Eerder doorbakken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Buiten dat. Als vrienden alleen maar komen om de hele avond achter jouw pc te gaan zitten msn'en... dan zijn het ook niet echt vrienden...
Of je er dan zo rauwig om moet zijn zo iemand te "verliezen"... lijkt me niet
ik heb haar vannacht zelf ge-sms't in een gestresste bui vanwege die ballon-opmerking , daar werd ik een beetje pissig door en nu werd ik dus teruggebeld.quote:
Ga JIJ nou mensen verbeteren, na je rant van van de week?quote:
Wie A zegt moet ook zin hebben om B te zeggen. Bij twijfel niet doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb haar vannacht zelf ge-sms't in een gestresste bui vanwege die ballon-opmerking , daar werd ik een beetje pissig door en nu werd ik dus teruggebeld.
wat moet ik zeggen dan , zo van : ja vannacht wou ik je wel zien maar vandaag niet....
wie a zegt moet ook b zeggen vind ik , hoop alleen dat ik er niet teveel spijt van krijg...
Sja, dan heb je het zelf gedaan, succes ermeequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb haar vannacht zelf ge-sms't in een gestresste bui vanwege die ballon-opmerking , daar werd ik een beetje pissig door en nu werd ik dus teruggebeld.
wat moet ik zeggen dan , zo van : ja vannacht wou ik je wel zien maar vandaag niet....
wie a zegt moet ook b zeggen vind ik , hoop alleen dat ik er niet teveel spijt van krijg...
Mijn rant? Ik heb geen rand geschreven. Je bent verkeerd met een ander.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga JIJ nou mensen verbeteren, na je rant van van de week?.
quote:
quote:RAUWIG
-een weinig rauw -bedroefd
http://en.wikipedia.org/wiki/Rantquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn rant? Ik heb geen rand geschreven. Je bent verkeerd met een ander.
Als ze mij nou ook zou verbeteren. Maar er was niks mis met die uitspraakquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ga JIJ nou mensen verbeteren, na je rant van van de week?.
Dat was mijn volgende puntquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als ze mij nou ook zou verbeteren. Maar er was niks mis met die uitspraak
I don't mindquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh.Nou ik vond hm nog niet zo slecht bedacht.
mooi is dat , ik kan ook wel gaan roepen dat ik van alles en nog wat het raam uit flikker terwijl het toch niet in huis is ....dat noemen ze dus bluf.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef RealZeus het volgende:
Met de vrouwen?Welke vrouwen?
En dat laatste gaat prima.
Ik weet nog niet waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Rant.
Maak het ook niet groter dan wat het is.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nederlands.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
I don't mindIk wist alleen dat het wel normaal nederlands was
Krijg je toch nog je relquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet nog niet waar je het over hebt.
[..]
Maak het ook niet groter dan wat het is.
Hij's niet paars.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:28 schreef mrbox het volgende:
is het een aston martin ? nee is de nieuwe elektrische audi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Tijdje terug wel maar dat liep weer af zoals ik gewend ben. En nu gelukkig niets.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja weet ik het welke vrouwen. Niets op het oog?
Welke pluspunten zie je nog meer?quote:
Geen vrouwen, geen zorgen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Tijdje terug wel maar dat liep weer af zoals ik gewend ben. En nu gelukkig niets.
Das een koektrommel kleurquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welke pluspunten zie je nog meer?
Met de uitspraak niet, zeker niet in het Amsterdams. Daarentegen zal elk gerenommeerd woordenboek je vertellen dat het met 'ou' isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze door schade en schande wijs geworden. Ik heb ook zo'n labiele heks gekend die overal om flipte als het haar niet naar de zin ging. Reken er op dat dat "vriendinnetje"van jou dat niet bij mij thuis hoeft te proberen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:25 schreef kitao het volgende:
[..]
mooi is dat , ik kan ook wel gaan roepen dat ik van alles en nog wat het raam uit flikker terwijl het toch niet in huis is ....dat noemen ze dus bluf.
Aha! Ik wist het.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met de uitspraak niet, zeker niet in het Amsterdams. Daarentegen zal elk gerenommeerd woordenboek je vertellen dat het met 'ou' is.
quote:
Mijn bellbottoms hangen al jaren onaangeraakt in de kast!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik ben werkloos, dat baart me wel een beetje zorgen. Maar goed, morgen maar eens zien wat de mevrouw van het UWV voor mij kan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen vrouwen, geen zorgen.![]()
Daarom heb ik altijd zorgen, ik ben een vrouw.
you will love mine tooquote:
Wil ik weten wat dat zijn?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn bellbottoms hangen al jaren onaangeraakt in de kast!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb gewoon vertrouwen in het internet en ja ik dacht zou het nou ou of au zijn... maar google geeft mijn au gelijk...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met de uitspraak niet, zeker niet in het Amsterdams. Daarentegen zal elk gerenommeerd woordenboek je vertellen dat het met 'ou' is.
ga jij nu maar ff foto's makenquote:
foto's..quote:
daarom loopt t ook niet echt lekker , het is echt een knipperlichtrelatie , als ze weer maf gaat doen kan ze weer drie maanden weg blijven....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat noemen ze door schade en schande wijs geworden. Ik heb ook zo'n labiele heks gekend die overal om flipte als het haar niet naar de zin ging. Reken er op dat dat "vriendinnetje"van jou dat niet bij mij thuis hoeft te proberen.
waarom laat je dr dan binnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef kitao het volgende:
[..]
daarom loopt t ook niet echt lekker , het is echt een knipperlichtrelatie , als ze weer maf gaat doen kan ze weer drie maanden weg blijven....
quote:
Het licht zal toch nooit op groen blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom laat je dr dan binnen?
knipperlicht wordt toch nooit meer..
dat is meer gezeik dan plezier
tja , ik zit alleen thuis , mijn vriendin zit nu al een maand in het buitenland en komt pas over 3 weken terug...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
LICHTquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ligt zal toch nooit op groen blijven.
Ja, google zegt wel meer. Daarom had ik het ook over gerenommeerde woordenboeken. Of gebruik je urbandictionary ook als bewijsmateriaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vertrouwen in het internet en ja ik dacht zou het nou ou of au zijn... maar google geeft mijn au gelijk...![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/rauwig
Als hij zich er "goed" bij voelt... toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat weet ik.. mr mackey..quote:
damn.. ik wou dat ik die vriendin van jou was he,.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , ik zit alleen thuis , mijn vriendin zit nu al een maand in het buitenland en komt pas over 3 weken terug...
heb jij dan ook een paars koekblikje ?quote:
nieuwste aanwinst ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat weet ik.. mr mackey..
maar nou weet ik nog niet waarvan
hoe goed kan je je erbij voelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als hij zich er "goed" bij voelt... toch?
Neeee, ik heb een paars tumtummetjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
heb jij dan ook een paars koekblikje ?
Ooooh .. mn schoenen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
heb jij dan ook een paars koekblikje ?
[..]
nieuwste aanwinst ?
Ikke wel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, google zegt wel meer. Daarom had ik het ook over gerenommeerde woordenboeken. Of gebruik je urbandictionary ook als bewijsmateriaal?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |