quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dit is een dag vol verrassingen. En nu komt het volgende topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Speeltuin. We zouden moeten meeten in een speeltuin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
Ja ja jongens en meisjes, alweer een nieuw deel voor avonturen.
Vraag maar raak, jongedame.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een vraag, dit is niet het vragen over de islam topic, maar hier krijg ik sneller antwoord (denk ik). Wie helpt me?
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Met die vriend? Natuurlijk niet! Hij kan er toch niets aan doen. Een van mijn beste vrienden hoor!
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.quote:
Vijf keer per dag...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?
Wat nou?quote:
Wat een fantasie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
Hij is bezig met de informatie bij elkaar zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
Burakius, het is topic nummer 282! Hier keken wij naar uit!
Ga nou niet verontwaardigd doen, IHVK vindt jouw humor vast ook hi-la-risch.quote:
Doe niet zo xenofoob en debielquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat nou?Gewoon voor alle duidelijkheid.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Jullie sporen echt niet.quote:
Heb je aan de jonko's gezeten of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.quote:
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.quote:
Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon heel preuts?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie sporen echt niet.Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
![]()
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je aan de jonko's gezeten of zo?
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.
Je weet maar nooit.quote:
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.
Is dit WEL een serieus antwoord? Want ik weet niet wat zij/hij is. En omdat ik het niet vraag, kan het toch ook mijn schuld zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!
Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie sporen echt niet.Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
![]()
Ah praktiserende moslim dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.
Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Je gaat Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt gek.quote:
Burak kijk nou, senin soyundan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
HAHAHAHAHA.
Krim-Tataar die altijd roept dat Turken uit Turkije neppe Turken zijn en Tataren een van de weinige echte. Tevens roept hij ook onder iedere video dat Turken meer Europees uitzien dan Mongools en dus nooit Turken kunnen zijn. Wel lef voor iemand die er zelf uitziet als een Rus tohumu.![]()
Burak, je nieuwe beste vriend misschien?
Drugs are bad, hmmmkay?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
Wat doet hij dan ondertussen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.
Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.
Ze zou miljonair worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?![]()
[ afbeelding ]
Oké, ik snap het ook weer. Toen je praktiserend zei, begreep ik wat anders. Daarom vroeg ik of je daar geen problemen mee had.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze draagt het hele jaar door superwijde dingen. Misschien heeft ze hele kleine vormen die ze wil verbergen? Maar haar gezicht ziet er wel mannelijk uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |