als je bij het zoekschermpje Farmville intikt kom je het tetenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:22 schreef miss_sly het volgende:
Bar, fijn dat je meteen kon komen, en goed dat je hebt gebeld!
Dat farmville he, dat had ik dus net ontdekt (thanks for the gifts Kleurdoos), maar nu kan ik het niet meer terugvinden
ik wou het niet zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Chell het volgende:
Niet aan beginnen hoor miss_sly, tis veels te verslavend!
Ik moet mijn farm nodig eens ontkersten trouwens...
Aah, thanks, weer gevonden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
als je bij het zoekschermpje Farmville intikt kom je het teten
je kan ook links klikken in je scherm op Toepassingen. daar staat ie ook tussen.
Ja ik snap dat wel, ik denk ook dat de enige wijze van loslaten van mijn gewicht voor mij ook zit in een zwangerschap, haha. Dan moet je ook wel en dan denk ik niet dat ik dat ene stukje chocolade zou kunnen laten liggen, want aankomen doe je dan toch wel..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:34 schreef _Bar_ het volgende:
Hier heb ik mezelf in het begin van de zwangerschap nogal laten gaan, wat betrefd snacks enzo...
met als gevolg dat ik ze er na de zwangerschap niet meer vanaf gekregen heb, en nog steeds het grote deel van m'n zwangerschapskleding alleen nog maar pas
maar het wil helemaal nog niet groeien enzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:33 schreef Chell het volgende:
Niet aan beginnen hoor miss_sly, tis veels te verslavend!
Ik moet mijn farm nodig eens ontkersten trouwens...
geduld is een schone zaakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
maar het wil helemaal nog niet groeien enzo
spelletje op Feestboekquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef Vivi het volgende:
Wasda?
Geduldquote:
of buren gaan toevoegenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:05 schreef miss_sly het volgende:
en moet ik nu gaan zitten kijken hoe de plantjes groeien
ik heb nog geen buren...dat even regelen dan dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:06 schreef Chell het volgende:
Nee je moet andere dingen gaan doen en later weer terugkomenwant die plantjes groeien niet in 5 minuten
Wel op tijd terugkomen, anders zijn ze dood.
Of je gaat je buren in farmville langs en daar hun plantjes water geven enzo
Ik heb je nodig als buur voor een awardquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ik heb nog geen buren...dat even regelen dan dus?
Heeft wel als voordeel dat ik steeds meer kan afkicken van Fok! dan. Of in ieder geval van OUD.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef easy-going het volgende:
Ik heb ook het idee dat het hier steeds rustiger en bij de Feestboekspelletjes steeds drukker wordt
Ja dat afkicken van hier gaat hier ook wel aardigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Heeft wel als voordeel dat ik steeds meer kan afkicken van Fok! dan. Of in ieder geval van OUD.
Ow, even kijken of dat luktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb je nodig als buur voor een award![]()
verslaafdequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef easy-going het volgende:
Ow, en nu ben ik weer even weg, mijn gerechten in mijn restaurant zijn klaar
Geef dat kind een eigen account joh, heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ja dat afkicken van hier gaat hier ook wel aardig
Alleen die spelletjes, ik had me voorgenomen om ermee op te houden in het nieuwe jaar, maar Sven heeft ook zijn eigen spelletje (mijn Petville ding is van hem) en die heeft er zoveel lol in
Met als gevolg dat OUDusers niet alleen hem van naam kennen overigens, maar hij kent hen nu ook
tsssk, V. heeft een bánk in haar garagehoor je dan afkeurend gemompeld worden
Dan moet ie opnieuw beginnenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:27 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Geef dat kind een eigen account joh, heb ik ook gedaan
Ik heb al zoveel buren dat ik niet eens meer boer'n voor buur mag uitnodigenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik heb je nodig als buur voor een award![]()
ik mag ze nog steeds uitnodigen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:40 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik heb al zoveel buren dat ik niet eens meer boer'n voor buur mag uitnodigen
ik niet, ik krijg bij ieder verzoek de melding dat het op is.quote:
stomquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ik niet, ik krijg bij ieder verzoek de melding dat het op is.
dan heb je teveel cadeautjes verzonden vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:43 schreef moussy het volgende:
[..]
ik niet, ik krijg bij ieder verzoek de melding dat het op is.
Oh my gosh sorry Svenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:36 schreef easy-going het volgende:
[..]
Dan moet ie opnieuw beginnenen voor hem is het heel belangrijk welk level we zijn, je weet niet wat je aanrichtte toen je me pas inhaalde bij Farmville
(ik heb er aan gedacht maar doe het nog maar niet)
niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
dan heb je teveel cadeautjes verzonden vandaag
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:03 schreef Saffier het volgende:
Ik ben blij dat ik Vicky op msn heb, zo heb ik live-les van haar hoe het moetIk heb iedereen die ik via via heb gekregen toegevoegd en ook als buren gevraagd, dus Mous, probeer eens of je wel mijn buur mag worden? Miss jou heb ik ook uitgenodigd geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |