Da's echt toevallig, want ik dacht weer aan Strawberry Switchblade. Gangway is ook leuk, die plaat happy ever after is erg mooi. Hier nog wat leuks:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 21:58 schreef ranja het volgende:
Natuurlijk zijn er zat mensen op dit forum die het wel kennen, maar vraag de gemiddelde mens op straat en je zult weinig herkenning vinden...
Die van One2Many zou ik ook gepost kunnen hebben trouwens
Was dat een hit?quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:13 schreef De_Melkboer het volgende:
[..]
Da's echt toevallig, want ik dacht weer aan Strawberry Switchblade. Gangway is ook leuk, die plaat happy ever after is erg mooi. Hier nog wat leuks:
Als je dat leuk vindt moet je dit eens luisterenquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:19 schreef Klopkoek het volgende:
Was in najaar 2005 in DLD een hitje. Toen hoorde je dat zo'n beetje elk uur op de radio. Met het WK in Duitsland werd dit bandje ook in Nederland bekend en na verloop van tijd dit liedje.
quote:
Mooie muziekquote:
Klopt, "Please Tell Me Your Plans" destijds nog uitgeroepen tot slechtste single van het jaar...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Hum, die staat dus wel in de Top 2000.
Overigens is 'Laugh and Walk Away' veel beter
Geniaal album, maar wat wil je, geproduceerd door Prince in 1987. (Sign 'O' The Times & The Black Album poepte ie er dat jaar ook nog uit)quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:14 schreef Burnett het volgende:
[..]
Klopt, "Please Tell Me Your Plans" destijds nog uitgeroepen tot slechtste single van het jaar...
Mull of Kintyre was dan ook een jaar voordien uitgekomenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:18 schreef schaap001 het volgende:
[..]
onterecht, Mull of Kintyre van Wings was een stuk slechter (om er maar eens eentje te noemen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |