Ik heb gewoon vertrouwen in het internet en ja ik dacht zou het nou ou of au zijn... maar google geeft mijn au gelijk...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Met de uitspraak niet, zeker niet in het Amsterdams. Daarentegen zal elk gerenommeerd woordenboek je vertellen dat het met 'ou' is.
ga jij nu maar ff foto's makenquote:
foto's..quote:
daarom loopt t ook niet echt lekker , het is echt een knipperlichtrelatie , als ze weer maf gaat doen kan ze weer drie maanden weg blijven....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:31 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat noemen ze door schade en schande wijs geworden. Ik heb ook zo'n labiele heks gekend die overal om flipte als het haar niet naar de zin ging. Reken er op dat dat "vriendinnetje"van jou dat niet bij mij thuis hoeft te proberen.
waarom laat je dr dan binnen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:37 schreef kitao het volgende:
[..]
daarom loopt t ook niet echt lekker , het is echt een knipperlichtrelatie , als ze weer maf gaat doen kan ze weer drie maanden weg blijven....
quote:
Het licht zal toch nooit op groen blijven.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
waarom laat je dr dan binnen?
knipperlicht wordt toch nooit meer..
dat is meer gezeik dan plezier
tja , ik zit alleen thuis , mijn vriendin zit nu al een maand in het buitenland en komt pas over 3 weken terug...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
LICHTquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het ligt zal toch nooit op groen blijven.
Ja, google zegt wel meer. Daarom had ik het ook over gerenommeerde woordenboeken. Of gebruik je urbandictionary ook als bewijsmateriaal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:33 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vertrouwen in het internet en ja ik dacht zou het nou ou of au zijn... maar google geeft mijn au gelijk...![]()
http://www.encyclo.nl/begrip/rauwig
Als hij zich er "goed" bij voelt... toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:39 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat weet ik.. mr mackey..quote:
damn.. ik wou dat ik die vriendin van jou was he,.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef kitao het volgende:
[..]
tja , ik zit alleen thuis , mijn vriendin zit nu al een maand in het buitenland en komt pas over 3 weken terug...
heb jij dan ook een paars koekblikje ?quote:
nieuwste aanwinst ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat weet ik.. mr mackey..
maar nou weet ik nog niet waarvan
hoe goed kan je je erbij voelenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Als hij zich er "goed" bij voelt... toch?
Neeee, ik heb een paars tumtummetjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
heb jij dan ook een paars koekblikje ?
Ooooh .. mn schoenen..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
nieuwste aanwinst ?
Ikke wel...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, google zegt wel meer. Daarom had ik het ook over gerenommeerde woordenboeken. Of gebruik je urbandictionary ook als bewijsmateriaal?.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:28 schreef mrbox het volgende:
is het een aston martin ? nee is de nieuwe elektrische audi![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hij laat het toe, dus zal hij zich er ook wel goed bij voelen...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe goed kan je je erbij voelen
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik dat echt geschreven?
Dat is echt een tikfout geweest.![]()
Dat meen ik! Echt! Soms let je gewoon ff niet op en dan tik je maar wat. Want ik weet heus wel dat het met ch is. Tuurlijk is het met ch! Dat weet toch iedereen?
Ja toch...toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kan gebeuren
Ware liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Wat is er toch met koekblikje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
nieuwste aanwinst ?
hallo , dit is twintig-tien ja ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
damn.. ik wou dat ik die vriendin van jou was he,.
ik had je minimaal ontmant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |