quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef Rockabella het volgende:
Vriendin van me woont daar, die wil vast wel wat met je drinken.
En dan in de vroege ochtend in de wouden op buffels jagen met je blote vuisten.quote:
contact gegevensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef Rockabella het volgende:
Vriendin van me woont daar, die wil vast wel wat met je drinken.
We zijn hier in het noorden niet zo onderontwikkeld als het lijkt randstadmongool.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
En dan in de vroege ochtend in de wouden op buffels jagen met je blote vuisten.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Innisdemon het volgende:
ALs je nou een mooie meid was had ik je uitgenodigd voor een wijntjebiertje............maar helaas.
whuts that? café?quote:
Hoerenbuurt, met een cafe jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef SamStar het volgende:
[..]
whuts that? café?
welke avond leuk? donderdagavond wat te beleven daar?
owh, nah ga gaan geld uitgeven aan sexquote:
whahaquote:
Goed planquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef SamStar het volgende:
[..]
owh, nah ga gaan geld uitgeven aan sex
Serieus reageren op een grapquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
We zijn hier in het noorden niet zo onderontwikkeld als het lijkt randstadmongool.
ikzelf heb niet gekozen, maar mn baas voor het Bastion hotelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed planWelk hotel heb je uitgekozen?
Lekker ver van het centrum ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef SamStar het volgende:
[..]
ikzelf heb niet gekozen, maar mn baas voor het Bastion hotel
Wtf... Fakked up.quote:
das niet zo 't probleem, heb auto dus ja....quote:
Centrum + auto = vaak niet goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef SamStar het volgende:
[..]
das niet zo 't probleem, heb auto dus ja....
Gewoon naar de oldehove, je auto in de parkeergarage zetten en rondje stad doen. Vraag naar de doelesteeg en duik daar Sybs of Mammaloe in. Leuke kroegjes en druk bezocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef SamStar het volgende:
[..]
das niet zo 't probleem, heb auto dus ja....
Jij komt daar toch regelmatig?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kan jij hem daar vast wel rondleiden.
Nee, ik snap niet hoe je daarbij komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij komt daar toch regelmatig?
Moet je doen TS. Kan je meteen ketsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik zoubest een biertje met je willendrinken hoor, maar ik ben weinig in Leeuwarden dezeweek.
Ik heb je gelikt maar je smaakt naar mjin beeldscherm.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik zoubest een biertje met je willendrinken hoor, maar ik ben weinig in Leeuwarden dezeweek.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je doen TS. Kan je meteen ketsen
Nee, ik ben maagd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je doen TS. Kan je meteen ketsen
Smaaktje beeldscherm lekker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb je gelikt maar je smaakt naar mjin beeldscherm.
Je woonter vlakbij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe je daarbij komt.
dus dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Nope, ben er alleen vrijdagmiddag, endan ga ik gelijk door naar Emmen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zie je TS? De rollenspellen beginnen nu al.
Veel plezier alvast
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef neen het volgende:
Aanraders van cafés zijn natuurlijk Bierhuis Lapie, Cafe Coby (van naam veranderd vernam ik) en Cafe het hoekje. Daar zul je je sowieso vermaken.
fotoboekquote:
Betaalt je baas dat niet dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef SamStar het volgende:
[..]
owh, nah ga gaan geld uitgeven aan sex
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef neen het volgende:
Aanraders van cafés zijn natuurlijk Bierhuis Lapie, Cafe Coby (van naam veranderd vernam ik) en Cafe het hoekje. Daar zul je je sowieso vermaken.
Moest lachenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef neen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef SamStar het volgende:
Stelletje faalhazen....
Niemand mans/vrouws genoeg om met vreemde iets te gaan drinken....
Als ik morgen in het café kom en er achterkomen dat jullie achter mijn rug om er ook gewoon zijn dan zwaait er watO nou dan ben ik er zeker bij, al is het alleen om te zien wat er dan zwaaien gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:39 schreef SamStar het volgende:
Stelletje faalhazen....
Niemand mans/vrouws genoeg om met vreemde iets te gaan drinken....
Als ik morgen in het café kom en er achterkomen dat jullie achter mijn rug om er ook gewoon zijn dan zwaait er watIk wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat word ;m niet.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
ik houd niet van tv kijken, achter mn laptop zitten de hele avond vind ik ook niet echt relaxed.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:12 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Erm je gaat er heen om te werken.
Zo te lezen in je topic ga je maar weinig werken, als je de uren die je niet werkt niet eens zonder tips door kan komen
Ik raad cafe De Kleine Leeuwarder nog aan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef neen het volgende:
Wat is er mis met de Kleinequote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:50 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik raad cafe De Kleine Leeuwarder nog aan.Alhoewel Bierhuis Lampie er zeker niet voor onder doet.
Juistquote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:52 schreef bascross het volgende:
[..]
Niks, waarom denk je dat ik hem aanraad?
Op zaterdagavond dan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 02:59 schreef bascross het volgende:
Ohja, Rumours is ook een bezoekje waard, TS!
quote:Op zondag 9 mei 2010 02:31 schreef HugoChavez het volgende:
Misschien is het wel een tip om een Wat&Hoe gids Frysk mee te nemen, anders kan je jezelf niet verstaanbaar maken daar.![]()
In Leeuwarden verstaat men ook wel Nederlands geloof ik.
Mensen die denken dat je Fries nodig hebt in Leeuwardenquote:Op zondag 9 mei 2010 02:31 schreef HugoChavez het volgende:
Misschien is het wel een tip om een Wat&Hoe gids Frysk mee te nemen, anders kan je jezelf niet verstaanbaar maken daar.![]()
In Leeuwarden verstaat men ook wel Nederlands geloof ik.
Waarvan aktequote:Op zondag 9 mei 2010 02:38 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Een echte Leeuwarder heeft een hekel aan Fries.
juist!quote:Op zondag 9 mei 2010 02:38 schreef bascross het volgende:
[..]
![]()
Een echte Leeuwarder heeft een hekel aan Fries.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |