check deze dan eens: Colin Hay te gast in de serie Scrubs:quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:16 schreef ScottTracy het volgende:
Ik zie al T'Pau en Berlin die met een ander nummer worden genoemd dan hun grote hit, dan wil ik graag deze daaraan toevoegen:
Natuurlijk kent iedereen Down Under, maar dit hitje lijkt iedereen vergeten te zijn. In tegenstelling tot de meeste MaW-nummers best droevig en melancholisch, en heel erg sfeervol. Hun beste!
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef Litpho het volgende:
Grote hit in Nederland toendertijd, maar bij mijn weten niet met regelmaat nog te horen op de radio en bij het jongere publiek vast ook niet bekend.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:39 schreef schaap001 het volgende:
[..]
check deze dan eens: Colin Hay te gast in de serie Scrubs:
+
weirde serie inderdaad...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:48 schreef ScottTracy het volgende:Mooie gastrol, jammer dat ik Scrubs verder zo'n zaaddodende serie vind.
Mwaquote:Op woensdag 13 januari 2010 16:40 schreef Litpho het volgende:
Grote hit in Nederland toendertijd, maar bij mijn weten niet met regelmaat nog te horen op de radio en bij het jongere publiek vast ook niet bekend.
1 out of 4 ain''t badquote:Je komt deze nummers niet in de top1000 of 2000 tegen
Je hoort ze nooit meer op de radio
De betreffende artiest brengt ook geen muziek meer uit
Niemand weet waar je het over hebt, want het is een great forgotten song en artiest
Het is ten eerste correct, heeft daar een tijd mee samengewoond, en ze is geen aanstelster, ze is lief.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:37 schreef methodmich het volgende:
Ja, dat is die oervervelende vrouw die bij Top 2000 a Go Go was en zei dat Bowie speciaal voor haar naar Berlijn was gegaan. Aanstelster van heb ik jou daar.
Na, vrouw, je moet weten dat ze niet als vrouw geboren is, en een erg bewogen leven had.quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:44 schreef methodmich het volgende:
Tja, ieder zijn smaak, maar vrouwen op leeftijd die zich gedragen alsof ze twintig zijn en met een gemaakte mengelmoes van Duits, Engels en Nederlands verhalen vertellen met allerlei rare gebaartjes erbij, vallen bij mij onder aanstelsters. Waarbij ze nog wel lief kan zijn, dat dan weer wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |