quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef Rockabella het volgende:
Vriendin van me woont daar, die wil vast wel wat met je drinken.
En dan in de vroege ochtend in de wouden op buffels jagen met je blote vuisten.quote:
contact gegevensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:09 schreef Rockabella het volgende:
Vriendin van me woont daar, die wil vast wel wat met je drinken.
We zijn hier in het noorden niet zo onderontwikkeld als het lijkt randstadmongool.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:14 schreef o.us het volgende:
[..]
En dan in de vroege ochtend in de wouden op buffels jagen met je blote vuisten.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:11 schreef Innisdemon het volgende:
ALs je nou een mooie meid was had ik je uitgenodigd voor een wijntjebiertje............maar helaas.
whuts that? café?quote:
Hoerenbuurt, met een cafe jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef SamStar het volgende:
[..]
whuts that? café?
welke avond leuk? donderdagavond wat te beleven daar?
owh, nah ga gaan geld uitgeven aan sexquote:
whahaquote:
Goed planquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:18 schreef SamStar het volgende:
[..]
owh, nah ga gaan geld uitgeven aan sex
Serieus reageren op een grapquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:17 schreef FFSletop het volgende:
[..]
We zijn hier in het noorden niet zo onderontwikkeld als het lijkt randstadmongool.
ikzelf heb niet gekozen, maar mn baas voor het Bastion hotelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:19 schreef justmattie het volgende:
[..]
Goed planWelk hotel heb je uitgekozen?
Lekker ver van het centrum ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:21 schreef SamStar het volgende:
[..]
ikzelf heb niet gekozen, maar mn baas voor het Bastion hotel
Wtf... Fakked up.quote:
das niet zo 't probleem, heb auto dus ja....quote:
Centrum + auto = vaak niet goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef SamStar het volgende:
[..]
das niet zo 't probleem, heb auto dus ja....
Gewoon naar de oldehove, je auto in de parkeergarage zetten en rondje stad doen. Vraag naar de doelesteeg en duik daar Sybs of Mammaloe in. Leuke kroegjes en druk bezocht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:23 schreef SamStar het volgende:
[..]
das niet zo 't probleem, heb auto dus ja....
Jij komt daar toch regelmatig?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan kan jij hem daar vast wel rondleiden.
Nee, ik snap niet hoe je daarbij komt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij komt daar toch regelmatig?
Moet je doen TS. Kan je meteen ketsenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik zoubest een biertje met je willendrinken hoor, maar ik ben weinig in Leeuwarden dezeweek.
Ik heb je gelikt maar je smaakt naar mjin beeldscherm.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
En ik zoubest een biertje met je willendrinken hoor, maar ik ben weinig in Leeuwarden dezeweek.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je doen TS. Kan je meteen ketsen
Nee, ik ben maagd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:55 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Moet je doen TS. Kan je meteen ketsen
Smaaktje beeldscherm lekker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:56 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik heb je gelikt maar je smaakt naar mjin beeldscherm.
Je woonter vlakbij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee, ik snap niet hoe je daarbij komt.
dus dat gaat niet doorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
Nope, ben er alleen vrijdagmiddag, endan ga ik gelijk door naar Emmen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:17 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Zie je TS? De rollenspellen beginnen nu al.
Veel plezier alvast
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:31 schreef neen het volgende:
Aanraders van cafés zijn natuurlijk Bierhuis Lapie, Cafe Coby (van naam veranderd vernam ik) en Cafe het hoekje. Daar zul je je sowieso vermaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |