Ja, dan krijg je een hete golfstroom over je billetjes! In BLAUW gedrukte letters!quote:
je krijgt het hele topic binair in je reet geproptquote:
nice...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je krijgt het hele topic binair in je reet gepropt
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
over billetjes gesproken, mijne glijden goed
is je PM box niet vol genoeg?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
aan daggering gedaan ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
ik heb zojuist een hele mooie sliding gemaakt met mn fietsquote:
Zegt de man met een Zweihänder!quote:
Dus glad en rood nu?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zojuist een hele mooie sliding gemaakt met mn fiets
gelukkig kun je er lacherig over navertellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb zojuist een hele mooie sliding gemaakt met mn fiets
ik weet niet of het rood is, maar hij voelt wel lekker warm aan nuquote:
ben je er nog goed vanaf gekomenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet of het rood is, maar hij voelt wel lekker warm aan nu![]()
ik schoof geloof ik wel 2 meter door.. maar heb me wel kapotgelachen..
ik ben blij dat er wat vet op zit
Lekker belangrijk! is de fiets nog heel?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet niet of het rood is, maar hij voelt wel lekker warm aan nu![]()
ik schoof geloof ik wel 2 meter door.. maar heb me wel kapotgelachen..
ik ben blij dat er wat vet op zit
ja dat zekerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je er nog goed vanaf gekomen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zegt de man met een Zweihänder!
daar was niks mis meequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Thrust het volgende:
[..]
Lekker belangrijk! is de fiets nog heel?
Ja, ik ging vandaag ook bijna voor de eerste keer, kon me nog net staande houden, vallen was gracieuzer geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja dat zeker
ik had 2 keuzes, of proberen te gaan staan, wat zou hebben geresulteert in een lelijke valpartij, of me gewoon laten vallen..
dat dus gedaantis ook echt gewoon spekglad
![]()
Nja, ik had het kunnen verwachten nadat ik mn moeder gisteren heel hard heb uitgelachen toen zij op dr bek gingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik ging vandaag ook bijna voor de eerste keer, kon me nog net staande houden, vallen was gracieuzer geweest.
karma is a bitchquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, ik had het kunnen verwachten nadat ik mn moeder gisteren heel hard heb uitgelachen toen zij op dr bek ging
indeed she isquote:
Time for a good bitch slapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |