ik moest de puntjesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:55 schreef automatic_ het volgende:
Haha, jij wilde graag de laatste post?
maar koekietrekken en crackersquirten is een ander verhaalquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Jannuk het volgende:
Mens erger je niet en rummikub zijn heul niet raar.
En hoiiii
inderdaad..... maar daar doe ik niet aanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar koekietrekken en crackersquirten is een ander verhaal
ik ook niet, maar er schijnen hier mensen te zijn...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:57 schreef Jannuk het volgende:
[..]
inderdaad..... maar daar doe ik niet aan
je hebt een blockfunctie erop, you knowquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef kitao het volgende:
Ben net gebeld door Chavelli , dat Surinaamse grietje van 20 wil weer eens langskomen , nu gaat ze de hele avond aan mn computer zitten te MSN'en , ben ik mooi klaar mee zeg....
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook niet, maar er schijnen hier mensen te zijn...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Ben je geil of wil je een koekje?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:55 schreef Ang3l het volgende:
I did it all for the nookie, the nookie, so you could take that cookie!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]kitao schijnt ervan te genieten
* Jannuk rrrrrrrrrrrent heel hard wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ow nee, rrrrrrrrrrroltWare liefde is niet elkaars hand maar elkaars hart vasthouden.
Love is for real, today!
"De laatste keer dat we zo slecht verdedigden, waren we vijf jaar ons land kwijt. ©Michiel Veenstra
Ik rol al weg voor de rel... en hard ookquote:
It's IRL , valt niet te blokken , dan krijg ik namelijk klappen....nou ja , dat is ook een beetje overdreven maar dan wordt ze wel kwaad en dat wil je ook niet meemakenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:
je hebt een blockfunctie erop, you know
Dat waren eens tijden!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:03 schreef HeatWave het volgende:
Weer een Limp Bizkit nummer trouwens, Rollin'!.
Ja, of ze komt dus gewoon niet, klaarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
[..]
It's IRL , valt niet te blokken , dan krijg ik namelijk klappen....nou ja , dat is ook een beetje overdreven maar dan wordt ze wel kwaad en dat wil je ook niet meemaken
Dan laat je haar toch niet langskomen!?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
[..]
It's IRL , valt niet te blokken , dan krijg ik namelijk klappen....nou ja , dat is ook een beetje overdreven maar dan wordt ze wel kwaad en dat wil je ook niet meemaken
Je bent bang voor een vrouw?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
[..]
maar ze heeft bepaalde eigenschappen die ik ook niet wil missen ...lastig keuzes maken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:05 schreef OmniRocket het volgende:
Dan laat je haar toch niet langskomen!?
En dan maak je "jacht" op Evil meisje?quote:
dan moet je er niet over zeuren....quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
maar ze heeft bepaalde eigenschappen die ik ook niet wil missen ...lastig keuzes maken.
Als ze alleen maar gaat zitten MSNén heb je daar toch niets aan?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:06 schreef kitao het volgende:
[..]
maar ze heeft bepaalde eigenschappen die ik ook niet wil missen ...lastig keuzes maken.
wat ben jij nu voor manquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:04 schreef kitao het volgende:
[..]
ik heb maar één laptopje....nu ga ik fok missen vanavond denk ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:09 schreef OmniRocket het volgende:
dan moet je er niet over zeuren....
als eht bij GvE niet lukt om de rel te beginnen dan doe jij je best maar even?quote:
Bij GvE?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:12 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
als eht bij GvE niet lukt om de rel te beginnen dan doe jij je best maar even?
een watje waar overheen gelopen wordt....ik weet tquote:
Door "nee" te zeggenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
een watje waar overheen gelopen wordt....ik weet t
maar ze lijkt wel een beetje op dat Zadkine-grietje , je weet wel van die reclame die nu naast je staat , hoe kun je dat weigeren ?
Reclame die naast me staat?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
maar ze lijkt wel een beetje op dat Zadkine-grietje , je weet wel van die reclame die nu naast je staat , hoe kun je dat weigeren ?
tevreden ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:13 schreef vencodark het volgende:
Bij GvE?
Iemand een pussy noemen is niet rellen, zijn reactie zal dat moeten uitmaken.
nah ja, als iemand EIST dat ze achter je laptop MOET, dan vind ik, persoonlijk, dat je best nee kunt zeggen. Halloooooo het zijn jouw spullen, blijkbaar komt ze dan niet voor jou!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
als je er toch niets mee kan en alleen door wordt afgezeken why bother ?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:14 schreef kitao het volgende:
[..]
was beter geweest , maar dan verlies je wel vrienden op zo'n manier , ik ken haar nu al 2 jaar dus is toch niet zo makkelijk dan.quote:
Dan verzin je maar een smoesquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef kitao het volgende:
[..]
was beter geweest , maar dan verlies je wel vrienden op zo'n manier , ik ken haar nu al 2 jaar dus is toch niet zo makkelijk dan.
SCHREEUW DAN OOK NIET ZO!!!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Gaan we nou alweeeeeeeeeer rellen _o_
Ik ben nog moe van de vorige... en schor.
Als je vrienden verliest door 'nee' te zeggen dan zijn het niet echt goede vrienden. Helaas.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef kitao het volgende:
[..]
was beter geweest , maar dan verlies je wel vrienden op zo'n manier , ik ken haar nu al 2 jaar dus is toch niet zo makkelijk dan.
Dat noem ik geen vrienden: mensen die in mijn huis een beetje gaan msn-en en als je er wat van zegt gaan flippen. Die flikker ik linea recta over de rand van het dakterras.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:17 schreef kitao het volgende:
[..]
RZ, hoe gaat het met de vrouwen eigenlijk? En hoe gaat dat op jezelf wonen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:18 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat noem ik geen vrienden: mensen die in mijn huis een beetje gaan msn-en en als je er wat van zegt gaan flippen. Die flikker ik linea recta over de rand van het dakterras.
Met de vrouwen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
RZ, hoe gaat het met de vrouwen eigenlijk? En hoe gaat dat op jezelf wonen?
Buiten dat. Als vrienden alleen maar komen om de hele avond achter jouw pc te gaan zitten msn'en... dan zijn het ook niet echt vrienden...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je vrienden verliest door 'nee' te zeggen dan zijn het niet echt goede vrienden. Helaas.
Ja weet ik het welke vrouwen. Niets op het oog?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de vrouwen?Welke vrouwen?
En dat laatste gaat prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |