quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
De beste HP-films zijn toch wel De Gevangene van Azkaban en De Vuurbeker, vind ik.quote:
Geeft dat geen problemen met betrekking tot jouw religie? Dat zal met biologie toch wel vaker voorkomen, of gaat het niet zo zeer over het onstaan van de aarde e.d.? Mischien is dat meer natuurkunde.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
microbiologie is dat.
Dat is wat minder.![]()
Maar wij doen nu een project over de oorsprong van het leven, spiritualiteit, evolutie, etc.
Echt zeer boeiend.
Ik ook, vond er niks aan eigenlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De beste HP-films zijn toch wel De Gevangene van Azkaban en De Vuurbeker, vind ik.
De laatste film, De Halfbloed Prins, vond ik maar tegenvallen.![]()
Het boek vond ik toen wel spannend trouwensquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook, vond er niks aan eigenlijk.
De boeken waren top, om het maar even in jouw woorden te zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het boek vond ik toen wel spannend trouwens
Helemaal niet juist.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geeft dat geen problemen met betrekking tot jouw religie? Dat zal met biologie toch wel vaker voorkomen, of gaat het niet zo zeer over het onstaan van de aarde e.d.? Mischien is dat meer natuurkunde.
Oh zo, des te beter dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helemaal niet juist.
We mogen zelf een boek kiezen, sommige kiezen dan The God Delusion van Dawkins, maar er zitten ook bijvoorbeeld een hoop christenen of angosten bij, die dan 'Zien is geloven' ofzo kiezen.
(we mogen allemaal een boek uitkiezen)
Dus levert eigenlijk geen problemen op.
Ik vind ze allemaal tegenvallen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De beste HP-films zijn toch wel De Gevangene van Azkaban en De Vuurbeker, vind ik.
De laatste film, De Halfbloed Prins, vond ik maar tegenvallen.![]()
Beter lezen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh zo, des te beter dan.
Ik las even over het woord project heen.
Dat hebben we niet in huis, en ik vind walnoten toch lekkerderquote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom moet je gezoute pistachenoten of pinda's eten.
hmm, ik herinner mij dat ik walnoten altijd zo smaakloos vond. Maar het is lang geleden dat ik ze voor het laatst heb gehad.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hebben we niet in huis, en ik vind walnoten toch lekkerder
Ze komen inderdaad geen van allen in de buurt van de boeken, maar als ik de films los van de boeken zie, vind ik De Halfbloed Prins, zoals gezegd, erg tegenvallen. Bij de boeken heb ik natuurlijk van elk deel genoten.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal tegenvallen.
Maar dat komt omdat ik HP leuk vind om te lezen.
Tijdens de grote opstand/oorlog tegen de bezetters, rond 1922 in Kocatepe/Turkije.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een nieuw achtergrond...
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Dumlup%C4%B1narquote:Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Nationalist.
Wat is het verhaal achter het schilderij?
Klopt.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Tijdens de grote opstand/oorlog tegen de bezetters, rond 1922 in Kocatepe/Turkije.
En welke wijk van het hedendaagse Rotterdam moet dat dan voorstellen?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Lol, IHVK, mijn oma stuurde mij net een artikel over Rotterdam uit een of ander tijdschrift. Daarin wordt Little Italy ook sterk aanbevolen.
Hij is degene die links op de heuvel staat.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Staat Ataturk daar nou bij, of lees ik de link van het plaatje verkeerd?
Het is een pizzarestaurant waar ze schijnbaar heerlijke Italiaanse dingen verkopenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En welke wijk van het hedendaagse Rotterdam moet dat dan voorstellen?
Ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je ultranationalistische UI van een Turkse rockband.
Aha. En Italiaans voedsel is inderdaad lekker.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een pizzarestaurant waar ze schijnbaar heerlijke Italiaanse dingen verkopen.
Je had er eerst toch een met een foto van mor ve otesi erin, of heb je die vlug veranderdquote:
Je bent wel geobsedeerd door jezelf, of niet?quote:
Ik heb dat veranderd toen jij zei dat ik het moest veranderenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had er eerst toch een met een foto van mor ve otesi erin, of heb je die vlug veranderd?
Hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent wel geobsedeerd door jezelf, of niet?Drie keer je naam in je postvak (username, ondertitel en usericon.)
Zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha. En Italiaans voedsel is inderdaad lekker.
Hij heeft geen ogen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maandenlang dit als achtergrond gehad, ben ik nu nationalistisch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |