quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
over billetjes gesproken, mijne glijden goed
is je PM box niet vol genoeg?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aan daggering gedaan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb zojuist een hele mooie sliding gemaakt met mn fietsquote:
Zegt de man met een Zweihänder!quote:
Dus glad en rood nu?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zojuist een hele mooie sliding gemaakt met mn fiets
gelukkig kun je er lacherig over navertellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zojuist een hele mooie sliding gemaakt met mn fiets
ik weet niet of het rood is, maar hij voelt wel lekker warm aan nuquote:
ben je er nog goed vanaf gekomenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet of het rood is, maar hij voelt wel lekker warm aan nu![]()
ik schoof geloof ik wel 2 meter door.. maar heb me wel kapotgelachen..
ik ben blij dat er wat vet op zit
Lekker belangrijk! is de fiets nog heel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet of het rood is, maar hij voelt wel lekker warm aan nu![]()
ik schoof geloof ik wel 2 meter door.. maar heb me wel kapotgelachen..
ik ben blij dat er wat vet op zit
ja dat zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je er nog goed vanaf gekomen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt de man met een Zweihänder!
daar was niks mis meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Lekker belangrijk! is de fiets nog heel?
Ja, ik ging vandaag ook bijna voor de eerste keer, kon me nog net staande houden, vallen was gracieuzer geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja dat zeker
ik had 2 keuzes, of proberen te gaan staan, wat zou hebben geresulteert in een lelijke valpartij, of me gewoon laten vallen..
dat dus gedaantis ook echt gewoon spekglad
![]()
Nja, ik had het kunnen verwachten nadat ik mn moeder gisteren heel hard heb uitgelachen toen zij op dr bek gingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ging vandaag ook bijna voor de eerste keer, kon me nog net staande houden, vallen was gracieuzer geweest.
karma is a bitchquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik had het kunnen verwachten nadat ik mn moeder gisteren heel hard heb uitgelachen toen zij op dr bek ging
indeed she isquote:
Time for a good bitch slapquote:
die heeft mn kont gehadquote:
ik stem voor hartje zomerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef vencodark het volgende:
Ben de sneeuw/gladheid en ijs enzo ook best wel beu aan het worden.
Ze denken dat jij ook uit 1993 bent?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zie ik er trouwens uit als een pedo?
waarom reageren jongetjes uit '93 op mijn fobo?
Ik ben niet van 93!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee joh sneeuw is leuk rijden de treinen op tijd en zitten de bussen nooit volquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef vencodark het volgende:
Ben de sneeuw/gladheid en ijs enzo ook best wel beu aan het worden.
That's why I became one...quote:
Oedipus complex.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
lijkt me niet, mijn geboortedatum staat erin, en ik heb een ouwe kopquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze denken dat jij ook uit 1993 bent?
oh.. niet?quote:
is ze niet een beetje jong om een moeder te zijn van een 17 jarige?quote:
Daarom, 25 graden, licht briesje, perfectquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, stel morgen is het hartje zomer... dan gaan mensen weer zeuren dat het te warm is. Het is gewoon nooit goed...
Ik vind het niet erg om wat te glibberen en er uit te zien als een halve idioot die iets aan zijn benen heeft en niet normaal kan lopen...
Next on channel FOK! Jurassic HeatWave!quote:
nee, das zo'n vervelende temperatuur... je kan net niet in een t-shirt lopen, maar ook weer niet in een trui want dat is dan weer te warm...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, 25 graden, licht briesje, perfect.
dat had best gekunt met 5quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is ze niet een beetje jong om een moeder te zijn van een 17 jarige?
ik stem voor 27, en niet hoeven te werken, met een licht briesjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, das zo'n vervelende temperatuur... je kan net niet in een t-shirt lopen, maar ook weer niet in een trui want dat is dan weer te warm...
(zie je kan overal wel over zeuren)
vroeg geleerd is oud gedaan...quote:
Ok, deal, regel dat!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stem voor 27, en niet hoeven te werken, met een licht briesje
Zolang het niet regent vind ik bijna alles wel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stem voor 27, en niet hoeven te werken, met een licht briesje
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Next on channel FOK! Jurassic HeatWave!
*zet verwarming vast omhoog..quote:
nee, het was het weggetje naast de weg, als ik op de weg had gefietst was er waarschijnlijk niks gebeurd, maar ik ben eigenwijsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef kitao het volgende:
ik wou ook tussen de billetjes glijden maar ze had geen zin vandaag......tenminste , daar dan
![]()
blij dat je nog heel bent GvE , voor hetzelfde geld glij je onder een SUV met die gladheid
Met 25 graden niet in een t-shirt kunnen lopen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, das zo'n vervelende temperatuur... je kan net niet in een t-shirt lopen, maar ook weer niet in een trui want dat is dan weer te warm...
(zie je kan overal wel over zeuren)
Ik ook niet, al begint dat wel weer vervelend dichtbij te komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
*zet verwarming vast omhoog..
zo als het warm genoeg is even de ventilator pakken, en ik hoef tot 9.00 uur niet te werken
echt he.. ben blij dat ik om 12.00 uur klaar benquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ook niet, al begint dat wel weer vervelend dichtbij te komen.
17:30quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
echt he.. ben blij dat ik om 12.00 uur klaar ben
en dan donderdag nog.. 9.00 tot 16.00 uur en dan weekend
soms wel jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
nee, het was het weggetje naast de weg, als ik op de weg had gefietst was er waarschijnlijk niks gebeurd, maar ik ben eigenwijs
arme jij enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
17:30en dat elke dag tot en met Vrijdag.......
altijd,.. en jaquote:
Zo gemeend ookquote:
maar niet genoegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo gemeend ook.
Ach, het geld maakt weer een hoop goed.
als ik mijn wekker ervoor moet zettenquote:
mooi antwoord , ben je diplomaat of politicus ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
als ik mijn wekker ervoor moet zetten
geen van beidenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:55 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi antwoord , ben je diplomaat of politicus ?
Ik werk nooit en dat is elke dag van de week!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
17:30en dat elke dag tot en met Vrijdag.......
Mooie regelmaatquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werk nooit en dat is elke dag van de week!
luie kutnijmegenarenquote:Op woensdag 13 januari 2010 00:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik werk nooit en dat is elke dag van de week!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |