ben ik nu de enige die dit een vreselijk en denigrerend woord vind? Vrouwtjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:27 schreef bloodymary het volgende:
. Ken genoeg vrouwtjes die 16 uur in de week werken en verder niet met hun luie bats van de bank komen.
Nee, mijn vrouwtje heeft er ook een hekel aan als mensen dat gebruiken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
ben ik nu de enige die dit een vreselijk en denigrerend woord vind? Vrouwtjes
Ik heb het even snel doorgespoeld, my god zeg wat triest iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:06 schreef heiden6 het volgende:
Die gast is echt zeldzaam gespeend van elke vorm van inhoud, moraal, intelligentie of sociale vaardigheden. Steven is al lang dood, en zijn lichaam is overgenomen door Steve-O, iemand die in een eigen wereld zit en die er prat op gaat 24 uur per dag, 7 dagen per week een compleet gestoorde, (zelf)destructieve gek te zijn, en daar vervolgens rijk mee is geworden.
Heel schokkend om te zien vond ik het eigenlijk, en heel erg triest. Terwijl ik buikpijn heb gehad van het lachen om Jackass.![]()
kan m ook goed voorstellen dat ze tegen haar nooit "VrouwTJE" zeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, mijn vrouwtje heeft er ook een hekel aan als mensen dat gebruiken.
Wat zou er gebeuren als wij er 24 uur gaan zitten denk je?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:25 schreef Stali het volgende:
Wel lef om 24 uur met zo'n ongeleid projectiel in 1 ruimte te zitten. Het is nog goed afgelopen maar ik zou er mooi voor bedankt hebben.
Denk dat het wel meevalt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als wij er 24 uur gaan zitten denk je?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Stali het volgende:
Een aflevering met Ringo zou ik wel heel graag willen zien.
Ik denk eerlijk gezegd dat het wel gezellig zou zijn, met een wijntje erbij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:32 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt..
Een aflevering met Ringo zou ik wel heel graag willen zien.
Ik ben zelf een vrouw, maar in dit geval was het ook denigrerend bedoeld, om een bepaald type te duiden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:09 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ben ik nu de enige die dit een vreselijk en denigrerend woord vind? Vrouwtjes
Kolere, wat een ziek figuur inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 03:27 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie nu dit te kijken:
http://video.google.com/videoplay?docid=8263449617854318275&ei=ZYlnS_2xDMem-Abi85jVDw&q=24+hours+with+steve-o&view=3&dur=3#
Ik heb er niet echt woorden voor. Check het gezicht van die presentator de hele tijd.
Vanavond dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 19:04 schreef Haaibaaike het volgende:
Maandag Erben ..moet ik niet vergeten..
48 uur met...quote:Op maandag 8 februari 2010 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Vanavond dus.
Extra lange uitzending vanwege het sttttttottterrrennn?
GMTA, ik wilde dat ook posten maar vond het te flauw.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |