quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Ah was ik niet bijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb ooit een paar sec. een vage foto van mezelf geplaatst.
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga ergens anders bmoeilijk moeilijk doen..
'Moeilijk'!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ga ergens anders bmoeilijk doen..
Ik heb haar foto niet eens gezienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jawel. Jij wil ook op een Turk lijken. Laat je keuren door Borte.
Nee, maar wat boeit het of je er als een 100% etnische Turk/Nederlander/Marokkaan of Antilliaan utizietquote:
You really gotta work on those hips and look at those sharp kneesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sinds ik me heb laten keuren door Borte ben ik er achter gekomen dat ik op een Turk lijk en sta ik steviger in m'n schoenen.
Ik heb sowieso een obsessie met de lippen van Borte.quote:
Sinds ik van iemand hoorde dat ik géén turks uiterlijk heb sta ik steviger in mijn schoenen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
Sinds ik me heb laten keuren door Borte ben ik er achter gekomen dat ik op een Turk lijk en sta ik steviger in m'n schoenen.
Manyak.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nou en. Zij moet joukeuren jou keuren.
Deze mensen lijken niet op elkaar. Wat een vergelijking, schaam je!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, maar wat boeit het of je er als een 100% etnische Turk/Nederlander/Marokkaan of Antilliaan utiziet![]()
![]()
.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
You really gotta work on those hips and look at those sharp knees
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Ik doe stoer met m'n BlackBerry. Hoe is het met jou?quote:
wikwakka2, we willen hier allemaal graag een Turk zijn en op een Turk lijken, wees een keer eerlijk, het zal echt opluchten.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Sinds ik van iemand hoorde dat ik géén turks uiterlijk heb sta ik steviger in mijn schoenen.
Reclame voor lippenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik maak reclame voor jou, hier kun je geld mee verdienen. Wat manyak.
Zij heeft mij voor een Turk gekeurd. Dat betekent dat ik snormans ben en 1 wenkbrauw heb. Via pm.quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zij heeft mij voor een Turk gekeurd. Dat betekent dat ik snormans ben en 1 wenkbrauw heb. Via pm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |