil horen, ze moeten kijkcijfers halen. Speelt alleen niet bij de publieke omroep. Het is gewoon in deze maatschappij zo dat het is geaccepteerd.
pi_76744749
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Julis het volgende:

[..]

Wij hadden er een film over gezien met levensbescouwing. 'Brokeback Mountain', dat ging over 2 homo's die niet uit de kast durfden te komen. Wat uiteindelijk slecht afliep.
Ook gezien. Vond het best een goeie film.
pi_76744759
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ik had het over een vrouw, mocht je ooit trouwen. Al is het met je ouders ook lastig.. dubbel leven leiden, dat doe ik tenminste.
Ik ben een pure Turk.
pi_76744772
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Burakius het volgende:

[..]

Zucht Burak. Ik probeer mij in te leven in hun situatie. Ik kan mij gewoon absoluut niet voorstellen dat ik de rest van mijn leven met een vrouw zou moeten leven terwijl ik op mannen val. Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe ik dan überhaupt gelukkig zou moeten worden. En ik ken genoeg verhalen van mannen die een normaal huwelijk hebben geprobeerd maar het gewoon helemaal mis is gegaan. Dus dat ze een dubbelleven gingen leiden, depressief werden of uiteindelijk helemaal kapten met hun huwelijk. Ik vind jou heel erg naïef, en voor iemand die niet gelooft in een God helpen jouw woorden over het hebben van een sterk iman en godsvrees helemaal niet.
pi_76744800
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Rookert het volgende:

[..]

Media meldt alleen de dingen die het publiek wil horen, ze moeten kijkcijfers halen. Speelt alleen niet bij de publieke omroep. Het is gewoon in deze maatschappij zo dat het is geaccepteerd.
Dat denk jij maar. Het is een hele organisatie die bepaalt wat de massa behoort te zien. Ik zal nu vast een conspircacy nut genoemd worden. Boeiend. Ergenekon in Turkije heeft me allang al overgehaald dat er een grote wereldorganistatie bestaat die dingen plant als een beest.
pi_76744827
Oké, oké, ik heb een Turkse raadsel: Hoe noem je iemand die eerwraak pleegt?!
pi_76744837
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Burakius het volgende:

[..]

Dat denk jij maar. Het is een hele organisatie die bepaalt wat de massa behoort te zien. Ik zal nu vast een conspircacy nut genoemd worden. Boeiend. Ergenekon in Turkije heeft me allang al overgehaald dat er een grote wereldorganistatie bestaat die dingen plant als een beest.
Dank je
pi_76744865
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zucht Burak. Ik probeer mij in te leven in hun situatie. Ik kan mij gewoon absoluut niet voorstellen dat ik de rest van mijn leven met een vrouw zou moeten leven terwijl ik op mannen val. Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe ik dan überhaupt gelukkig zou moeten worden. En ik ken genoeg verhalen van mannen die een normaal huwelijk hebben geprobeerd maar het gewoon helemaal mis is gegaan. Dus dat ze een dubbelleven gingen leiden, depressief werden of uiteindelijk helemaal kapten met hun huwelijk. Ik vind jou heel erg naïef, en voor iemand die niet gelooft in een God helpen jouw woorden over het hebben van een sterk iman en godsvrees helemaal niet.
Kan ik kort over zijn: Als ze niet in een God geloven, worden ze idd waarschijnlijker depressief. De staatscijfers over depressiecentra liegen er dan ook niet om in Nederland. Het is welbekend dat Europa kampt met een depressieprobleem. Het mooiste voorbeeld is de grootste (althans vroeger) atheist staat : Rusland.
pi_76744889
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Bij ons had een leerling de leraar aangeklaagd, omdat er ranzige momenten waren in de film. Die leraar werd bijna ontslagen.
pi_76744893
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

[..]

Voedsel en rassenkwesties, what's new?!
Voedsel, voedsel! Het is het meest heerlijke wat op deze aardbol bestaat!
pi_76744925
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:

[..]

Dank je
Hierbij houdt onze discussie op.
pi_76744938
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Dat zou wel pijnlijk zijn ja, maar ik weet verder niet wat ik er van moet vinden. Ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af of het gevoel wel echt een grote rol speelt, want je ziet bij heel veel relaties dat de echte liefde wel gewoon over is, maar dat mensen niet uit elkaar gaan. Je bent ook constant met elkaar bezig om een bepaald doel te behalen, dus ik vraag me af of de homo bij je zal weggaan, als hij er ook zo over denkt.
Liefde gaat altijd over, dat gaat over in houden van. Maar wanneer jij je seksueel helemaal niet aangetrokken voelt tot een persoon en dus ook niet verliefd kan worden op hem of haar, dan lijkt het me sterk dat je ook echt van diegene kan houden. Misschien dat je 'vrienden' wordt, maar van elkaar houden als man en vrouw is toch anders. Ook al is de liefde al jaren voorbij.
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Julis het volgende:

[..]

Mooie film idd.
pi_76744954
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef Julis het volgende:

[..]

Bij ons had een leerling de leraar aangeklaagd, omdat er ranzige momenten waren in de film. Die leraar werd bijna ontslagen.
Zat je op een katholieke/christelijke school ofzo?
pi_76744955
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik ben het niet eens met wat je hier hebt neergezet. De enige manier om het ultiemte geluk te behalen is door de Islam te praktiseren. Het is een fabel dat je dan ongelukkig zou moeten zijn, omdat je met een vrouw bent getrouwd en je niet met een man mag sjeesen.

Het lijkt voor jou onwaarschijnlijk, maar dit is de praktijk. Het gebeurt. Er zijn mannen met zulke gevoelens die gewoon met een vrouw trouwen en kinderen krijgen.

Maar goed ik ben ook niet een expert op dit gebied hoor. Ik zal het noteren om het een keer te vragen.
Ik denk dat we het niet eens kunnen zijn over de Islam, dus laten we het wat dat betreft hierbij laten. Verder: de praktijk is ook dat heel veel mannen gewoon trouwen en na een aantal kinderen te hebben verwekt verlaten ze hun familie uiteindelijk toch. De homo's die alsnog bij hun vrouw blijven putten hun kracht dan uit hun geloof en niet uit het geluk dat de echtgenote hen geeft.

En ik moet zeggen dat het bezien van homoseksualiteit in termen van 'sjeesen' een beetje kort door de bocht is.
pi_76744975
Echte dissers, niemand beantwoord mijn post, nog een keer:
Ik vraag me af of "liefde" wel het belangrijkst is in een huwelijk, want die zogenaamde liefde is bij veel mensen weg na een tijdje. Toch gaan sommige van zulke mensen niet uit elkaar, omdat ze samen wel een bepaald doel hebben waar ze naar toe werken en ondanks het gebrek aan liefde, ook niet echt een hekel aan elkaar hebben. Als je er zo over denkt, zou een homo wel gewoon met een vrouw kunnen samenleven. Denk ik.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745013
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Burakius het volgende:

[..]

Hierbij houdt onze discussie op.
Inderdaad
pi_76745022
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, oké, ik heb een Turkse raadsel: Hoe noem je iemand die eerwraak pleegt?!
Ik zal het antwoord maar geven. Weinig animo. Het was 'törerist'.
pi_76745024
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Zat je op een katholieke/christelijke school ofzo?
Nee . Maar die leerling was wel geshockt enzo.
pi_76745036
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Wat heb je wél gedaan om precies te zijn.
Niks. Ik zwijg.
pi_76745042
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Liefde gaat altijd over, dat gaat over in houden van. Maar wanneer jij je seksueel helemaal niet aangetrokken voelt tot een persoon en dus ook niet verliefd kan worden op hem of haar, dan lijkt het me sterk dat je ook echt van diegene kan houden. Misschien dat je 'vrienden' wordt, maar van elkaar houden als man en vrouw is toch anders. Ook al is de liefde al jaren voorbij.
[..]

Mooie film idd.
Ja, maar dan heb je gewoon pech. Ik snap dat het gebrek aan seksueel contact lastig kan zijn, maar als je als vrienden verder kunt, waarom niet? Je hebt toch ook een ander doel waar je naar leeft, behalve de seks. Als je om deze reden zou scheiden, kan het altijd fout gaan.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745061
quote:

[..]

Jezus, sommige mensen kunnen ook overdrijven, zeg . Het lijkt Amerika wel.
Cool story, Hansel.
pi_76745062
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef Burakius het volgende:

[..]

Kan ik kort over zijn: Als ze niet in een God geloven, worden ze idd waarschijnlijker depressief. De staatscijfers over depressiecentra liegen er dan ook niet om in Nederland. Het is welbekend dat Europa kampt met een depressieprobleem. Het mooiste voorbeeld is de grootste (althans vroeger) atheist staat : Rusland.
Russen zijn helemaal niet allemaal atheïst. Velen van hen geloven nog in een God. Dat Rusland een atheïstische/communistische staat was zegt helemaal niks. Daar spelen veel meer factoren bij, erg kortzichtig om meteen het atheïstische karakter van het land de schuld te geven.

Verder blijken Turken de meest depressieve mensen in Nederland te zijn, hoe verklaar je dat dan?
pi_76745070
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Ik zal het antwoord maar geven. Weinig animo. Het was 'törerist'.
pi_76745071
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik had het over een vrouw, mocht je ooit trouwen. Al is het met je ouders ook lastig.. dubbel leven leiden, dat doe ik tenminste.
O, niet begrepen, pardon. Maar ik ga niet trouwen met een vrouw.
pi_76745106
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ja, maar dan heb je gewoon pech. Ik snap dat het gebrek aan seksueel contact lastig kan zijn, maar als je als vrienden verder kunt, waarom niet? Je hebt toch ook een ander doel waar je naar leeft, behalve de seks. Als je om deze reden zou scheiden, kan het altijd fout gaan.
Jij weet dat seks binnen de Islam wordt gezien als een basisbehoefte?
pi_76745115
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Julis het volgende:

[..]

Nee . Maar die leerling was wel geshockt enzo.
pi_76745127
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Is het ook. Triest einde.
pi_76745152
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

pi_76745153
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

O, niet begrepen, pardon. Maar ik ga niet trouwen met een vrouw.
Hmm ok, niet aanvallend bedoeld ofzo, maar lijkt me wel beter als je er zo over denkt, dat je geen risico's neemt. Lijkt me alsnog lastig met je ouders, komen zeker vragen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745159
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

Kiymetimi sonradan anliyacaksiniz.
pi_76745162
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Jezus, sommige mensen kunnen ook overdrijven, zeg . Het lijkt Amerika wel.
Echt hé Sommige mensen...
pi_76745187
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Echte dissers, niemand beantwoord mijn post, nog een keer:
Ik vraag me af of "liefde" wel het belangrijkst is in een huwelijk, want die zogenaamde liefde is bij veel mensen weg na een tijdje. Toch gaan sommige van zulke mensen niet uit elkaar, omdat ze samen wel een bepaald doel hebben waar ze naar toe werken en ondanks het gebrek aan liefde, ook niet echt een hekel aan elkaar hebben. Als je er zo over denkt, zou een homo wel gewoon met een vrouw kunnen samenleven. Denk ik.
Kijk, de basis is altijd liefde, of dat behoort zo te zijn. Daarom wil je met iemand trouwen, de rest van je leven met hem/haar delen en kinderen krijgen. Dat is nogal wat, maar liefde is een grote hefboom, waardoor je de stap neemt. Naar verloop van tijd ontstaat er een soort van 'gewenning' en is spanning er ook af (spanning hoort ook bij liefde) en ga je zoals Bortecinem al zei over op 'houden van'. Je bent dan niet meer verliefd maar het is zo vanzelfsprekend dat je bij elkaar blijft.

Als je als homo trouwt met een vrouw voor je geloof is die liefdesbasis er niet en dus zal het op den duur toch gaan knagen bij die man en gaat het huwelijk kapot.
pi_76745188
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jij weet dat seks binnen de Islam wordt gezien als een basisbehoefte?
Maar hoe wil je anders samenleven met een vrouw?
Ik ben een pure Turk.
pi_76745192
quote:

[..]

Dat is echt belachelijk...
pi_76745254
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Maar hoe wil je anders samenleven met een vrouw?
Niet?
pi_76745259
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Russen zijn helemaal niet allemaal atheïst. Velen van hen geloven nog in een God. Dat Rusland een atheïstische/communistische staat was zegt helemaal niks. Daar spelen veel meer factoren bij, erg kortzichtig om meteen het atheïstische karakter van het land de schuld te geven.

Verder blijken Turken de meest depressieve mensen in Nederland te zijn, hoe verklaar je dat dan?
Ik zet er nog vroeger bij, maar wat doet mevrouwtje. Juist ja erover heen lezen. En welk onderzoek over Turken zeg dat. Ten tweede het is ahir zamani. Hoeveel Turken praktiseren hier in Nl nog? Ja precies.

Btw. Van Turkije naar dit land toegaan is idd wel een klote verandering zeg.
pi_76745268
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Hmm ok, niet aanvallend bedoeld ofzo, maar lijkt me wel beter als je er zo over denkt, dat je geen risico's neemt. Lijkt me alsnog lastig met je ouders, komen zeker vragen.
Ja, niet alleen m'n ouders.
pi_76745292
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Kijk, de basis is altijd liefde, of dat behoort zo te zijn. Daarom wil je met iemand trouwen, de rest van je leven met hem/haar delen en kinderen krijgen. Dat is nogal wat, maar liefde is een grote hefboom, waardoor je de stap neemt. Naar verloop van tijd ontstaat er een soort van 'gewenning' en is spanning er ook af (spanning hoort ook bij liefde) en ga je zoals Bortecinem al zei over op 'houden van'. Je bent dan niet meer verliefd maar het is zo vanzelfsprekend dat je bij elkaar blijft.

Als je als homo trouwt met een vrouw voor je geloof is die liefdesbasis er niet en dus zal het op den duur toch gaan knagen bij die man en gaat het huwelijk kapot.
Kijk, zo denken we er al anders over. Ik snap je uitleg best van dat "liefde" overgaat op "houden van", dat heb ik hier ook vaak genoeg gezegd. Je kan ook trouwen omdat iemand aan bepaalde eisen voldoet, zonder nog echt iets voor elkaar te voelen, je kan elkaar toch beter leren kennen in het huwelijk. Als je de "belangrijkste" dingen maar alvast kent over die persoon. Een huwelijk is serieuzer dan een gewone relatie, dus ik denk dat je dan ook meer je best zal doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745314
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Niks. Ik zwijg.
Ik bedoel qua onderzoek. Ben je nooit naar een imam gestapt?
pi_76745370
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik zet er nog vroeger bij, maar wat doet mevrouwtje. Juist ja erover heen lezen. En welk onderzoek over Turken zeg dat. Ten tweede het is ahir zamani. Hoeveel Turken praktiseren hier in Nl nog? Ja precies.

Damn. Jij bent echt droog.
pi_76745372
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ja, niet alleen m'n ouders.
Zo zijn ouders nou eenmaal, niets aan te doen. Ik hoorde laatst dat m'n tante en nicht me hebben besproken, m'n nicht zei tegen m'n tante: "Als Emel zo doorgaat, weet ik zeker dat jullie haar niet meer zullen herkennen: helemaal bedekken." Waar bemoeien sommige mensen zich mee.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745375
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Verliefd zijn gaat over na 5 maanden. Vrij overschat, daarom ook de grootste reden waarom Nederlanders zo massaal scheiden. Men weet gewoon niet meer waar het huwelijk echt om gaat. Het is een contract om elkaar aan te vullen, samen te leven en te werken naar een hoger doel.
pi_76745398
We hebben op FOK! trouwens een Nederlandse homoseksuele moslim: HiZ. En hij woont 6 maanden van het jaar in Istanbul, als ik mij niet vergis. Blijkbaar weet hij het wel te combineren.
pi_76745432
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
We hebben op FOK! trouwens een Nederlandse homoseksuele moslim: HiZ. En hij woont 6 maanden van het jaar in Istanbul, als ik mij niet vergis. Blijkbaar weet hij het wel te combineren.
Lol hoe verzin je het.
pi_76745451
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Een Nederlandse homoseksuele moslim die in Istanbul woont? Dat is apart.
pi_76745458
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Burakius het volgende:

[..]

Verliefd zijn gaat over na 5 maanden. Vrij overschat, daarom ook de grootste reden waarom Nederlanders zo massaal scheiden. Men weet gewoon niet meer waar het huwelijk echt om gaat. Het is een contract om elkaar aan te vullen, samen te leven en te werken naar een hoger doel.
Yes, dat zeg ik de hele tijd. Ik ken genoeg mensen die 5 jaar bij elkaar zijn geweest en uit elkaar gingen, terwijl ze voor die tijd gek op elkaar waren. Waarom? Het gevoel was weg. Gevoel gaat altijd wel weg. Als je er zo over denkt, kun je beter nooit trouwen. Is zielig voor je nageslachten.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745483
quote:

[..]

Neen. Wat is er mis met Nederland?! (nee, je hoeft het niet op te sommen) Turken zijn emo's.
pi_76745504
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef Burakius het volgende:

[..]

Lol hoe verzin je het.
Wat verzinnen? Jij kent hem toch ook?
pi_76745520
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik bedoel qua onderzoek. Ben je nooit naar een imam gestapt?
Op die fiets. Onderzoek heb ik genoeg gedaan, zelfstandig. Geduld heb ik ook geprobeerd op te brengen, daar heb ik ook heel veel voor gebeden. Ik heb uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik het gewoon totaal niet eens ben met deze test.
pi_76745569
quote:

[..]

Oh ja, want een groot deel van de allochtone bevolking is zeker niet in Nederland geboren
Cool story, Hansel.
pi_76745585
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Op die fiets. Onderzoek heb ik genoeg gedaan, zelfstandig. Geduld heb ik ook geprobeerd op te brengen, daar heb ik ook heel veel voor gebeden. Ik heb uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik het gewoon totaal niet eens ben met deze test.
Ik heb nog nooit gehad dat je zelfstandig goed uit een onderzoek gaat komen en op je antwoorden. Vrij dom eerlijk gezegd. Ben ik erg kort over sorry.
pi_76745595
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat verzinnen? Jij kent hem toch ook?
Hij bedoelt dat het een rare/aparte combinatie is. Niet dat jij het hebt verzonnen.
pi_76745618
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Wat houd jou eigenlijk tegen om het aan je ouders te vertellen? Nee, deze vraag is verkeerd gesteld. Ik snap dat het lastig is, maar denk je dat ze er helemaal geen begrip voor kunnen tonen, ondanks dat ze waarschijnlijk teleurgesteld zullen zijn. Je moet het toch een keer vertellen of niet?
Ik ben een pure Turk.
pi_76745625

pi_76745635
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Oh ja, want een groot deel van de allochtone bevolking is zeker niet in Nederland geboren
Ik neem aan dat Borto het heeft over de 40-50 jarige bevolking die wel hierna toe is gekomen. Ik denk niet dat de generatie erna (dat pas nu 20-25 ish is) nu nou kampt met depressie. Alhoewel het me totaal niet zou verassen. Verwestering zorgt nou eenmaal voor depressie. Feit.,
pi_76745672
Burak, je moet echt nooit in Turkije gaan studeren. Ik denk dat je een hartaanval krijgt als je ziet hoe gavur de studenten in Turkije zijn geworden. Mijn nicht studeert in Maras, een alles behalve moderne provincie, maar zelfs daar gelooft niemand, laat staat dat ze praktiseren.
pi_76745694
Jullie kijken echt heel zakelijk en koel naar een huwelijk zeg

Wat vieren jullie nog als je trouwt?
1. Voortplanting: check
2. ?
3. ?
pi_76745711
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Burak, je moet echt nooit in Turkije gaan studeren. Ik denk dat je een hartaanval krijgt als je ziet hoe gavur de studenten in Turkije zijn geworden. Mijn nicht studeert in Maras, een alles behalve moderne provincie, maar zelfs daar gelooft niemand, laat staat dat ze praktiseren.
Dude ik weet heus wel hoeveel Europa wannabe's met oorringetjes er in Turkije rondlopen. Doet me wel pijn, maar wat doe ik eraan.
pi_76745719
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik neem aan dat Borto het heeft over de 40-50 jarige bevolking die wel hierna toe is gekomen. Ik denk niet dat de generatie erna (dat pas nu 20-25 ish is) nu nou kampt met depressie. Alhoewel het me totaal niet zou verassen. Verwestering zorgt nou eenmaal voor depressie. Feit.,
Ik zou bij de praktiserende en nietpraktiserende meisjes geen onderscheid maken in depressie. Ik ken ze zelf en de praktiserenden zijn echt de weg kwijt. Andersom eigenlijk ook...
Ik ben een pure Turk.
pi_76745740
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:

2. ?
3. ?
Relativeer het maar weer. Scheidingen in Nederland liegen er niet om! Daar kan jij zelfs niet om heen. Het huwelijk moet gezien worden als een samenwerkingsverband.
pi_76745742
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Jah togg meisie, ut is lekkur veel gavur hier in Den Haagghh joh, ja togg niet dan?
pi_76745765
En ik moest heel erg lachen om 'Borto'. Geen idee waarom, het is helemaal niet grappig.
pi_76745775
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
En ik moest heel erg lachen om 'Borto'. Geen idee waarom, het is helemaal niet grappig.
Je valt op me. Duidelijk.
pi_76745777
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Burakius het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit gehad dat je zelfstandig goed uit een onderzoek gaat komen en op je antwoorden. Vrij dom eerlijk gezegd. Ben ik erg kort over sorry.
I couldn't care less. Ik weet genoeg.
pi_76745781
quote:

2. ?
3. ?
Ik zou waarschijnlijk wel van m'n man houden hoor, heb nergens gezegd dat dat niet zo is, maar de liefde zou niet de basis zijn. Ik zou wel kijken naar wat ik al van hem weet en van anderen heb gehoord. Dat ik niet met iemand trouw die heel anders is dan ik.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745794
quote:

2. ?
3. ?
pi_76745809
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
Böğürtlen...
pi_76745817
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Rookert het volgende:

[..]

Jah togg meisie, ut is lekkur veel gavur hier in Den Haagghh joh, ja togg niet dan?
pi_76745829
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Böğürtlen...
Lekker.
pi_76745841
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Burakius het volgende:

[..]

Relativeer het maar weer. Scheidingen in Nederland liegen er niet om! Daar kan jij zelfs niet om heen. Het huwelijk moet gezien worden als een samenwerkingsverband.
Er zijn veel scheidingen ja, mensen trouwen ook steeds jonger zonder een baan, opleiding of weetikveel wat hebben. Of ze worden zwanger en moeten dan maar trouwens van de omgeving

Ik vind gewoon dat het huwelijk een bezegeling moet zijn van een relatie, niet het begin
pi_76745851
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

I couldn't care less. Ik weet genoeg.
Nee dus niet . seytan houdt zich wel goed bezig met iemand die in zijn eentje is. Iki kisi olunca ücüncü seytan olurmus. Het is gewoon vrij dom om in je eentje zoiets te doen. Als je voor Allah staat , zeg dan niet dat je het niet hebt gehoord dat je verder moest vragen aan bv. je imam.
pi_76745857
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Rookert het volgende:

[..]

Gavur is een denigrerend woord voor niet gelovige/niet Turk.
pi_76745909
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Rookert het volgende:

[..]

Er zijn veel scheidingen ja, mensen trouwen ook steeds jonger zonder een baan, opleiding of weetikveel wat hebben. Of ze worden zwanger en moeten dan maar trouwens van de omgeving

Ik vind gewoon dat het huwelijk een bezegeling moet zijn van een relatie, niet het begin
Eerste en tweede deel spreken elkaar wel tegen he. Je kan toch studeren, een baan hebben en er financieel voor klaar zijn en dan trouwen. Zonder een relatie vooraf.. Met een relatie loop je juist een groter risico om te scheiden, omdat je vaak al een langere tijd bij elkaar bent en het niet meer spannend vindt. In een huwelijk word je gedwongen om samen te werken en dan denk je er niet zo makkelijk over.
Ik ben een pure Turk.
pi_76745993
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Wat houd jou eigenlijk tegen om het aan je ouders te vertellen? Nee, deze vraag is verkeerd gesteld. Ik snap dat het lastig is, maar denk je dat ze er helemaal geen begrip voor kunnen tonen, ondanks dat ze waarschijnlijk teleurgesteld zullen zijn. Je moet het toch een keer vertellen of niet?
Ze geven me enkeltje psychiatrische inrichting in Turkije. Nee, ik ga het nooit vertellen.
pi_76745998
Stelling: Praktiserende en niet praktiserende meisjes in Nederland zijn de weg kwijt.

(Uitleg: Wat is praktiseren? (Bidden), hoofddoek)
Ik ben een pure Turk.
pi_76746058
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Ze geven me enkeltje psychiatrische inrichting in Turkije. Nee, ik ga het nooit vertellen.
Echt? Succes ermee.. Mijn ouders vallen me nu al lastig met van alles, terwijl dat van mij minder erg is. Gelukkig verbieden ze me niets, wel rare spanningen in huis.
Ik ben een pure Turk.
pi_76746069
Jij verzint ook iedere dag een andere stelling
pi_76746083
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Jij verzint ook iedere dag een andere stelling
Ik vind dat dus echt leuk.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: