Die voldoet niet aan de eisen die TS stelt:quote:
alleen "De betreffende artiest brengt ook geen muziek meer uit" ben ik niet zeker vanquote:Je komt deze nummers niet in de top1000 of 2000 tegen
Je hoort ze nooit meer op de radio
Niemand weet waar je het over hebt, want het is een great forgotten song en artiest
Hum, die staat dus wel in de Top 2000.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef Arjan4all het volgende:
Maar voor Great Forgotten Songs geldt:
Je komt deze nummers niet in de top1000 of 2000 tegen
Niemand weet waar je het over hebt, want het is een great forgotten song en artiest
Op 2) The Shirts uit 1978 met een nummer “Tell me your plans”. De zangeres Annie Golden vond het wel stoer om met kauwgum in d’r mond te zingen. Het blijft een geweldig nummer, ondanks dat ie meer dan 30 jaar oud is !
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:55 schreef ranja het volgende:
[..]
Overigens is 'Laugh and Walk Away' veel beter
Echt wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:45 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Die voldoet niet aan de eisen die TS stelt:
[..]
alleen "De betreffende artiest brengt ook geen muziek meer uit" ben ik niet zeker van
-edit-
# Footsteps, 2009 (#4)
# Moonfleet, to be released in fall 2010
Dat is ook een superbekende plaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:41 schreef Arjan4all het volgende:
Leuke bijdragen tot dusver hoor, ik ken ze geen van allen en die clip van Strawberry Switchblade is geweldig
Chris de Burgh staat hoog in de top 2000 en is zeker niet vergeten
Een band die wél vergeten lijkt is Everything but the Girl, ik had toch zeker in de top 2000 wel het nummer Missing verwacht wat een enorme hit was, maar nee. Het nummer Missing zal niet vergeten zijn, maar een nummer wat weer door Everything but the Girl zelf vergeten is, het staat niet op de verzamel CD die ik van ze heb, plaats ik nog even. Het nummer heet "I didn't know I was looking for love, til I found you". Dit nummer werd later nog gecoverd door Karen Ramirez, but toen wist ik nog niet dat het een cover was, etc, etc
Nou ja, het is een prachtig nummer en klaarblijkelijk totally forgotten. Hier is ie dan, "I didn't know I was looking for love, til I found you"
Tja, toch zijn die 2 nummers niet slecht hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 23:24 schreef Crutch het volgende:
Everything but the Girl![]()
![]()
Wat heb ik me kapotgeërgerd aan die band.
check deze dan eens: Colin Hay te gast in de serie Scrubs:quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:16 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zie al T'Pau en Berlin die met een ander nummer worden genoemd dan hun grote hit, dan wil ik graag deze daaraan toevoegen:
Natuurlijk kent iedereen Down Under, maar dit hitje lijkt iedereen vergeten te zijn. In tegenstelling tot de meeste MaW-nummers best droevig en melancholisch, en heel erg sfeervol. Hun beste!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef Litpho het volgende:
Grote hit in Nederland toendertijd, maar bij mijn weten niet met regelmaat nog te horen op de radio en bij het jongere publiek vast ook niet bekend.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
check deze dan eens: Colin Hay te gast in de serie Scrubs:
+
weirde serie inderdaad...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:Mooie gastrol, jammer dat ik Scrubs verder zo'n zaaddodende serie vind.
Mwaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef Litpho het volgende:
Grote hit in Nederland toendertijd, maar bij mijn weten niet met regelmaat nog te horen op de radio en bij het jongere publiek vast ook niet bekend.
1 out of 4 ain''t badquote:Je komt deze nummers niet in de top1000 of 2000 tegen
De betreffende artiest brengt ook geen muziek meer uit
Het is ten eerste correct, heeft daar een tijd mee samengewoond, en ze is geen aanstelster, ze is lief.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is die oervervelende vrouw die bij Top 2000 a Go Go was en zei dat Bowie speciaal voor haar naar Berlijn was gegaan. Aanstelster van heb ik jou daar.
Na, vrouw, je moet weten dat ze niet als vrouw geboren is, en een erg bewogen leven had.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef methodmich het volgende:
Tja, ieder zijn smaak, maar vrouwen op leeftijd die zich gedragen alsof ze twintig zijn en met een gemaakte mengelmoes van Duits, Engels en Nederlands verhalen vertellen met allerlei rare gebaartjes erbij, vallen bij mij onder aanstelsters. Waarbij ze nog wel lief kan zijn, dat dan weer wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |