ik stem voor hartje zomerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef vencodark het volgende:
Ben de sneeuw/gladheid en ijs enzo ook best wel beu aan het worden.
Ze denken dat jij ook uit 1993 bent?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
zie ik er trouwens uit als een pedo?
waarom reageren jongetjes uit '93 op mijn fobo?
Ik ben niet van 93!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Nee joh sneeuw is leuk rijden de treinen op tijd en zitten de bussen nooit volquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef vencodark het volgende:
Ben de sneeuw/gladheid en ijs enzo ook best wel beu aan het worden.
That's why I became one...quote:
Oedipus complex.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
lijkt me niet, mijn geboortedatum staat erin, en ik heb een ouwe kopquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze denken dat jij ook uit 1993 bent?
oh.. niet?quote:
is ze niet een beetje jong om een moeder te zijn van een 17 jarige?quote:
Daarom, 25 graden, licht briesje, perfectquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:36 schreef dyonvbaal het volgende:
Ach, stel morgen is het hartje zomer... dan gaan mensen weer zeuren dat het te warm is. Het is gewoon nooit goed...
Ik vind het niet erg om wat te glibberen en er uit te zien als een halve idioot die iets aan zijn benen heeft en niet normaal kan lopen...
Next on channel FOK! Jurassic HeatWave!quote:
nee, das zo'n vervelende temperatuur... je kan net niet in een t-shirt lopen, maar ook weer niet in een trui want dat is dan weer te warm...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom, 25 graden, licht briesje, perfect.
dat had best gekunt met 5quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:37 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
is ze niet een beetje jong om een moeder te zijn van een 17 jarige?
ik stem voor 27, en niet hoeven te werken, met een licht briesjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:39 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
nee, das zo'n vervelende temperatuur... je kan net niet in een t-shirt lopen, maar ook weer niet in een trui want dat is dan weer te warm...
(zie je kan overal wel over zeuren)
vroeg geleerd is oud gedaan...quote:
Ok, deal, regel dat!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stem voor 27, en niet hoeven te werken, met een licht briesje
Zolang het niet regent vind ik bijna alles wel goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik stem voor 27, en niet hoeven te werken, met een licht briesje
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Next on channel FOK! Jurassic HeatWave!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |