quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ah was ik niet bijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paar sec. een vage foto van mezelf geplaatst.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga ergens anders bmoeilijk moeilijk doen..
'Moeilijk'!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga ergens anders bmoeilijk doen..
Ik heb haar foto niet eens gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel. Jij wil ook op een Turk lijken. Laat je keuren door Borte.
Nee, maar wat boeit het of je er als een 100% etnische Turk/Nederlander/Marokkaan of Antilliaan utizietquote:
You really gotta work on those hips and look at those sharp kneesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sinds ik me heb laten keuren door Borte ben ik er achter gekomen dat ik op een Turk lijk en sta ik steviger in m'n schoenen.
Ik heb sowieso een obsessie met de lippen van Borte.quote:
Sinds ik van iemand hoorde dat ik géén turks uiterlijk heb sta ik steviger in mijn schoenen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sinds ik me heb laten keuren door Borte ben ik er achter gekomen dat ik op een Turk lijk en sta ik steviger in m'n schoenen.
Manyak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou en. Zij moet joukeuren jou keuren.
Deze mensen lijken niet op elkaar. Wat een vergelijking, schaam je!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar wat boeit het of je er als een 100% etnische Turk/Nederlander/Marokkaan of Antilliaan utiziet![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
You really gotta work on those hips and look at those sharp knees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik doe stoer met m'n BlackBerry. Hoe is het met jou?quote:
wikwakka2, we willen hier allemaal graag een Turk zijn en op een Turk lijken, wees een keer eerlijk, het zal echt opluchten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds ik van iemand hoorde dat ik géén turks uiterlijk heb sta ik steviger in mijn schoenen.
Reclame voor lippenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik maak reclame voor jou, hier kun je geld mee verdienen. Wat manyak.
Zij heeft mij voor een Turk gekeurd. Dat betekent dat ik snormans ben en 1 wenkbrauw heb. Via pm.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zij heeft mij voor een Turk gekeurd. Dat betekent dat ik snormans ben en 1 wenkbrauw heb. Via pm.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:42 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik doe stoer met m'n BlackBerry. Hoe is het met jou?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
BTK: Borte Turken Keuringdienst.
Bedankt voor deze niet-zo-wijze woorden, maar je liegt!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wikwakka2, we willen hier allemaal graag een Turk zijn en op een Turk lijken, wees een keer eerlijk, het zal echt opluchten.
Haal Wilders er eens doorheenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee reclame om mensen voor Turk zijn te keuren.
HTC Hero raadde ik toch aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Je moet even zeggen of het handig is, in februari ga ik nieuw mobieltje halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het luchtte mij anders behoorlijk op. Ik zeg altijd dat het me niet uitmaakt waar ik op lijk, maar stiekem werd ik blij door Borte.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bedankt voor deze niet-zo-wijze woorden, maar je liegt!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef IHVK het volgende:
Ik wil lijken op een Nederlander, heel graag!Ben je ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar even serieus, ik dacht ook dat je NL was toen ik hier voor het eerst was.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
BTK: Bortecinem's Turken Keuringdienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
THAT'S WHAT SHE SAID!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hallo, er zijn meer visjes in de vijver.
En dát na mijn tirade over BB's. Ik merk het al, mijn advies wordt niet gewaardeerdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja hallo, er zijn meer visjes in de vijver.
En ik dacht dat je een man was, dus?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je ook.![]()
Maar even serieus, ik dacht ook dat je NL was toen ik hier voor het eerst was.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Alle reguliere posters zouden eigenlijk gekeurd en gecertificeerd moeten worden door Borte.Met verveSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:45 schreef IHVK het volgende:
Ik wil lijken op een Nederlander, heel graag!Hij komt zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij gaat het einde van de dag niet halen.
Ik ben een pure Turk.
Jij was toch een verkapte marokkaan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het luchtte mij anders behoorlijk op. Ik zeg altijd dat het me niet uitmaakt waar ik op lijk, maar stiekem werd ik blij door Borte.
Ja ben je al naar Little Italy geweest dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dát na mijn tirade over BB's. Ik merk het al, mijn advies wordt niet gewaardeerd.
Ik moet het nog configureren.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:44 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Je moet even zeggen of het handig is, in februari ga ik nieuw mobieltje halen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Alle reguliere posters zouden eigenlijk gekeurd en gecertificeerd moeten worden door Borte.Hey, ik heb donker haar, ik maak nog een kans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Met verven alleen kom je er niet.quote:
Zijn dat je nieuwe stopwoorden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij komt zo.Jij gaat het einde van de dag niet halen.
Dat wilde ik binnenkort doen, hater.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja ben je al naar Little Italy geweest dan.
Veel mensen vinden me op een Marokkaan lijken. Ik weet eigenlijk niet hoe Bortecinem daarover denkt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jij was toch een verkapte marokkaan?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met verven alleen kom je er niet.
En ik win toch wel. Jullie zijn allemaal kansloos.
Leer Nederlands kai ei Achaiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Met verven alleen kom je er niet.
En ik win toch wel. Jullie zijn allemaal kansloos.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik word in real life trouwens voor Spanjaard, Griek of Italiaan aangezien.Kan je nagaan hoe geil ik dan wel niet moet zijn.
Griek.....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik word in real life trouwens voor Spanjaard, Griek of Italiaan aangezien.Kan je nagaan hoe geil ik dan wel niet moet zijn.
Don Juanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Damn, alle Nederlandse chicks moeten jou dan wel aanbidden gezien hun voorliefde voor Zuid-Europeaanse mannenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:49 schreef TheMagnificent het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is toch gewoon "verven"? Wtf lullen jullie?
Hm, weet niet meer precies.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat wilde ik binnenkort doen, hater.
Hoeveel kost een pizza daar ongeveer?
verve ['vɛrvə] met vervequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik snap niet wat er zo grappig is..
Het is 'ferphen'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het is toch gewoon "verven"? Wtf lullen jullie?
Nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Veel mensen vinden me op een Marokkaan lijken. Ik weet eigenlijk niet hoe Bortecinem daarover denkt.
Bortecinem, lijk ik op een Marokkaanse?
Dan heb je alles toch wel gehad opzichquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik word aangezien voor een Afghaan/Iranier/Marokkaan/Arabier. Mensen reageren vaak heel verbaasd als ik zeg dat ik een Turk ben.
Zuo ik ook zeggen.. maar dan alleen vanwege je huidskleur, weet niet hoe je er voor de rest uitziet ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
Ik word aangezien voor een Afghaan/Iranier/Marokkaan/Arabier. Mensen reageren vaak heel verbaasd als ik zeg dat ik een Turk ben.
Die heb ik aangeraden aan Bilmiyorem. Mag ze Molière eens lezen.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
verve ['vɛrvə] met verve
enthousiast en overtuigend
een rol met verve spelen
een stelling met verve verdedigen
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk vannacht goed onder je bed.
Jaja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Maar toen had ik ook een mannetje voor mijn naam.
Leuk toch, een beetje 'wolla wolla tozzzzz' roepen en giedereen gelooft je! Kan je ze flink in de maling nemen! Moet je je zo emt een MArokkaan verloven en dan net als je gaat trouwen laat je je Turkse paspoort zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef Bortecinem het volgende:
quote:
Ik heb best een bleke huidskleur maar hele donkere haren en ogen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zuo ik ook zeggen.. maar dan alleen vanwege je huidskleur, weet niet hoe je er voor de rest uitziet ofzo.
Waar gaat het over? Ik weet nog steeds niet wat voor boeken hij schrijft.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:52 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Die heb ik aangeraden aan Bilmiyorem. Mag ze Molière eens lezen.
Leuk maar matigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk toch, een beetje 'wolla wolla tozzzzz' roepen en giedereen gelooft je! Kan je ze flink in de maling nemen! Moet je je zo emt een MArokkaan verloven en dan net als je gaat trouwen laat je je Turkse paspoort zien. Hij zo van: mijn vrouw! wat doe je!
Jij zo van: maar ik heb je toch gefopt!!1!!!:D:D:d;d;D:d
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Leuk toch, een beetje 'wolla wolla tozzzzz' roepen en giedereen gelooft je! Kan je ze flink in de maling nemen! Moet je je zo emt een MArokkaan verloven en dan net als je gaat trouwen laat je je Turkse paspoort zien. Hij zo van: mijn vrouw! wat doe je!
Volgens mij kost elke pizza, waar dan ook wel tussen de 4 en 12 euroquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hm, weet niet meer precies.![]()
Tussen de 4 en 12 euro dacht ik.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb best een bleke huidskleur maar hele donkere haren en ogen.
En rode krassen op je onderarm?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die was prachtig.quote:
vandaag gaat het ook niet goed met ihvk..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tuurlijk nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mongool. Zo bedoelde ik het niet.
True.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij kost elke pizza, waar dan ook wel tussen de 4 en 12 euro.
Op die foto leek je wel donkerder dan ik. Terwijl mensen mij al donker noemen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En toen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol.![]()
Ik zat vorig jaar met een groep Turken aan een tafel op school. Zegt zo'n meisje opeens over mij (in het Turks) 'Wat doet die Marokkaan hier tussen ons, ze verstaat toch niks'
![]()
![]()
Google dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Waar gaat het over? Ik weet nog steeds niet wat voor boeken hij schrijft.
Matig!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol.![]()
Ik zat vorig jaar met een groep Turken aan een tafel op school. Zegt zo'n meisje opeens over mij (in het Turks) 'Wat doet die Marokkaan hier tussen ons, ze verstaat toch niks'
![]()
![]()
Toen zei een vriendin 'ZE IS TURKS HOOR'. En iedereen opeens 'OMG IK DACHT OOK DAT ZE MAROKKAANS WAS'.quote:
En toen heb je haar een vuistslag tussen de ogen verkocht, om voor je Turks-zijn op te komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol.![]()
![]()
![]()
Je mag geen Mongool zeggen. Dat zijn onze broeders.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Mongool. Zo bedoelde ik het niet.
droom verder mongool.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je mag geen Mongool zeggen. Dat zijn onze broeders.
Ik ook dus. Gewoon lezen.quote:
Je had huilend het Turkse volkslied moeten zingen, duhquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen zei een vriendin 'ZE IS TURKS HOOR'. En iedereen opeens 'OMG IK DACHT OOK DAT ZE MAROKKAANS WAS'.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je mag geen Mongool zeggen. Dat zijn onze broeders.
Zoals het hoort.quote:
Ik niet, hoor. M'n verre niffa's wel, jwz.quote:
De eerste dag in de klas was ook grappig. We moesten in een kring zitten (quote:
Klopt. Word je sterk van.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had huilend het Turkse volkslied moeten zingen, duh
Ik ook.quote:
Dat was een tijdje terug een hype in Turkije, van die huilende kleine meisjes die het volkslied zingen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had huilend het Turkse volkslied moeten zingen, duh
grappige is dat de hoofdletter I en de kleine letter l precies hetzelfde zijn in dit lettertype.quote:
Priceless.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De eerste dag in de klas was ook grappig. We moesten in een kring zitten (), zegt een Turks meisje naast me 'Ik ga mij verschuilen achter dit Marokkaanse meisje, dan zien ze mij niet' (we moesten een voor een naar voren komen om ons voor te stellen). En naast mij zat een andere Turkse vriendin die ook Adanali is en op een Arap lijkt, en ik begon dus expres Turks tegen haar te praten. Hoor ik de andere Turkse meisjes achter me heel zachtjes 'Laaaaaaaan, ze is Turk'.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
De eerste dag in de klas was ook grappig. We moesten in een kring zitten (), zegt een Turks meisje naast me 'Ik ga mij verschuilen achter dit Marokkaanse meisje, dan zien ze mij niet' (we moesten een voor een naar voren komen om ons voor te stellen). En naast mij zat een andere Turkse vriendin die ook Adanali is en op een Arap lijkt, en ik begon dus expres Turks tegen haar te praten. Hoor ik de andere Turkse meisjes achter me heel zachtjes 'Laaaaaaaan, ze is Turk'.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zij is out. Grieken zijn in.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was een tijdje terug een hype in Turkije, van die huilende kleine meisjes die het volkslied zingen.![]()
Zooo hé.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef IHVK het volgende:
[..]
grappige is dat de hoofdletter I en de kleine letter l precies hetzelfde zijn in dit lettertype.![]()
luI <- hier staat lui.
mongool en lul met elkaar vergelijken!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
[..]
Ja later![]()
Ik ga even2 euro appeltaart eten en koffie drinken
Je reinste kindermishandeling zeg ik je!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat was een tijdje terug een hype in Turkije, van die huilende kleine meisjes die het volkslied zingen.![]()
Ja, ik zag 't in het vorige topic. Kindermishandeling.quote:
Ik moest me net weer inhouden trouwens.quote:
Het leven is een kreupele teef.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, ik maak zulke dingen dus heel vaak mee.
Ik op school nooit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, ik maak zulke dingen dus heel vaak mee.
Hahaha ze doet zelf mee aan de wedstrijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik zag 't in het vorige topic. Kindermishandeling.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
Ja maar jij bent moslim dus jij mag niet, of haha hier is een Turk.
Dit soort grapjes maakte ik constant mee.
Even geen lange verhalen.
quote:
Stom!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
Dat gevoel heb ik dus de hele tijd. Voel de pijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik moest me net weer inhouden trouwens.
Sado-masochisme dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hahaha ze doet zelf mee aan de wedstrijd.
O, dat heb ik ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:02 schreef IHVK het volgende:
Ik dacht echt dat dat een uitspraak was van een beroemd iemand ofzo, maar als ik erop Google kom ik op dit topic uit steeds.quote:
Ik heb medelijde met blonde Turken. Een vriendin van mij heeft er elke dag last van. 'Ben JIJ een Turk?' of 'Ja hoor, jij bent dus echt NIET Turks' en 'Wowwwww, jij bent echt super zeldzaam in Turkije he?'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja in het begin vooral, daarna kwam alles goed.
Ze moesten even wennen.
Ja ik ook altijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, dat heb ik ook.
Maar als ik een fout maak bij m'n studiegenoten, zeg ik zelf ook wel eens dingen als 'nou en, ik ben ook maar een Turk.'
En dan zeggen zij: 'oh ja, hij is ook maar een Turk. Hij mag het'?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
O, dat heb ik ook.
Maar als ik een fout maak bij m'n studiegenoten, zeg ik zelf ook wel eens dingen als 'nou en, ik ben ook maar een Turk.'
Echt he.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb medelijde met blonde Turken. Een vriendin van mij heeft er elke dag last van. 'Ben JIJ een Turk?' of 'Ja hoor, jij bent dus echt NIET Turks' en 'Wowwwww, jij bent echt super zeldzaam in Turkije he?'
Het leven is een kreupele teef.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus de hele tijd. Voel de pijn.
Eigenlijk was jij er gewoon het voorbeeld van maar dan de donkere versie.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Een studiegenootje was helemaal geshockeerd toen ik zei dat er blonde Turken bestonden.
ECHT? NEE ECHT?ECHT?
Ik ben beroemd. Alleen weet niemand het nog.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat dat een uitspraak was van een beroemd iemand ofzo, maar als ik erop Google kom ik op dit topic uit steeds.
ik weet waarom.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom moeten jullie twee je nou steeds inhouden dan? Of zijn jullie gewoont wee handen op één buik.
Het is geheim.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom moeten jullie twee je nou steeds inhouden dan? Of zijn jullie gewoont wee handen op één buik.
Oh ja, nu is het mij ook wel duidelijk. Jij en burakius zijn de twee handen op een buikquote:
HAHAH lol.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:06 schreef IHVK het volgende:
[..]
Echt he.![]()
Een studiegenootje was helemaal geshockeerd toen ik zei dat er blonde Turken bestonden.
ECHT? NEE ECHT?ECHT?
niet jaloers zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, nu is het mij ook wel duidelijk. Jij en burakius zijn de twee handen op een buik.
quote:
quote:
Zeg dan.quote:
Tokkiesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:10 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Een collega van me, zo'n Haagse Anita van een jaar of 40, schreef laatst 'onderschijt' in plaats van 'onderscheid' en na haar aan een volledige uitlachsessie onderworpen te hebben verbeterde ik haar en toen vroeg ik: 'Hoe voelt het om verbeterd te worden door een Turk die 20 jaar jonger is?'
Hallo, dit is vet grappig. Waarom lachen jullie niet?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
HAHAH lol.
Een kennis van ons (tevens dezelfde van de baarmoederhalskanker inenting) word vaak aangezien voor een Pool of Rus. En stiekem lijkt ze er ook wel op (heel licht blond haar, blauwe ogen, rond gezicht). Een tijd terug vroeg iemand dus of ze Pools was (en je weet hoe Turken denken over Oost-Europese vrouwenNatasja matasja). Dus zij vet kwaad 'Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, in Turkei hieeel veil Toerken met blond haar blauwe ogen!!!!!!!!!!'
![]()
![]()
Was zo grappig.
sowieso was dat ommin grappig om te zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo, dit is vet grappig. Waarom lachen jullie niet?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
sowieso was dat ommin grappig om te zien.![]()
Maar het ging opeens over iets anders.
Nou ja, zeg. Dan ga ik maar 's köfte eten.quote:
Bogazinda kala.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Dan ga ik maar 's köfte eten.
Tot zo.
Afiyet olsun.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:15 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Dan ga ik maar 's köfte eten.
Tot zo.
Jouw buik.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Rookert het volgende:
Taart![]()
Burakius en Bilmiyorem 2 handen op 1 buik? Wiens buik?
Je bedoelt: ik stop ze in de broodroosterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:19 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga dadelijk zelf pop-tarts maken.
Mö-ö-ö-ö-öyt...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelf maken. Veel beter dan die Amerikaanse meuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je bedoelt: ik stop ze in de broodrooster?
Mijn zelfgemaakte shoarma was ook veel lekkerder dan die dure Turkse meukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelf maken. Veel beter dan die Amerikaanse meuk.
Mijn moeder beheerst het Nederlands best goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar totdat ze jouw moeder aanzien voor een Natasja en zij tript.
Iewh.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk dit:
[ afbeelding ]
Mega-bontkraag![]()
En overbeetquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk dit:
[ afbeelding ]
Mega-bontkraag![]()
Ja jouw buik, niet bang worden voor onze Turkse handen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Rookert het volgende:
Taart![]()
Burakius en Bilmiyorem 2 handen op 1 buik? Wiens buik?
Ik vond het grappig dat ze boos werd omdat mensen haar aanzagen voor een Oost-Europese vrouw. Haar taal boeit niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn moeder beheerst het Nederlands best goed.
Hoeveel kost die jas die tegenwoordig iedereen heeft. Zo'n blauwe met een enorme bontkraag. Wee tniet of je het kent.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk dit:
[ afbeelding ]
Mega-bontkraag![]()
Maryammie...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
En overbeet![]()
Voor wik
[ afbeelding ]
WTFquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:23 schreef TheMagnificent het volgende:
Kijk dit:
[ afbeelding ]
Mega-bontkraag![]()
Ik vraag me vooral af wat de situatie zou zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja jouw buik, niet bang worden voor onze Turkse handen.
Al was ze paarsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijkt echt op een Turk vind ik.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze lijkt echt op een Turk vind ik.
Hé, wat zei ik nou. Maryam en Camilla zijn allebei al geshotgunned door mij!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
En overbeet![]()
Voor wik
[ afbeelding ]
Nee, ik ben niet zo in to the bontkragen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hoeveel kost die jas die tegenwoordig iedereen heeft. Zo'n blauwe met een enorme bontkraag. Wee tniet of je het kent.
Dat we jouw buik gaan opensnijden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vraag me vooral af wat de situatie zou zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft wel iets. Maar ook iets lelijks.
Ja uiteraard, maar ik bedoel, je krijgt wel roze kinderen waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:28 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zou het nog niks boeien, ze is prachtig.
Ik heb er echt geen vet inzitten voor jou hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat we jouw buik gaan opensnijden.
Nee, mij.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze had ik laatst ook al gepost, VAN MIJ!
Je gaat een hele harem beginnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze had ik laatst ook al gepost, VAN MIJ!
Klasse?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft alsnog iets dat ik niet mooi vind, maar kan het niet plaatsen.
Nee, maar ik zei toch jij gaat het einde van de dag niet halen. Toen zei iemand Bilmiyorem Burakius 2 handen op 1 buik. Op jouw buik dus. (ja ik weet wat het betekent, maar ik neem het letterlijk).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb er echt geen vet inzitten voor jou hoor
Jonge, ik verhuis gewoon naar Saoedi Arabië en trouw daar al deze schoonheden!quote:
Eerwraak komt voor in het hele Midden-Oosten, niet alleen onder moslims. Ook niet Islamitische Indiers doen aan eerwraak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
In India wonen zo'n 200 miljoen moslims. Dat je het even weet.
Ja dat vond ik echt absurd toen ik het voor het eerst las.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Minder dan 20% dus, wat is de kansquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Eerwraak is zooo 20e eeuwquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerwraak komt voor in het hele Midden-Oosten, niet alleen onder moslims. Ook niet Islamitische Indiers doen aan eerwraak.
Weet ik. Hij heeft sneaky de vraag gewijzigd. Er stond eerst iets als 'Zijn er Indiase moslims?' of 'Zijn er moslims in India?' ofzo. Daar reageerde ik op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Eerwraak komt voor in het hele Midden-Oosten, niet alleen onder moslims. Ook niet Islamitische Indiers doen aan eerwraak.
Oh, ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik. Hij heeft sneaky de vraag gewijzigd. Er stond eerst iets als 'Zijn er Indiase moslim?' ofzo. Daar reageerde ik op.
Wat bazel jij nou, dat stond er nooitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weet ik. Hij heeft sneaky de vraag gewijzigd. Er stond eerst iets als 'Zijn er Indiase moslims?' of 'Zijn er moslims in India?' ofzo. Daar reageerde ik op.
In Indonesie wonen toch ook iets van 300 miljoen moslims? Ik was echt verbaasd toen ik las dat Indonesie zo'n grote bevolking had, ik dacht vroeger altijd dat er hoogstens iets van 15 miljoen Indonesiërs waren of zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja dat vond ik echt absurd toen ik het voor het eerst las.
Maar er wonen 1 miljard mensen..
Wil zeggen dat ik gek ben?!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Wat bazel jij nou, dat stond er nooit
Pricelessquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:46 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben je ook.![]()
Maar even serieus, ik dacht ook dat je NL was toen ik hier voor het eerst was.
Dat is zo'n fucking chill nummerquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wil zeggen dat ik gek ben?!![]()
Trouwens, Latika's Theme...
Nee, 240 miljoen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
In Indonesie wonen toch ook iets van 300 miljoen moslims? Ik was echt verbaasd toen ik las dat Indonesie zo'n grote bevolking had, ik dacht vroeger altijd dat er hoogstens iets van 15 miljoen Indonesiërs waren of zo.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze vind ik minder, ze heeft zo'n mooi gezicht dat mijn blik 20 cm lager hangt
Net als de film.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:38 schreef Rookert het volgende:
Sowieso is de hele soundtrack van Slumdog Millionaire goed
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deze vind ik minder, ze heeft zo'n mooi gezicht dat mijn blik 20 cm lager hangt
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo'n jurk aandoen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef Burakius het volgende:
Ik heb iemand best wel lang wijsgemaakt dat ik een Italiaan ben ehhehehe.
Ik denk dat ze weinig anders kan doen om het te verbergen. Nou ja, mischien een burqa aandoen of zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet ze maar niet zo'n jurk aandoen
WTF WIKquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sommige mensen beheren de taal gewoon bijna perfect.
Dankjewelllllquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Burakius het volgende:
Tevens Bilmi lijkt op een Indier uit een sloppenwijk.
Ok ok..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deed ik, ik keek naar het gezicht en toen sloeg ik mijn ogen neer en kwamen ze daar terecht
Je ziet het toch wel ja, maar volgens mij accentueert dit het nog wel extra. Maar goed, alsof ze dat niet zelf doorhad toen ze in de spiegel keek voordat ze weggingquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weinig anders kan doen om het te verbergen. Nou ja, mischien een burqa aandoen of zo.
Je ogen neerslana is mischien niet zo handig verwoord van bilmiquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Deed ik, ik keek naar het gezicht en toen sloeg ik mijn ogen neer en kwamen ze daar terecht
Beter dan op een uitgehongerde Indiër te lijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dankjewelllll![]()
Jij lijkt op een neger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |