quote:Op vrijdag 15 januari 2010 09:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik spreek ze graag nog eens na de eerste spuitluier...![]()
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:48 schreef Faja-Lobi het volgende:
Toch begonnen om half 5 mijn weeen en zijn we rond de klok van 21.00 uur naar het ziekenhuis gegaan waar vervolgens om 01.50 uur vanmorgen onze zoon is geboren.
Zou het Troel, bij een eerste?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:06 schreef Troel het volgende:
Met 13 weken zou het je kindje kunnen zijn hoor
Jaquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:12 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zou het Troel, bij een eerste?
Toegegeven, het voelde alsof er 'afgeduwd' werd vanaf het bekkenbot net boven m'n schaambot aan de rechterkant, maar je gaat een eerste kind toch pas bij 18 weken ofzo voelen? Voel nu dus wel nog een beetje zeuren op de betreffende plek, maar *plop* niet meer gevoeld.
maak mezelf eerder een beetje zorgen omdat het zo onbekend is voor me en ik bijna al dacht dat de vruchtzak knapte ofzo, maar geen vocht in de broek dus dat zal het niet zijn denk ik
Mijn placenta ligt ook heel gunstig. Helemaal achterin. Ik voelde Harry met 18 weken en dat was vroeg volgens de vroedvrouw.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:49 schreef flugeltje het volgende:
@pessie tegen mij is wel gezegd dat ik het kindje vroeg zou kunnen gaan voelen omdat de placenta wat dat betreft op een heel goeie plek ligt, maar 13,5 week lijkt me echt veel te vroeg. Ik verwacht eigenlijk over een week of 4 a 5 pas lichte beweging.
@Troel, zou ergens wel een mooie gedachte zijn, maar ik weet het niet hoor, zou echt wel heel vroeg zijn. Afwachten of het nog een keertje terugkomt dus....
@Asy, darmbubbels voelen doorgaans echt anders bij mij, dus dat herken ik dan weer niet... Ik denk ook niet dat het 't kindje al is, maar wat het dan kan zijn weet ik ook niet....
Je hebt weekend!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:52 schreef Orea het volgende:
Nog 9 minuten dan heb ik weekendOMG wat ben ik het zat! Janken staat me weer nader dan het lachen momenteel
S.L.A.P.E.N.!!
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef DeMajoor het volgende:
Woe Faja, een datumtweeling! Van harte!
Ik ben vanmorgen om 01:02 bevallen van Eloïse. Ze weegt 2700 gr, meten doen ze niet in ons zh. Moeten nog wel even blijven, ze ligt in de couveuse ivm een moeilijke start. Uitgebreid verhaal komt nog, nu geen pc in de buurt.
Hoeraaaaa!! Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Ik mag ook!!! 23 aug krijg ik een baby!!!
Whoeeeeeeeei!!
nogmaals gefelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Whoeeeeeeeei!!
Whoeeeeeeeeehoeeeeeeeee gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:07 schreef Ticootje het volgende:
Whoeeeeeeeei!!
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 15:47 schreef DeMajoor het volgende:
Woe Faja, een datumtweeling! Van harte!
Ik ben vanmorgen om 01:02 bevallen van Eloïse. Ze weegt 2700 gr, meten doen ze niet in ons zh. Moeten nog wel even blijven, ze ligt in de couveuse ivm een moeilijke start. Uitgebreid verhaal komt nog, nu geen pc in de buurt.
En voor de andere nietquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:09 schreef mama_papa het volgende:
DeMajoor van harte gefeliciteerd!!!Een datumtweeling wat leuk
Nog 3 meiden voor meOcto het word spannend nu he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |