quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ze werd ook vet boos op me. Maar goed dat boeide me nogal weinig toen. Maar zo een jongen kwam in de kleedkamer (echt de nerd van de klas). Die was natuurlijk verliefd op dat meisje. Die meteen zo: ja wat je deed was echt niet normaal. Ik keek hem echt zo aan van. Echt een IHvK type
Achteraf gezien was het niet correct van me. Maarjaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.![]()
Maar ook de schuld van docenten, gemengd gym is onzin.
quote:
Dit bedoel ik dus! Hahahahaha. Echt iedereen die daar heeft gestudeerd zegt hetzelfde. Mijn neef zegt ook dat Bilkent een hele aparte wereld binnen Turkije is en dat je daar als normale Turk of Nederlander echt niks te zoeken hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude, zo een bilkent was bij ons thuis, kennis ofzo bla bla. Wat een ongelooflijke kapsones niet normaal. Echt zo een houding van: ik ben cosmopolitiaan en jij bent een boer.
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.![]()
Maar ook de schuld van docenten, gemengd gym is onzin.
ik zou wel blij zijn, bij ons gaan ze verraden als je niet normaal meedoet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het niet correct van me. Maarja.
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik dus! Hahahahaha. Echt iedereen die daar heeft gestudeerd zegt hetzelfde. Mijn neef zegt ook dat Bilkent een hele aparte wereld binnen Turkije is en dat je daar als normale Turk of Nederlander echt niks te zoeken hebt.
Sowieso kost een jaar schoolgeld voor de Turken in Turkije daar iets van 25000 euro. Dus ga maar na wat voor Turken daar te vinden zijn.
Ja man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Burakius het volgende:
Bilmi in Turkije. Yeah right. Je spreekt nog beter Swahili dan dat je Turks spreekt.
Ze was nogal feministisch, dus nee dat viel niet goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzo![]()
Bij voetbal moet je gewoon scheiden
WOONT ER IN TURKIJE EEN GEZIN DIE JIJ KENT! WOOOOOOOWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Er woont een Turks gezin daar dat ik ken.
Klopt.. jongens spelen anders en zijn gewoon beter, gemengd gym is tijdverspilling.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzo![]()
Bij voetbal moet je gewoon scheiden
Ze vond het zeker wel 'heel normaal' dat ze een laptop had, heel nonchalant ermee omgaan terwijl ze er een knipperende neonpijl ernaartoe laat wijzen ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebook.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
WOONT ER IN TURKIJE EEN GEZIN DIE JIJ KENT! WOOOOOOOWWWWWWWWW
Ze had 'em gekregen van school (tamelijk normaal in Turkije als je hoog studeert). En ze was ook echt een wereldmens. Je weet wel, ze wist wel alles van de wereld etc. (nooit uit Turkije geweest maar goed). Maar goed voor de rest wel aardig ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze vond het zeker wel 'heel normaal' dat ze een laptop had, heel nonchalant ermee omgaan terwijl ze er een knipperende neonpijl ernaartoe laat wijzen ofzo
Lol hahahahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebook.
Waarom zou je tegenwoordig nog feminist moeten zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was nogal feministisch, dus nee dat viel niet goed.
Emel, jouw Turks is zo slecht, dat ik me soms afvraag of het slimmer is je Turks paspoort gewoon af te pakken als je die al hebt. Inburgeringscursus Turkije!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
je snapt wel wat ik bedoelde
turks gezin dat er later heen is gegaan en nu daar studeert.
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze had 'em gekregen van school (tamelijk normaal in Turkije als je hoog studeert). En ze was ook echt een wereldmens. Je weet wel, ze wist wel alles van de wereld etc. (nooit uit Turkije geweest maar goed). Maar goed voor de rest wel aardig ofzo hoor.
je weet ook alles van mijn Turks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Emel, jouw Turks is zo slecht, dat ik me soms afvraag of het slimmer is je Turks paspoort gewoon af te pakken als je die al hebt. Inburgeringscursus Turkije!
Als buitenlandse student mag je hier ook snel 15k neertikken hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoor![]()
Lekker cheap hier studeren voor 1500-2000 eu per jaar![]()
Ik hoor alles van mijn huisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet ook alles van mijn Turks.
Ga je me komen slaan?quote:
Een studie aan een normale uni in Turkije is ook niet zo duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoor![]()
Lekker cheap hier studeren voor 1500-2000 eu per jaar![]()
Kom je me een bloemetje brengen met: sorry Burak abi, ik ben nu vrijwillig je vrouw.quote:
zullen we normale grappen maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kom je me een bloemetje brengen met: sorry Burak abi, ik ben nu vrijwillig je vrouw.
Allemaal een pot nat. Rijke Turken zijn allemaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Burakius het volgende:
Je hebt toch ook die andere Roberts nog wat university. Dat is pas een prive shizzles.
In de zomer zou ik het niet erg vinde, maar nu lijkt het me serieus niet fijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zullen we normale grappen maken?![]()
lijkt me wel vet om ooit nog een emmer water over je heen te gooien.![]()
maar ook dat durf ik niet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een studie aan een normale uni in Turkije is ook niet zo duur.Maar Bilkent is een prive-uni zeg maar.
neeeee man, je hebt ook normale er tussen zitten. Ik ken er één die ook studeert in Delft. Echt een super gozer. Maar goed ik zie wel vaak, hoe meer een Turk de Islam praktiseert, hoe minder ze omhooggevallen zijn. Dit is mijn ervaring dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allemaal een pot nat. Rijke Turken zijn allemaal![]()
![]()
![]()
.
ik stuur wel iemand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
In de zomer zou ik het niet erg vinde, maar nu lijkt het me serieus niet fijn
Ja de educatie is volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh good heaven's![]()
Is het wel een goede universiteit?
Iesj haram hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Durven jullie elkaar in real life überhaupt wel aan te spreken/kijken? Hier zijn jullie al 10 keer met elkaar getrouwd.![]()
Dat is een grapje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Durven jullie elkaar in real life überhaupt wel aan te spreken/kijken? Hier zijn jullie al 10 keer met elkaar getrouwd.![]()
Mr-T !?quote:
Ach, de mensen hebben toch geen last van elkaar, ons kent onsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja de educatie is volgens mij wel goed.
Elke dag sta ik met een ladder in haar achtertuin en speel ik iets op mijn gitaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
OPGELET MENSEN! BILMIYOREM KENT MR-T NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden was een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
neeeee man, je hebt ook normale er tussen zitten. Ik ken er één die ook studeert in Delft. Echt een super gozer. Maar goed ik zie wel vaak, hoe meer een Turk de Islam praktiseert, hoe minder ze omhooggevallen zijn. Dit is mijn ervaring dan.
Met een roos tussen je tandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Elke dag sta ik met een ladder in haar achtertuin en speel ik iets op mijn gitaar.
Nouja, Venray...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden is een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'
Echt waar, ik dacht echt van, rot op naar Turkije en kom hier nooit meer.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Elke dag sta ik met een ladder in haar achtertuin en speel ik iets op mijn gitaar.
Oke even eerlijk Zeliha... dit is ook een vrij saai landquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden is een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'
Laat maar. Domme fout.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
OPGELET MENSEN! BILMIYOREM KENT MR-T NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koran is achterhaald dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik doe iedere dag belletjetrek.
Nee tm serieus antwoord voor jou, ik heb hem wel "vaak" gezien maar nooit gesproken.
Tsja, van Istanboel naar Venray lijkt mij dan ook een grote verandering opeensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden was een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik doe iedere dag belletjetrek.
Nee tm serieus antwoord voor jou, ik heb hem wel "vaak" gezien maar nooit gesproken.
Ja maar hoe ze aan het klagen waren. Echt van die sosyeti kut kinderen. Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke even eerlijk Zeliha... dit is ook een vrij saai land. Je hebt niet eens normale cay-bahce hier, alleen maar lokal. Ondan sonra, mijn Oom en Tante komen binnenkort. Wat moet ik ze in godsnaam laten zien hier
. Zaanse Molens en Amsterdam. Klaar dag 1 was dat.
Ik ken anders ook genoeg mensen die 5 keer per dag bidden en zo'n houding hebben van 'kijk-mij-eens-praktiserend-zijn-en-jij-niet' en bij voorbaat al niets accepteren wat jij over het geloof vertelt. Als je die mensen vraagt wie Hz. Ömer was, zouden ze zomaar 'een profeet' kunnen antwoorden, m.a.w. ze hebben 0,0 kennis over dit soort zaken, maar ze voelen zich toch wel beter dan jij, omdat jij niet praktiseert maar zij wel. Kotsneigingen krijg ik ervan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
neeeee man, je hebt ook normale er tussen zitten. Ik ken er één die ook studeert in Delft. Echt een super gozer. Maar goed ik zie wel vaak, hoe meer een Turk de Islam praktiseert, hoe minder ze omhooggevallen zijn. Dit is mijn ervaring dan.
De machtige waterwerken, de Wallen, kroketten, coffeeshopsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke even eerlijk Zeliha... dit is ook een vrij saai land. Je hebt niet eens normale cay-bahce hier, alleen maar lokal. Ondan sonra, mijn Oom en Tante komen binnenkort. Wat moet ik ze in godsnaam laten zien hier
Vertel ze dan maar dan Bluetooth een NL uitvinding is, gaan ze vast kwijlen bij hun laptopquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam vonden ze net zo saai.
Ze hebben hun tijd meer doorgebracht in de randstad dan in Venray. Maar dat vonden ze ook niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, van Istanboel naar Venray lijkt mij dan ook een grote verandering opeens. Had hem naar Amsterdam of zo genomen
. Maar toch, steeds klagen is wel onbeleefd en zeikerig.
Ik ga niet alles op een rijtje zetten. Je hebt me wel gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet nou nog steeds niet of ik je gezien heb
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja oké een paar maakt nog niet dat het zo is. Ik zeg over het algemeen. Sowieso mensen die stoer doen met dat ze bidden. De sahabe's konden zich niet voorstellen dat ooit op een dag Moslims niet zouden bidden toen de Profeet (vzmh) dit aan hen vertelde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken anders ook genoeg mensen die 5 keer per dag bidden en zo'n houding hebben van 'kijk-mij-eens-praktiserend-zijn-en-jij-niet' en bij voorbaat al niets accepteren wat jij over het geloof vertelt. Als je die mensen vraagt wie Hz. Ömer was, zouden ze zomaar 'een profeet' kunnen antwoorden, m.a.w. ze hebben 0,0 kennis over dit soort zaken, maar ze voelen zich toch wel beter dan jij, omdat jij niet praktiseert maar zij wel. Kotsneigingen krijg ik ervan.
Bilkent is een privé-universiteit in Ankara. Een van de besten van Turkije zeg maar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is een bilkent, een turkse kakker of zo?
Ik wil jouw dagboek weleens zien, wat schattig ditquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga niet alles op een rijtje zetten. Je hebt me wel gezien.Alleen van ver.
Ik zag je toen je neef ging trouwen, was toen bij tulp met familie.
Ik zag je toen je voor onze deur stond en je moeder met mijn moeder praatte ofzo.
Ik zag je bij bushaltes daar, met je witte plastic tas. En nog een paar keer.
Bij de Tulp heb ik je niet gezien. Hoe was mijn pak?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga niet alles op een rijtje zetten. Je hebt me wel gezien.Alleen van ver.
Ik zag je toen je neef ging trouwen, was toen bij tulp met familie.
Ik zag je toen je voor onze deur stond en je moeder met mijn moeder praatte ofzo.
Ik zag je bij bushaltes daar, met je witte plastic tas. En nog een paar keer.
Dan zijn het gewoon omhooggevallen verwende snotaapjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze hebben hun tijd meer doorgebracht in de randstad dan in Venray. Maar dat vonden ze ook niks.
Dat zeg ik hahaha!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zijn het gewoon omhooggevallen verwende snotaapjes.
ik houd een dagboek bij over wnr ik burakius zie, met welke kleding en waar enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil jouw dagboek weleens zien, wat schattig dit
De Maeslant sluit kering gaat ze echt niet boeien. I should know ik ben er twee keer geweest. De hondsebossepetermeerzeewering zal ze ook niet boeien. Ik studeer Civiel en ik kan weten hoe gaar het is om waterwerken te bezoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
De machtige waterwerken, de Wallen, kroketten, coffeeshops
Ah, net zoiets als Nijenrode business school hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilkent is een privé-universiteit in Ankara. Een van de besten van Turkije zeg maar.
En wat is je mening over zijn kleding?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik houd een dagboek bij over wnr ik burakius zie, met welke kleding en waar enzo.
Je pak was zwart met groen denk ik. Weet niet meer zeker, maar weet wel zeker dat jij het was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bij de Tulp heb ik je niet gezien. Hoe was mijn pak?
Bij je deur had ik alleen je zusje gezien
Dat was donker.
Captain's log star date 19293: Burak seen at busstop. Wearing blue jacket code 404O6. tuuduuuuduquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik houd een dagboek bij over wnr ik burakius zie, met welke kleding en waar enzo.
te mooi voor woorden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat is je mening over zijn kleding?
Het is winter sjaakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat is je mening over zijn kleding?
Dat is wel een mooi gebouw in de middle of nowherequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, net zoiets als Nijenrode business school hier.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Captain's log star date 19293: Burak seen at busstop. Wearing blue jacket code 404O6. tuuduuuudu
Burakius meteen kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je pak was zwart met groen denk ik. Weet niet meer zeker, maar weet wel zeker dat jij het was.
Was niet donker, ik stond in de ochtend op de bus te wachten en jij fietste langs met een witte plastic tas. Jij wist eerder dat ik het was, dus onmogelijk dat ik het niet was. En je zag me met een strakke broek ofzo. hshahha
De historische stadscentra van de Nederlandse steden? Het Anne Frankhuis, de natuur, kasteeltjes, ga vlaaien eten in Limburg, ga naar de euromast bij mooi weer en kijk half Nederland over...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Maeslant sluit kering gaat ze echt niet boeien. I should know ik ben er twee keer geweest. De hondsebossepetermeerzeewering zal ze ook niet boeien. Ik studeer Civiel en ik kan weten hoe gaar het is om waterwerken te bezoeken. De Wallen? Het zijn Moslims oen! Kroketten zijn niet halal. Coffeshops
Hebben jullie een garage?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Je pa heb ik ook een paar keer gezien bij onze garage daar.
Maanden terug zag ik je broertje aan voor jou, maar toen dacht ik nee kan niet.
Ik ga altijd met boxershort met mijn blote buik over het ijs glijden naar mijn bestemmingen toe.quote:
Serieus? Ik dacht dat het alleen voor de bewoners aan onze kant was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, bij jullie huis daar.. Jullie?
Ik zag je pa daar in de buurt bezig.
Oosterscheldekering, Zeelandbrug, Nieuwe Waterweg etc, zijn wel toch beste bouwers van ter wereld hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Maeslant sluit kering gaat ze echt niet boeien. I should know ik ben er twee keer geweest. De hondsebossepetermeerzeewering zal ze ook niet boeien. Ik studeer Civiel en ik kan weten hoe gaar het is om waterwerken te bezoeken. De Wallen? Het zijn Moslims oen! Kroketten zijn niet halal. Coffeshops
je hebt zo'n dikke vetlaag dat je dat niet voelt..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ga altijd met boxershort met mijn blote buik over het ijs glijden naar mijn bestemmingen toe.
Dan zie je er straks wel uit als een van de Spartanen uit '300'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ga altijd met boxershort met mijn blote buik over het ijs glijden naar mijn bestemmingen toe.
Ik denk dat Bilmiyorem te weinig papier heeft omdat te beschrijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet bestemd voor onze straat, maar wij hebben daar wel een garage.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het alleen voor de bewoners aan onze kant was.
hij beschrijft het te simpel, ik wilde het niet verpesten. Het is echt te mooi om te beschrijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat Bilmiyorem te weinig papier heeft omdat te beschrijven
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is wel een mooi gebouw in de middle of nowhere![]()
[ afbeelding ]
Mwah, eerlijk gezegd vind ik die niet zo interessant. Je vergeet de kering van het IJsselmeer zelfs. Maar ik vind eerlijk gezegd de sluisen in België veel interessanter.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oosterscheldekering, Zeelandbrug, Nieuwe Waterweg etc, zijn wel toch beste bouwers van ter wereld hoor
gadverdammequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
Voor Bilmiyorem: kwijl maar
[ afbeelding ]
Doorgaans breekt het ijs ook, omdat mijn wasborden buikspieren al het zonlicht perfect weerkaatsen, net zoals alle spieren glimmen in filmenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zie je er straks wel uit als een van de Spartanen uit '300'.
Historische pandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Istanbul Technical University
[ afbeelding ]
Bosphorus University![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:49 schreef Burakius het volgende:
[..]
Doorgaans breekt het ijs ook, omdat mijn wasborden buikspieren al het zonlicht perfect weerkaatsen, net zoals alle spieren glimmen in filmen
Afsluitdijk is ook maar een dijk, ben door de sluizen geweest met onze boot van de zomer, niet zo interessant.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mwah, eerlijk gezegd vind ik die niet zo interessant. Je vergeet de kering van het IJsselmeer zelfs. Maar ik vind eerlijk gezegd de sluisen in België veel interessanter.
Mja, ze stellen toch weinig voor. Voor het goede werk moet je toch echt super labs hebben. Mijn neef studeert bv. Nanotechnoligie. Die man komt naar Nederland voor zijn stage, en ziet hier equipment die je nooit zult vinden in Turkijke. Op het gebied van water heeft Turkije ook een super inhaalslag nodig. InshaAllah kan ik daar aan bijdragen als Civiel Ingenieur in Turkije misschien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Istanbul Technical University
[ afbeelding ]
Bosphorus University![]()
Hij heeft een baard, what's not to like?quote:
Hij is niet mooi..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij heeft een baard, what's not to like?
Ik zou geen nee zeggen tegen zo'n lichaam om te hebben hoor
Dan wil ik wel je armeen zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij is niet mooi..
ik ga met een armeen trouwen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij is niet mooi..
ik ga met een armeen trouwen.
ff serieus doe normaal.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik moet dit straks echt even compenseren met vrouwen trouwens
Bende babana söylerim.quote:
Eigenlijk boeit het me geen flikker. Zolang hij niet al te vet is en niet te gespierd. En breder/langer dan ik, maar dat is ook niet moeilijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Vrouwen vallen trouwens meer op een "beetje buik". Schijnt uit een topic hier op het forum.
Ja, maar gemiddelde FOK!er is:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:53 schreef Burakius het volgende:
Vrouwen vallen trouwens meer op een "beetje buik". Schijnt uit een topic hier op het forum.
Volgens mij geen 1 punt moeilijk nee, simpele eisen heb jijquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:53 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me geen flikker. Zolang hij niet al te vet is en niet te gespierd. En breder/langer dan ik, maar dat is ook niet moeilijk.
Jij bent me nisanli toch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben birsey soylemedim ya, ben senin nisanlina soylersem daha kotu olur.
Zeg praten jullie eens Nederlandsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ben birsey soylemedim ya, ben senin nisanlina soylersem daha kotu olur.
Nee, waar heb je dat gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef Burakius het volgende:
hahahah het boeit je niet, maar daarna een uitgebreid verslag hoe hij er moet uitzien.
Dat denk je.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef Rookert het volgende:
[..]
Volgens mij geen 1 punt moeilijk nee, simpele eisen heb jij
Ik zeg niets. Maar ik kijk sowieso al bijna geen tv. Je snapt het wel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:55 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is 300 een illegale film voor jou?
Sowieso, FOK! en belangrijki, maar tochquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is niet belangrijk rookert.
Je kan beter niet op internet dan geen TV kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg niets. Maar ik kijk sowieso al bijna geen tv. Je snapt het wel.
Om proberen later in het huwelijk zoveel mogelijk te voorkomen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:56 schreef Rookert het volgende:
[..]
Jij neemt "het gaat om het innerlijk" wel heel serieus ja
fok.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:57 schreef Rookert het volgende:
[..]
Sowieso, FOK! en belangrijki, maar toch
Internet kun je veel dingen vermijden. Turkse tv niet. Blote mannenlijven enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:58 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kan beter niet op internet dan geen TV kijken![]()
Wat vind jij een leuke film? (niet een vage Turkse aub)
Het gaat ook om in het innerlijk ja in het huwelijk, de rest gaat toch hangenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Om proberen later in het huwelijk zoveel mogelijk te voorkomen.![]()
Ik wil m'n man best z'n zin geven, maar dat gaat irritant worden als meningen te veel van elkaar afwijken. En sowieso als we uit een andere omgeving komen.
Oja vies bahquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:59 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Internet kun je veel dingen vermijden. Turkse tv niet. Blote mannenlijven enzo.![]()
Niets.. Weet ik niet.
Ja, daarom denk ik dat het beter is om voor het grote deel voor het innerlijk te gaan. Uiterlijk kan nog veel erger worden. Nja, andersom ook, maar toch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:00 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het gaat ook om in het innerlijk ja in het huwelijk, de rest gaat toch hangen![]()
Het wordt echt een temperamentvol huwelijk
Yup kloptquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, daarom denk ik dat het beter is om voor het grote deel voor het innerlijk te gaan. Uiterlijk kan nog veel erger worden. Nja, andersom ook, maar toch.
Wij verschillen zo ergquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laat me het lekker vies vinden.
Alsof dat je nu pas opvalt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:02 schreef Rookert het volgende:
[..]
Yup klopt
[..]
Wij verschillen zo erg
Even bevestigenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Alsof dat je nu pas opvalt.![]()
Als ik niet iemand vind die aan m'n eisenpakket (nadiaschoonheid haha) voldoet, trouw ik gewoon niet. Voor altijd bij m'n ouders.En daarna zie ik wel.
Om 18:00 eten, Hollandsch hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ga nu lekkere dolma van m'n oma eten.![]()
Doei rookert.
Ik haal alleen dure appeltaart en wij hebben geen Super..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:08 schreef Rookert het volgende:
[..]
Even bevestigen
Ach, perfect bestaat niet, maar iedereen zoekt de ware![]()
[..]
Om 18:00 eten, Hollandsch hoor
Doei Bilmi![]()
Haal trouwens de appeltaartjes van de Super de Boer voor 2 euro deze week
Misschien vindt ze uit eten te lekker om er dan nog aan te denken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:27 schreef Bortecinem het volgende:
Damn, mijn moeder is zo fucking hypocriet. Ze weigert vlees uit de supermarkt te eten maar buiten de deur eten bij Nederlandse tentjes die niet halal vlees serveren doet ze wel.
Ze gelooft niet dat het vlees uit de supermarkt 100% varkensvlees vrij is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Misschien vindt ze uit eten te lekker om er dan nog aan te denken.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik haal alleen dure appeltaart en wij hebben geen Super..
Paranoïdequote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze gelooft niet dat het vlees uit de supermarkt 100% varkensvlees vrij is.
Niet halal geslacht vlees is net zo haram als varkensvlees. Maar goed, mijn moeder gelooft alleen in de dingen die ze wil geloven.quote:
Waarom zou de slager stukjes varkensvlees door de kip, vis of wat dan ook doenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het wordt wel een probleem als je het niet gelooft.. maar als het niet op de verpakking staat enzo, is het toch niet haar schuld.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo, mijn moeder is een Turk. Je weet echt niet hoe Turkse vrouwen zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Waarom zou de slager stukjes varkensvlees door de kip, vis of wat dan ook doen?
Wat voor dingen zoek jij echtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse scholier van Griekse komaf die het Turkse volkslied opzegt. Lang leve het nationalisme in TR.![]()
Turkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hallo, mijn moeder is een Turk. Je weet echt niet hoe Turkse vrouwen zijn.
Al mijn tantes zijn Turkse vrouwen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ben jij ook ze erg danquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet vreemd ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Al mijn tantes zijn Turkse vrouwen.
Bedoel dat mijn tantes niet zo zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik vind dit eigenlijk niet vreemd ofzo
Bortecinem eet alleen maar zelfgemaakte taarten, de rest gaat linea recta de vuilnisbak inquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij ook ze erg dan? Of heeft Nederland jou wel wat rationeler en realistischer gemaakt
?
Gaat ze nou halverwege (nep)huilen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
Turkse scholier van Griekse komaf die het Turkse volkslied opzegt. Lang leve het nationalisme in TR.![]()
Nee, Turkse vrouwen van de vorige generatie.quote:
Ik sla deze video op voor m'n nationalistische vriendin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
Oh... Je ooms dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Bedoel dat mijn tantes niet zo zijn.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Turkse vrouwen van de vorige generatie.
Toen een paar maanden Terug meisjes moesten worden ingeënt tegen baarmoederhalskanker vroeg een kennis van ons aan haar dochter: 'Vraag is of je Nederlandse klasgenoten ook zo'n oproep hebben gekregen. Misschien testen ze het wel eerst uit op Turken'.
![]()
![]()
Dat is echt typisch Turks, huilen wanneer je het volkslied opzegt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaat ze nou halverwege (nep)huilen?.
WTFquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, Turkse vrouwen van de vorige generatie.
Toen een paar maanden Terug meisjes moesten worden ingeënt tegen baarmoederhalskanker vroeg een kennis van ons aan haar dochter: 'Vraag is of je Nederlandse klasgenoten ook zo'n oproep hebben gekregen. Misschien testen ze het wel eerst uit op Turken'.
![]()
![]()
Doe maar. Vergeet niet er niet bij te vermelden dat ze Grieks is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik sla deze video op voor m'n nationalistische vriendin.
Ze denkt aan de zweepslagen die ze kreeg toen ze het moest lerenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gaat ze nou halverwege (nep)huilen?.
Mischien wordt ze anders niet geaccepteerd of zo, maar toch wel een beetje overdreven aan aanstellerij, eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is echt typisch Turks, huilen wanneer je het volkslied opzegt.En dit meisje is ook nog eens Grieks. Dikke faal.
Nee, heeft daar niks mee te maken. Het was een wedstrijd ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien wordt ze anders niet geaccepteerd of zo, maar toch wel een beetje overdreven aan aanstellerij, eerlijk gezegd.
Dit soort mensen maakt hun eigen leven wel een stuk moeilijker, als ze zich over elk wissewasje druk gaan maken.quote:
Ze is hooguit 10 en ze komt uit een ander land, hoe nep je wil je het hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mischien wordt ze anders niet geaccepteerd of zo, maar toch wel een beetje overdreven aan aanstellerij, eerlijk gezegd.
Jij bent makkelijk aan te randenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, m'n ooms ook niet..
Ik heb geen 250 neven.
Ja. Dat doet het hem dus juist. Deze vriendin is Nederlands he hahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Doe maar. Vergeet niet er niet bij te vermelden dat ze Grieks is.
Ja, je hebt vet veel van die kinderen online staan die het huilend opzeggen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heeft daar niks mee te maken. Het was een wedstrijd ofzo.
Ze komt niet uit een ander land. Duh, dat zou helemaal raar zijn. Ze is alleen van Griekse komaf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze is hooguit 10 en ze komt uit een ander land, hoe nep je wil je het hebben
Ze kan toch Turkse trots hebben..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze is hooguit 10 en ze komt uit een ander land, hoe nep je wil je het hebben
Zo zo, een Nederlandse die zich openlijk nationalistisch opstelt! Die kom je niet vaak tegen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja. Dat doet het hem dus juist. Deze vriendin is Nederlands he hahaha.Ze zal dit filmpje geweldig vinden.
Idd, de meeste Christelijke Grieken in Turkije, hoe trots ze ook zijn op hun Griekse identiteit, hebben niks met Griekenland.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze kan toch Turkse trots hebben..
Ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze komt niet uit een ander land. Duh, dat zou helemaal raar zijn. Ze is alleen van Griekse komaf.
Typisch ook, een wedstrijd wie het emotioneelste het volkslied o.i.d. op kan zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, heeft daar niks mee te maken. Het was een wedstrijd ofzo.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo zo, een Nederlandse die zich openlijk nationalistisch opstelt! Die kom je niet vaak tegen.
Op je 10e, ga toch wegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze kan toch Turkse trots hebben..
Hoezo dat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh
Turken en etniciteit, wat zouden jullie moeten kotsen op de Nederlandse multiculturele samenleving
Een hoop doen dat ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh
Turken en etniciteit, wat zouden jullie moeten kotsen op de Nederlandse multiculturele samenleving
Was ook zo'n bosnak op tv tijdje terug.. nja rare vergelijking. Ik zeg het maar zelf alvast, maar toch mooi hoe trots te zijn op Tr.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Idd, de meeste Christelijke Grieken in Turkije, hoe trots ze ook zijn op hun Griekse identiteit, hebben niks met Griekenland.
Ik stuur de anti-bontvereniging op ze afquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
pff.
Mijn neven zijn gevaarlijk.
Wacht even, is ze nou Nederlands of een Turkse Nederlander? Waarom zou ze het elke dag over Turkije hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ze praat IEDERE dag over Turkije. Haar vriend is dan ook (eng)nationalistisch. Hij heeft een hekel aan het Ottomaanse Rijk.. misschien iets voor Borte?
M'n neven dragen geen bont.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik stuur de anti-bontvereniging op ze af
Bosnakken, Turkse Albaniers, moslim Grieken, moslim Lazen en Georgiers zijn over het algemeen trotser op Turkije dan een etnische Turk..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Was ook zo'n bosnak op tv tijdje terug.. nja rare vergelijking. Ik zeg het maar zelf alvast, maar toch mooi hoe trots te zijn op Tr.
Ik dacht dat Turkije seculier wasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo dat.![]()
Dit is een Christelijk Grieks meisje. Moslim Grieken worden sowieso niet gerekend tot een andere etniciteit.
Oja, daar zou je al getrouwd zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Turken in TR zijn sneller volwassen.!
Nederlands! Ik vroeg me al af waarom je er zo normaal op reageerde hehe. Ze heeft een Turkse vriend.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wacht even, is ze nou Nederlands of een Turkse Nederlander? Waarom zou ze het elke dag over Turkije hebben?
Je praat over christelijke en moslim Grieken die een volkslied opzeggen, dat is toch wel kerk en staatquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dus? Alsof dat hier ook maar iets mee te maken heeft.
Dat is echt grappig om te zien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bosnakken, Turkse Albaniers, moslim Grieken, moslim Lazen en Georgiers zijn over het algemeen trotser op Turkije dan een etnische Turk..
Is ze een blond meisje met kauwgum, bontkraag dat helemaal verturkst is?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlands! Ik vroeg me al af waarom je er zo normaal op reageerde hehe. Ze heeft een Turkse vriend.
Dat laat wel zien hoe open een Nederlandse nationalist zelfs nog isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nederlands! Ik vroeg me al af waarom je er zo normaal op reageerde hehe. Ze heeft een Turkse vriend.
Nee, een heel net meisje. Ze werken beide de hele dag en hele dag school. Volgend jaar beiden thuisvwo. Leuk stelletje hoor haha, alleen jammer van dat ziekelijke nationalisme. Naast het werken en school, leert ze nu ook Turks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Rookert het volgende:
[..]
Is ze een blond meisje met kauwgum, bontkraag dat helemaal verturkst is?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat laat wel zien hoe open een Nederlandse nationalist zelfs nog is.
Wat let je om op je 18e te trouwen dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem wij zijn zielige Turken hier. Zogenaamd modern enzo, alsof al die Turkse wijven uit TR nog vroeg trouwen. Ze lachen ons uit man.
Dude, dat heeft hier niks mee te maken. Vroegah, in de tijd van de Ottomanen, was het zo dat Turk=Moslim Christelijk = Armeen of Griek. En zo is het altijd wel een beetje gebleven. In Griekenland heb je bijvoorbeeld ook Turkse Christenen die zich op en top Griek voelen en niks te maken willen hebben met Turkije. En in Turkije voelen moslim Grieken zich weer juist helemaal Turks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:10 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je praat over christelijke en moslim Grieken die een volkslied opzeggen, dat is toch wel kerk en staat
Volgens de Russen en Iraniërs ben ik als Azeri niet eens een Turk, maar een mix tussen Kaukasische Albanezen en Iraniërs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Bortecinem wij zijn zielige Turken hier. Zogenaamd modern enzo, alsof al die Turkse wijven uit TR nog vroeg trouwen. Ze lachen ons uit man.
Ik wil niet zijn zoals de meisjes in TR. Ik heb teveel eer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
thuisvwo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, een heel net meisje. Ze werken beide de hele dag en hele dag school. Volgend jaar beiden thuisvwo. Leuk stelletje hoor haha, alleen jammer van dat ziekelijke nationalisme. Naast het werken en school, leert ze nu ook Turks.
Dit kan bijna geen nationalist zijn hoor, ik denk niet dat de gemiddelde ultranationalist met een niet-Nederlander zou trouwenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, een heel net meisje. Ze werken beide de hele dag en hele dag school. Volgend jaar beiden thuisvwo. Leuk stelletje hoor haha, alleen jammer van dat ziekelijke nationalisme. Naast het werken en school, leert ze nu ook Turks.
Studeren, volwassener worden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wat let je om op je 18e te trouwen dan?
En volgens mij ben je een Armeen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Volgens de Russen en Iraniërs ben ik als Azeri niet eens een Turk, maar een mix tussen Kaukasische Albanezen en Iraniërs.
Is dat erg? Vriendje van AryaMehr.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Volgens de Russen en Iraniërs ben ik als Azeri niet eens een Turk, maar een mix tussen Kaukasische Albanezen en Iraniërs.
Ik zal het maar zeggen, ik snap er geen zak van en snap niet dat mensen erover kunnen vallen of doorhebben dat ze er niet over vallen ofzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dude, dat heeft hier niks mee te maken. Vroegah, in de tijd van de Ottomanen, was het zo dat Turk=Moslim Christelijk = Armeen of Griek. En zo is het altijd wel een beetje gebleven. In Griekenland heb je bijvoorbeeld ook Turkse Christenen die zich op en top Griek voelen en niks te maken willen hebben met Turkije. En in Turkije voelen moslim Grieken zich weer juist helemaal Turks.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik wil niet zijn zoals de meisjes in TR. Ik heb teveel eer.
Ik had hier laatst ook een gesprek over, met een Griek. Hij zei toen dat alleen Grieken en Turken dit van elkaar kunnen snappen. Voor een buitenstaander zou het te ingewikkeld zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zal het maar zeggen, ik snap er geen zak van en snap niet dat mensen erover kunnen vallen of doorhebben dat ze er niet over vallen ofzo.
Vermoeiend dit
Dan doe je alleen als je geen vrienden hebt of na je HAVO te lui bent voor de middelbarequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja.. nja gewoon spoedvwo ofzo in 1 jaar,.
Ok op dat na dan. Wel ziekelijke liefde voor z'n vaderland.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dit kan bijna geen nationalist zijn hoor, ik denk niet dat de gemiddelde ultranationalist met een niet-Nederlander zou trouwen.
Ja echt hoor, dat dit überhaupt een punt van discussie kan zijn, ik zou erom lachen en zeggen 'boeiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had hier laatst ook een gesprek over, met een Griek. Hij zei toen dat alleen Grieken en Turken dit van elkaar kunnen snappen. Voor een buitenstaander zou het te ingewikkeld zijn.
Hij had gelijk.
M'n oom heeft heel veel Griekse vrienden en gaat regelmatig naar Griekenland.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik had hier laatst ook een gesprek over, met een Griek. Hij zei toen dat alleen Grieken en Turken dit van elkaar kunnen snappen. Voor een buitenstaander zou het te ingewikkeld zijn.
Hij had gelijk.
En jij bent een Bulgaar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
En volgens mij ben je een Armeen.
z'n? Het was toch een meisjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok op dat na dan. Wel ziekelijke liefde voor z'n vaderland.
Vindt hij alles in Nederland ook kut en slechter geregeld dan in TR?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ok op dat na dan. Wel ziekelijke liefde voor z'n vaderland.
Natuurlijk is dat erg. Hoe kan je dat nog vragen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:15 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Is dat erg? Vriendje van AryaMehr.
Ze heeft genoeg (goede) vrienden. Ze gaan in Turkije wonen, dus ze heeft geen andere keus.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dan doe je alleen als je geen vrienden hebt of na je HAVO te lui bent voor de middelbare
Hahahahahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja echt hoor, dat dit überhaupt een punt van discussie kan zijn, ik zou erom lachen en zeggen 'boeie'. En dan allemaal dodelijke blikken krijgen waarschijnlijk
Kijkt dit dan, alsof het worth mentioning isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
M'n oom heeft heel veel Griekse vrienden en gaat regelmatig naar Griekenland.
Ik heb het over de vriend van haar. Hij is Turks en dat meisje is Nederlands. Jij zei dat hij geen nationalist kan zijn als hij een Nederlandse vriendin neemt, daarom zei ik "op dat na dan, hij heeft wel een ziekelijke liefde voor z'n vaderland."quote:
Turkse Bulgaar.quote:
Ok, Wat vinden haar ouders ervan dat ze gaat verhuizen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg (goede) vrienden. Ze gaan in Turkije wonen, dus ze heeft geen andere keus.
Volgens mij niet. Het is een schattig stel hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:19 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vindt hij alles in Nederland ook kut en slechter geregeld dan in TR?
Ik werkte in een Grieks restaurant waar de eigenaar een nationalistische Turk was (ooit samen begonnen met een Griek) met Griekse vrienden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijkt dit dan, alsof het worth mentioning is
Mensenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik werkte in een Grieks restaurant waar de eigenaar een nationalistische Turk was (ooit samen begonnen met een Griek) met Griekse vrienden.
Maar dit is een uitzondering hoor, komt doordat m'n oom geen moslim is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef Rookert het volgende:
[..]
Kijkt dit dan, alsof het worth mentioning is
Ik zou toch zweren dat je eerst zei dat die vriendin van jou de nationalist was, maar jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb het over de vriend van haar. Hij is Turks en dat meisje is Nederlands. Jij zei dat hij geen nationalist kan zijn als hij een Nederlandse vriendin neemt, daarom zei ik "op dat na dan, hij heeft wel een ziekelijke liefde voor z'n vaderland."
Lekker bij dönertentquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Het is een schattig stel hoor.Ze gaan ook samen uit eten met de ouders enzo.
Net zo goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse Bulgaar.![]()
The Bulgars (also Bolgars, Bulghars, or Proto-Bulgarians) were a people from Central Asia, originating in the steppes spanning from Mongolia to Europe. Their linguistic and ethnic origins are a mystery, but evidence is strong that their elites were Turkic[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bulgars
Ze vinden het jammer, dat is toch logisch als ouder. Maar die moeder heeft zoiets van je kan beter mij missen dan je vriend, want liefde van moeder naar dochter is anders dan liefde van vriend naar vriendin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok, Wat vinden haar ouders ervan dat ze gaat verhuizen?
DAT DIT KAN IN JOUW LEEFWERELDquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar dit is een uitzondering hoor, komt doordat m'n oom geen moslim is.
Hij is agnost en zooo lief.![]()
Maar ondertussen... Die Slavische mannen daaro, omgeven door al die exotische Turkse vrouwen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:20 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse Bulgaar.![]()
The Bulgars (also Bolgars, Bulghars, or Proto-Bulgarians) were a people from Central Asia, originating in the steppes spanning from Mongolia to Europe. Their linguistic and ethnic origins are a mystery, but evidence is strong that their elites were Turkic[1]
http://en.wikipedia.org/wiki/Bulgars
Ja, nu is zij ook een Turkse nationalist, snap je?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zou toch zweren dat je eerst zei dat die vriendin van jou de nationalist was, maar ja.
Het is wel kalverliefde toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze vinden het jammer, dat is toch logisch als ouder. Maar die moeder heeft zoiets van je kan beter mij missen dan je vriend, want liefde van moeder naar dochter is anders dan liefde van vriend naar vriendin.
Het is een virusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, nu is zij ook een Turkse nationalist, snap je?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar ondertussen... Die Slavische mannen daaro, omgeven door al die exotische Turkse vrouwen...
Het zou toch echt balen zijn als je verliefd wordt op iemand die alle schijn heeft dat ie moslim is en het uiteindelijk toch niet isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik vind het wel jammer, maar hij is gewoon vet cool en lief.
Lekker voor je.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens:
1. Ik heb mijn tentamen waarschijnlijk verpest.
2. Ik heb m'n BlackBerry.
3. Bortecinem is een Bulgaar.
Nja, er kan van alles gebeuren, maar ik geloof wel in deze relatie, terwijl ik er bijna nooit in geloof. Ze heeft 3,5 jaar op hem gewacht.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is wel kalverliefde toch?Ze zijn ook 16?
1. Kutquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens:
Lees mijn post over blackberry's van een paar topics terug.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef GenusButeo het volgende:
Trouwens:
Niks. Slav tohumu.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
![]()
Waar heb jij het over, Ermeni tohumu.
Daarom word ik niet verleifd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het zou toch echt balen zijn als je verliefd wordt op iemand die alle schijn heeft dat ie moslim is en het uiteindelijk toch niet is
Hater.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lekker voor je.
Gefeliciteerd.![]()
![]()
![]()
Ermeni tohumu.
3,5 jaar gewacht?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nja, er kan van alles gebeuren, maar ik geloof wel in deze relatie, terwijl ik er bijna nooit in geloof. Ze heeft 3,5 jaar op hem gewacht.![]()
Ze zijn ook letterlijk de hele dag samen. Ook ieder vrij uurtje werken en bezig met leren. Zou zonde zijn als het fout gaat. Ze zijn trouwens geen 16.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:26 schreef Rookert het volgende:
[..]
1. Kut
2. Nu kan je pingen met jet BB-matties
3. Vast wel waar
Ja, daar was ik bij. Ik word niet zo'n smartphone-aso.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees mijn post over blackberry's van een paar topics terug.
Mijn nicht heeft 4 jaar gewacht. Haar vriend zat in NL en zij woonde in TR. Ze zijn dit jaar getrouwd en nu woont ze in NL. Importbruid.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
3,5 jaar gewacht?Hoe oud zijn ze wel? Met alle respect, maar 3,5 jaar wachten op een relatie buiten een noodsituatie als oorlog ofzo zou wel heel zwaar zijn
![]()
En ze hebben geen vrienden als ze altijd werken of leren of samen zijn
Hij wilde haar niet of speelde heel erg hard to get.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
3,5 jaar gewacht?Hoe oud zijn ze wel? Met alle respect, maar 3,5 jaar wachten op een relatie buiten een noodsituatie als oorlog ofzo zou wel heel zwaar zijn
![]()
En ze hebben geen vrienden als ze altijd werken of leren of samen zijn
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Succes met gelukkig worden in je relatie
Ja, stel je eens voor wat je voorouders allemaal hebben uitgespookt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lijk meer op een Arabier/Koerd/Indier/Pakistaan dan een Slav.
Heb je een bindi op je voorhoofd dan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik lijk meer op een Arabier/Koerd/Indier/Pakistaan dan een Slav.
Lekker toch.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor wat je voorouders allemaal hebben uitgespookt.
Dat meisje laat ook met zich sollen zeg, teringquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hij wilde haar niet of speelde heel erg hard to get.![]()
Hij is nu bijna 20, zij bijna 18.
Ze hebben wel vrienden, maar hebben daar nu gewoon minder tijd voor. Ik vind het onzin om altijd over vrienden te praten, voor een relatie moet je tijd vrij maken en vooral als je bijna gaat samenwonen (en trouwen).
Welke foto?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Borte ik dacht ook iets anders dan een Turk toen ik je foto zag.
Picsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
...quote:
Ik zeg ook dat ze vrienden hebben, maar ze spreken hun vrienden veel minder omdat ze het gewoon heel druk hebben. Ze gaan deze zomer in Turkije wonen en hebben nu echt geen vrije tijd. Soms moet je dingen opgeven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat meisje laat ook met zich sollen zeg, tering![]()
Je hoeft ook niet altijd over vrienden te praten, maar je moet wel wat contacten buiten je huwelijk hebben, altijd op elkaars lip zitten werkt niet. Kijk maar bij een gemiddeld gezin als het vakantie is en de familie zit de hele dag bij elkaar, dan is het op een gegeven moment wel weer tijd dat je aan het werk gaat of naar school gaat
Ik heb ooit een paar sec. een vage foto van mezelf geplaatst.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:33 schreef Rookert het volgende:
[quote]Op dinsdag 12 januari 2010 19:32 schreef Bilmiyorem het volgende:
Pics![]()
![]()
Beter een wereldburger dan iemand met oogkleppen op!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, stel je eens voor wat je voorouders allemaal hebben uitgespookt.
Ach, die zien ze dan wel losgaan in Bodrumquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat ze vrienden hebben, maar ze spreken hun vrienden veel minder omdat ze het gewoon heel druk hebben. Ze gaan deze zomer in Turkije wonen en hebben nu echt geen vrije tijd. Soms moet je dingen opgeven.
Howdy!quote:
Iquote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben de puurste Turk want volgens Borte lijk ik op een Turk. Niet jaloers zijn mensen.
Nee, zulke types zijn het niet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:35 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach, die zien ze dan wel losgaan in Bodrum![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |