abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 januari 2010 @ 14:31:29 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_76851418
Die nieuwe Charlie is niet echt een aanwinst voor de sfeer van de show
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:19:03 #52
273639 AwesomeFit
Is gewoon Awesome!
pi_76853488
lol prison break en heroes valt reuze mee.
Maar die plakken er teninste niet random een oude episode tussen
[Barney slaps Ted across the face]
Ted: Ow! What the hell?
Barney: That wasn't me, that was the universe.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 15:53:52 #53
72691 T3rr0r
Technoofsow!
pi_76855036
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:31 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jahoor dat meen je niet. Nu al van slag
Dan vind je Prison Break of Heroes om te huilen denk?
Nou, als je verwacht een nieuwe aflevering te zien en dan opeens een karakter ziet terugkomen wat eigenlijk dood hoort te zijn en waar iedereen gewoon normaal mee samenwerkt dan is dat toch vrij vreemd. Daarnaast had ik al het gevoel dat het een oude aflevering was maar ik kon me niet voorstellen dat ik iets had gemist.
It's about being boss, not being the boss...
pi_76855570
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:34 schreef Schenkstroop het volgende:
Was er al bekend hoe Peter kwam te overlijden?
Schijnt dat of Peter ernstig ziek was,of dat hij een ongeluk heeft gehad.

Nieuwe,nieuwe aflevering was niet veel bijzonders,aparte losse aflevering met weinig verhaal.

Observer wel gespot,als was hij erg lastig.
(helemaal achterin.)
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
pi_76870643
pfff ik denk heel de aflevering: wat hebben ze nou steeds over een diner... military testing in a diner... is het Edina lekker slim van me
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_76877498
Bij deze aflevering moest ik gelijk denken aan de aflevering Home van The X-Files.
Verder was deze aflevering nou niet echt schokkend te noemen.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 01:14:28 #57
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_76878174
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef sbientje het volgende:
pfff ik denk heel de aflevering: wat hebben ze nou steeds over een diner... military testing in a diner... is het Edina lekker slim van me
had ik ook hoor
  zaterdag 16 januari 2010 @ 02:35:14 #58
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_76880355
Ik idem.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_76882687
Bedankt, voel me een stuk minder dom

En idd, het deed mij ook denken aan de peacock family
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 16 januari 2010 @ 09:42:05 #60
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_76882824
Deze serie schijnt een beetje in de lijn van x-files te liggen toch?
Ga het eens volgen
verkapte tvp dus.
kloep kloep
  zondag 17 januari 2010 @ 16:18:17 #61
331 Merel
Be here now.
pi_76927547
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef DJKoster het volgende:
http://www.tv.com/fringe/unearthed/episode/1315422/summary.html

[...] we are talking about JJ Abrams here. This could all have been deliberate in the end......
Dat dus, ik geloof eigenlijk niet dat het toeval is dat die aflevering nog even tussendoor moest, daar zit vast meer achter.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_76932448
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:12 schreef sbientje het volgende:
Haha ja dat had ik dus ook

Vond het trouwens wel een degelijke aflevering. Niet al te schokkend, maar wel solide waarbij ik wel flashbacks kreeg naar wat oudere X-Files afleveringen.
pi_76933456
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef hydraulix het volgende:

[..]

Haha ja dat had ik dus ook

Vond het trouwens wel een degelijke aflevering. Niet al te schokkend, maar wel solide waarbij ik wel flashbacks kreeg naar wat oudere X-Files afleveringen.
Ik had er ook een X-Files gevoel bij idd! Dat kwam m.n. door het afgelegen dorpje. En die weg waar het jongetje gevonden werd deed me denken aan de aflevering van X-Files waarin volgens mij Mulder loss of time heeft door ontvoering van aliens (weet niet meer welke aflevering dat is). Dan zet die geloof ik een kruis op de plek waar het was gebeurd.
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  zondag 17 januari 2010 @ 21:14:48 #64
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_76939574
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 16:05 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Schijnt dat of Peter ernstig ziek was,of dat hij een ongeluk heeft gehad.

Nieuwe,nieuwe aflevering was niet veel bijzonders,aparte losse aflevering met weinig verhaal.

Observer wel gespot,als was hij erg lastig.
(helemaal achterin.)
[ afbeelding ]
Goh jezus, ik moest echt zoeken
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_76940560
aangezien hier toch wel wat x-files fanaten blijken te zitten.. weet iemand de titel van de aflevering met die spooksoldaat? Die had geen armen en benen, maar in zijn slaap ging ie buiten zijn lichaam en allemaal mensen vermoorden. Die aflevering vond ik zo eng, wil m graag nog eens terugkijken

/offtopic
pi_77017862
Ik had wel even een WTF momentje toen ik Charlie zag in die unaired epi, maar kwam er al snel achter dat het dus een seizoen 1 aflevering was.

Vond de nieuwste wel aardig, maar vind het ook wel jammer dat er niet veel vaart in het overkoepelende verhaal zit. Daar hebben ze bewust voor gekozen natuurlijk, maar toch...
Amen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 13:11:09 #67
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_77049513
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:46 schreef Jivis het volgende:
Ik had wel even een WTF momentje toen ik Charlie zag in die unaired epi, maar kwam er al snel achter dat het dus een seizoen 1 aflevering was.

Vond de nieuwste wel aardig, maar vind het ook wel jammer dat er niet veel vaart in het overkoepelende verhaal zit. Daar hebben ze bewust voor gekozen natuurlijk, maar toch...
Waar is die aflevering te vinden trouwens? Ik heb hem nog steeds niet gezien.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_77050839
Het is S02E11
  woensdag 20 januari 2010 @ 16:00:18 #69
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_77056743
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:45 schreef hydraulix het volgende:
Het is S02E11
Dankje, Ik dacht dat ze hem misschien als een extra ep in seizoen 1 hadden toegevoegd ofzo.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_77057606
Graag gedaan! Werkte inderdaad verwarrend. Leuke episode though en de eerste scène was wel even schrikken trouwens
quote:
Op zondag 17 januari 2010 21:31 schreef sbientje het volgende:
aangezien hier toch wel wat x-files fanaten blijken te zitten.. weet iemand de titel van de aflevering met die spooksoldaat? Die had geen armen en benen, maar in zijn slaap ging ie buiten zijn lichaam en allemaal mensen vermoorden. Die aflevering vond ik zo eng, wil m graag nog eens terugkijken

/offtopic
Denk dat het om episode 7 uit seizoen 3 gaat: The Walk.
* hydraulix wilt nog steeds de dvd-box van The X-Files

[ Bericht 5% gewijzigd door hydraulix op 20-01-2010 16:33:23 ]
pi_77059064
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:19 schreef hydraulix het volgende:
Graag gedaan! Werkte inderdaad verwarrend. Leuke episode though en de eerste scène was wel even schrikken trouwens
[..]

Denk dat het om episode 7 uit seizoen 3 gaat: The Walk.
* hydraulix wilt nog steeds de dvd-box van The X-Files
tnx, ga even checken
edit - is m idd, duizendmaal dank
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:54:55 #72
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_77124180
Astrid .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_77132649
Lol, Madagaskar

pi_77133566
Leuke aflevering weer,met een Dutchman haha
Astrid krijgt echt een super rol!
Weet ook zeker dat ze het verhaal van Peter gaat onderzoeken.

Observer:

Dutchman driver's license.
Tough Times Never Last, But Tough People Do!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:25:14 #75
3185 Adelante
To let it go now
pi_77135540
Toffe ep!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_77152939
Alweer een matige ep lijkt me... Aan het begin van het seizoen zat ik me steeds weer te verheugen tot het kwam, nu denk ik er vrijdagavond pas aan.

Ik moet Edina City en deze nieuwe nog kijken maar ik heb gewoon geen zin meer om door al die voorspelbare stand-alones te rossen.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:11:51 #77
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_77156519
Ik vind het juist spannender nu.. Vooral omdat ik hoop erachter te komen wat er Peter gebeurd is.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
  vrijdag 22 januari 2010 @ 21:13:56 #78
3185 Adelante
To let it go now
pi_77156610
Ben het wel met BTG eens, dat er iets meer lijn in mag komen. Die verhaallijn van vorig seizoen met William Bell en "de andere wereld" is volledig losgelaten lijkt wel.
pi_77158159
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:13 schreef Adelante het volgende:
Ben het wel met BTG eens, dat er iets meer lijn in mag komen. Die verhaallijn van vorig seizoen met William Bell en "de andere wereld" is volledig losgelaten lijkt wel.
Tja, de makers hebben altijd gezegd dat ze zich niet willen richten op een hoofd arc, zodat elke kijker er zo in kan stappen. Heeft zijn voordelen voor de levensduur van de show aangezien het waarschijnlijk hogere kijkcijfers oplevert, maar van mij mag er ook wel wat meer verhaallijn in.
Amen.
pi_77171121
Opzich wel leuke ep, niet bijzonder. Wel weer een mooie link naar de X-Files (Black Oil anyone? )

Over de lijn in de serie. Dat is ook hetzelfde als in de X-Files, aan het begin en in het einde van het seizoen zijn sowieso eps rond de rode draad van de serie en dan in het midden van het seizoen nog een paar. Het is denk ik ook onmogelijk of onlogisch om een groot deel van de serie daar aan te wijden, want dan raakt of die verhaallijn uitgeput, of het wordt minder interessant.
pi_77171129
Edit: foutje
pi_77174458
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:56 schreef Symer het volgende:
Lol, Madagaskar

[ afbeelding ]
Daarom ben ik in dit topic. Viel me ook op. Briljante e-egg
pi_77175053
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 13:28 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Daarom ben ik in dit topic. Viel me ook op. Briljante e-egg
Snap hem niet...
pi_77175498
http://www.crazymonkeygames.com/fullscreen.php?game=Pandemic-2

In dat spel is het vrijwel onmogelijk om Madagascar te besmetten
  zaterdag 23 januari 2010 @ 14:56:59 #85
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_77176781
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Tja, de makers hebben altijd gezegd dat ze zich niet willen richten op een hoofd arc, zodat elke kijker er zo in kan stappen. Heeft zijn voordelen voor de levensduur van de show aangezien het waarschijnlijk hogere kijkcijfers oplevert, maar van mij mag er ook wel wat meer verhaallijn in.
Eens! Ik vind afleveringen zoals die van vorige week en deze week leuk, maar eigenlijk was de opmerking van Walter deze week over dat Peter niet nog een keer dood mag gaan de enige verwijzing naar de main story arc. En ik begrijp best dat er zo meer kijkers in kunnen stappen, maar op het moment dat ze dan ineens (aan het einde van het seizoen?) teruggaan naar het verhaal met Bell en de Observers lopen ze het risico dat die weer afhaken omdat ze het niet volgen.
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_77178772
Ik vond het trouwens de slechtste aflevering van het seizoen. Kon m'n aandacht er moeilijk bijhouden.
Amen.
  zaterdag 23 januari 2010 @ 16:33:51 #87
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_77179802
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:01 schreef Jivis het volgende:
Ik vond het trouwens de slechtste aflevering van het seizoen. Kon m'n aandacht er moeilijk bijhouden.
Ik vond hem juist er goed.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_77180223
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:33 schreef Houniet het volgende:

[..]

Ik vond hem juist er goed.
Meningen verschillen .
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:25 schreef Rainesz het volgende:
Leuke aflevering weer,met een Dutchman haha
Astrid krijgt echt een super rol!
Weet ook zeker dat ze het verhaal van Peter gaat onderzoeken.

Observer:
[ afbeelding ]

Dutchman driver's license.
[ afbeelding ]
Heb soms het idee dat er iemand met Nederlandse roots bij shows van J.J. Abrams betrokken is ofzo... in Alias zaten ook een hoop Nederlandse verwijzingen, plus zelfs twee Nederlandse acteurs (Rutger Hauer en Derek de Lint) en in Lost had je Thekla Reuten...

Toch kan ik het nooit verkroppen dat ze er dan weer zo'n enge dude met een Russisch accent voor casten .
Amen.
pi_77186006
Het adres bestaat niet echt
pi_77186781
Heel nederlandse naam ook, Radjan
pi_77190514
Radjan van den Kemp uit Rotterdam.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_77196765
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 10:42 schreef rthls het volgende:

Over de lijn in de serie. Dat is ook hetzelfde als in de X-Files, aan het begin en in het einde van het seizoen zijn sowieso eps rond de rode draad van de serie en dan in het midden van het seizoen nog een paar. Het is denk ik ook onmogelijk of onlogisch om een groot deel van de serie daar aan te wijden, want dan raakt of die verhaallijn uitgeput, of het wordt minder interessant.
Mwah met Lost lukte Abrams dat ook aardig... daar werd in bijna iedere ep weer een klein tipje van de sluier opgelicht, en was het steeds weer uitkijken naar de volgende week omdat je wist dat dan weer iets anders duidelijk zou worden. Momentum. Dit heb ik met Fringe veel minder, waar 80% van de episodes aandoen als fillers (er gebeurt iets gruwelijks, Fringe team arriveert en lost de zaak weer op), zonder duidelijke progressie.
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 21:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Je zorgt er alleen wel voor dat de kijkers van het eerste uur die wél de hele verhaallijn kennen op een gegeven moment afhaken, want dat gaat simpelweg gebeuren als er vragen te lang onbeantwoord blijven. Uiteindelijk gaat het toch om William Bell, de Observers, de shapeshifters en het hoe en waarom van het parallelle universum (en wanneer komt die vage ondergrondse boormachine weer eens aan bod?). De gruwelijke gebeurtenissen eromheen zouden een middel moeten zijn om dat verhaal te vertellen, geen doel op zich zeg maar.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 24 januari 2010 @ 01:02:48 #93
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_77197267
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef Henno het volgende:

[..]

Je zorgt er alleen wel voor dat de kijkers van het eerste uur die wél de hele verhaallijn kennen op een gegeven moment afhaken, want dat gaat simpelweg gebeuren als er vragen te lang onbeantwoord blijven. Uiteindelijk gaat het toch om William Bell, de Observers, de shapeshifters en het hoe en waarom van het parallelle universum (en wanneer komt die vage ondergrondse boormachine weer eens aan bod?). De gruwelijke gebeurtenissen eromheen zouden een middel moeten zijn om dat verhaal te vertellen, geen doel op zich zeg maar.
Wie weet komt dat allemaal de volgende aflevering
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_77203940
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:02 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Wie weet komt dat allemaal de volgende aflevering
Mjah, maar dat denk ik elke aflevering .

Overigens had je op een gegeven moment dit seizoen dat er een aantal epi's puur op de verhaallijn gericht waren. En dat vond ik gelijk de beste afleveringen.
Amen.
pi_77204446
quote:
Op zondag 24 januari 2010 00:49 schreef Henno het volgende:

[..]

Mwah met Lost lukte Abrams dat ook aardig...
De netwerkbazen zullen het daar niet mee eens zijn gok ik.

Vergelijk de afkalvende kijkcijfers voor Lost maar eens met de veel stabielere cijfers van een serie zonder rode draad als CSI ofzo.

Lost:

CSI:
http://en.wikipedia.org/w(...)ion#American_ratings

Ik vind het dan wel begrijpelijk dat Fox voornamelijk losstaande afleveringen wil hebben.
  zondag 24 januari 2010 @ 12:11:21 #96
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77204532
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 20:25 schreef sbientje het volgende:
Heel nederlandse naam ook, Radjan
Wat dan weer wel typisch Nederlands is .

Ik vind het fijn om te zien dat een Amerikaanse tv-serie eindelijk eens de moeite doet om echt uit te zoeken hoe je een Nederlands karakter maakt. Hoewel het adres niet bestaat en deze postcode niet in Rotterdam ligt (Rotterdam stopt ergens in de 3600 meen ik), is de syntax wel juist .
Zijn achternaam is echter wel Vlaams gespeld . .

Ik vond de aflevering wel erg leuk. Ik vraag mij af dit geval op zich staat of dat het in the big picture gaat vallen .

Heeft er iemand die kale dude gezien? Ik zie hem nooit .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 24 januari 2010 @ 12:17:44 #97
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77204721
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:
http://www.crazymonkeygames.com/fullscreen.php?game=Pandemic-2

[ afbeelding ]

In dat spel is het vrijwel onmogelijk om Madagascar te besmetten
Ik snap dat spel niet echt nog . Kijk er later nog wel naar .
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_77204758
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:11 schreef Witchfynder het volgende:

Heeft er iemand die kale dude gezien? Ik zie hem nooit .
Ik heb hem ook nog nooit gevonden, maar ik vergeet telkens dan ook te zoeken
pi_77204923
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:17 schreef Witchfynder het volgende:

[..]

Ik snap dat spel niet echt nog . Kijk er later nog wel naar .

zondag 24 januari 2010 @ 13:31:16 #100
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_77207218
quote:
Op zondag 24 januari 2010 12:18 schreef Symer het volgende:

[..]

Ik heb hem ook nog nooit gevonden, maar ik vergeet telkens dan ook te zoeken
Ja, ik ook! . Ik ben hele eps altijd maar bezig om Peter aan te moedigen. He's the man .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')