Zal DeMajoor kindlief inmiddels al in haar armen hebben?
Asy, volgende keer gewoon door je vriendlief de camera laten pakken, dan weet jouw eigenwijsje het niet en krijg je misschien een keer kans om 'm vast te leggen. Ben wel benieuwd of hij ook na de bevalling nog zo eigenwijs gaat blijken te zijn als nu tijdens de zwangerschap
@leonieke, ik had inderdaad al wel een beetje begrepen dat het bij jou ook niet allemaal zo vanzelfsprekend met de roze wolk is als sommige mensen je graag willen doen geloven... Wat fijn trouwens dat het goed is met je bloeddruk, ik zou wel haar raad overnemen en eerder stoppen met werken. Je hebt er nu al zo'n moeite mee, denk aan jezelf (en je kindje) belangrijker zaken zijn er gewoon niet... Spreek desnoods op je werk af dat ze je bellen als ze er echt niet uitkomen, dan heb je in ieder geval de rust dat je het goed achterlaat.
Ai webkim, hoop dat het niet weer tegen de 10 pond aan gaat lopen. M'n moeder heeft 4 9-ponders en een 8-ponder op de wereld gezet en ook Martijn was niet de kleinste toen hij geboren werd. Ik vrees dus dat ook ik wel eens een halve peuter zou kunnen gaan baren. Wat als deze ook zo groot is, wordt het dan toch eerder gehaald?
Orea 3 borden macaroni?

wel fijn dat je lekker geslapen hebt...
Free, succes met verhuizen!

Hier slaap ik tussen de toiletbezoeken door eigenlijk wel redelijk, ben wel wat onrustig en heb moeite met het vinden van m'n draai, maar heb 's ochtends wel het idee dat ik geslapen heb. (ook al ben ik dan vaak nog erg moe)
Over ontaarde moeders gesproken... Ik was gisteren dus even binnengelopen bij de babywinkel hier in de buurt en daar zag ik een binnenveringsmatrasje staan van 170 euro afgeprijsd naar 25... Reden; een koffievlek. Maar er zit een wasbare hoes om en de koffie was niet naar het binnenmatras doorgesijpeld. Ik heb dat ding dus meegenomen, wat Vanish en de wasmachine en je ziet er niets meer van... Staan daar een paar van die zuinig kijkende dames in de winkel die me zo meewarig aan staan te kijken dat ik een matrasje met een vieze vlek meeneem

Ik spreek ze graag nog eens na de eerste spuitluier...
Vandaag voel ik mezelf al weer wat beter, ben gisteren met Martijn even de stad ingeweest en daarna heerlijk gegeten bij een tof restaurantje... MIsschien had ik ook wel gewoon wat TLC nodig even... Het blijft onwerkelijk allemaal, maar ben tenminste niet meer zo heel erg verdrietig van teleurstelling...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:flugeltje is een kloon van yvonne toch?