Mss kan Solidasrock dan bij jou op de bank erbij?quote:
Sturen we RATMEN wel mee met een castratierondje van de katten en dan heb ik ook meteen een eunuch bij mijn harem.quote:
Ehm, sorry? Ik was al met iemand anders wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sturen we RATMEN wel mee met een castratierondje van de katten en dan heb ik ook meteen een eunuch bij mijn harem.
HEUL NIET!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mss kan Solidasrock dan bij jou op de bank erbij?
All-in service van en naar de dierenarts ja! En dan *tjak*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, sorry? Ik was al met iemand anders weg.
Proberen mag altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tof, mag ik je dan proberen te versieren.
Knorrig is een lief woordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De tandenloze eenkennige knorrige kater?![]()
Sinds nectarientje een keertje knorrig schreef heb ik moeite om het niet in elke post te schrijven
vanaf 1 jaar moet kunnenquote:
Opties aanvragen mag altijd. Is goed voor mijn egoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook al een optie op MsMsx aanvragen maar dat zit er nu niet meer in zeker , MTM dan?
Jij verloor vroeger ook altijd al met de stoelendans?quote:
Nee ik pikte al het lekkers weg voordat de rest er gebruik van kon maken. Dat wil ik natuurlijk niet weer op mijn kerfstok hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij verloor vroeger ook altijd al met de stoelendans?
Ik keek ff in je fobo, zie ik ineens dat je een mes vasthoudt? Heb je soms ervaring met castreren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Opties aanvragen mag altijd. Is goed voor mijn ego
Wie wil je aan je kerfstok hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee ik pikte al het lekkers weg voordat de rest er gebruik van kon maken. Dat wil ik natuurlijk niet weer op mijn kerfstok hebben
Wasda?quote:
Ben ik dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik keek ff in je fobo, zie ik ineens dat je een mes vasthoudt? Heb je soms ervaring met castreren?
Jij hebt ook elke keer een ander excuus hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee ik pikte al het lekkers weg voordat de rest er gebruik van kon maken. Dat wil ik natuurlijk niet weer op mijn kerfstok hebben
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mensenschuw ben. Ik heb mensenvrees
Leuk hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt ook elke keer een ander excuus he
[..]
Ik zou het eerder schizofreen noemenquote:
quote:
Toe maar jongen, vertel maar.........quote:
Wij zijn helemaal niet schizofreen!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zou het eerder schizofreen noemen
There therequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Toe maar jongen, vertel maar.........
[..]
Wij zijn helemaal niet schizofreen!
We spreken af op het plein en gaan allemaal in een andere tent zittenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:26 schreef zeemonster het volgende:
@ Flap , ook een aai over je bol net als bij Nectarientje.
En over de meet , ik raak nu geshockeerd, ik stel voor dat we allemaal minimaal een meter afstand houden en onze handen in onze zakken ! We gaan een colatje drinken of wat anders , dan ben ik wel de bob
Lol dat is dan weer te veel van het goede ... maar het Plein is wel leuk trouwens!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
We spreken af op het plein en gaan allemaal in een andere tent zitten
Een kennis overleden, mn vriendin is flink ziek en mn laptop is stuk gegaanquote:
We nemen ruim de tijd voor het voorspel, uh voorstellen, ok?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef zeemonster het volgende:
Maar serieus , ik hoef niet mijn kuisheidsgordel om toch... Gewoon een drankje . Anders wordt ik wel heel verlegen !
Dat lijkt me sowieso niet zo hygienischquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:33 schreef zeemonster het volgende:
Maar serieus , ik hoef niet mijn kuisheidsgordel om toch... Gewoon een drankje . Anders wordt ik wel heel verlegen !
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Een kennis overleden, mn vriendin is flink ziek en mn laptop is stuk gegaan
Grote Marktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:31 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Lol dat is dan weer te veel van het goede ... maar het Plein is wel leuk trouwens!
Plein is leuker. Heerlijk tussen de ballenquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Plein is leuker. Heerlijk tussen de ballen
Dat zit vol met mensen die ik kenquote:
Het is een complimentquote:
En dus? Die mogen niet zien dat je ook andere mensen kent?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat zit vol met mensen die ik ken.
Allemaal exen zeker?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Dat zit vol met mensen die ik ken.
Wat?quote:
Sommige hoef ik niet zo nodig tegen te komenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dus? Die mogen niet zien dat je ook andere mensen kent?
Ow! Dan doen we de meet bij mij thuisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef zeemonster het volgende:
Gecondoleerd Flap , beterschap met je vriendin en balen van de laptop!!!
Ik stem trouwens blanco... ik ga gewoon mee maakt niet uit waar
Dat je een bal bentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:55 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Sommige hoef ik niet zo nodig tegen te komen.
Mss ooit, maar nu niet meer. Nu ben ik meer een yup.quote:
Nou als ik zou gaan meeten zou ik niet als stelletje komen hoor. Mijn man is geen FOK!-er.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:37 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik acht de kans niet groot tijdens een meet met veelal stelletjes
Maar waar je er wel duidelijk twee hebt?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef RATMEN het volgende:
Ow en Zeemonster heeft net een mini filmpje van me gezien, waarop ik duidelijk GEEN bal ben.
mag ik dan heel stil naast je komen zitten,dan zitten we samen stilletjes in een hoekje.quote:Op woensdag 13 januari 2010 07:49 schreef nectarientje het volgende:
Goed, ik heb me even kostelijk vermaakt met teruglezen hier.
Ik denk overigens dat ik niet kom naar die meet, zit ik daar in m'n eentje in een hoekje![]()
Zij die gaan werken en daarna zustertje gaan spelen (voor mams, voordat er weer rare ideeën rondvliegen) groeten u!
volgens de media is maat 38 al te dik , zie het vorige topic.quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:33 schreef melanie_the_miss het volgende:
Zeemonster... Je hebt me afgeschreven
*Gaat huilend weer in bed liggen*
* SolidasRock propt zich tussen de 2 stille dames en zegt ook maar niksquote:Op woensdag 13 januari 2010 08:35 schreef zeemonster het volgende:
[..]
mag ik dan heel stil naast je komen zitten,dan zitten we samen stilletjes in een hoekje.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 08:37 schreef zeemonster het volgende:
[..]
volgens de media is maat 38 al te dik , zie het vorige topic.
Maar ik vind jou ook niet dik , ik zou je nooit afschrijven!
'Bal', 'yup', same differencequote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:38 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mss ooit, maar nu niet meer. Nu ben ik meer een yup.
Haal je dat uit mn foto's?
Jij ontzettende Rico Suavequote:Op woensdag 13 januari 2010 08:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock propt zich tussen de 2 stille dames en zegt ook maar niks
Je kent 't!quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
1991 belde, hij wil zijn single terug
quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
1991 belde, hij wil zijn single terug
En 2008 belde dat hij z'n uitspraak terug wilquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kent 't!
Rico is tijdloos overigens, vind ik. In '91 was hij fout, en nu nog steeds.
Zie mijn youtubefilmpjequote:Op woensdag 13 januari 2010 09:51 schreef SolidasRock het volgende:
Ik had er al op gegoogeld, het is een naam van een worstelaar, van een liedje, van iemand met hyves en facebook enz enz.
Oooh, haha, ik ken het ook! Duurde wel even tot het refrein maar toen viel het kwartje. Euh...muntje.quote:
Ik weet het pop, ik zeg alleen maar dat ik meer hits had maar ik gokte al op de liedje toen ik ff ernaar keek op youtube anders zou ik het niet meer snappen.quote:
Zucht.... vrouwen...quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:55 schreef Lovechild het volgende:
Trouwens nog over die meet; ik heb het even overdacht en het is niet dat ik niet durf. Sterker nog, sinds het hier zo hard gaat met de topics lijkt het me ook gewoon leuk.
Er is iets anders dat me weerhoudt.
Kutuser had dezelfde icoon als mij.....quote:Op woensdag 13 januari 2010 09:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik weet het pop, ik zeg alleen maar dat ik meer hits had maar ik gokte al op de liedje toen ik ff ernaar keek op youtube anders zou ik het niet meer snappen.
Overigens, wat was de uitkomst nou van ronnie_bravo? Hoezo zit of zat hij in Tilburg?
Jaja, en dan zeker weer in de auto blijven zitten. Net als afgelopen zondag.quote:
toen had ik nat haar en mijn huisbroek aanquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, en dan zeker weer in de auto blijven zitten. Net als afgelopen zondag.
Zonder huisbroek word je op zondag geeneens toegelaten in de AH. Dan hoor je er gewoon uit te zien als slons.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:19 schreef melanie_the_miss het volgende:
toen had ik nat haar en mijn huisbroek aandaar ga ik zelfs niet meer dor de Ah lopen
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:20 schreef MissMSX het volgende:
Ik wil ook een meet
Maar ik durf niet
Nou, misschien durf ik wel een vrouwenmeetquote:
Je tennist en je hebt een tennisleraar als vriend. Dat plaatst jou toch in een categorie die op een wat andere manier naar ballen en yuppen kijkt dan een 'normale' Nederlander.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef becky27 het volgende:
RATMEN vind ik ook niet per definitie een onwijze jup (wel een beetje maar ze zijn erger hoor), en ook geen bal eigenlijk.
Dat durf ik ook nog wel, denk ik.quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef MissMSX het volgende:
Nou, misschien durf ik wel een vrouwenmeet
Ja Solid, het komt door jouquote:Op woensdag 13 januari 2010 09:57 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zucht.... vrouwen...
Vooruit, ik zal het wel ff zeggen:"En wat weerhoudt je dan ervan? Je weet dat je me alles kan vertellen"
Het gaat harder sinds ik erbij kwam he. Toch?
![]()
* SolidasRock voelt zijn ego groeien
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je tennist en je hebt een tennisleraar als vriend. Dat plaatst jou toch in een categorie die op een wat andere manier naar ballen en yuppen kijkt dan een 'normale' Nederlander.
Dat pleit dan weer wel in je voordeel ja... Mmm...quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:37 schreef becky27 het volgende:
is dat zo?? En dan heb ik ook nog bedrijfskunde aan de Erasmus gestudeerd (daar zitten pas ballen), maar vergeet niet dat ik een onwijze boerendochter ben en ik ben opgegroeid tussen de onwijze niet ballen.
Oh dati is natuurlijk ook een goed idee! Weet ik zeker dat de husb ook geen moeite heeft met een meetquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, misschien durf ik wel een vrouwenmeet
Misschien is de oplossing voor je om een meeting in een sauna te houden? Dan is het probleem met je naakt voelen gelijk opgelost, zij zijn ook naaktquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja Solid, het komt door jou![]()
Ik kon natuurlijk de vraag verwachten wat me weerhoudt en ik heb even moeten nadenken hoe ik dat zal formuleren.
Het zit zo: ik heb met enkele heren uit dit forum weleens wat euh.. pikant.beeldmateriaal gewisseld (om het zo maar te noemen). En dat maakt het natuurlijk an sich al raar om dan iemand te ontmoeten, al zou ik me daar denk ik wel overheen zetten. Maar als blijkt dat je slechts interessant was zolang de geile bui duurde, dan voel je je bij een meet letterlijk naakt gok ik zo. En ik ben al niet heel zeker van mezelf, dus dan is dit een hele grote obstakel.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:51 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien is de oplossing voor je om een meeting in een sauna te houden? Dan is het probleem met je naakt voelen gelijk opgelost, zij zijn ook naakt![]()
En jij was mensenschuw, deed aan inpikken en weet ik veel wat nog meer?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Met een sauna meet ga ik natuurlijk wel mee, met mijn goddelijke lichaam heb ik overigens ook geen handdoek nodig
én schizofreen ,..quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:34 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En jij was mensenschuw, deed aan inpikken en weet ik veel wat nog meer?![]()
quote:Wat kun je doen in de krolse periode
Er is weinig tegen te doen op het moment dat de poes krols is. Laat je kat vooral niet naar buiten omdat de kans dan groot is dat zij zwanger terugkomt. Enige wat er opzit is de tijd 'uitzitten' en naar mijn persoonlijke mening. Wat extra aandacht en verwennerij te geven. Let wel: een nestje op een jonge leeftijd zoals 6 maanden is slecht voor je poes.
Een wattenstaafje gebruiken bij een krolse kater is wat anders dan met een komkommer tekeer gaan bij een 12 jarige meisje, vind je niet?quote:Op woensdag 13 januari 2010 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Dat met een wattenstaafje klinkt als een boerenmethode waarmee je overigens een hoop fout kan doen. Stel dat iemand bij jou op je 12e ff met een komkommer tekeer gaat.. dat kan ook fout gaan
Mijn buurvrouw deed dit dus echt vroeger toen onze poes aan de Grolsch zatquote:Op woensdag 13 januari 2010 13:20 schreef Atreidez het volgende:
Je hebt het hele internet tot je beschikking.. Dat met een wattenstaafje klinkt als een boerenmethode waarmee je overigens een hoop fout kan doen. Stel dat iemand bij jou op je 12e ff met een komkommer tekeer gaat.. dat kan ook fout gaan
Lees dit iig ff : http://dier-en-natuur.inf(...)atie-bij-poezen.html
[..]
Schatje ben je ookquote:Op woensdag 13 januari 2010 10:28 schreef becky27 het volgende:
RATMEN vind ik ook niet per definitie een onwijze jup (wel een beetje maar ze zijn erger hoor), en ook geen bal eigenlijk.
Die handdoek is niet om jezelf te bedekken maar om je af te drogen na het koude afdouchen en de dompelbaden enzo. Jezus, je komt zeker nooit in de sauna?quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:21 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Met een sauna meet ga ik natuurlijk wel mee, met mijn goddelijke lichaam heb ik overigens ook geen handdoek nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |