En waar vul jij die dan voor in?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knikkers kan je ook invullen voor iets anders.
Wat was hij aan het begin dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neenee, hij was helemaal niet dood. Behalve op het eind pas
nee, maar dat dumbledore naar beneden valtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar maar de laatste film is nog helemaal niet uit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knikkers kan je ook invullen voor iets anders.
Hij had z'n ziel in die horcruxes zitten. Dus hij was niet doodquote:
In het nederlands voor je.quote:
quote:Voldemort had zich dan wel onsterfelijk gemaakt door het vervaardigen van Gruzielementen, zijn lichaam was nu helaas vernietigd en de magie om een weer fysieke vorm aan te nemen kon hij niet alleen uitvoeren. Zijn zwarte schim bleef bestaan en hij vluchtte naar het Bos in Albanië.
Die scene dat iedereen zijn/haar toverstaf omhoog houdt is erg mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nee, maar dat dumbledore naar beneden valt
vond het wel een beetje zonde dat ze de begrafenis niet hebben verfilmd, die was zoo mooi in het boek
Maar niet levend. Iets tussen levend en dood dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had z'n ziel in die horcruxes zitten. Dus hij was niet dood
Harry Potterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet wat voor geestverruimende middelen jullie nou weer gebruikt hebben, want ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Oke alleen zijn ziel dus.quote:
Exactquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die scene dat iedereen zijn/haar toverstaf omhoog houdt is erg mooi.![]()
[..]
Maar niet levend. Iets tussen levend en dood dus.
Wel de Engelse termen gelukkig, die debiele Nederlandse vertalingen trek ik echt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had z'n ziel in die horcruxes zitten. Dus hij was niet dood
Owh, dat vond ik juist enorme jankzakkerijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nee, maar dat dumbledore naar beneden valt
vond het wel een beetje zonde dat ze de begrafenis niet hebben verfilmd, die was zoo mooi in het boek
Mensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar vul jij die dan voor in?
De dubbelganger van Balkendequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet wat voor geestverruimende middelen jullie nou weer gebruikt hebben, want ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Ik moest ook drie keer lezen wat er net stond: gruzielementen? WTF?!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel de Engelse termen gelukkig, die debiele Nederlandse vertalingen trek ik echt niet.
Handigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Exact
Wel een bewustzijn, maar geen lichaam
Ze zijn wel knap gemaakt maar als je de engelse hebt gelezen dan zijn ze inderdaad regelmatig lachwekkend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel de Engelse termen gelukkig, die debiele Nederlandse vertalingen trek ik echt niet.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste![]()
Hij was in stukken verdeeld en te zwak.
dat vond hij dus nietquote:
Hij had gewoon de kleine lettertjes niet goed gelezen. Anders had hij dat wel geweten.quote:
Misschien had hij het luisterboek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had gewoon de kleine lettertjes niet goed gelezen. Anders had hij dat wel geweten.
Hahahahaquote:
Fluisterboek dan denk ikquote:
Nee heb ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hey, even een soort van vraagje tussendoor.
Hebben jullie ook wel eens dat een totaal onbekend persoon je opeens toevoegd op msn en dan met een slechte smoes zegt hoe die aan je e-mail komt.
En dan ook nog vragen om te gaan cammen dan wel geilcammen![]()
nou mij overkomt dat.
Dat is SPAM voor sex sites. Block/delete dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat een totaal onbekend persoon je opeens toevoegd op msn en dan met een slechte smoes zegt hoe die aan je e-mail komt.
nou mij overkomt dat.
ja, dat heet spamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
nou mij overkomt dat.
O ik dacht hyves!quote:
Weer wat bereikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
oh spam naja ik heb natuurlijk als een prof gereageerd,
en die heeft mij nu geblockeerd denk ik.
Lever je kleurtje inquote:
hell the fuck no, ik kick op macht, weet je toch?quote:
En veel meer dan een blauw kleurtje ga je niet bereiken ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hell the fuck no, ik kick op macht, weet je toch?.
Mussert zou trots op je geweest zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hell the fuck no, ik kick op macht, weet je toch?.
gelukkig weet jij allesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En veel meer dan een blauw kleurtje ga je niet bereiken ook
Zeg, maar doe's lief en pas de TT van de SC even voor me aanquote:
Als jij een blauw kleurtje identificeert met macht, dan geef ik hem wel gelijk.quote:
Als jij het serieus neemt dan :quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als jij een blauw kleurtje identificeert met macht, dan geef ik hem wel gelijk.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:00 schreef mahlah het volgende:
[..]
Als jij een blauw kleurtje identificeert met macht, dan geef ik hem wel gelijk.
bukkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
huh... ik refresh en er is niks ik maak een topic aan en er zijn 4 pagina's....
Hoe krijg ik dat andere topic nou weg?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:13 schreef dyonvbaal het volgende:
huh... ik refresh en er is niks ik maak een topic aan en er zijn 4 pagina's....
Hoe krijg ik dat andere topic nou weg?
Ja, dan krijg je een hete golfstroom over je billetjes! In BLAUW gedrukte letters!quote:
je krijgt het hele topic binair in je reet geproptquote:
nice...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je krijgt het hele topic binair in je reet gepropt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |