abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76741219

Turken op FOK!? . Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, .

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. . En af en toe ook dialogen tussen deze users, . En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, .

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! .

De Begintopics: 2 t/m 21 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. .
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, .

quote:
- En iedere vatandaş die ik vergeten ben, .

- als je hierop klikt! -
pi_76741227
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Dit is een dag vol verrassingen. En nu komt het volgende topic.

burakius zou iets spannends vertellen
Ik ben een pure Turk.
pi_76741235
fipo!
sepo

[ Bericht 52% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 22:03:44 ]
pi_76741241
Ayça... Jailbat #2 has arrived.
pi_76741247
Ja ja jongens en meisjes, alweer een nieuw deel voor avonturen.
pi_76741286
Ik heb een vraag, dit is niet het vragen over de islam topic, maar hier krijg ik sneller antwoord (denk ik). Wie helpt me?
Ik ben een pure Turk.
pi_76741300
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
Ja ja jongens en meisjes, alweer een nieuw deel voor avonturen.
Speeltuin. We zouden moeten meeten in een speeltuin.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741327
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Ayca het volgende:
Hallo Sinas
Cool story, Hansel.
pi_76741335
Hou eens op met dat jailbait
pi_76741361
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een vraag, dit is niet het vragen over de islam topic, maar hier krijg ik sneller antwoord (denk ik). Wie helpt me?
Vraag maar raak, jongedame.
Cool story, Hansel.
pi_76741375
Echt he TM, hou eens op daarmee.
pi_76741387
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:04 schreef Ayca het volgende:
Hou eens op met dat jailbait
Gevangenisaas dan?
Cool story, Hansel.
pi_76741416
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:

[..]

Met die vriend? Natuurlijk niet! Hij kan er toch niets aan doen . Een van mijn beste vrienden hoor!
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?
The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
pi_76741418
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Dat zei ik heul niet
pi_76741425
Haterz!
pi_76741443
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Vraag maar raak, jongedame.
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd. Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741454
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?
Vijf keer per dag...
pi_76741473
Burakius, het is topic nummer 282! Hier keken wij naar uit!
pi_76741488
Bilmi doe normaal man
pi_76741495
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Vijf keer per dag...
Wat nou? Gewoon voor alle duidelijkheid.
pi_76741500
TM is weer los. Houd hem tegen iemand.
pi_76741518
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd. Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
Wat een fantasie!
pi_76741519
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
Burakius, het is topic nummer 282! Hier keken wij naar uit!
Hij is bezig met de informatie bij elkaar zetten.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741520
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:

[..]

Dat zei ik heul niet
Ga nou niet verontwaardigd doen, IHVK vindt jouw humor vast ook hi-la-risch.
Cool story, Hansel.
pi_76741525
quote:

[..]

Doe niet zo xenofoob en debiel
pi_76741538
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:

[..]

Wat nou? Gewoon voor alle duidelijkheid.
.
Cool story, Hansel.
pi_76741544
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Waarom niet?
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76741568
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat een fantasie!
Jullie sporen echt niet. Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741573
HAHAHAHAHA.

Krim-Tataar die altijd roept dat Turken uit Turkije neppe Turken zijn en Tataren een van de weinige echte. Tevens roept hij ook onder iedere video dat Turken meer Europees uitzien dan Mongools en dus nooit Turken kunnen zijn. Wel lef voor iemand die er zelf uitziet als een Rus tohumu.

Burak, je nieuwe beste vriend misschien?
pi_76741577
quote:

[..]

Heb je aan de jonko's gezeten of zo?
Cool story, Hansel.
pi_76741618
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Burakius het volgende:

[..]

Waarom niet?
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.
pi_76741621
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Rookert het volgende:

[..]

Doe niet zo xenofoob en debiel
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741638
quote:

[..]

Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_76741659
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jullie sporen echt niet. Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
Misschien is ze gewoon heel preuts?
pi_76741682
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Heb je aan de jonko's gezeten of zo?
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741685
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.
pi_76741698
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

.
Je weet maar nooit.
pi_76741706
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:

[..]

Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.

Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
pi_76741709
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Burakius het volgende:

[..]

Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!
Is dit WEL een serieus antwoord? Want ik weet niet wat zij/hij is. En omdat ik het niet vraag, kan het toch ook mijn schuld zijn?
Ik ben een pure Turk.
pi_76741725
quote:

[..]

Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.
Cool story, Hansel.
pi_76741743
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:

[..]

Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.

Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Ah praktiserende moslim dus.

Ok verklaart weer.
pi_76741750
quote:

[..]

Je gaat Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?

pi_76741769
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Ayca het volgende:

[..]

Misschien is ze gewoon heel preuts?
Jij bent echt gek. Je hebt toch van die wijven/jongens waar later pas bekend is wat ze zijn ofzo. Dit kan er zo een zijn ik vind het lullig om het te vragen, want als het nodig zou zijn, zou ze het zelf wel doen.
Ik ben een pure Turk.
pi_76741770
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
HAHAHAHAHA.

Krim-Tataar die altijd roept dat Turken uit Turkije neppe Turken zijn en Tataren een van de weinige echte. Tevens roept hij ook onder iedere video dat Turken meer Europees uitzien dan Mongools en dus nooit Turken kunnen zijn. Wel lef voor iemand die er zelf uitziet als een Rus tohumu.

Burak, je nieuwe beste vriend misschien?
Burak kijk nou, senin soyundan.
pi_76741772
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:

[..]

Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
Drugs are bad, hmmmkay?
Cool story, Hansel.
pi_76741791
quote:

[..]

Wat doet hij dan ondertussen?

Alsof jij kan onderdrukken om niet iets met een vrouw te gaan doen ooit
pi_76741803
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.
Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..
Ik ben een pure Turk.
pi_76741813
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?

[ afbeelding ]
Ze zou miljonair worden.
önünü kestiler.
pi_76741828
quote:

[..]

Oké, ik snap het ook weer. Toen je praktiserend zei, begreep ik wat anders. Daarom vroeg ik of je daar geen problemen mee had.
pi_76741881
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.
Ze draagt het hele jaar door superwijde dingen. Misschien heeft ze hele kleine vormen die ze wil verbergen? Maar haar gezicht ziet er wel mannelijk uit.
Ik ben een pure Turk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')