Toe maar jongen, vertel maar.........quote:
Wij zijn helemaal niet schizofreen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het eerder schizofreen noemen
There therequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toe maar jongen, vertel maar.........
[..]
Wij zijn helemaal niet schizofreen!
We spreken af op het plein en gaan allemaal in een andere tent zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef zeemonster het volgende:
@ Flap , ook een aai over je bol net als bij Nectarientje.
En over de meet , ik raak nu geshockeerd, ik stel voor dat we allemaal minimaal een meter afstand houden en onze handen in onze zakken ! We gaan een colatje drinken of wat anders , dan ben ik wel de bob
Lol dat is dan weer te veel van het goede ... maar het Plein is wel leuk trouwens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We spreken af op het plein en gaan allemaal in een andere tent zitten
Een kennis overleden, mn vriendin is flink ziek en mn laptop is stuk gegaanquote:
We nemen ruim de tijd voor het voorspel, uh voorstellen, ok?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef zeemonster het volgende:
Maar serieus , ik hoef niet mijn kuisheidsgordel om toch... Gewoon een drankje . Anders wordt ik wel heel verlegen !
Dat lijkt me sowieso niet zo hygienischquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef zeemonster het volgende:
Maar serieus , ik hoef niet mijn kuisheidsgordel om toch... Gewoon een drankje . Anders wordt ik wel heel verlegen !
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een kennis overleden, mn vriendin is flink ziek en mn laptop is stuk gegaan
Grote Marktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Lol dat is dan weer te veel van het goede ... maar het Plein is wel leuk trouwens!
Plein is leuker. Heerlijk tussen de ballenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Plein is leuker. Heerlijk tussen de ballen
Dat zit vol met mensen die ik kenquote:
Het is een complimentquote:
En dus? Die mogen niet zien dat je ook andere mensen kent?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat zit vol met mensen die ik ken.
Allemaal exen zeker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat zit vol met mensen die ik ken.
Wat?quote:
Sommige hoef ik niet zo nodig tegen te komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dus? Die mogen niet zien dat je ook andere mensen kent?
Ow! Dan doen we de meet bij mij thuisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef zeemonster het volgende:
Gecondoleerd Flap , beterschap met je vriendin en balen van de laptop!!!
Ik stem trouwens blanco... ik ga gewoon mee maakt niet uit waar
Dat je een bal bentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Sommige hoef ik niet zo nodig tegen te komen.
Mss ooit, maar nu niet meer. Nu ben ik meer een yup.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |