quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dit is een dag vol verrassingen. En nu komt het volgende topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Speeltuin. We zouden moeten meeten in een speeltuin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
Ja ja jongens en meisjes, alweer een nieuw deel voor avonturen.
Vraag maar raak, jongedame.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een vraag, dit is niet het vragen over de islam topic, maar hier krijg ik sneller antwoord (denk ik). Wie helpt me?
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Met die vriend? Natuurlijk niet! Hij kan er toch niets aan doen. Een van mijn beste vrienden hoor!
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.quote:
Vijf keer per dag...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?
Wat nou?quote:
Wat een fantasie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
Hij is bezig met de informatie bij elkaar zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
Burakius, het is topic nummer 282! Hier keken wij naar uit!
Ga nou niet verontwaardigd doen, IHVK vindt jouw humor vast ook hi-la-risch.quote:
Doe niet zo xenofoob en debielquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat nou?Gewoon voor alle duidelijkheid.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Jullie sporen echt niet.quote:
Heb je aan de jonko's gezeten of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.quote:
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.quote:
Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon heel preuts?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie sporen echt niet.Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
![]()
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je aan de jonko's gezeten of zo?
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.
Je weet maar nooit.quote:
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.
Is dit WEL een serieus antwoord? Want ik weet niet wat zij/hij is. En omdat ik het niet vraag, kan het toch ook mijn schuld zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!
Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie sporen echt niet.Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
![]()
Ah praktiserende moslim dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.
Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Je gaat Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt gek.quote:
Burak kijk nou, senin soyundan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
HAHAHAHAHA.
Krim-Tataar die altijd roept dat Turken uit Turkije neppe Turken zijn en Tataren een van de weinige echte. Tevens roept hij ook onder iedere video dat Turken meer Europees uitzien dan Mongools en dus nooit Turken kunnen zijn. Wel lef voor iemand die er zelf uitziet als een Rus tohumu.![]()
Burak, je nieuwe beste vriend misschien?
Drugs are bad, hmmmkay?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
Wat doet hij dan ondertussen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.
Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.
Ze zou miljonair worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?![]()
[ afbeelding ]
Oké, ik snap het ook weer. Toen je praktiserend zei, begreep ik wat anders. Daarom vroeg ik of je daar geen problemen mee had.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze draagt het hele jaar door superwijde dingen. Misschien heeft ze hele kleine vormen die ze wil verbergen? Maar haar gezicht ziet er wel mannelijk uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.
Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah praktiserende moslim dus.
Ok verklaart weer.
Wtf, ik ben jullie cyber-imam toch niet? Als je toch een antwoord wil: weet je zeker dat je vemoedens kloppen? En stel dát ze kloppen, waarom zou je hem/haar (quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?![]()
[ afbeelding ]
Mischien heeft ze wel een derde tepel, of een afwijking of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent echt gek.Je hebt toch van die wijven/jongens waar later pas bekend is wat ze zijn ofzo. Dit kan er zo een zijn ik vind het lullig om het te vragen, want als het nodig zou zijn, zou ze het zelf wel doen.
Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doet hij dan ondertussen?
Alsof jij kan onderdrukken om niet iets met een vrouw te gaan doen ooit
quote:
Ik verwachtte ook niets anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...
Die grap is ook alweer 10.000 keer langsgekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zou miljonair worden.
önünü kestiler.
Had je hem ergens anders dan wel met je vuisten alten kennismaken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...
Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook niets anders.
Iemand in in je vriendengroep nemen is echter een grotere stap. Als je met iemand bevriend raakt die je moreel fout bezig bent krijg je loyaliteitsconflicten in je hoofd.
Ik zeg het maar direct: is er een mannelijk geslachtsdeel te zien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..
Ik heb geen specifieke kennis over de Islamitische regelgeving die er is omtrent sodomie. Tevens mag een Moslims zelfs in het geval van een Islamitische staat niet zelf rechter spelen. Je hebt getuigen nodig etc. en de rechtbank bepaalt wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had je hem ergens anders dan wel met je vuisten alten kennismaken?
Dat bedoel ik dus. Toch geen verrassingen vandaag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.
Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wtf, ik ben jullie cyber-imam toch niet? Als je toch een antwoord wil: weet je zeker dat je vemoedens kloppen? En stel dát ze kloppen, waarom zou je hem/haar () niet gewoon als een mens blijven behandelen?
Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien heeft ze wel een derde tepel, of een afwijking of zo?
Ik weet niet hoe jij het Islamitisch zou weten te verantwoorden om zoiets te doen. Enlighten me. Serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Toch geen verrassingen vandaag.
In feite is je hele leven vol met beproevingen. Vanaf je basischool tot je latere leven moet je steeds beproevingen doorstaan. Wat is er zo ouderwets aan. Het is zeer actueel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.
Ik vind beproevingen enzo maar ouderwets denken, alsof het een fase is
Bij deze zie je nog duidelijker wat het is hoor, mijn voorbeeld is erger. Ik heb stiekem vaak even tussen zijn/haar benen gekeken. Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg het maar direct: is er een mannelijk geslachtsdeel te zien?
[ afbeelding ]
Dit is ook een vrouw (die heel goed kan zingen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
Ik ga niet weer deze discussie voeren. Gewoon geen zin, mag dat?
Ik vind dit eigenlijk wel belangrijk. Ik kan niet herinneren dat we dit ooit hebben bediscusseerd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
Ik ga niet weer deze discussie voeren. Gewoon geen zin, mag dat?
Wat, mensen kunnen zichzelf een hoop dingen aanpraten hoor. Kijk eens hoeveel mensen er naar een psycholoog gaan omdat ze zich ergens voor schamen of wat dan ook.quote:
Ik ben geen praktiserende homo, maar tegelijkertijd ook geen moslim meer. Zouden wij samen Ocarina of Time kunnen spelen? Zou je mij accepteren als vriend?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.
Ik ben vrij direct en banaal in mijn opmerkingen. Nee zoiets zou hij niet bij mij fakenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.
Ik vind beproevingen enzo maar ouderwets denken, alsof het een fase is
Ik vind dat je geaardheid niet gezien moet worden als een beproeving, de actualiteit is dat het aangeboren is, new facts hallo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
In feite is je hele leven vol met beproevingen. Vanaf je basischool tot je latere leven moet je steeds beproevingen doorstaan. Wat is er zo ouderwets aan. Het is zeer actueel.
Dit is overduidelijk wel gewoon getrollquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.
Ja dat zouden we kunnen. Zulke ogen kan ik niet negerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben geen praktiserende homo, maar tegelijkertijd ook geen moslim meer. Zouden wij samen Ocarina of Time kunnen spelen? Zou je mij accepteren als vriend?
Nolur? Sana baba diyebilir miyim?
[ afbeelding ]
Dit onderwerp is toch wel iets anders dan het verzieken van topics met gescheld, waar iedereen direct last van ondervindt. Daarom dat ik hem er op wees. En zoals ik al zei, blijf diegene gewoon behandelen als mens, vriend, whatever.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.
Ik denk niet dat dat het probleem is bij haar? Je ziet gewoon niet wat ze is. Als ik goed kijk, kan ze een meisje zijn, maar ook een jongen. Ze is heel klein en best smal gebouwd, maar ook weer heel sterk voor een meisje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat, mensen kunnen zichzelf een hoop dingen aanpraten hoor. Kijk eens hoeveel mensen er naar een psycholoog gaan omdat ze zich ergens voor schamen of wat dan ook.
Je zei "homosexuals are gay" ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben vrij direct en banaal in mijn opmerkingen. Nee zoiets zou hij niet bij mij faken.
Ja ik zal je nog sterker iets zeggen. Dit gebeurt in de embryonale fase, waarin de moeder van het kind bepaalde stoffen meer in zich opneemt (lees hormonale proporties die afwijken van normaal), waardoor de hersenen van het kind zich anders ontwikkelen. Dit heeft dus als gevolg dat er homo-gevoelsn kunnen ontstaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind dat je geaardheid niet gezien moet worden als een beproeving, de actualiteit is dat het aangeboren is, new facts hallo.
Nee, dit was echt geen getroll. Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk wel gewoon getroll.
Ik ben echt niet zoals jij mij beschrijft. Ik ben wel een aanspreekpunt wat betreft zulke dingen.quote:
GOH, heb je het nu toch weer over jezelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het probleem is bij haar? Je ziet gewoon niet wat ze is. Als ik goed kijk, kan ze een meisje zijn, maar ook een jongen. Ze is heel klein en best smal gebouwd, maar ook weer heel sterk voor een meisje.
Ja, maar laat jij allemaal meisjes op je schoot zitten? Ik zit niet op schoten van jongens, dus daarom stelde ik deze vraag ook, om te weten of het uitmaakt als ik niet zeker weet wat het is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit onderwerp is toch wel iets anders dan het verzieken van topics met gescheld, waar iedereen direct last van ondervindt. Daarom dat ik hem er op wees. En zoals ik al zei, blijf diegene gewoon behandelen als mens, vriend, whatever.
Nee, zo sterk ben ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
GOH, heb je het nu toch weer over jezelf![]()
![]()
???
BKH: Burakius' Keuringsdienst voor Homo's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zoals jij mij beschrijft. Ik ben wel een aanspreekpunt wat betreft zulke dingen.
Niet om 'kansen op herstel' teniet te doen, maar ik heb ook zoveel meisjes 'leuk gevonden'. Iemand is homo of niet. Het is een 'test' of niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....
Zie hem/haar gewoon zoals hij/zij zichzelf ziet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar laat jij allemaal meisjes op je schoot zitten? Ik zit niet op schoten van jongens, dus daarom stelde ik deze vraag ook, om te weten of het uitmaakt als ik niet zeker weet wat het is.
Doe dan echt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*willekeurig plaatje van een ondergaande zon*
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
BKH: Burakius' Keuringsdienst voor Homo's.
Jij klaagt altijd over de sfeer, maar door zulke domme opmerkingen lok je het zelf uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef IHVK het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Catcher_in_the_Rye
Lees dit boek Bilmiyorem, het gaat over jou.
Dacht ik ook, maar zou wel handig zijn als ik hier echt antwoord op zou kunnen krijgen met bronnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zie hem/haar gewoon zoals hij/zij zichzelf ziet.
Ja daar ben je geweest, dat weten we nu wel..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen ondergaande zon, maar wel mooi:
[ afbeelding ]
Dat ik vind dat je iemand niet mag 'testen' op iets wat zo serieus is. Misschien zeg je dat er voor anderen ook beproevingen zijn, maar dit is pure onmacht (alsof het negatief isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ik zal je nog sterker iets zeggen. Dit gebeurt in de embryonale fase, waarin de moeder van het kind bepaalde stoffen meer in zich opneemt (lees hormonale proporties die afwijken van normaal), waardoor de hersenen van het kind zich anders ontwikkelen. Dit heeft dus als gevolg dat er homo-gevoelsn kunnen ontstaan.
Het is idd aangeboren. En je punt is?
Had niks beters bij de handquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja daar ben je geweest, dat weten we nu wel..
Nablijven, strafregels en je staat op zittenblijven toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij klaagt altijd over de sfeer, maar door zulke domme opmerkingen lok je het zelf uit.
Ik ben niet depressief.
Ik heb goede schoolresultaten, word niet van school gestuurd.
Ik zwerf niet.
Je moet gewoon je bek houden, er komt niets zinnigs uit.
Mag.. Jij kan niet oordelen over de wil van Allah. Toch wacht ik op antwoord.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat ik vind dat je iemand niet mag 'testen' op iets wat zo serieus is. Misschien zeg je dat er voor anderen ook beproevingen zijn, maar dit is pure onmacht (alsof het negatief is) en dat je iemand daarop pakt vind ik raar.
PM.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef IHVK het volgende:
wat is voor jou de reden om niet te praktiseren dan Genus als het niet je geloof is?
ben wel benieuwd.
Ik sta er goed voor hoor. Dat zittenblijven gaat nergens over, omdat ik 1 gymles heb gemist, sta ik een 5 en sta ik nu op zittenblijven. Ik moet dat inhalen en dan sta ik op overgaan. IHVK wil gewoon aandacht. Hij is hetero, dat weet ik nu ook wel. Dikzak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nablijven, strafregels en je staat op zittenblijven toch?
Idem. Moslims geloven ook dat een kloosterleven niet is weggelegd voor de mens en seks wordt daarom gezien als een basisbehoefte. Wel frappant dat homo's dan zo'n sadistische test voor hun kiezen krijgen. Ja, seks is een basisbehoefte maar homo's moeten doen aan geheelonthouding of seks hebben met vrouwen tegen hun wil (net zo erg als geheelonthouding, vind ik), want dat is een test.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat ik vind dat je iemand niet mag 'testen' op iets wat zo serieus is. Misschien zeg je dat er voor anderen ook beproevingen zijn, maar dit is pure onmacht (alsof het negatief is) en dat je iemand daarop pakt vind ik raar.
Heb je echt bronnen nodig voor (mede)menselijkheid? Daar heb je toch geen bronnen voor nodig? Tjeez...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zou wel handig zijn als ik hier echt antwoord op zou kunnen krijgen met bronnen.
Kan ik wel, maar je hoeft er niks mee te doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mag.. Jij kan niet oordelen over de wil van Allah. Toch wacht ik op antwoord.
Ik heb köfte gegeten? Bortecinem zei dat ik erin mocht stikken? Toen maakte ik haar uit voor teef?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zullen we het maar weer gewoon over eten hebben?
Als alles goed gaat wonen mijn ouders er over een of twee jaar weerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef Ayca het volgende:
[..]
Maakt niet uitmaar de volgende keer neem je mij mee!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik heb köfte gegeten? Bortecinem zei dat ik erin mocht stikken? Toen maakte ik haar uit voor teef?
Ja, die heb ik nodig. Misschien ben ik al die tijd wel in aanraking met een jongen, ik wil toch gewoon weten of dat kwaad kan als ik het niet zeker weet. Nogmaals, ga er gewoon niet op in als je niets zinnigs te zeggen hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je echt bronnen nodig voor (mede)menselijkheid? Daar heb je toch geen bronnen voor nodig? Tjeez...
Nee, ik wahct op antwoord van jouw vraag. Snap je.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kan ik wel, maar je hoeft er niks mee te doen![]()
Op je vraag of je met degene moet omgaan of moet vragen of wat?
En dat was alles? Ook geen brood erbij?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
Ik had vandaag een halve kop soep(mercimek corbasi) als warm eten, en jullie
Mijn lievelingssoep!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
Een stuk pide erbijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dat was alles? Ook geen brood erbij?
Lekker. Ik had alleen köfte, waarop jij zei dat ik erin mocht stikken, waarop ik vervolgens zei dat jij een teef bent.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Ayca het volgende:
Ook die van mijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn lievelingssoep!![]()
Ik heb 'tavuklu pilav' gegeten.
Pff, je mag ook zelf denken af en toe.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, ik wahct op antwoord van jouw vraag. Snap je.
Niet dat zei borte...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Lekker. Ik had alleen köfte, waarop jij zei dat ik erin mocht stikken, waarop ik vervolgens zei dat jij een teef bent.
Mercimek corbasi is wel vet lekker.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef Ayca het volgende:
[..]
Een stuk pide erbijhad niet zo'n honger
Waaro mzeg jij dat? Jij doet dom. Je moet zeggen "ok nu ga ik weer normaal doen".quote:
My bad. Fail.quote:
Jonge..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Pff, je mag ook zelf denken af en toe.
Maar goed
Waarop ik jou quotte, waarin jij zei dat je het lekker vond en dat je alleen köfte had gegeten, waarop Ayça zei dat je erin mocht stikken, waarop jij vervolgens zei dat Ayça een teef is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Lekker. Ik had alleen köfte, waarop jij zei dat ik erin mocht stikken, waarop ik vervolgens zei dat jij een teef bent.
Misschien moet je dan vaker etenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mercimek corbasi is wel vet lekker.Ik had dolma met pide gegeten. Honger maakt me gek.
Ten eerste dat zei ik niet en ten tweede ben ik geen teef maar is het leven een teef.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarop ik jou quotte, waarin jij zei dat je het lekker vond en dat je alleen köfte had gegeten, waarop Ayça zei dat je erin mocht stikken, waarop jij vervolgens zei dat Ayça een teef is.
Ik eet ieder uur wel iets.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Misschien moet je dan vaker etenDie van mijn moeder is echt de lekkerste
De waarheid ligt wel wat genuanceerder dan dat.Het is niet zwart-wit. Vaak heeft een homo ook nog gevoelsn voor vrouwen: bisexueel dus. Het is echter de huidige maatschappij die het vrij absoluut maakt: homo dus je valt op mannen , streep/lijn/grens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Niet om 'kansen op herstel' teniet te doen, maar ik heb ook zoveel meisjes 'leuk gevonden'. Iemand is homo of niet. Het is een 'test' of niet.
Ik stel een vraag om zijn mening te horen, duhquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge..
jij stelt die vraag aan tm of burakius (weet niet meer wie), waarom denk jij er dan niet zelf over na? Ik vroeg me gewoon af hoe zij jouw vraag zouden beantwoorden.
Yeaaah. Maar alleen die mijn oma maakt. En waar kom jij vandaan? Anderen noemen het vaak iskembe corbasi.quote:
Dan ben jij zeker niet raar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Hey even eerlijk, Turken zijn wel raar he?
Niemand wordt ergens op "gepakt". Allah test iemand met wat Hij wil. Hij geeft niemand een beproeving die hij niet kan dragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kahramanmarasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yeaaah. Maar alleen die mijn oma maakt. En waar kom jij vandaan? Anderen noemen het vaak iskembe corbasi.
Ben GenusButeo'nun yalancisiyim.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ten eerste dat zei ik niet en ten tweede ben ik geen teef maar is het leven een teef.
Wat een boosheid en wat een scheldwoorden!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ten eerste dat zei ik niet en ten tweede ben ik geen teef maar is het leven een teef.
Hmm. Ok, ik kom uit Adana.quote:
Maar wat maakt dan het verschil? Want de enige beproeving is toch wel zwaarder dan de ander..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Niemand wordt ergens op "gepakt". Allah test iemand met wat Hij wil. Hij geeft niemand een beproeving die hij niet kan dragen.
Vaak heeft een hetero dus ook gevoelens voor mannen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
De waarheid ligt wel wat genuanceerder dan dat.Het is niet zwart-wit. Vaak heeft een homo ook nog gevoelsn voor vrouwen: bisexueel dus. Het is echter de huidige maatschappij die het vrij absoluut maakt: homo dus je valt op mannen , streep/lijn/grens.
Biologisch gezien is het ook niet helemaal te verklaren zoals jij het zegt. Je mannelijkheid voor het vallen op vrouwen zal nooit helemaal weggaan, het zal misschien kleiner zijn dan het andere. Het is de mainstream hier in Nederland die je bepaalde dingen wijs wil maken .
Daar buiten heeft hij dus (mocht hij niet op vrouwen vallen) de beslissing genomen om wel met een vrouw te gaan trouwen. Voor zijn geloof.
Wij noemen het ook Iskembe. Heerlijk is dat, mits goed gemaakt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yeaaah. Maar alleen die mijn oma maakt. En waar kom jij vandaan? Anderen noemen het vaak iskembe corbasi.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben GenusButeo'nun yalancisiyim.
Onderzoeken tonen dat een omgeving waarin sodomie geaccepteerd is, dat dit een grotere kans geeft op verdere sodomie van mannen. Als iemand zijn broer sodomie pleegt is de kans groter dat het broertje dit ook zal doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vaak heeft een hetero dus ook gevoelens voor mannen?
Allah kan ook beproeven met rust, luxe , geld etc. etc.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar wat maakt dan het verschil? Want de enige beproeving is toch wel zwaarder dan de ander..
Yeaah en een beetje salca, knoflook en nane. En dan met versie pide omg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wij noemen het ook Iskembe. Heerlijk is dat, mits goed gemaakt.Met limon suyu en kirmizi pul biber.
Kijk, daar begint het al. Nu denk jij door die docu dat je ook wel bi móet zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:45 schreef Bortecinem het volgende:
Mannen zijn vaak of homo, of hetero. Vrouwen zitten er vaak tussenin (biseksueel). Ik heb hier een keer een docu over gezien.
Ooo, sen'de iyice karman çorman yaptin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Yeaah en een beetje salca en knoflook. En dan met versie pide omg.
Volgens heb ik het nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Iskembe corbasi ken je toch wel? google..
Zal ik het wel doenquote:
Ja, ik bedoelde eigenlijk niet welke andere soort beproevingen, maar zijn ze allemaal even zwaar, nee toch? Is het net zoals met een gehandicapt kind krijgen (geestelijk) dat die automatisch in de hemel komt, dat je met een zwaardere beproeving ook "makkelijker" wordt beoordeeld? (vreemde verwoording) Het is dan toch eigenlijk een zegen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Allah kan ook beproeven met rust, luxe , geld etc. etc.
Ik kan ook een onderzoek opzetten waaruit blijkt dat mensen dingen niet (durven) te doen aangezien ze anders worden verworpen. Het is toch hartstikke logisch dat je dingen wel of niet doet als het niet of wel verboden is? Kom op zegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Onderzoeken tonen dat een omgeving waarin sodomie geaccepteerd is, dat dit een grotere kans geeft op verdere sodomie van mannen. Als iemand zijn broer sodomie pleegt is de kans groter dat het broertje dit ook zal doen.
Een hetero kan ook gevoelens krijgen voor mannen, maar dit is zeer zeer zwak. Maar echter om het niet aan te sporen gelden er dan ook duidelijke regels in de Islam, zoals je bepaalde delen ten alle tijden verkleed te houden.
Maar ik studeer geen Bio. Iemand hier toch wel.
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mannen vaker of het een of het ander zijn. En vrouwen zijn vaker biseksueel dan helemaal lesbisch, snap je?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk, daar begint het al. Nu denk jij door die docu dat je ook wel bi móet zijn.
Deze vragen zou ik niet durven te beantwoordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde eigenlijk niet welke andere soort beproevingen, maar zijn ze allemaal even zwaar, nee toch? Is het net zoals met een gehandicapt kind krijgen (geestelijk) dat die automatisch in de hemel komt, dat je met een zwaardere beproeving ook "makkelijker" wordt beoordeeld? (vreemde verwoording) Het is dan toch eigenlijk een zegen?
Gehandicapt kind krijgen en homo zijn staat in hetzelfde rijtje beproevingen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, ik bedoelde eigenlijk niet welke andere soort beproevingen, maar zijn ze allemaal even zwaar, nee toch? Is het net zoals met een gehandicapt kind krijgen (geestelijk) dat die automatisch in de hemel komt, dat je met een zwaardere beproeving ook "makkelijker" wordt beoordeeld? (vreemde verwoording) Het is dan toch eigenlijk een zegen?
Zo eten wij het. Met salca, pul biber, nane en knoflook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ooo, sen'de iyice karman çorman yaptin.
ok ik sla deze ook wel op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Deze vragen zou ik niet durven te beantwoorden.
Ja, zat met je te dollen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat mannen vaker of het een of het ander zijn. En vrouwen zijn vaker biseksueel dan helemaal lesbisch, snap je?
Weet ik niet. Wilde weten of het een zelfde soort beproeving is, vandaar de vraag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Gehandicapt kind krijgen en homo zijn staat in hetzelfde rijtje beproevingen?
Was een tijdje geleden op Fok geplaatst. Het gaat erom dus zoals jij het zelf toegeeft, dat religie dus wel degelijk er voor kan zorgen dat iemand sodomie niet zal praktiseren. Blijkbaar is het dus effectief!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik kan ook een onderzoek opzetten waaruit blijkt dat mensen dingen niet (durven) te doen aangezien ze anders worden verworpen. Het is toch hartstikke logisch dat je dingen wel of niet doet als het niet of wel verboden is? Kom op zeg![]()
Waar baseer je dit eigenlijk op? Onafhankelijk onderzoek?
Klopt. Maar biseksualiteit daargelaten zal ofwel heteroseksualiteit ofwel homoseksualiteit de boventoon voeren. Als die vriend tegen jou verklaard heeft dat hij homoseksueel is - oftewel: dat hij sterkere gevoelens voor mannen heeft - dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij de rest met z'n leven met een vrouw zou kunnen leven én tegelijkertijd geheel gelukkig kan zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
De waarheid ligt wel wat genuanceerder dan dat.Het is niet zwart-wit. Vaak heeft een homo ook nog gevoelsn voor vrouwen: bisexueel dus. Het is echter de huidige maatschappij die het vrij absoluut maakt: homo dus je valt op mannen , streep/lijn/grens.
Biologisch gezien is het ook niet helemaal te verklaren zoals jij het zegt. Je mannelijkheid voor het vallen op vrouwen zal nooit helemaal weggaan, het zal misschien kleiner zijn dan het andere. Het is de mainstream hier in Nederland die je bepaalde dingen wijs wil maken .
Daar buiten heeft hij dus (mocht hij niet op vrouwen vallen) de beslissing genomen om wel met een vrouw te gaan trouwen. Voor zijn geloof.
Ja idd. Ik laat het aan hem over. Sjo he, dit had ik niet verwacht van hem.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, zeg niets over IHVK's homobekentenis.Laat 'm dat zelf doen.
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef Burakius het volgende:
Hoeveel mensen hier kunnen een beetje super smash bros brawlen? Heb wel zin in een supersmashbrosbrawlfokmeet.
Hij doet het niet, maar dan zal het uit vrees zijn voor het gevolg en niet uit liefde voor Allah en dat lijkt me nou niet de juiste intentiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Burakius het volgende:
[..]
Was een tijdje geleden op Fok geplaatst. Het gaat erom dus zoals jij het zelf toegeeft, dat religie dus wel degelijk er voor kan zorgen dat iemand sodomie niet zal praktiseren. Blijkbaar is het dus effectief!
Wat ik stel is dat er ook behalve een stukje biologisch in je lijf er ook een stukje psychologie bij komt kijken.
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja idd. Ik laat het aan hem over. Sjo he, dit had ik niet verwacht van hem.
Hmm, vraag me nu af of je daar wel over mag liegen of het gewoon verbergen, als je er toch niets mee doet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Maar biseksualiteit daargelaten zal ofwel heteroseksualiteit ofwel homoseksualiteit de boventoon voeren. Als die vriend tegen jou verklaard heeft dat hij homoseksueel is - oftewel: dat hij sterkere gevoelens voor mannen heeft - dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij de rest met z'n leven met een vrouw zou kunnen leven én tegelijkertijd geheel gelukkig kan zijn.
Als het waar is dat hij ondanks alles alsnog met een vrouw wil trouwen, dan moet ik zeggen dat ik dat voor de toekomstige echtgenote niet bepaald eerlijk vind. Tenzij ze willens en wetens met hem in het huwelijk treedt. Dan is het een ander verhaal en neemt ze de risico's voor lief.
Ik ben het niet eens met wat je hier hebt neergezet. De enige manier om het ultiemte geluk te behalen is door de Islam te praktiseren. Het is een fabel dat je dan ongelukkig zou moeten zijn, omdat je met een vrouw bent getrouwd en je niet met een man mag sjeesen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Maar biseksualiteit daargelaten zal ofwel heteroseksualiteit ofwel homoseksualiteit de boventoon voeren. Als die vriend tegen jou verklaard heeft dat hij homoseksueel is - oftewel: dat hij sterkere gevoelens voor mannen heeft - dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat hij de rest met z'n leven met een vrouw zou kunnen leven én tegelijkertijd geheel gelukkig kan zijn.
Als het waar is dat hij ondanks alles alsnog met een vrouw wil trouwen, dan moet ik zeggen dat ik dat voor de toekomstige echtgenote niet bepaald eerlijk vind. Tenzij ze willens en wetens met hem in het huwelijk treedt. Dan is het een ander verhaal en neemt ze de risico's voor lief.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Ayca het volgende:
Wat stond er nouHeeft ihvk gevoelens voor mannen?
Vrees voor Allah is erg goed. Je haalt het in de war met angst. Godsvrees en angst zijn twee erg verschillende dingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij doet het niet, maar dan zal het uit vrees zijn voor het gevolg en niet uit liefde voor Allah en dat lijkt me nou niet de juiste intentie
Nohut yemegiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
Zullen we een ander onderwerp aanslaan of zal ik weggaan?
Nee dit is dus wat de media jou probeert voor te schetsen. Dat het normaal is dat een man met zulke gevoelens een homorelatie zou aangaan. Het is toch haast schandalig te noemen dat het gewoon voor normaal is geaccepteerd, alleen maar omdat Dr. Phil en Oprah dit zo presenteren naar jullie jonge hersentjes?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Het is idd oneerlijk om zoiets verborgen te houden. Ik zou mij heel erg genaaid voelen als ik er later achter zou komen dat mijn man al die tijd liever met een man was samen geweest. En vaak is het zo dat zulke mannen uiteindelijk een dubbelleven gaan leiden of uiteindelijk, na jaren wanneer ze al kinderen en al hebben, toch voor een homo relatie gaan.
Ik maak je af. Waar wanneer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hoi iedereen, ik ben stiekem aan het lurken hier.
Wij hebben Super Smash Bros Melee op de GameCup. Ik ben er best goed in.Ook al zeg ik het zelf
hihihihi
Ok, dan maak ik er nu angst van. Als je niet eens jezelf mag zijn voor je godquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Burakius het volgende:
[..]
Vrees voor Allah is erg goed. Je haalt het in de war met angst. Godsvrees en angst zijn twee erg verschillende dingen.
Oh godquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef IHVK het volgende:
Bortecinem, vertel wat leuks over DNA haplogroepen.
quote:
Voedsel en rassenkwesties, what's new?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef IHVK het volgende:
Ze is even de tarrels aan het verwijderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef IHVK het volgende:
Dat zou wel pijnlijk zijn ja, maar ik weet verder niet wat ik er van moet vinden. Ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af of het gevoel wel echt een grote rol speelt, want je ziet bij heel veel relaties dat de echte liefde wel gewoon over is, maar dat mensen niet uit elkaar gaan. Je bent ook constant met elkaar bezig om een bepaald doel te behalen, dus ik vraag me af of de homo bij je zal weggaan, als hij er ook zo over denkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Het is idd oneerlijk om zoiets verborgen te houden. Ik zou mij heel erg genaaid voelen als ik er later achter zou komen dat mijn man al die tijd liever met een man was samen geweest. En vaak is het zo dat zulke mannen uiteindelijk een dubbelleven gaan leiden of uiteindelijk, na jaren wanneer ze al kinderen en al hebben, toch voor een homo relatie gaan.
Pff kunnen we dat morgen niet doen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef IHVK het volgende:
Kom ik bij m'n conservatieve ouders aanzetten met "oh, hoi, trouwens, ik ben homo, maar ik doe er toch niks mee, dus... dat wilde ik even laten weten, mkay."quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm, vraag me nu af of je daar wel over mag liegen of het gewoon verbergen, als je er toch niets mee doet.
Je bagitaliseert, terwijl je net serieuze vragen stelde. Als je zo doorgaat, ga ik niet meer serieus reageren op je vragen. Onrespectvol zeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, dan maak ik er nu angst van. Als je niet eens jezelf mag zijn voor je god
Wij hadden er een film over gezien met levensbescouwing. 'Brokeback Mountain', dat ging over 2 homo's die niet uit de kast durfden te komen. Wat uiteindelijk slecht afliep.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef Bortecinem het volgende:
Wat heb je wél gedaan om precies te zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kom ik bij m'n conservatieve ouders aanzetten met "oh, hoi, trouwens, ik ben homo, maar ik doe er toch niks mee, dus... dat wilde ik even laten weten, mkay."
Media meldt alleen de dingen die het publiek wil horen, ze moeten kijkcijfers halen. Speelt alleen niet bij de publieke omroep. Het is gewoon in deze maatschappij zo dat het is geaccepteerd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee dit is dus wat de media jou probeert voor te schetsen. Dat het normaal is dat een man met zulke gevoelens een homorelatie zou aangaan. Het is toch haast schandalig te noemen dat het gewoon voor normaal is geaccepteerd, alleen maar omdat Dr. Phil en Oprah dit zo presenteren naar jullie jonge hersentjes?
Ook gezien. Vond het best een goeie film.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij hadden er een film over gezien met levensbescouwing. 'Brokeback Mountain', dat ging over 2 homo's die niet uit de kast durfden te komen. Wat uiteindelijk slecht afliep.
Ik had het over een vrouw, mocht je ooit trouwen. Al is het met je ouders ook lastig.. dubbel leven leiden, dat doe ik tenminste.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:58 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Kom ik bij m'n conservatieve ouders aanzetten met "oh, hoi, trouwens, ik ben homo, maar ik doe er toch niks mee, dus... dat wilde ik even laten weten, mkay."
Zucht Burak. Ik probeer mij in te leven in hun situatie. Ik kan mij gewoon absoluut niet voorstellen dat ik de rest van mijn leven met een vrouw zou moeten leven terwijl ik op mannen val. Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe ik dan überhaupt gelukkig zou moeten worden. En ik ken genoeg verhalen van mannen die een normaal huwelijk hebben geprobeerd maar het gewoon helemaal mis is gegaan. Dus dat ze een dubbelleven gingen leiden, depressief werden of uiteindelijk helemaal kapten met hun huwelijk. Ik vind jou heel erg naïef, en voor iemand die niet gelooft in een God helpen jouw woorden over het hebben van een sterk iman en godsvrees helemaal niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef Burakius het volgende:
[..]
Nee dit is dus wat de media jou probeert voor te schetsen. Dat het normaal is dat een man met zulke gevoelens een homorelatie zou aangaan. Het is toch haast schandalig te noemen dat het gewoon voor normaal is geaccepteerd, alleen maar omdat Dr. Phil en Oprah dit zo presenteren naar jullie jonge hersentjes?
Dat denk jij maar. Het is een hele organisatie die bepaalt wat de massa behoort te zien. Ik zal nu vast een conspircacy nut genoemd worden. Boeiend. Ergenekon in Turkije heeft me allang al overgehaald dat er een grote wereldorganistatie bestaat die dingen plant als een beest.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Media meldt alleen de dingen die het publiek wil horen, ze moeten kijkcijfers halen. Speelt alleen niet bij de publieke omroep. Het is gewoon in deze maatschappij zo dat het is geaccepteerd.
Dank jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dat denk jij maar. Het is een hele organisatie die bepaalt wat de massa behoort te zien. Ik zal nu vast een conspircacy nut genoemd worden. Boeiend. Ergenekon in Turkije heeft me allang al overgehaald dat er een grote wereldorganistatie bestaat die dingen plant als een beest.
Kan ik kort over zijn: Als ze niet in een God geloven, worden ze idd waarschijnlijker depressief. De staatscijfers over depressiecentra liegen er dan ook niet om in Nederland. Het is welbekend dat Europa kampt met een depressieprobleem. Het mooiste voorbeeld is de grootste (althans vroeger) atheist staat : Rusland.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zucht Burak. Ik probeer mij in te leven in hun situatie. Ik kan mij gewoon absoluut niet voorstellen dat ik de rest van mijn leven met een vrouw zou moeten leven terwijl ik op mannen val. Ik kan er met mijn verstand niet bij hoe ik dan überhaupt gelukkig zou moeten worden. En ik ken genoeg verhalen van mannen die een normaal huwelijk hebben geprobeerd maar het gewoon helemaal mis is gegaan. Dus dat ze een dubbelleven gingen leiden, depressief werden of uiteindelijk helemaal kapten met hun huwelijk. Ik vind jou heel erg naïef, en voor iemand die niet gelooft in een God helpen jouw woorden over het hebben van een sterk iman en godsvrees helemaal niet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook gezien. Vond het best een goeie film.
Voedsel, voedsel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[..]
Voedsel en rassenkwesties, what's new?!
Hierbij houdt onze discussie op.quote:
Liefde gaat altijd over, dat gaat over in houden van. Maar wanneer jij je seksueel helemaal niet aangetrokken voelt tot een persoon en dus ook niet verliefd kan worden op hem of haar, dan lijkt het me sterk dat je ook echt van diegene kan houden. Misschien dat je 'vrienden' wordt, maar van elkaar houden als man en vrouw is toch anders. Ook al is de liefde al jaren voorbij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat zou wel pijnlijk zijn ja, maar ik weet verder niet wat ik er van moet vinden. Ik vraag me de laatste tijd steeds vaker af of het gevoel wel echt een grote rol speelt, want je ziet bij heel veel relaties dat de echte liefde wel gewoon over is, maar dat mensen niet uit elkaar gaan. Je bent ook constant met elkaar bezig om een bepaald doel te behalen, dus ik vraag me af of de homo bij je zal weggaan, als hij er ook zo over denkt.
Mooie film idd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Julis het volgende:
[..]
Wij hadden er een film over gezien met levensbescouwing. 'Brokeback Mountain', dat ging over 2 homo's die niet uit de kast durfden te komen. Wat uiteindelijk slecht afliep.
Zat je op een katholieke/christelijke school ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Bij ons had een leerling de leraar aangeklaagd, omdat er ranzige momenten waren in de film. Die leraar werd bijna ontslagen.
Ik denk dat we het niet eens kunnen zijn over de Islam, dus laten we het wat dat betreft hierbij laten. Verder: de praktijk is ook dat heel veel mannen gewoon trouwen en na een aantal kinderen te hebben verwekt verlaten ze hun familie uiteindelijk toch. De homo's die alsnog bij hun vrouw blijven putten hun kracht dan uit hun geloof en niet uit het geluk dat de echtgenote hen geeft.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben het niet eens met wat je hier hebt neergezet. De enige manier om het ultiemte geluk te behalen is door de Islam te praktiseren. Het is een fabel dat je dan ongelukkig zou moeten zijn, omdat je met een vrouw bent getrouwd en je niet met een man mag sjeesen.
Het lijkt voor jou onwaarschijnlijk, maar dit is de praktijk. Het gebeurt. Er zijn mannen met zulke gevoelens die gewoon met een vrouw trouwen en kinderen krijgen.
Maar goed ik ben ook niet een expert op dit gebied hoor. Ik zal het noteren om het een keer te vragen.
Ik zal het antwoord maar geven. Weinig animo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, oké, ik heb een Turkse raadsel: Hoe noem je iemand die eerwraak pleegt?!
Neequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zat je op een katholieke/christelijke school ofzo?
Niks. Ik zwijg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Wat heb je wél gedaan om precies te zijn.
Ja, maar dan heb je gewoon pech. Ik snap dat het gebrek aan seksueel contact lastig kan zijn, maar als je als vrienden verder kunt, waarom niet? Je hebt toch ook een ander doel waar je naar leeft, behalve de seks. Als je om deze reden zou scheiden, kan het altijd fout gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Liefde gaat altijd over, dat gaat over in houden van. Maar wanneer jij je seksueel helemaal niet aangetrokken voelt tot een persoon en dus ook niet verliefd kan worden op hem of haar, dan lijkt het me sterk dat je ook echt van diegene kan houden. Misschien dat je 'vrienden' wordt, maar van elkaar houden als man en vrouw is toch anders. Ook al is de liefde al jaren voorbij.
[..]
Mooie film idd.
Jezus, sommige mensen kunnen ook overdrijven, zegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Bij ons had een leerling de leraar aangeklaagd, omdat er ranzige momenten waren in de film. Die leraar werd bijna ontslagen.
Russen zijn helemaal niet allemaal atheïst. Velen van hen geloven nog in een God. Dat Rusland een atheïstische/communistische staat was zegt helemaal niks. Daar spelen veel meer factoren bij, erg kortzichtig om meteen het atheïstische karakter van het land de schuld te geven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kan ik kort over zijn: Als ze niet in een God geloven, worden ze idd waarschijnlijker depressief. De staatscijfers over depressiecentra liegen er dan ook niet om in Nederland. Het is welbekend dat Europa kampt met een depressieprobleem. Het mooiste voorbeeld is de grootste (althans vroeger) atheist staat : Rusland.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zal het antwoord maar geven. Weinig animo.Het was 'törerist'.
O, niet begrepen, pardon. Maar ik ga niet trouwen met een vrouw.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik had het over een vrouw, mocht je ooit trouwen. Al is het met je ouders ook lastig.. dubbel leven leiden, dat doe ik tenminste.
Jij weet dat seks binnen de Islam wordt gezien als een basisbehoefte?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je gewoon pech. Ik snap dat het gebrek aan seksueel contact lastig kan zijn, maar als je als vrienden verder kunt, waarom niet? Je hebt toch ook een ander doel waar je naar leeft, behalve de seks. Als je om deze reden zou scheiden, kan het altijd fout gaan.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Julis het volgende:
[..]
Nee. Maar die leerling was wel geshockt enzo.
Is het ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ook gezien. Vond het best een goeie film.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je gewoon pech. Ik snap dat het gebrek aan seksueel contact lastig kan zijn, maar als je als vrienden verder kunt, waarom niet? Je hebt toch ook een ander doel waar je naar leeft, behalve de seks. Als je om deze reden zou scheiden, kan het altijd fout gaan.
Hmm ok, niet aanvallend bedoeld ofzo, maar lijkt me wel beter als je er zo over denkt, dat je geen risico's neemt. Lijkt me alsnog lastig met je ouders, komen zeker vragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, niet begrepen, pardon. Maar ik ga niet trouwen met een vrouw.
Echt héquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jezus, sommige mensen kunnen ook overdrijven, zeg. Het lijkt Amerika wel.
Kijk, de basis is altijd liefde, of dat behoort zo te zijn. Daarom wil je met iemand trouwen, de rest van je leven met hem/haar delen en kinderen krijgen. Dat is nogal wat, maar liefde is een grote hefboom, waardoor je de stap neemt. Naar verloop van tijd ontstaat er een soort van 'gewenning' en is spanning er ook af (spanning hoort ook bij liefde) en ga je zoals Bortecinem al zei over op 'houden van'. Je bent dan niet meer verliefd maar het is zo vanzelfsprekend dat je bij elkaar blijft.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Echte dissers, niemand beantwoord mijn post, nog een keer:
Ik vraag me af of "liefde" wel het belangrijkst is in een huwelijk, want die zogenaamde liefde is bij veel mensen weg na een tijdje. Toch gaan sommige van zulke mensen niet uit elkaar, omdat ze samen wel een bepaald doel hebben waar ze naar toe werken en ondanks het gebrek aan liefde, ook niet echt een hekel aan elkaar hebben. Als je er zo over denkt, zou een homo wel gewoon met een vrouw kunnen samenleven. Denk ik.
Maar hoe wil je anders samenleven met een vrouw?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij weet dat seks binnen de Islam wordt gezien als een basisbehoefte?
Dat is echt belachelijk...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:02 schreef Julis het volgende:
[..]
Niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar hoe wil je anders samenleven met een vrouw?
Ik zet er nog vroeger bij, maar wat doet mevrouwtje. Juist ja erover heen lezen. En welk onderzoek over Turken zeg dat. Ten tweede het is ahir zamani. Hoeveel Turken praktiseren hier in Nl nog? Ja precies.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Russen zijn helemaal niet allemaal atheïst. Velen van hen geloven nog in een God. Dat Rusland een atheïstische/communistische staat was zegt helemaal niks. Daar spelen veel meer factoren bij, erg kortzichtig om meteen het atheïstische karakter van het land de schuld te geven.
Verder blijken Turken de meest depressieve mensen in Nederland te zijn, hoe verklaar je dat dan?
Ja, niet alleen m'n ouders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm ok, niet aanvallend bedoeld ofzo, maar lijkt me wel beter als je er zo over denkt, dat je geen risico's neemt. Lijkt me alsnog lastig met je ouders, komen zeker vragen.
Kijk, zo denken we er al anders over. Ik snap je uitleg best van dat "liefde" overgaat op "houden van", dat heb ik hier ook vaak genoeg gezegd. Je kan ook trouwen omdat iemand aan bepaalde eisen voldoet, zonder nog echt iets voor elkaar te voelen, je kan elkaar toch beter leren kennen in het huwelijk. Als je de "belangrijkste" dingen maar alvast kent over die persoon. Een huwelijk is serieuzer dan een gewone relatie, dus ik denk dat je dan ook meer je best zal doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijk, de basis is altijd liefde, of dat behoort zo te zijn. Daarom wil je met iemand trouwen, de rest van je leven met hem/haar delen en kinderen krijgen. Dat is nogal wat, maar liefde is een grote hefboom, waardoor je de stap neemt. Naar verloop van tijd ontstaat er een soort van 'gewenning' en is spanning er ook af (spanning hoort ook bij liefde) en ga je zoals Bortecinem al zei over op 'houden van'. Je bent dan niet meer verliefd maar het is zo vanzelfsprekend dat je bij elkaar blijft.
Als je als homo trouwt met een vrouw voor je geloof is die liefdesbasis er niet en dus zal het op den duur toch gaan knagen bij die man en gaat het huwelijk kapot.
Ik bedoel qua onderzoek. Ben je nooit naar een imam gestapt?quote:
Damn. Jij bent echt droog.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zet er nog vroeger bij, maar wat doet mevrouwtje. Juist ja erover heen lezen. En welk onderzoek over Turken zeg dat. Ten tweede het is ahir zamani. Hoeveel Turken praktiseren hier in Nl nog? Ja precies.
Btw. Van Turkije naar dit land toegaan is idd wel een klote verandering zeg.
Zo zijn ouders nou eenmaal, niets aan te doen.quote:
Verliefd zijn gaat over na 5 maanden. Vrij overschat, daarom ook de grootste reden waarom Nederlanders zo massaal scheiden. Men weet gewoon niet meer waar het huwelijk echt om gaat. Het is een contract om elkaar aan te vullen, samen te leven en te werken naar een hoger doel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijk, de basis is altijd liefde, of dat behoort zo te zijn. Daarom wil je met iemand trouwen, de rest van je leven met hem/haar delen en kinderen krijgen. Dat is nogal wat, maar liefde is een grote hefboom, waardoor je de stap neemt. Naar verloop van tijd ontstaat er een soort van 'gewenning' en is spanning er ook af (spanning hoort ook bij liefde) en ga je zoals Bortecinem al zei over op 'houden van'. Je bent dan niet meer verliefd maar het is zo vanzelfsprekend dat je bij elkaar blijft.
Als je als homo trouwt met een vrouw voor je geloof is die liefdesbasis er niet en dus zal het op den duur toch gaan knagen bij die man en gaat het huwelijk kapot.
Lol hoe verzin je het.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
We hebben op FOK! trouwens een Nederlandse homoseksuele moslim: HiZ. En hij woont 6 maanden van het jaar in Istanbul, als ik mij niet vergis. Blijkbaar weet hij het wel te combineren.
Een Nederlandse homoseksuele moslim die in Istanbul woont? Dat is apart.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef TheMagnificent het volgende:
We hebben op FOK! trouwens een Nederlandse homoseksuele moslim: HiZ. En hij woont 6 maanden van het jaar in Istanbul, als ik mij niet vergis. Blijkbaar weet hij het wel te combineren.
Yes, dat zeg ik de hele tijd. Ik ken genoeg mensen die 5 jaar bij elkaar zijn geweest en uit elkaar gingen, terwijl ze voor die tijd gek op elkaar waren. Waarom? Het gevoel was weg. Gevoel gaat altijd wel weg. Als je er zo over denkt, kun je beter nooit trouwen. Is zielig voor je nageslachten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Verliefd zijn gaat over na 5 maanden. Vrij overschat, daarom ook de grootste reden waarom Nederlanders zo massaal scheiden. Men weet gewoon niet meer waar het huwelijk echt om gaat. Het is een contract om elkaar aan te vullen, samen te leven en te werken naar een hoger doel.
Neen. Wat is er mis met Nederland?! (nee, je hoeft het niet op te sommen) Turken zijn emo's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik zet er nog vroeger bij, maar wat doet mevrouwtje. Juist ja erover heen lezen. En welk onderzoek over Turken zeg dat. Ten tweede het is ahir zamani. Hoeveel Turken praktiseren hier in Nl nog? Ja precies.
Op die fiets. Onderzoek heb ik genoeg gedaan, zelfstandig. Geduld heb ik ook geprobeerd op te brengen, daar heb ik ook heel veel voor gebeden. Ik heb uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik het gewoon totaal niet eens ben met deze test.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:10 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik bedoel qua onderzoek. Ben je nooit naar een imam gestapt?
Oh ja, want een groot deel van de allochtone bevolking is zeker niet in Nederland geborenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat je zelfstandig goed uit een onderzoek gaat komen en op je antwoorden. Vrij dom eerlijk gezegd. Ben ik erg kort over sorry.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Onderzoek heb ik genoeg gedaan, zelfstandig. Geduld heb ik ook geprobeerd op te brengen, daar heb ik ook heel veel voor gebeden. Ik heb uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik het gewoon totaal niet eens ben met deze test.
Hij bedoelt dat het een rare/aparte combinatie is. Niet dat jij het hebt verzonnen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat verzinnen? Jij kent hem toch ook?
Wat houd jou eigenlijk tegen om het aan je ouders te vertellen? Nee, deze vraag is verkeerd gesteld. Ik snap dat het lastig is, maar denk je dat ze er helemaal geen begrip voor kunnen tonen, ondanks dat ze waarschijnlijk teleurgesteld zullen zijn. Je moet het toch een keer vertellen of niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Onderzoek heb ik genoeg gedaan, zelfstandig. Geduld heb ik ook geprobeerd op te brengen, daar heb ik ook heel veel voor gebeden. Ik heb uiteindelijk de conclusie getrokken dat ik het gewoon totaal niet eens ben met deze test.
Ik neem aan dat Borto het heeft over de 40-50 jarige bevolking die wel hierna toe is gekomen. Ik denk niet dat de generatie erna (dat pas nu 20-25 ish is) nu nou kampt met depressie. Alhoewel het me totaal niet zou verassen. Verwestering zorgt nou eenmaal voor depressie. Feit.,quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, want een groot deel van de allochtone bevolking is zeker niet in Nederland geboren
Dude ik weet heus wel hoeveel Europa wannabe's met oorringetjes er in Turkije rondlopen. Doet me wel pijn, maar wat doe ik eraan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Burak, je moet echt nooit in Turkije gaan studeren. Ik denk dat je een hartaanval krijgt als je ziet hoe gavur de studenten in Turkije zijn geworden. Mijn nicht studeert in Maras, een alles behalve moderne provincie, maar zelfs daar gelooft niemand, laat staat dat ze praktiseren.
Ik zou bij de praktiserende en nietpraktiserende meisjes geen onderscheid maken in depressie. Ik ken ze zelf en de praktiserenden zijn echt de weg kwijt. Andersom eigenlijk ook...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Borto het heeft over de 40-50 jarige bevolking die wel hierna toe is gekomen. Ik denk niet dat de generatie erna (dat pas nu 20-25 ish is) nu nou kampt met depressie. Alhoewel het me totaal niet zou verassen. Verwestering zorgt nou eenmaal voor depressie. Feit.,
Relativeer het maar weer. Scheidingen in Nederland liegen er niet om! Daar kan jij zelfs niet om heen. Het huwelijk moet gezien worden als een samenwerkingsverband.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
Jullie kijken echt heel zakelijk en koel naar een huwelijk zeg![]()
Wat vieren jullie nog als je trouwt?
1. Voortplanting: check
2. ?
3. ?
Jah togg meisie, ut is lekkur veel gavur hier in Den Haagghh joh, ja togg niet dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:17 schreef Bortecinem het volgende:
Burak, je moet echt nooit in Turkije gaan studeren. Ik denk dat je een hartaanval krijgt als je ziet hoe gavur de studenten in Turkije zijn geworden. Mijn nicht studeert in Maras, een alles behalve moderne provincie, maar zelfs daar gelooft niemand, laat staat dat ze praktiseren.
Je valt op me. Duidelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
En ik moest heel erg lachen om 'Borto'. Geen idee waarom, het is helemaal niet grappig.
I couldn't care less. Ik weet genoeg.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gehad dat je zelfstandig goed uit een onderzoek gaat komen en op je antwoorden. Vrij dom eerlijk gezegd. Ben ik erg kort over sorry.
Ik zou waarschijnlijk wel van m'n man houden hoor, heb nergens gezegd dat dat niet zo is, maar de liefde zou niet de basis zijn. Ik zou wel kijken naar wat ik al van hem weet en van anderen heb gehoord. Dat ik niet met iemand trouw die heel anders is dan ik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
2. ?
3. ?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
2. ?
3. ?
Böğürtlen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Bortecinem het volgende:
En ik moest heel erg lachen om 'Borto'. Geen idee waarom, het is helemaal niet grappig.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jah togg meisie, ut is lekkur veel gavur hier in Den Haagghh joh, ja togg niet dan?
Er zijn veel scheidingen ja, mensen trouwen ook steeds jonger zonder een baan, opleiding of weetikveel wat hebben. Of ze worden zwanger en moeten dan maar trouwens van de omgevingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Burakius het volgende:
[..]
Relativeer het maar weer. Scheidingen in Nederland liegen er niet om! Daar kan jij zelfs niet om heen. Het huwelijk moet gezien worden als een samenwerkingsverband.
Nee dus nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
I couldn't care less. Ik weet genoeg.
Gavur is een denigrerend woord voor niet gelovige/niet Turk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jah togg meisie, ut is lekkur veel gavur hier in Den Haagghh joh, ja togg niet dan?
Eerste en tweede deel spreken elkaar wel tegen he. Je kan toch studeren, een baan hebben en er financieel voor klaar zijn en dan trouwen. Zonder een relatie vooraf.. Met een relatie loop je juist een groter risico om te scheiden, omdat je vaak al een langere tijd bij elkaar bent en het niet meer spannend vindt. In een huwelijk word je gedwongen om samen te werken en dan denk je er niet zo makkelijk over.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er zijn veel scheidingen ja, mensen trouwen ook steeds jonger zonder een baan, opleiding of weetikveel wat hebben. Of ze worden zwanger en moeten dan maar trouwens van de omgeving![]()
Ik vind gewoon dat het huwelijk een bezegeling moet zijn van een relatie, niet het begin
Ze geven me enkeltje psychiatrische inrichting in Turkije.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wat houd jou eigenlijk tegen om het aan je ouders te vertellen? Nee, deze vraag is verkeerd gesteld. Ik snap dat het lastig is, maar denk je dat ze er helemaal geen begrip voor kunnen tonen, ondanks dat ze waarschijnlijk teleurgesteld zullen zijn. Je moet het toch een keer vertellen of niet?
Echt? Succes ermee..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ze geven me enkeltje psychiatrische inrichting in Turkije.Nee, ik ga het nooit vertellen.
Ik vind dat dus echt leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef Ayca het volgende:
Jij verzint ook iedere dag een andere stelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |