quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Dit is een dag vol verrassingen. En nu komt het volgende topic.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Speeltuin. We zouden moeten meeten in een speeltuin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:02 schreef IHVK het volgende:
Ja ja jongens en meisjes, alweer een nieuw deel voor avonturen.
Vraag maar raak, jongedame.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik heb een vraag, dit is niet het vragen over de islam topic, maar hier krijg ik sneller antwoord (denk ik). Wie helpt me?
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef Burakius het volgende:
[..]
Met die vriend? Natuurlijk niet! Hij kan er toch niets aan doen. Een van mijn beste vrienden hoor!
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.quote:
Vijf keer per dag...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Op die fiets. Maar... Wacht even. Wat bedoel jij met praktiseren?
Wat nou?quote:
Wat een fantasie!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
Hij is bezig met de informatie bij elkaar zetten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
Burakius, het is topic nummer 282! Hier keken wij naar uit!
Ga nou niet verontwaardigd doen, IHVK vindt jouw humor vast ook hi-la-risch.quote:
Doe niet zo xenofoob en debielquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ken een meisje.. althans, ik heb jaren lang gedacht dat het een meisje was. Ik ben er een tijdje terug achter gekomen dat het misschien een jongen is. Dit klinkt vet ongeloofwaardig, maar ze lijkt niet op een jongen en niet op een meisje, dus ik geloofde gewoon wat er werd gezegd.Nu weet ik het nog steeds niet zeker en aangezien ze er zelf niet voor uit komt, vraag ik me af of het fout is (onwetend) met haar om te gaan. Ze lijkt onzijdig.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Wat nou?Gewoon voor alle duidelijkheid.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dit had ik dan weer niet van jou verwacht.
Jullie sporen echt niet.quote:
Heb je aan de jonko's gezeten of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.quote:
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.quote:
Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien is ze gewoon heel preuts?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie sporen echt niet.Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
![]()
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je aan de jonko's gezeten of zo?
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Pff.. ik snap echt niet dat mensen denken dat dit een fantasieverhaal is. Jullie omgeving bestaat zeker allemaal uit hetzelfde type mensen.
Je weet maar nooit.quote:
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo dogmatisch en streng in de leer overkomt. En een praktiserende homo in je vriendenkring past niet in mijn beeld over jou.
Is dit WEL een serieus antwoord? Want ik weet niet wat zij/hij is. En omdat ik het niet vraag, kan het toch ook mijn schuld zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat niet fout , om daar mee om te gaan!
Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jullie sporen echt niet.Dit is serieus. Ze doet ook nooit haar kledingstuk uit met gym enzo. Dus nu heb ik de gedachte dat al die tijd een jongen me halfnaakt heeft gezien.
![]()
Ah praktiserende moslim dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.
Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Je gaat Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Jij bent echt gek.quote:
Burak kijk nou, senin soyundan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
HAHAHAHAHA.
Krim-Tataar die altijd roept dat Turken uit Turkije neppe Turken zijn en Tataren een van de weinige echte. Tevens roept hij ook onder iedere video dat Turken meer Europees uitzien dan Mongools en dus nooit Turken kunnen zijn. Wel lef voor iemand die er zelf uitziet als een Rus tohumu.![]()
Burak, je nieuwe beste vriend misschien?
Drugs are bad, hmmmkay?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
Wat doet hij dan ondertussen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het is geen praktiserende homo. Het is een praktiserende Moslim met homo gevoelens. Maar hij weet dat het slechts een beproeving is.
Ik weet niet wat dogmatisch betekent en ik geloof niet in conservatief zijn of liberaal. Je volgt de regels of je volgt ze niet. Daar tussen is slechts luiheid van het niet onderzoeken. Denk ik zo even snel uit het hoofd hoor.
Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het fantasie is, alleen dat "is het fout om met haar om te gaan?" zo xenofoob en debiel is als het maar kan.
Ze zou miljonair worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?![]()
[ afbeelding ]
Oké, ik snap het ook weer. Toen je praktiserend zei, begreep ik wat anders. Daarom vroeg ik of je daar geen problemen mee had.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze draagt het hele jaar door superwijde dingen. Misschien heeft ze hele kleine vormen die ze wil verbergen? Maar haar gezicht ziet er wel mannelijk uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien schaamt ze zich ergens voor? Het is heel normaal dat ze het dan bedekt houdt.
Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ah praktiserende moslim dus.
Ok verklaart weer.
Wtf, ik ben jullie cyber-imam toch niet? Als je toch een antwoord wil: weet je zeker dat je vemoedens kloppen? En stel dát ze kloppen, waarom zou je hem/haar (quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jonge, wtf zijn jullie voor gare mensen. Ik vraag hier om antwoord, als je het niet gelooft, houd je bek dan gewoon. En vooral TM enzo.. jij zei toch tegen Burakius dat het iets voor moslims is om te waarschuwen. Alleen omdat ik de helft van de tijd hier onzin post, ga je hier niet serieus op in. Dankjewel.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je Bülent abla toch ook niet negeren als je haar in het echt tegen zou komen?![]()
[ afbeelding ]
Mischien heeft ze wel een derde tepel, of een afwijking of zo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij bent echt gek.Je hebt toch van die wijven/jongens waar later pas bekend is wat ze zijn ofzo. Dit kan er zo een zijn ik vind het lullig om het te vragen, want als het nodig zou zijn, zou ze het zelf wel doen.
Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat doet hij dan ondertussen?
Alsof jij kan onderdrukken om niet iets met een vrouw te gaan doen ooit
quote:
Ik verwachtte ook niets anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...
Die grap is ook alweer 10.000 keer langsgekomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ze zou miljonair worden.
önünü kestiler.
Had je hem ergens anders dan wel met je vuisten alten kennismaken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef Burakius het volgende:
[..]
Tevens ben ik ook gewoon normaal omgegaan met een praktiserende homo in mijn projectgroep, om je gerust te stellen. De Islam stelt dat als je niet in een Islamitische staat woont je je moet houden aan de wetten van dat land. Aangezien je in dit land sodomie niet mag bestraffen...
Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik verwachtte ook niets anders.
Iemand in in je vriendengroep nemen is echter een grotere stap. Als je met iemand bevriend raakt die je moreel fout bezig bent krijg je loyaliteitsconflicten in je hoofd.
Ik zeg het maar direct: is er een mannelijk geslachtsdeel te zien?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Oh het spijt me dan, de rest noemt het wel fantasie. Ja, maar ik bedoel stel dat ze een jongen is..
Ik heb geen specifieke kennis over de Islamitische regelgeving die er is omtrent sodomie. Tevens mag een Moslims zelfs in het geval van een Islamitische staat niet zelf rechter spelen. Je hebt getuigen nodig etc. en de rechtbank bepaalt wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Had je hem ergens anders dan wel met je vuisten alten kennismaken?
Dat bedoel ik dus. Toch geen verrassingen vandaag.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.
Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wtf, ik ben jullie cyber-imam toch niet? Als je toch een antwoord wil: weet je zeker dat je vemoedens kloppen? En stel dát ze kloppen, waarom zou je hem/haar () niet gewoon als een mens blijven behandelen?
Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien heeft ze wel een derde tepel, of een afwijking of zo?
Ik weet niet hoe jij het Islamitisch zou weten te verantwoorden om zoiets te doen. Enlighten me. Serieus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus. Toch geen verrassingen vandaag.
In feite is je hele leven vol met beproevingen. Vanaf je basischool tot je latere leven moet je steeds beproevingen doorstaan. Wat is er zo ouderwets aan. Het is zeer actueel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.
Ik vind beproevingen enzo maar ouderwets denken, alsof het een fase is
Bij deze zie je nog duidelijker wat het is hoor, mijn voorbeeld is erger. Ik heb stiekem vaak even tussen zijn/haar benen gekeken. Ik weet het echt niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zeg het maar direct: is er een mannelijk geslachtsdeel te zien?
[ afbeelding ]
Dit is ook een vrouw (die heel goed kan zingen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
Ik ga niet weer deze discussie voeren. Gewoon geen zin, mag dat?
Ik vind dit eigenlijk wel belangrijk. Ik kan niet herinneren dat we dit ooit hebben bediscusseerd?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef IHVK het volgende:
Ik ga niet weer deze discussie voeren. Gewoon geen zin, mag dat?
Wat, mensen kunnen zichzelf een hoop dingen aanpraten hoor. Kijk eens hoeveel mensen er naar een psycholoog gaan omdat ze zich ergens voor schamen of wat dan ook.quote:
Ik ben geen praktiserende homo, maar tegelijkertijd ook geen moslim meer. Zouden wij samen Ocarina of Time kunnen spelen? Zou je mij accepteren als vriend?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef Burakius het volgende:
[..]
Valt moeilijk te zeggen. Ik denk niet dat ik ooit zo een iemand in mijn vriendengroep zou kunnen opnemen.
Ik ben vrij direct en banaal in mijn opmerkingen. Nee zoiets zou hij niet bij mij fakenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat niet om bij jou zeker te stellen dat hij toch echt geen praktiserende homo is.
Ik vind beproevingen enzo maar ouderwets denken, alsof het een fase is
Ik vind dat je geaardheid niet gezien moet worden als een beproeving, de actualiteit is dat het aangeboren is, new facts hallo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef Burakius het volgende:
[..]
In feite is je hele leven vol met beproevingen. Vanaf je basischool tot je latere leven moet je steeds beproevingen doorstaan. Wat is er zo ouderwets aan. Het is zeer actueel.
Dit is overduidelijk wel gewoon getrollquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.
Ja dat zouden we kunnen. Zulke ogen kan ik niet negerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik ben geen praktiserende homo, maar tegelijkertijd ook geen moslim meer. Zouden wij samen Ocarina of Time kunnen spelen? Zou je mij accepteren als vriend?
Nolur? Sana baba diyebilir miyim?
[ afbeelding ]
Dit onderwerp is toch wel iets anders dan het verzieken van topics met gescheld, waar iedereen direct last van ondervindt. Daarom dat ik hem er op wees. En zoals ik al zei, blijf diegene gewoon behandelen als mens, vriend, whatever.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, maar waarom zei je dan tegen burakius ergens dat het hoort om andere moslims te waarschuwen. Doe dan niet zo schijnheilig door nu zo dom te reageren als ik een serieuze vraag stel. Ik weet niet of m'n vermoedens kloppen en ze kunnen ook niet bevestigd worden, het is gewoon te lullig om te vragen. Ik behandel hem/haar sowieso al als mens, maar ik heb op zijn/haar schoot gezeten, dus nu vraag ik me af of het niet al die tijd een jongen was? Ook half naakt bij gestaan enzo, dus mijn vraag is of het uitmaakt als ik gewoon niet weet wat het is.
Ik denk niet dat dat het probleem is bij haar? Je ziet gewoon niet wat ze is. Als ik goed kijk, kan ze een meisje zijn, maar ook een jongen. Ze is heel klein en best smal gebouwd, maar ook weer heel sterk voor een meisje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat, mensen kunnen zichzelf een hoop dingen aanpraten hoor. Kijk eens hoeveel mensen er naar een psycholoog gaan omdat ze zich ergens voor schamen of wat dan ook.
Je zei "homosexuals are gay" ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben vrij direct en banaal in mijn opmerkingen. Nee zoiets zou hij niet bij mij faken.
Ja ik zal je nog sterker iets zeggen. Dit gebeurt in de embryonale fase, waarin de moeder van het kind bepaalde stoffen meer in zich opneemt (lees hormonale proporties die afwijken van normaal), waardoor de hersenen van het kind zich anders ontwikkelen. Dit heeft dus als gevolg dat er homo-gevoelsn kunnen ontstaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind dat je geaardheid niet gezien moet worden als een beproeving, de actualiteit is dat het aangeboren is, new facts hallo.
Nee, dit was echt geen getroll. Hoezo denk je dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit is overduidelijk wel gewoon getroll.
Ik ben echt niet zoals jij mij beschrijft. Ik ben wel een aanspreekpunt wat betreft zulke dingen.quote:
GOH, heb je het nu toch weer over jezelfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het probleem is bij haar? Je ziet gewoon niet wat ze is. Als ik goed kijk, kan ze een meisje zijn, maar ook een jongen. Ze is heel klein en best smal gebouwd, maar ook weer heel sterk voor een meisje.
Ja, maar laat jij allemaal meisjes op je schoot zitten? Ik zit niet op schoten van jongens, dus daarom stelde ik deze vraag ook, om te weten of het uitmaakt als ik niet zeker weet wat het is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit onderwerp is toch wel iets anders dan het verzieken van topics met gescheld, waar iedereen direct last van ondervindt. Daarom dat ik hem er op wees. En zoals ik al zei, blijf diegene gewoon behandelen als mens, vriend, whatever.
Nee, zo sterk ben ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
GOH, heb je het nu toch weer over jezelf![]()
![]()
???
BKH: Burakius' Keuringsdienst voor Homo's.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben echt niet zoals jij mij beschrijft. Ik ben wel een aanspreekpunt wat betreft zulke dingen.
Niet om 'kansen op herstel' teniet te doen, maar ik heb ook zoveel meisjes 'leuk gevonden'. Iemand is homo of niet. Het is een 'test' of niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
Hij heeft is inmiddels een paar keer een gesprek met me aangegaan over een meisje dat hij leuk vindt dus....
Zie hem/haar gewoon zoals hij/zij zichzelf ziet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, maar laat jij allemaal meisjes op je schoot zitten? Ik zit niet op schoten van jongens, dus daarom stelde ik deze vraag ook, om te weten of het uitmaakt als ik niet zeker weet wat het is.
Doe dan echt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
*willekeurig plaatje van een ondergaande zon*
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
BKH: Burakius' Keuringsdienst voor Homo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |