quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
De beste HP-films zijn toch wel De Gevangene van Azkaban en De Vuurbeker, vind ik.quote:
Geeft dat geen problemen met betrekking tot jouw religie? Dat zal met biologie toch wel vaker voorkomen, of gaat het niet zo zeer over het onstaan van de aarde e.d.? Mischien is dat meer natuurkunde.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
microbiologie is dat.
Dat is wat minder.![]()
Maar wij doen nu een project over de oorsprong van het leven, spiritualiteit, evolutie, etc.
Echt zeer boeiend.
Ik ook, vond er niks aan eigenlijkquote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De beste HP-films zijn toch wel De Gevangene van Azkaban en De Vuurbeker, vind ik.
De laatste film, De Halfbloed Prins, vond ik maar tegenvallen.![]()
Het boek vond ik toen wel spannend trouwensquote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ook, vond er niks aan eigenlijk.
De boeken waren top, om het maar even in jouw woorden te zeggen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het boek vond ik toen wel spannend trouwens
Helemaal niet juist.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geeft dat geen problemen met betrekking tot jouw religie? Dat zal met biologie toch wel vaker voorkomen, of gaat het niet zo zeer over het onstaan van de aarde e.d.? Mischien is dat meer natuurkunde.
Oh zo, des te beter dan.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Helemaal niet juist.
We mogen zelf een boek kiezen, sommige kiezen dan The God Delusion van Dawkins, maar er zitten ook bijvoorbeeld een hoop christenen of angosten bij, die dan 'Zien is geloven' ofzo kiezen.
(we mogen allemaal een boek uitkiezen)
Dus levert eigenlijk geen problemen op.
Ik vind ze allemaal tegenvallen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De beste HP-films zijn toch wel De Gevangene van Azkaban en De Vuurbeker, vind ik.
De laatste film, De Halfbloed Prins, vond ik maar tegenvallen.![]()
Beter lezen.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh zo, des te beter dan.
Ik las even over het woord project heen.
Dat hebben we niet in huis, en ik vind walnoten toch lekkerderquote:Op maandag 11 januari 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Daarom moet je gezoute pistachenoten of pinda's eten.
hmm, ik herinner mij dat ik walnoten altijd zo smaakloos vond. Maar het is lang geleden dat ik ze voor het laatst heb gehad.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Dat hebben we niet in huis, en ik vind walnoten toch lekkerder
Ze komen inderdaad geen van allen in de buurt van de boeken, maar als ik de films los van de boeken zie, vind ik De Halfbloed Prins, zoals gezegd, erg tegenvallen. Bij de boeken heb ik natuurlijk van elk deel genoten.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik vind ze allemaal tegenvallen.
Maar dat komt omdat ik HP leuk vind om te lezen.
Tijdens de grote opstand/oorlog tegen de bezetters, rond 1922 in Kocatepe/Turkije.quote:Op maandag 11 januari 2010 16:58 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een nieuw achtergrond...
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Battle_of_Dumlup%C4%B1narquote:Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Nationalist.
Wat is het verhaal achter het schilderij?
Klopt.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Tijdens de grote opstand/oorlog tegen de bezetters, rond 1922 in Kocatepe/Turkije.
En welke wijk van het hedendaagse Rotterdam moet dat dan voorstellen?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
Lol, IHVK, mijn oma stuurde mij net een artikel over Rotterdam uit een of ander tijdschrift. Daarin wordt Little Italy ook sterk aanbevolen.
Hij is degene die links op de heuvel staat.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Staat Ataturk daar nou bij, of lees ik de link van het plaatje verkeerd?
Het is een pizzarestaurant waar ze schijnbaar heerlijke Italiaanse dingen verkopenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
En welke wijk van het hedendaagse Rotterdam moet dat dan voorstellen?
Ik weet niet waar je het over hebt?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Met je ultranationalistische UI van een Turkse rockband.
Aha. En Italiaans voedsel is inderdaad lekker.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het is een pizzarestaurant waar ze schijnbaar heerlijke Italiaanse dingen verkopen.
Je had er eerst toch een met een foto van mor ve otesi erin, of heb je die vlug veranderdquote:
Je bent wel geobsedeerd door jezelf, of niet?quote:
Ik heb dat veranderd toen jij zei dat ik het moest veranderenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je had er eerst toch een met een foto van mor ve otesi erin, of heb je die vlug veranderd?
Hahaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent wel geobsedeerd door jezelf, of niet?Drie keer je naam in je postvak (username, ondertitel en usericon.)
Zekerquote:Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Aha. En Italiaans voedsel is inderdaad lekker.
Hij heeft geen ogen!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:15 schreef Ayca het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maandenlang dit als achtergrond gehad, ben ik nu nationalistisch?
Ik ben geen held met psquote:Op maandag 11 januari 2010 17:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hij heeft geen ogen!Heiligschennis!
![]()
Laat hem nou ook even genieten van de kleine dingen in het levenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:28 schreef Burakius het volgende:
Zit Ataturk nou een sigaretje te roken op je achtergrond TM?
Wat ga je koken? Ik weet niet wat ik moet koken namelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:26 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga zo koken, ik heb écht honger.
Ik ga zometeen zelfgemaakte shoarma (van mijn moeder) eten.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ga je koken? Ik weet niet wat ik moet koken namelijk.
Hmm, klinkt goed. Maar wij hebben geen wraps thuis en ik heb geen zin om naar de supermarkt te fietsen. En zelf bazlama maken begin ik al helemaal niet aan.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ga zometeen zelfgemaakte shoarma (van mijn moeder) eten.
Nederlanders eten om 18.00. Ik had om 17.00 al gegeten.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Is iedereen eten ofzo? Eten jullie zo vroeg? Jullie lijken wel Nederlanders.![]()
Heb je ook geen pitabroodjes of Turks brood (pide) in huis?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hmm, klinkt goed. Maar wij hebben geen wraps thuis en ik heb geen zin om naar de supermarkt te fietsen. En zelf bazlama maken begin ik al helemaal niet aan.
Stuur wat deze kant op.
Shoarmawrapsquote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat ga je koken? Ik weet niet wat ik moet koken namelijk.
Jawel maar dat vind ik niet lekker met doner.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb je ook geen pitabroodjes of Turks brood (pide) in huis?
Cool.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Shoarmawraps, de vorige keer waren ze heerlijk, vandaag nog net iets heerlijker.
Ik heb nog nooit kapsalon gehad, maar volgens mij is het gewoon zo slecht voor je dat ik er niet eens aan beginquote:Op maandag 11 januari 2010 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Cool.
Misschien moet ik maar een kapsalon bestellen.
Ik vind het juist heerlijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:34 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jawel maar dat vind ik niet lekker met doner.
Het is gewoon friet, doner en kaas. Dus zoveel slechter dan een normale doner/shoarma schotel is het niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kapsalon gehad, maar volgens mij is het gewoon zo slecht voor je dat ik er niet eens aan begin.
Af en toe moet kunnen, toch? Ik vind het niet heel bijzonder ofzo, maar het is toch best te doen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit kapsalon gehad, maar volgens mij is het gewoon zo slecht voor je dat ik er niet eens aan begin.
+ nog veel meer saus en slaquote:Op maandag 11 januari 2010 17:37 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het is gewoon friet, doner en kaas. Dus zoveel slechter dan een normale doner/shoarma schotel is het niet.
http://www.justeat.nl/restaurants-chicos-venray/menuquote:Op maandag 11 januari 2010 17:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het juist heerlijk.
niet te veel op je gezondheidje lettenquote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
+ nog veel meer saus en sla. Maar ja, ik krijg al spontaan acne als ik er maar aan denk
.
Ga zelf koken.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik begin honger te krijgen. Mama, schiet op!
Hoeveel saus je er op doet bepaal je zelf, en sla is niet slecht voor je.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
+ nog veel meer saus en sla. Maar ja, ik krijg al spontaan acne als ik er maar aan denk
.
Ik zou nu best wel een Kapsalon kunnen verorberen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
http://www.justeat.nl/restaurants-chicos-venray/menu
Wat zal ik bestellen, ik twijfel.
Of pirzola of Adana kebab. Maar hier smaakt het idd nergens naar.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou nu best wel een Kapsalon kunnen verorberen.Die schotelgerechten kunnen ze hier in Nederland toch niets van. Daarvoor moet je naar Turkije. Anders had ik het wel geweten: Iskender Kebab.
Eet smakelijk.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:46 schreef Ayca het volgende:
Ik ga ook maar eten![]()
Toedeloe(dat zeg ik in het echt nooit trouwens
)
Logisch. De mensen die dat van de shoarmatent al heel lekker vinden, weten niet wat ze missen.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind mijn zelfgemaakte shoarma eigenlijk veel lekkerder dan die dingen die mijn lokale shoarmatent verkoopt.
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze je keihard naaien, 5 euro voor een bakje droge shoarma en één pitabroodjequote:Op maandag 11 januari 2010 18:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Logisch. De mensen die dat van de shoarmatent al heel lekker vinden, weten niet wat ze missen.
Patlican ezmesi.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wat is dat witte daaronder? Rijst? Ziet er wel lekker uit.![]()
@Wikwaka
Dat vind ik ook altijd.
Ik haal al heel lang niets uit de stad. Sowieso nooit shoarma eigenlijk, doner kocht ik wel eens, is 3 euro hier. Bij jou?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat ze je keihard naaien, 5 euro voor een bakje droge shoarma en één pitabroodje.
Hoe dichter je bij het centrum zit, hoe duurder. Volgens mij kost een durum bij de dichtsbijzijnde zaak iets van 4,50quote:Op maandag 11 januari 2010 18:02 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik haal al heel lang niets uit de stad. Sowieso nooit shoarma eigenlijk, doner kocht ik wel eens, is 3 euro hier. Bij jou?
Downloaden?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoe kom ik zo snel mogelijk aan microsoft word van 2007 ofzo?
Jij moet eens in Turkije gaan eten, dan piep je wel anders.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik vind mijn zelfgemaakte shoarma eigenlijk veel lekkerder dan die dingen die mijn lokale shoarmatent verkoopt.
Dat is duur.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe dichter je bij het centrum zit, hoe duurder. Volgens mij kost een durum bij de dichtsbijzijnde zaak iets van 4,50. bij mijn oude kreeg ik voor 5 euro een durum, friet en drinken. Maar nu... niks
.
naar de mediamarkt.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
http://nl.openoffice.org/quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Döner vind ik pas niets in Turkije.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jij moet eens in Turkije gaan eten, dan piep je wel anders.De shoarmatenten hier in Nederland stellen in 90% van de gevallen inderdaad niets voor.
Overigens bestaat in Turkije het gerecht shoarma, zoals we die in Nederland kennen, niet eens. Het woord shoarma komt van het Turkse woord 'çevirme', maar als je in Turkije om een bord shoarma vraagt, weten ze niet wat je wilt.
Met deze kan ik docx gewoon openen?quote:
Ik heb cd voor je.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |