als je bij het zoekschermpje Farmville intikt kom je het tetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Bar, fijn dat je meteen kon komen, en goed dat je hebt gebeld!
Dat farmville he, dat had ik dus net ontdekt (thanks for the gifts Kleurdoos), maar nu kan ik het niet meer terugvinden
ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Chell het volgende:
Niet aan beginnen hoor miss_sly, tis veels te verslavend!
Ik moet mijn farm nodig eens ontkersten trouwens...
Aah, thanks, weer gevonden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je bij het zoekschermpje Farmville intikt kom je het teten
je kan ook links klikken in je scherm op Toepassingen. daar staat ie ook tussen.
Ja ik snap dat wel, ik denk ook dat de enige wijze van loslaten van mijn gewicht voor mij ook zit in een zwangerschap, haha. Dan moet je ook wel en dan denk ik niet dat ik dat ene stukje chocolade zou kunnen laten liggen, want aankomen doe je dan toch wel..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef _Bar_ het volgende:
Hier heb ik mezelf in het begin van de zwangerschap nogal laten gaan, wat betrefd snacks enzo...
met als gevolg dat ik ze er na de zwangerschap niet meer vanaf gekregen heb, en nog steeds het grote deel van m'n zwangerschapskleding alleen nog maar pas
maar het wil helemaal nog niet groeien enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Chell het volgende:
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar het wil helemaal nog niet groeien enzo
spelletje op Feestboekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Vivi het volgende:
Wasda?
Geduldquote:
of buren gaan toevoegenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef miss_sly het volgende:
en moet ik nu gaan zitten kijken hoe de plantjes groeien
ik heb nog geen buren...dat even regelen dan dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Chell het volgende:
Nee je moet andere dingen gaan doen en later weer terugkomenwant die plantjes groeien niet in 5 minuten
Wel op tijd terugkomen, anders zijn ze dood.
Of je gaat je buren in farmville langs en daar hun plantjes water geven enzo
Ik heb je nodig als buur voor een awardquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb nog geen buren...dat even regelen dan dus?
Heeft wel als voordeel dat ik steeds meer kan afkicken van Fok! dan. Of in ieder geval van OUD.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef easy-going het volgende:
Ik heb ook het idee dat het hier steeds rustiger en bij de Feestboekspelletjes steeds drukker wordt
Ja dat afkicken van hier gaat hier ook wel aardigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft wel als voordeel dat ik steeds meer kan afkicken van Fok! dan. Of in ieder geval van OUD.
Ow, even kijken of dat luktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb je nodig als buur voor een award![]()
verslaafdequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef easy-going het volgende:
Ow, en nu ben ik weer even weg, mijn gerechten in mijn restaurant zijn klaar
Geef dat kind een eigen account joh, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja dat afkicken van hier gaat hier ook wel aardig
Alleen die spelletjes, ik had me voorgenomen om ermee op te houden in het nieuwe jaar, maar Sven heeft ook zijn eigen spelletje (mijn Petville ding is van hem) en die heeft er zoveel lol in
Met als gevolg dat OUDusers niet alleen hem van naam kennen overigens, maar hij kent hen nu ook
tsssk, V. heeft een bánk in haar garagehoor je dan afkeurend gemompeld worden
Dan moet ie opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geef dat kind een eigen account joh, heb ik ook gedaan
Ik heb al zoveel buren dat ik niet eens meer boer'n voor buur mag uitnodigenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb je nodig als buur voor een award![]()
ik mag ze nog steeds uitnodigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel buren dat ik niet eens meer boer'n voor buur mag uitnodigen
ik niet, ik krijg bij ieder verzoek de melding dat het op is.quote:
stomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ik niet, ik krijg bij ieder verzoek de melding dat het op is.
dan heb je teveel cadeautjes verzonden vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ik niet, ik krijg bij ieder verzoek de melding dat het op is.
Oh my gosh sorry Svenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dan moet ie opnieuw beginnenen voor hem is het heel belangrijk welk level we zijn, je weet niet wat je aanrichtte toen je me pas inhaalde bij Farmville
(ik heb er aan gedacht maar doe het nog maar niet)
niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dan heb je teveel cadeautjes verzonden vandaag
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Saffier het volgende:
Ik ben blij dat ik Vicky op msn heb, zo heb ik live-les van haar hoe het moetIk heb iedereen die ik via via heb gekregen toegevoegd en ook als buren gevraagd, dus Mous, probeer eens of je wel mijn buur mag worden? Miss jou heb ik ook uitgenodigd geloof ik
Dat kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:32 schreef Vivi het volgende:
Kim jij had je fiets toch nog helemaal niet zo langOf haal ik vanalles door elkaar weer eens?
ja dat wil ik ook..quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:23 schreef Chell het volgende:
Ik zou in FV wel een "harvest all" optie ofzo willen. Al die beestjes afklikken is wel irri ja soms. Ik heb nu ook al weer eeuwen niks gedaan, mijn farm is nog helemaal in kerststemming.
je dacht ook dat ik mijn eigen schapen molkquote:al die stomme schapen enzo
Er bestaan dus ook soorten die je wél kan etenquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik zie net dat er op t kaartje van de Orchidee staat dat je m niet moet eten![]()
Via haitiquest:quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:20 schreef Fuente het volgende:
Ik rij zo naar mijn moeder. Mijn moeder is benaderd door een journalist van RTL. Ze gaan filmen, na overleg met de stichtingspersoon. Alles om meer attentie te krijgen voor Alex, het land, de Stichting waar nu alle scholen van verwoest zijn.
Waarschijnlijk wordt het vanavond uitgezonden.
Verder helemaal geen nieuws. Buitenlandse Zaken is ermee bezig maar weet ook niks.
Ik hou jullie op de hoogte, belangrijke updates zullen ook via www.haitiquest.nl te zien zijn.
Dank jullie wel, voor jullie enorm lieve woorden!
quote:
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ahw, ik heb er een neefje bij
Aaron
na 6 jaar proberen zwanger te wordenen enkele miskramen
(en eindelijk weer een jongetje in de fam, de score is 1 jongen op 18 meisjes)
hoelang doe ik over 150 km?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:22 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb net een arretjescake staan bouwen waar zelfs Willy Wonka een hartverzakking van krijgt(met nog een extra laag gesmolten toblerone eroverheen
* Estrys mompelt iets van waar is die kleine clown?quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dat, en dat ik vanmorgen bij de dokter in de buurt was toen ik uit bed kwam met een knie formaat watermeloen. Ik heb niks gedaan, echt niet
Heb jij al eens een reumafactor laten prikken? Ik herken hier en daar wat namelijk. Maar ik wil je niks aanpraten.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn wederhelft is naar huis gekomen om te gaan schaatsen met de jongens toe ze belden of hij vanavond na het eten nog een uurtje wilde gaanHet enige positieve van het niet doorgaan van de cursus, zijn dagen waren nog leeg genoeg om zulke dingen spontaan te doen
Dat, en dat ik vanmorgen bij de dokter in de buurt was toen ik uit bed kwam met een knie formaat watermeloen. Ik heb niks gedaan, echt niet
Al een keer of 6 inmiddels, maar nooit iets gevonden. Om gek van te worden.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Heb jij al eens een reumafactor laten prikken? Ik herken hier en daar wat namelijk. Maar ik wil je niks aanpraten.
als je mij ff oppikt onderweg danquote:
ja hoor, alleen die vezendkosten hequote:Op woensdag 13 januari 2010 17:44 schreef Kimpossible het volgende:
Ahh KD! Als ik er alleen al aan denk loopt het water me al in m'n mond..Zijn die dingen ook te bestellen bij je?
zei dr toch geen dag bijquote:
well dohquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:41 schreef Muks het volgende:
[..]
zei dr toch geen dag bij
Helaas zal dr wel gluten in zitten schat ik zo ..
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:15 schreef Fuente het volgende:
Weer thuis...
Alexander staat nog op de vermissingslijst, niemand lijkt met hem gesproken te hebben. Zoals we nu weten (uit 6e hand ofzo) maakt hij het goed, daar houden we ons aan vast. BZ heeft nog geen enkele informatie over zijn welzijn helaas...
Ik denk dat ik eerst zou proberen in een gesprek met m'n (niet zo geliefde) leidinggevende na te gaan of die wel of echt niet iets voor me zou kunnen betekenen. als hij/zij niet positief in het gesprek staat, dan het gesprek beeindigen en aangeven dat je ook eens met anderen over dit probleem wil praten. dan contact opnemen met de OR... zo weet je zeker of je leidinggevende wel of niet iets voor je wil/kan doen, en passeer je niemand, wat je later weer tegen zou kunnen werken...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef mefke79 het volgende:
Oe, KD, lekker...maar beetje ver weg.
Dilemma hier, willen jullie eens meedenken? Wij krijgen een bonus op het werk, maar nou staat er in de regeling dat zwangere vrouwen voor de duur van hun verlof geen bonus krijgen. Oke. Maar nou heb bij de Commissie Gelijke Behandeling gezien dat dat verboden is (=onderscheid op geslacht, mannen kunnen niet zwanger worden). Wat zouden jullie doen, het zelf aankaarten of het via de OR doen? Leidinggevende en ik zijn geen echte vrienden, vandaar...
ooooo 150 km red ik wel in 24 uur :-Pquote:
Op zich kan het ook een terechte uitzondering zijn. Zoals je geen ADV op kunt bouwen tijdens je verlof, omdat je neit werkt, zeg maar. Als de bonus met gewerkte uren te maken heeft, zou dat dus kunnen. Misschien eens in WGR een topic openen om te zien of er mensen zijn die weten of het werkelijk discriminatie is, of rechtsgeldig?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:00 schreef mefke79 het volgende:
Oe, KD, lekker...maar beetje ver weg.
Dilemma hier, willen jullie eens meedenken? Wij krijgen een bonus op het werk, maar nou staat er in de regeling dat zwangere vrouwen voor de duur van hun verlof geen bonus krijgen. Oke. Maar nou heb bij de Commissie Gelijke Behandeling gezien dat dat verboden is (=onderscheid op geslacht, mannen kunnen niet zwanger worden). Wat zouden jullie doen, het zelf aankaarten of het via de OR doen? Leidinggevende en ik zijn geen echte vrienden, vandaar...
quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:46 schreef Jambo het volgende:
Ik heb het nieuws ook gezien. Was inderdaad een mooi stukje. Was jij nou ook nog heel even in beeld Fuente?
Ik heb onze wieg verkochtquote:Op woensdag 13 januari 2010 19:54 schreef Lishe het volgende:
Fuente, toch nog naar lijkt me, die lijst. Ik wens en hoop mee dat alles goed is. Sterkte, ik duim door voor snel bericht van hem zelf!
Wij hebben net onze commode verkocht. Ik vind het toch raar, zulke dingen. Mijn babies, waar zijn ze gebleven?
Ik dacht dat dus ook, maar uit de site van het cgb blijkt dat het gewoon echt niet mag. Dus ik kan gewoon dat oordeel uitprinten en mee nemen. Ik denk dat ik het eerst maar aankaart bij mijn leidinggevende en dan desnoods via de OR. Zie er alleen wel tegenop, maar ja, ik moet hierdoor wel 1/3 van mijn bonus inleveren.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich kan het ook een terechte uitzondering zijn. Zoals je geen ADV op kunt bouwen tijdens je verlof, omdat je neit werkt, zeg maar. Als de bonus met gewerkte uren te maken heeft, zou dat dus kunnen. Misschien eens in WGR een topic openen om te zien of er mensen zijn die weten of het werkelijk discriminatie is, of rechtsgeldig?
Jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:23 schreef Kimpossible het volgende:
Hebben nog meer dames vanavond 'vel over probleem' gezien? Ik ben er weer helemaal een beetje door van m'n padje..
Hier steken ze dan bij elkaar de vinger in de neusquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
Hier zitten ze de hele avond neuspeutersoldaatje te spelen
Vriendje die tegen Elin (die niet wil slapen) GEEEEEEEF ACHT!! roept en ze dan beiden hun vinger in hun neus proppen.
fijn, hoe ga ik dat nou weer uitleggen aan schoonmoe
Hé, tis haar zoon, hoe legt ze dat uit aan jou???quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
fijn, hoe ga ik dat nou weer uitleggen aan schoonmoe
Scherpquote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Hé, tis haar zoon, hoe legt ze dat uit aan jou???
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Oeh, om haar moest ik echt erg huilen, zó hopeloos...quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:51 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
JaIk zag ineens een oud-klasgenoot van mij op tv!
Het was dat meisje met krullen en, die licht blauwe jas, op het einde (ik noem geen namen, ivm google
)
quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:21 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook, ik vond haar zo triest en alleen... je zou toch alles voor zo'n meid willen doen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 07:49 schreef bodpa09 het volgende:
Die laatste vrouw hakte er bij mij ook het meest in. Zo alleen en hopeloos. Alles, haar hele lichaamshouding, het vermijden van oogcontact. Vreselijk als je zo moet leven. En wat een gevecht. Die andere meiden zitten in een gezinssituatie, bij haar spatte de wanhoop van het scherm. Vond ik. Zij gaf ook geen reactie achteraf, net als dat jonge meisje. Bij haar vond ik de opmerking 'zal ik je even alleen laten eten' erg roerend, hoewel ik dan eigenlijk vind dat je haar ook niet hoeft te filmen terwijl ze eet. Die handjes om die koek.
Kimpossible, ik kan me voorstellen dat het erg confronterend is zo'n film. Hoe gaat het nu met je?
Helaas niet.quote:
quote:
hihiquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:13 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel de achterdeur ff open staan..!
ja ja..quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:16 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
hihiik ga ff een tukkie doen, dat politieke debat is niet goed voor je slaapgebrek
quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:13 schreef moussy het volgende:
[..]
![]()
Ik heb wel de achterdeur ff open staan..!
Weten jullie die mooie lieve witte kat van ons nog?
[ afbeelding ]
![]()
aan anorexia gaat niet alleen de patiënt kapot.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:03 schreef Lois het volgende:
Ik heb trouwens ook die docu gezien en er zelfs van gedroomd.... Dat meisje zo jong, zo vreselijk en hoe machteloos moet je je dan voelen als ouders.....
ik denk dat dat toch echt twee kanten op werkt.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:53 schreef Ahava het volgende:
Ik vond de documentaire schrijnend. Die meiden worden in de steek gelaten, in mijn ogen. Inderdaad, afvallen is in hun geval een schreeuw om hulp en juist dat wordt in die klinieken afgestraft. Ook hier tranen bij het zien van al dat verdriet en die wanhoop.
.
Ik heb het net gezien, schrijnende beelden, schrijnend verhaal. Ik hoop dat ze je broer snel vinden of dat je snel zekerheid krijgt.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Fuente het volgende:
Miss_sly, het wordt zeker nog herhaald. In Hart van NEderland en op het jeugdjournaal kon je Marijke van de stichting zien.
Het stukje van mijn moeder staat ook bij RTL al op uitzending gemist geloof ik.
Wat bedoel je daarmee?quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:02 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk dat dat toch echt twee kanten op werkt.
Op een bepaald moment word je het ook écht wel beu, hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Chell het volgende:
quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:37 schreef huuphuup het volgende:
goeiemorgen!
omg--> http://bikinibikkels.hyves.nl/
beats mequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
hoe kom je erop om zoiets te doen...
Weet ikquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Op een bepaald moment word je het ook écht wel beu, hoor
Mijn farm heb ik al een eeuwigheid niet meer bekeken.
mij stoot je in ieder geval niet voor het hoofd. het is precies zoals ik er over denk.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:22 schreef m@x het volgende:
Ik heb de documentaire ook gezien en vond het moeilijk om er naar te kijken. Aan de ene kant vind ik het vreselijk wat er met die meisjes gebeurd en aan de andere kant zou ik ze wel door elkaar willen rammelen om ervoor te zorgen dat ze hun ziekte wat minder passief ondergaan. Ik weet dat het een vreselijke ziekte is en dat niemand ervoor kiest om zo te worden maar tegelijkertijd krijg ik zo sterk het gevoel dat die ziekte zo'n groot onderdeel van hun bestaan is geworden dat ze ervoor 'kiezen' om ziek te blijven. Het lijkt veilig, bekend en makkelijker dan genezen. Je kan wel blijven wachten tot iemand van buitenaf je komt helpen maar als je tegelijkertijd eigenlijk niet geholpen wil worden dan schiet alle hulp tekort, hoe professioneel ook.
En ik zal met dit stukje ongetwijfeld mensen voor het hoofd stoten, maar door alleen met de massa mee te gaan zitten huilen schiet je ook niks op. Dit is hoe ik het voel.
true.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
het ligt er (denk ik) aan waardoor de anorexia veroorzaakt wordt.
of het ooit was om af te vallen, of dat er andere redenen voor waren.
Daar ben ik het niet mee eens. Er is altijd wel een reden om die hap niet te nemen. Of dat nou de wens om af te vallen of de wens om controle te krijgen o.i.d. is. Ik zie het als een verslaving. Een junk kan om wat voor reden dan ook ooit begonnen zijn met drugs maar daar is een stuk minder begrip voor terwijl voor iemand met een eetstoornis het niet nemen van die eerste hap net zo'n bewuste stap is geweest als het zetten van een eerste shot voor een junk. Het gevaar is misschien iets minder direct, maar zeker in deze tijd met alle informatievoorziening rondom dit soort thema's zou iedereen toch op de hoogte moeten zijn van het gevaar van een eetstoornis.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:35 schreef lady-wrb het volgende:
het ligt er (denk ik) aan waardoor de anorexia veroorzaakt wordt.
of het ooit was om af te vallen, of dat er andere redenen voor waren.
die reaktie was geen reaktie op jou, m@x die was op huups postsquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Er is altijd wel een reden om die hap niet te nemen. Of dat nou de wens om af te vallen of de wens om controle te krijgen o.i.d. is. Ik zie het als een verslaving. Een junk kan om wat voor reden dan ook ooit begonnen zijn met drugs maar daar is een stuk minder begrip voor terwijl voor iemand met een eetstoornis het niet nemen van die eerste hap net zo'n bewuste stap is geweest als het zetten van een eerste shot voor een junk. Het gevaar is misschien iets minder direct, maar zeker in deze tijd met alle informatievoorziening rondom dit soort thema's zou iedereen toch op de hoogte moeten zijn van het gevaar van een eetstoornis.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die reaktie was geen reaktie op jou, m@x die was op huups posts
ik ben het helemaal met jou eens wbt egoïsme.
Dat is ook wat mij opviel aan de tekst over het programma die ik had gelezen: er wordt gesproken over het in de steek laten van deze meisjes als ze niet wensen te eten enzo. Maar van iemand die rookt of drinkt en die medische hulp nodig heeft, wordt vaak gezegd dat diegene het aan zichzelf te danken heeft en bovendien eerst maar eens moet stoppen voor hij behandeld dient te worden...of voor de samenleving/belastingbetaler voor de kosten op moet draaien. Wat is daarbij anders dan gbij deze meisjes?quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:49 schreef m@x het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Er is altijd wel een reden om die hap niet te nemen. Of dat nou de wens om af te vallen of de wens om controle te krijgen o.i.d. is. Ik zie het als een verslaving. Een junk kan om wat voor reden dan ook ooit begonnen zijn met drugs maar daar is een stuk minder begrip voor terwijl voor iemand met een eetstoornis het niet nemen van die eerste hap net zo'n bewuste stap is geweest als het zetten van een eerste shot voor een junk. Het gevaar is misschien iets minder direct, maar zeker in deze tijd met alle informatievoorziening rondom dit soort thema's zou iedereen toch op de hoogte moeten zijn van het gevaar van een eetstoornis.
Ow wat lekker zeg... wat een verwennerijquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:53 schreef bodpa09 het volgende:
Ik ga volgende week twee dagen naar Amsterdam! In mijn eentje! In een hotel! Naar musea! Naar de Engelse en Amerikaanse boekenwinkel! Naar de film!![]()
Of misschien alleen maar slapen in een superdeluxe bed.![]()
(ja, veel uitroeptekens, ik weet het. Maar ik heb er zo'n zin in.)
Dat mag hoorquote:
hee wat geinig, ik heb van de week via vakantieveilingen een workshop french manicure gekocht voor 2 personen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:11 schreef bodpa09 het volgende:
Ja, echt helemaal alleen Miss. Ik zit een beetje boven mijn theewater momenteel, te weinig oplaad/bijkom momenten. Ik vind het best spannend, voor het eerst dat ik zoiets doe. Via vakantieveilingen, voor 43 euro per nacht in het consicoushotel op het Museumplein. Eigenlijk voor 2 personen, maar alleen kan ook !!
spaar je nog steeds arcopal?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Dat vind ik dus ook altijd zo lastig Miss Sly. Ik vind dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen acties en dat je daar dus ook die verantwoordelijkheid voor moet nemen ipv alleen maar roepen dat je niet de hulp krijgt die je nodig hebt. Maar als je dat in dit soort gevallen roept word je vaak als 'hard' of 'ongevoelig' gezien.
!
Dat lijkt me inderdaad heel erg frustrerend.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
spaar je nog steeds arcopal?
het is ook een hele moeilijke situatie. vooral als het in je eigen familie gebeurt.
ik heb wat eieren staan bakken en lekkere hapjes en noem maar op
alleen is het zo frusterend om te weten dat het in het geniep toch weer in het toilet geloosd wordt, hetzij uitgekotst, hetzij weggelaxeerd.
Misschien wel omdat (jonge) meisjes een hogere aaibaarheidsfactor hebben dan de meeste junks of alcoholisten ofzo?quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:12 schreef m@x het volgende:
[..]
Dat mag hoor
Dat vind ik dus ook altijd zo lastig Miss Sly. Ik vind dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn eigen acties en dat je daar dus ook die verantwoordelijkheid voor moet nemen ipv alleen maar roepen dat je niet de hulp krijgt die je nodig hebt. Maar als je dat in dit soort gevallen roept word je vaak als 'hard' of 'ongevoelig' gezien.
Heerlijk Bodpa!
Nou... daar zie ik toch wel een verschil hoor.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is ook wat mij opviel aan de tekst over het programma die ik had gelezen: er wordt gesproken over het in de steek laten van deze meisjes als ze niet wensen te eten enzo. Maar van iemand die rookt of drinkt en die medische hulp nodig heeft, wordt vaak gezegd dat diegene het aan zichzelf te danken heeft en bovendien eerst maar eens moet stoppen voor hij behandeld dient te worden...of voor de samenleving/belastingbetaler voor de kosten op moet draaien. Wat is daarbij anders dan gbij deze meisjes?
Deze trutkat heeft gewoon sneeuwschoenen aan zn poten hangen maar sneeuw, nah, hij lijkt op mij, dus doet ie mooi zitten en naar buiten kijken, vanuit de plantenpotquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:53 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh Mous, mijn kat wil (ook) niet buiten met die sneeuw, dus die zat al in de krantebak dacht ie. Maar ik zag het, dus frot m zo door het luikje naar buiten. Gaat ie heel demonstratief voor de deur zitten pissen.![]()
![]()
Dus heb ik de kattenbak maar weer neergezet.![]()
Ja, maar bij haar is het aan pijn gerelateerd en dan kan ik me heel goed voorstellen dat ze het ontwikkeld heeft, maar ook dat het mss wel makkelijker af te leren is als ze straks groter is. Mss niet als ze 5 is, maar als ze 12 is zal ze vast wel snappen dat ze van X buikpijn krijgt terwijl ze van Y net zo veel kan eten als ze wil.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:36 schreef _evenstar_ het volgende:
My 2 cents, eten is vaak een controle issue.
Even als dichtbij voorbeeld zelf vroeger, niet zo extreem, maar wel genoeg dat ik daardoor een verneukte stofwisseling heb..
En momenteel arwen dan wel niet als die meisjes een eet stoornis heeft in die vorm, maar wel een eetstoornis heeft. ( dit ter conclusie van de huisarts)
Voor Arwen is het wel of niet eten iets waar ze controle over heeft, over wat ze kan en mag eten heeft ze dat niet.
Haar lichaam laat haar daarin in de steek. en om dan nog een beetje de regie te hebben heeft zij dus die periodes van weigeren.
Ze is nog te jong om zeg maar de gevolgen te overzien, maar wordt daarom wel in de gaten gehouden, en wil de huis arts die betere controle voor haar nu. Nu is ze nog flexibel genoeg om te lere snappen dat eten goed is en niet slecht.
Nou, zo klein als ze is kan ik me voorstellen dat ze dat nu nog niet snapt, vandaar mijn 12 jaar oud voorbeeld erbij, dat ze alles nu hoe dan ook eng vindt zeg maar.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:03 schreef _evenstar_ het volgende:
nee hoor, anders at ze ook niet de dingen die ze juist zo lekekr vind en goed zijn slecht.. .
Ok.quote:Bij haar speelt dta wel ene grote rol, maar ook ene groot deel het psychische controle hebben ove riets dat andes controle over haar heeft.
heerlijk!quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het was heeeeeeeerlijk. Ik heb van 20.30 tot 06.30 geslapen.
Dat is het broertje van Fuente toch??? Ik zag het ook en vond zijn gezicht zo bekend!quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:08 schreef Rewimo het volgende:
Er staat een stuk over Alexander in de Telegraaf: http://www.telegraaf.nl/b(...)en_Hati__.html?p=1,1
Vind anorexia een heel vreemde ziekte. Komt ongetwijfeld door mijn obesitas...
quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:23 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Dat is het broertje van Fuente toch??? Ik zag het ook en vond zijn gezicht zo bekend!
die wijnflessen? ik ben bang van niet.quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:24 schreef Brighteyes het volgende:
Kan het satirisch zijn? Vroeg zij naief?
Die verkopen ze in Italië wel op meer plekken. Ook bv met Mussolini of hakenkruizen. Gewoon in een kioskje waar je als toerist souveniertjes kan kopen...quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:09 schreef huuphuup het volgende:
omg hahaha mn broertje en mn pa zijn op ski-safari geweest en onderweg in Italië kwamen ze nogal ehm... aparte flessen wijn tegen in een bar
[ afbeelding ]
ik moest er ergens wel om gniffelen maar my god, dat kan echt niet hoor![]()
omdat je lijf steeds tegenwerkt, je lijf dit keer besloten heeft om gewoon even te wachten met lekken?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Heeft iemand een logische verklaring waarom ik niet lek in mijn stopweek?
Ehm... ik heb er 2... Welke wil je?quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
ehm, neequote:Op donderdag 14 januari 2010 13:32 schreef De_Taartjesfee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen van beide, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 14 januari 2010 13:34 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... ik heb er 2... Welke wil je?
[ afbeelding ]
offeh
[ afbeelding ]
Goh jeetje hey LB, dat klinkt serieus zeg!
Blijven jullie wel nog samen thuis of denk ik nu echt te ver... Sterkte iig!
Maar heuy, ik ben nog geen 30quote:Op donderdag 14 januari 2010 13:41 schreef Rewimo het volgende:
LB, hou je haaks hoor!
TF, gewoon de overgang joh(Zo kwam ik er ook achter
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |