quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja ze werd ook vet boos op me. Maar goed dat boeide me nogal weinig toen. Maar zo een jongen kwam in de kleedkamer (echt de nerd van de klas). Die was natuurlijk verliefd op dat meisje. Die meteen zo: ja wat je deed was echt niet normaal. Ik keek hem echt zo aan van. Echt een IHvK type
Achteraf gezien was het niet correct van me. Maarjaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.![]()
Maar ook de schuld van docenten, gemengd gym is onzin.
quote:
Dit bedoel ik dus! Hahahahaha. Echt iedereen die daar heeft gestudeerd zegt hetzelfde. Mijn neef zegt ook dat Bilkent een hele aparte wereld binnen Turkije is en dat je daar als normale Turk of Nederlander echt niks te zoeken hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dude, zo een bilkent was bij ons thuis, kennis ofzo bla bla. Wat een ongelooflijke kapsones niet normaal. Echt zo een houding van: ik ben cosmopolitiaan en jij bent een boer.
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
het is eigenlijk gewoon aardig dat je het deed zodat zij een voldoende kon krijgen.![]()
Maar ook de schuld van docenten, gemengd gym is onzin.
ik zou wel blij zijn, bij ons gaan ze verraden als je niet normaal meedoet.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Burakius het volgende:
[..]
Achteraf gezien was het niet correct van me. Maarja.
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
Dit bedoel ik dus! Hahahahaha. Echt iedereen die daar heeft gestudeerd zegt hetzelfde. Mijn neef zegt ook dat Bilkent een hele aparte wereld binnen Turkije is en dat je daar als normale Turk of Nederlander echt niks te zoeken hebt.
Sowieso kost een jaar schoolgeld voor de Turken in Turkije daar iets van 25000 euro. Dus ga maar na wat voor Turken daar te vinden zijn.
Ja man.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef Burakius het volgende:
Bilmi in Turkije. Yeah right. Je spreekt nog beter Swahili dan dat je Turks spreekt.
Ze was nogal feministisch, dus nee dat viel niet goedquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzo![]()
Bij voetbal moet je gewoon scheiden
WOONT ER IN TURKIJE EEN GEZIN DIE JIJ KENT! WOOOOOOOWWWWWWWWWquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja man.![]()
Er woont een Turks gezin daar dat ik ken.
Klopt.. jongens spelen anders en zijn gewoon beter, gemengd gym is tijdverspilling.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Rookert het volgende:
[..]
Weet niet wat de toon was van Burakius, maar als ie het zei zoals ie het schreef moet dat meisje gewoon lachen en niet beledigd zijn ofzo![]()
Bij voetbal moet je gewoon scheiden
Ze vond het zeker wel 'heel normaal' dat ze een laptop had, heel nonchalant ermee omgaan terwijl ze er een knipperende neonpijl ernaartoe laat wijzen ofzoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebook.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
WOONT ER IN TURKIJE EEN GEZIN DIE JIJ KENT! WOOOOOOOWWWWWWWWW
Ze had 'em gekregen van school (tamelijk normaal in Turkije als je hoog studeert). En ze was ook echt een wereldmens. Je weet wel, ze wist wel alles van de wereld etc. (nooit uit Turkije geweest maar goed). Maar goed voor de rest wel aardig ofzo hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ze vond het zeker wel 'heel normaal' dat ze een laptop had, heel nonchalant ermee omgaan terwijl ze er een knipperende neonpijl ernaartoe laat wijzen ofzo
Lol hahahahaha.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was helaas ook nationalist dus dat viel niet goed met mij. Maar goed ik heb me normaal gehouden. Maar echt zo een houding van ook: Kijk ik heb een laptop, dit is vast nieuwe technologie voor je, en ik doe ook aan Facebook.
Waarom zou je tegenwoordig nog feminist moeten zijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze was nogal feministisch, dus nee dat viel niet goed.
Emel, jouw Turks is zo slecht, dat ik me soms afvraag of het slimmer is je Turks paspoort gewoon af te pakken als je die al hebt. Inburgeringscursus Turkije!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
je snapt wel wat ik bedoelde
turks gezin dat er later heen is gegaan en nu daar studeert.
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ze had 'em gekregen van school (tamelijk normaal in Turkije als je hoog studeert). En ze was ook echt een wereldmens. Je weet wel, ze wist wel alles van de wereld etc. (nooit uit Turkije geweest maar goed). Maar goed voor de rest wel aardig ofzo hoor.
je weet ook alles van mijn Turks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:26 schreef Burakius het volgende:
[..]
Emel, jouw Turks is zo slecht, dat ik me soms afvraag of het slimmer is je Turks paspoort gewoon af te pakken als je die al hebt. Inburgeringscursus Turkije!
Als buitenlandse student mag je hier ook snel 15k neertikken hoor.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoor![]()
Lekker cheap hier studeren voor 1500-2000 eu per jaar![]()
Ik hoor alles van mijn huisquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
je weet ook alles van mijn Turks.
Ga je me komen slaan?quote:
Een studie aan een normale uni in Turkije is ook niet zo duur.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Voor 25.000 euro verwacht ik ook een mooie laptop hoor![]()
Lekker cheap hier studeren voor 1500-2000 eu per jaar![]()
Kom je me een bloemetje brengen met: sorry Burak abi, ik ben nu vrijwillig je vrouw.quote:
zullen we normale grappen maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Burakius het volgende:
[..]
Kom je me een bloemetje brengen met: sorry Burak abi, ik ben nu vrijwillig je vrouw.
Allemaal een pot nat. Rijke Turken zijn allemaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Burakius het volgende:
Je hebt toch ook die andere Roberts nog wat university. Dat is pas een prive shizzles.
In de zomer zou ik het niet erg vinde, maar nu lijkt het me serieus niet fijnquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
zullen we normale grappen maken?![]()
lijkt me wel vet om ooit nog een emmer water over je heen te gooien.![]()
maar ook dat durf ik niet.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een studie aan een normale uni in Turkije is ook niet zo duur.Maar Bilkent is een prive-uni zeg maar.
neeeee man, je hebt ook normale er tussen zitten. Ik ken er één die ook studeert in Delft. Echt een super gozer. Maar goed ik zie wel vaak, hoe meer een Turk de Islam praktiseert, hoe minder ze omhooggevallen zijn. Dit is mijn ervaring dan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Allemaal een pot nat. Rijke Turken zijn allemaal![]()
![]()
![]()
.
ik stuur wel iemand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
In de zomer zou ik het niet erg vinde, maar nu lijkt het me serieus niet fijn
Ja de educatie is volgens mij wel goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh good heaven's![]()
Is het wel een goede universiteit?
Iesj haram hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Durven jullie elkaar in real life überhaupt wel aan te spreken/kijken? Hier zijn jullie al 10 keer met elkaar getrouwd.![]()
Dat is een grapje.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
Durven jullie elkaar in real life überhaupt wel aan te spreken/kijken? Hier zijn jullie al 10 keer met elkaar getrouwd.![]()
Mr-T !?quote:
Ach, de mensen hebben toch geen last van elkaar, ons kent onsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja de educatie is volgens mij wel goed.
Elke dag sta ik met een ladder in haar achtertuin en speel ik iets op mijn gitaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef TheMagnificent het volgende:
OPGELET MENSEN! BILMIYOREM KENT MR-T NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden was een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
neeeee man, je hebt ook normale er tussen zitten. Ik ken er één die ook studeert in Delft. Echt een super gozer. Maar goed ik zie wel vaak, hoe meer een Turk de Islam praktiseert, hoe minder ze omhooggevallen zijn. Dit is mijn ervaring dan.
Met een roos tussen je tandenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Elke dag sta ik met een ladder in haar achtertuin en speel ik iets op mijn gitaar.
Nouja, Venray...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden is een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'
Echt waar, ik dacht echt van, rot op naar Turkije en kom hier nooit meer.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Elke dag sta ik met een ladder in haar achtertuin en speel ik iets op mijn gitaar.
Oke even eerlijk Zeliha... dit is ook een vrij saai landquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden is een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'
Laat maar. Domme fout.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Burakius het volgende:
[..]
OPGELET MENSEN! BILMIYOREM KENT MR-T NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Koran is achterhaald dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik doe iedere dag belletjetrek.
Nee tm serieus antwoord voor jou, ik heb hem wel "vaak" gezien maar nooit gesproken.
Tsja, van Istanboel naar Venray lijkt mij dan ook een grote verandering opeensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Toen ik op de middelbare school zat kregen wij ieder jaar uitwisselings studenten uit Istanbul. Nou, gadverdamme wat een kut mensen zeg. Het enige wat ze deden was een week lang klagen. 'Damnnn, wat is dit een saai land. Hoe overleven jullie het hier? Ik leef nog liever in de hell dan in Nederland. In Istanbul doen we zus in Istanbul doen we zo. In Istanbul is het blablabla'
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Ik doe iedere dag belletjetrek.
Nee tm serieus antwoord voor jou, ik heb hem wel "vaak" gezien maar nooit gesproken.
Ja maar hoe ze aan het klagen waren. Echt van die sosyeti kut kinderen. Je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke even eerlijk Zeliha... dit is ook een vrij saai land. Je hebt niet eens normale cay-bahce hier, alleen maar lokal. Ondan sonra, mijn Oom en Tante komen binnenkort. Wat moet ik ze in godsnaam laten zien hier
. Zaanse Molens en Amsterdam. Klaar dag 1 was dat.
Ik ken anders ook genoeg mensen die 5 keer per dag bidden en zo'n houding hebben van 'kijk-mij-eens-praktiserend-zijn-en-jij-niet' en bij voorbaat al niets accepteren wat jij over het geloof vertelt. Als je die mensen vraagt wie Hz. Ömer was, zouden ze zomaar 'een profeet' kunnen antwoorden, m.a.w. ze hebben 0,0 kennis over dit soort zaken, maar ze voelen zich toch wel beter dan jij, omdat jij niet praktiseert maar zij wel. Kotsneigingen krijg ik ervan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Burakius het volgende:
[..]
neeeee man, je hebt ook normale er tussen zitten. Ik ken er één die ook studeert in Delft. Echt een super gozer. Maar goed ik zie wel vaak, hoe meer een Turk de Islam praktiseert, hoe minder ze omhooggevallen zijn. Dit is mijn ervaring dan.
De machtige waterwerken, de Wallen, kroketten, coffeeshopsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Oke even eerlijk Zeliha... dit is ook een vrij saai land. Je hebt niet eens normale cay-bahce hier, alleen maar lokal. Ondan sonra, mijn Oom en Tante komen binnenkort. Wat moet ik ze in godsnaam laten zien hier
Vertel ze dan maar dan Bluetooth een NL uitvinding is, gaan ze vast kwijlen bij hun laptopquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Amsterdam en Rotterdam vonden ze net zo saai.
Ze hebben hun tijd meer doorgebracht in de randstad dan in Venray. Maar dat vonden ze ook niks.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tsja, van Istanboel naar Venray lijkt mij dan ook een grote verandering opeens. Had hem naar Amsterdam of zo genomen
. Maar toch, steeds klagen is wel onbeleefd en zeikerig.
Ik ga niet alles op een rijtje zetten. Je hebt me wel gezien.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Burakius het volgende:
[..]
Serieus? Ik weet nou nog steeds niet of ik je gezien heb
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:36 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ja oké een paar maakt nog niet dat het zo is. Ik zeg over het algemeen. Sowieso mensen die stoer doen met dat ze bidden. De sahabe's konden zich niet voorstellen dat ooit op een dag Moslims niet zouden bidden toen de Profeet (vzmh) dit aan hen vertelde.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ken anders ook genoeg mensen die 5 keer per dag bidden en zo'n houding hebben van 'kijk-mij-eens-praktiserend-zijn-en-jij-niet' en bij voorbaat al niets accepteren wat jij over het geloof vertelt. Als je die mensen vraagt wie Hz. Ömer was, zouden ze zomaar 'een profeet' kunnen antwoorden, m.a.w. ze hebben 0,0 kennis over dit soort zaken, maar ze voelen zich toch wel beter dan jij, omdat jij niet praktiseert maar zij wel. Kotsneigingen krijg ik ervan.
Bilkent is een privé-universiteit in Ankara. Een van de besten van Turkije zeg maar.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat is een bilkent, een turkse kakker of zo?
Ik wil jouw dagboek weleens zien, wat schattig ditquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga niet alles op een rijtje zetten. Je hebt me wel gezien.Alleen van ver.
Ik zag je toen je neef ging trouwen, was toen bij tulp met familie.
Ik zag je toen je voor onze deur stond en je moeder met mijn moeder praatte ofzo.
Ik zag je bij bushaltes daar, met je witte plastic tas. En nog een paar keer.
Bij de Tulp heb ik je niet gezien. Hoe was mijn pak?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ga niet alles op een rijtje zetten. Je hebt me wel gezien.Alleen van ver.
Ik zag je toen je neef ging trouwen, was toen bij tulp met familie.
Ik zag je toen je voor onze deur stond en je moeder met mijn moeder praatte ofzo.
Ik zag je bij bushaltes daar, met je witte plastic tas. En nog een paar keer.
Dan zijn het gewoon omhooggevallen verwende snotaapjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ze hebben hun tijd meer doorgebracht in de randstad dan in Venray. Maar dat vonden ze ook niks.
Dat zeg ik hahaha!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan zijn het gewoon omhooggevallen verwende snotaapjes.
ik houd een dagboek bij over wnr ik burakius zie, met welke kleding en waar enzo.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik wil jouw dagboek weleens zien, wat schattig dit
De Maeslant sluit kering gaat ze echt niet boeien. I should know ik ben er twee keer geweest. De hondsebossepetermeerzeewering zal ze ook niet boeien. Ik studeer Civiel en ik kan weten hoe gaar het is om waterwerken te bezoekenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:38 schreef Rookert het volgende:
[..]
De machtige waterwerken, de Wallen, kroketten, coffeeshops
Ah, net zoiets als Nijenrode business school hierquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bilkent is een privé-universiteit in Ankara. Een van de besten van Turkije zeg maar.
En wat is je mening over zijn kleding?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik houd een dagboek bij over wnr ik burakius zie, met welke kleding en waar enzo.
Je pak was zwart met groen denk ik. Weet niet meer zeker, maar weet wel zeker dat jij het was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef Burakius het volgende:
[..]
Bij de Tulp heb ik je niet gezien. Hoe was mijn pak?
Bij je deur had ik alleen je zusje gezien
Dat was donker.
Captain's log star date 19293: Burak seen at busstop. Wearing blue jacket code 404O6. tuuduuuuduquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik houd een dagboek bij over wnr ik burakius zie, met welke kleding en waar enzo.
te mooi voor woorden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat is je mening over zijn kleding?
Het is winter sjaakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Rookert het volgende:
[..]
En wat is je mening over zijn kleding?
Dat is wel een mooi gebouw in de middle of nowherequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ah, net zoiets als Nijenrode business school hier.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Burakius het volgende:
[..]
Captain's log star date 19293: Burak seen at busstop. Wearing blue jacket code 404O6. tuuduuuudu
Burakius meteen kijkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je pak was zwart met groen denk ik. Weet niet meer zeker, maar weet wel zeker dat jij het was.
Was niet donker, ik stond in de ochtend op de bus te wachten en jij fietste langs met een witte plastic tas. Jij wist eerder dat ik het was, dus onmogelijk dat ik het niet was. En je zag me met een strakke broek ofzo. hshahha
De historische stadscentra van de Nederlandse steden? Het Anne Frankhuis, de natuur, kasteeltjes, ga vlaaien eten in Limburg, ga naar de euromast bij mooi weer en kijk half Nederland over...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Maeslant sluit kering gaat ze echt niet boeien. I should know ik ben er twee keer geweest. De hondsebossepetermeerzeewering zal ze ook niet boeien. Ik studeer Civiel en ik kan weten hoe gaar het is om waterwerken te bezoeken. De Wallen? Het zijn Moslims oen! Kroketten zijn niet halal. Coffeshops
Hebben jullie een garage?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
Je pa heb ik ook een paar keer gezien bij onze garage daar.
Maanden terug zag ik je broertje aan voor jou, maar toen dacht ik nee kan niet.
Ik ga altijd met boxershort met mijn blote buik over het ijs glijden naar mijn bestemmingen toe.quote:
Serieus? Ik dacht dat het alleen voor de bewoners aan onze kant was.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, bij jullie huis daar.. Jullie?
Ik zag je pa daar in de buurt bezig.
Oosterscheldekering, Zeelandbrug, Nieuwe Waterweg etc, zijn wel toch beste bouwers van ter wereld hoorquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Burakius het volgende:
[..]
De Maeslant sluit kering gaat ze echt niet boeien. I should know ik ben er twee keer geweest. De hondsebossepetermeerzeewering zal ze ook niet boeien. Ik studeer Civiel en ik kan weten hoe gaar het is om waterwerken te bezoeken. De Wallen? Het zijn Moslims oen! Kroketten zijn niet halal. Coffeshops
je hebt zo'n dikke vetlaag dat je dat niet voelt..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ga altijd met boxershort met mijn blote buik over het ijs glijden naar mijn bestemmingen toe.
Dan zie je er straks wel uit als een van de Spartanen uit '300'.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ga altijd met boxershort met mijn blote buik over het ijs glijden naar mijn bestemmingen toe.
Ik denk dat Bilmiyorem te weinig papier heeft omdat te beschrijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:45 schreef Burakius het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook niet bestemd voor onze straat, maar wij hebben daar wel een garage.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:46 schreef Burakius het volgende:
[..]
Serieus? Ik dacht dat het alleen voor de bewoners aan onze kant was.
hij beschrijft het te simpel, ik wilde het niet verpesten. Het is echt te mooi om te beschrijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik denk dat Bilmiyorem te weinig papier heeft omdat te beschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |