Mss kan Solidasrock dan bij jou op de bank erbij?quote:
Sturen we RATMEN wel mee met een castratierondje van de katten en dan heb ik ook meteen een eunuch bij mijn harem.quote:
Ehm, sorry? Ik was al met iemand anders wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sturen we RATMEN wel mee met een castratierondje van de katten en dan heb ik ook meteen een eunuch bij mijn harem.
HEUL NIET!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Mss kan Solidasrock dan bij jou op de bank erbij?
All-in service van en naar de dierenarts ja! En dan *tjak*quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:00 schreef RATMEN het volgende:
Ehm, sorry? Ik was al met iemand anders weg.
Proberen mag altijdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Tof, mag ik je dan proberen te versieren.
Knorrig is een lief woordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
De tandenloze eenkennige knorrige kater?![]()
Sinds nectarientje een keertje knorrig schreef heb ik moeite om het niet in elke post te schrijven
vanaf 1 jaar moet kunnenquote:
Opties aanvragen mag altijd. Is goed voor mijn egoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:54 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk ook al een optie op MsMsx aanvragen maar dat zit er nu niet meer in zeker , MTM dan?
Jij verloor vroeger ook altijd al met de stoelendans?quote:
Nee ik pikte al het lekkers weg voordat de rest er gebruik van kon maken. Dat wil ik natuurlijk niet weer op mijn kerfstok hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij verloor vroeger ook altijd al met de stoelendans?
Ik keek ff in je fobo, zie ik ineens dat je een mes vasthoudt? Heb je soms ervaring met castreren?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Opties aanvragen mag altijd. Is goed voor mijn ego
Wie wil je aan je kerfstok hebben?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee ik pikte al het lekkers weg voordat de rest er gebruik van kon maken. Dat wil ik natuurlijk niet weer op mijn kerfstok hebben
Wasda?quote:
Ben ik dat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik keek ff in je fobo, zie ik ineens dat je een mes vasthoudt? Heb je soms ervaring met castreren?
Jij hebt ook elke keer een ander excuus hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:11 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Nee ik pikte al het lekkers weg voordat de rest er gebruik van kon maken. Dat wil ik natuurlijk niet weer op mijn kerfstok hebben
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:27 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Je weet toch dat ik mensenschuw ben. Ik heb mensenvrees
Leuk hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt ook elke keer een ander excuus he
[..]
Ik zou het eerder schizofreen noemenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |