quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken RZ een beetje, van meets, biertje drinken, meer niet. Ik vind het ook wel naar nieuws voor hem, maar het gaat ook nog eens over een familielid, hij doet er zelf redelijk nuchter over, en maakt er geen punt van.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Owkeeeee.
Hint is begrepen, men is hier nog niet toe aan Lieve Lotusss.
ik draag mn kruis welquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik nagel iedereen aan zijn of haar kruis! Dat schijnt voor een religie een prima basis te zijn!
Beide!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Op naar het volgende onderwerp dan maar!
Is het leven één spel dat gaat om het spelen of om de knikkers?
Sorry die is al bezet. Petrus was je voor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag die van mij dan wel omgekeerd zijn?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je tegen iemand zegt dat het allemaal veel erger had gekund, dan komt dat bij de ander over alsof de gebeurtenis niet erg genoeg is om daar voluit de emoties van te hebben.
Het is vaak heel goed bedoeld - ik maak me er ook weleens schuldig aan - maar het is vaak beter om het voor de ander dus niet te relativeren.
Jij kent mijn lieve kant al... maar de rest nog niet.quote:
Met toveren kan je ook niemand tot leven wekken. Anders kan Voldemort weer terug komen en zou dumbledore weer leven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ik heb met mijn schoonzus en broer te doen maar heb niet het gevoel dat ik een familielid verloren ben. Het zou wat anders worden als mijn neefje
zou overlijden.
En ik ben van mening dat je, als je er niks over te zeggen hebt je dat ook niet moet doen. Je moet niet iets zeggen om het zeggen. Want dan kom je bij al die cliché's die mensen ook altijd zeggen als anderen verdriet hebben:"Het komt wel weer goed." Dat vind ik , als iemand is overleden altijd zo wrang. Het komt namelijk niet meer goed, want we kunnen nog steeds niet toveren. Dat zijn juist de momenten dat je in stilte moet troosten. Niks zeggen , gewoon er zijn. Dat is namelijk voor mensen vaak al voldoende.
Ik wil ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sorry die is al bezet. Petrus was je voor.
Eens zolang het om de spreekwoordelijke knikkers gaat.quote:
inderdaad, ik had beter een kleinere mee kunnen nemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag mijn kruis ook helaas. Een flink kruis hebben is funest voor je rug!
Het is een typische "mannen"opmerking... praktisch denken enzo. Ik denk ook zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]Mijn broer zei dat dus tegen zijn vrouw.
ik heb van de week de laatste film gezien.... en ik moest huilenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met toveren kan je ook niemand tot leven wekken. Anders kan Voldemort weer terug komen en zou dumbledore weer leven.
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij kent mijn lieve kant al... maar de rest nog niet.
Voldemort kwam terug uit de doodquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met toveren kan je ook niemand tot leven wekken. Anders kan Voldemort weer terug komen en zou dumbledore weer leven.
Black man on the inside AND on the outsidequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik draag mijn kruis ook helaas. Een flink kruis hebben is funest voor je rug!
Neenee, hij was helemaal niet dood. Behalve op het eind pasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Voldemort kwam terug uit de dood
Maar maar de laatste film is nog helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Jannuk het volgende:
[..]
ik heb van de week de laatste film gezien.... en ik moest huilen
Knikkers kan je ook invullen voor iets anders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:10 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Eens zolang het om de spreekwoordelijke knikkers gaat.
Zo niet dan alleen spelen
Wat MSX al heeft getikt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
[..]
Voldemort kwam terug uit de dood
En waar vul jij die dan voor in?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knikkers kan je ook invullen voor iets anders.
Wat was hij aan het begin dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neenee, hij was helemaal niet dood. Behalve op het eind pas
nee, maar dat dumbledore naar beneden valtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Maar maar de laatste film is nog helemaal niet uit.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knikkers kan je ook invullen voor iets anders.
Hij had z'n ziel in die horcruxes zitten. Dus hij was niet doodquote:
In het nederlands voor je.quote:
quote:Voldemort had zich dan wel onsterfelijk gemaakt door het vervaardigen van Gruzielementen, zijn lichaam was nu helaas vernietigd en de magie om een weer fysieke vorm aan te nemen kon hij niet alleen uitvoeren. Zijn zwarte schim bleef bestaan en hij vluchtte naar het Bos in Albanië.
Die scene dat iedereen zijn/haar toverstaf omhoog houdt is erg mooi.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nee, maar dat dumbledore naar beneden valt
vond het wel een beetje zonde dat ze de begrafenis niet hebben verfilmd, die was zoo mooi in het boek
Maar niet levend. Iets tussen levend en dood dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had z'n ziel in die horcruxes zitten. Dus hij was niet dood
Harry Potterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet wat voor geestverruimende middelen jullie nou weer gebruikt hebben, want ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Oke alleen zijn ziel dus.quote:
Exactquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die scene dat iedereen zijn/haar toverstaf omhoog houdt is erg mooi.![]()
[..]
Maar niet levend. Iets tussen levend en dood dus.
Wel de Engelse termen gelukkig, die debiele Nederlandse vertalingen trek ik echt nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij had z'n ziel in die horcruxes zitten. Dus hij was niet dood
Owh, dat vond ik juist enorme jankzakkerijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:14 schreef Jannuk het volgende:
[..]
nee, maar dat dumbledore naar beneden valt
vond het wel een beetje zonde dat ze de begrafenis niet hebben verfilmd, die was zoo mooi in het boek
Mensen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En waar vul jij die dan voor in?
De dubbelganger van Balkendequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef RealZeus het volgende:
Ik weet niet wat voor geestverruimende middelen jullie nou weer gebruikt hebben, want ik heb echt geen idee waar het over gaat.
Ik moest ook drie keer lezen wat er net stond: gruzielementen? WTF?!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel de Engelse termen gelukkig, die debiele Nederlandse vertalingen trek ik echt niet.
Handigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Exact
Wel een bewustzijn, maar geen lichaam
Ze zijn wel knap gemaakt maar als je de engelse hebt gelezen dan zijn ze inderdaad regelmatig lachwekkend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wel de Engelse termen gelukkig, die debiele Nederlandse vertalingen trek ik echt niet.
Dat klopt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is toch het belangrijkste![]()
Hij was in stukken verdeeld en te zwak.
dat vond hij dus nietquote:
Hij had gewoon de kleine lettertjes niet goed gelezen. Anders had hij dat wel geweten.quote:
Misschien had hij het luisterboek.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij had gewoon de kleine lettertjes niet goed gelezen. Anders had hij dat wel geweten.
Hahahahaquote:
Fluisterboek dan denk ikquote:
Nee heb ik niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hey, even een soort van vraagje tussendoor.
Hebben jullie ook wel eens dat een totaal onbekend persoon je opeens toevoegd op msn en dan met een slechte smoes zegt hoe die aan je e-mail komt.
En dan ook nog vragen om te gaan cammen dan wel geilcammen![]()
nou mij overkomt dat.
Dat is SPAM voor sex sites. Block/delete dus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Hey, even een soort van vraagje tussendoor.
Hebben jullie ook wel eens dat een totaal onbekend persoon je opeens toevoegd op msn en dan met een slechte smoes zegt hoe die aan je e-mail komt.
En dan ook nog vragen om te gaan cammen dan wel geilcammen![]()
nou mij overkomt dat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |