quote:Op maandag 11 januari 2010 16:05 schreef Pagan het volgende:
Bullie en Tashi samen op de bank.
[ afbeelding ]
Ook Bullie lust slagroomsoesjes.
[ afbeelding ]
De koffie is zo klaar, de soesjes zijn helaas op zoals je op de foto ziet.quote:Op maandag 11 januari 2010 17:06 schreef Elcrest het volgende:
Helemaal geweldig!! Wat een ongeloofelijk lel ehh LIEF koppie!![]()
Nee, serieus geweldig, en onbegrijpelijk dat iemand hem gewoon 'afdankt'. Zeker na 11 jaar!!
We komen snel ff irl kijken :-)
Elcrest en Zhantee
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:05 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Aaaah sweet! Ben ook erg blij te ontdekken dat ons prul niet de enige is die van alles eetquote:Op maandag 11 januari 2010 16:05 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah, das geen punt; als hij ze lekker vindt heeft ie het ook gewoon verdiend, na 11 jaar!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 17:10 schreef Pagan het volgende:
[..]
De koffie is zo klaar, de soesjes zijn helaas op zoals je op de foto ziet.
quote:Op maandag 11 januari 2010 17:41 schreef Strega het volgende:
Ja, mensen je snapt er af en toe niks van.
En het ventje is nog steeds zo goed van vertrouwen!![]()
Ach lieverds zijn jullie, allemaalquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:50 schreef Strega het volgende:
vind het ook heerlijk als hij een lieve, brave Bull genoemd word.
Het lijkt op zich mee te vallen. Hij geeft het aan, dus dan kan hij zo achter het huis in de tuin gaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:41 schreef davo1979 het volgende:
En hoe gaat het met de plas ophouden? Eventueel zijn er een soort luiers voor honden op de markt ( effe zoeken op google).
Beter ongelukjes door opwinding gebeuren hier ook weleens ( heel zeldzaam maar toch).quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:49 schreef Strega het volgende:
[..]
Het lijkt op zich mee te vallen. Hij geeft het aan, dus dan kan hij zo achter het huis in de tuin gaan.
We hebben het idee dat het een beetje van opwinding komt.
'Nachts kan hij het ook keurig ophouden.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 11:37 schreef Pagan het volgende:
Zo, de eerste nacht zonder ongelukjes.![]()
We zaten gisteravond Dexter te kijken, moest het geluid harder om twee snurkende bulletjes te overstemmen.
We zaten gisteravond Dexter te kijken, moest het geluid harder om twee snurkende bulletjes te overstemmen.
Wat geweldig dat jullie Bullie een thuis willen geven en wat fijn dat hij zijn draai lijkt te vinden.quote:Zo, Bullie gaat naar huis, zei ik. Ineens schiet er een hondekoppie omhoog en werkelijk, het meest trouwe hondje ter wereld kijkt me aan.
Ja, we vinden het hier ongelofelijk zo snel als hij z'n draai vind!!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Strega en Pagan, de tranen schoten in mijn ogen bij het lezen van deze woorden
[..]
Wat geweldig dat jullie Bullie een thuis willen geven en wat fijn dat hij zijn draai lijkt te vinden.
George W Bullsquote:
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
George W Bulls
Bull Clinton
Bullack Obama
Jan Peter Bullkenende
Nicolas Bullcozy
Silvio Bulluscone
Osama Bull Laden
Bullem van Oranje
Toen ging ik dus googlen op Politics are bullshit en ik kwam dit tegen:quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
George W Bulls
Bull Clinton
Bullack Obama
Jan Peter Bullkenende
Nicolas Bullcozy
Silvio Bulluscone
Osama Bull Laden
Bullem van Oranje
quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:28 schreef Pagan het volgende:
[..]
George W Bulls
Bull Clinton
Bullack Obama
Jan Peter Bullkenende
Nicolas Bullcozy
Silvio Bulluscone
Osama Bull Laden
Bullem van Oranje
quote:Op donderdag 14 januari 2010 01:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Toen ging ik dus googlen op Politics are bullshit en ik kwam dit tegen:
[ afbeelding ]
Ja, hij heet, voor zover wij weten, zijn hele leven al Bullie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 08:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Blijven jullie m echt Bullie noemen trouwens?
En is jullie camera stuk of zo?
Ik raak helemaal ontroerd als ik die zachte lieve oogjes ziequote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef Pagan het volgende:
Ben ik geen knappe vent?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de kast kijkt zo van :wtf, wie is dat"
quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:01 schreef Pagan het volgende:
Ben ik geen knappe vent?
[ afbeelding ]
Lekker in mijn eigen mandje.
[ afbeelding ]
Met Tashi en Kundun op de bank en op schoot.
[ afbeelding ]
Het is hem nu al duidelijk aan te zien dat hij het prima naar zijn zin heeft bij jullie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:30 schreef Strega het volgende:
Bullie voekt zich echt thuis.
Hij ligt nu op z'n rug, met 4 pootjes omhoog, in de grootste hondenmand te gymen.
![]()
![]()
Ja. daar in Spanje en ook in Italië schrik je af en toe te pletter als je die arme zwerfstumpers ziet. Ook de katten trouwens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:36 schreef Rockabella het volgende:
Wat een geweldig verhaal zeg, ik moest wel even slikken!Ik kijk af en toe ook eens bij de opvang maar heb nu nog geen ruimte voor een hond erbij. M'n moeder daarentegen heeft toch de stap genomen om een hondje te nemen en heeft een super lieve (zwerf)pup uit Spanje geadopteerd. Hij vind al die liefde geweldig en wij vinden het geweldig om hem een goed leven te geven
.
Ja, we blijven ons verbazen, z'n achterhand zwalkt al veel minder dan een paar dagen geleden en hij is veel minder gestresst idd. Hij krijgt Rock Rose Bach remedie van me. Lijkt goed aan te slaan.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Het is hem nu al duidelijk aan te zien dat hij het prima naar zijn zin heeft bij jullie.
Ik vind hem op die laatste foto's een heel stuk relaxeder ogen.
Fijn dat Bullie het nu zo goed heeft bij jullie en dat hij er meteen een hele liefdevolle familie bijheeft.
Klopt! Ik ben al lang blij dat we in ieder geval een van de velen een goed thuis hebben kunnen geven.quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:59 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja. daar in Spanje en ook in Italië schrik je af en toe te pletter als je die arme zwerfstumpers ziet. Ook de katten trouwens.
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:30 schreef Strega het volgende:
Bullie voekt zich echt thuis.
Hij ligt nu op z'n rug, met 4 pootjes omhoog, in de grootste hondenmand te gymmen!
![]()
![]()
Dacht ik eerst ook hoor, dat ik hem net zag....oh, far out de meeste lelijke Bull die ik ooit gezien heb.quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef nieslief het volgende:
Moet gewoon ff![]()
![]()
![]()
Mr. Lief: brrr wat een lelijke hond
Nieslief: legt geduldig het verhaal ui
Mr.Lief:Tssssk dat doe je toch niet. Beestje werd gewoon oud dat hoort erbij
![]()
Ja, waarom zou dat zijn? Het is volgens mij ook nog "the door into summer" van Heinlein.quote:
Ja, die is ook zo lief tegen Bullie.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Hij weet gewoon dat ie bij jullie een geweldig leven tegemoet gaat![]()
![]()
Kundun is ook echt een prachthond
Ja, best wel hé!quote:Op donderdag 14 januari 2010 23:30 schreef Dandilion het volgende:
bullie![]()
verdient wel een plekkie in het centrale honden foto topic
Ik lees; "het getal van het beest"quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat zijn? Het is volgens mij ook nog "the door into summer" van Heinlein.
Ik ook.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 08:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik lees; "het getal van het beest"
Dan weet je dat alvast voor als Mr. Niesstout oud wordtquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:54 schreef nieslief het volgende:
Moet gewoon ff![]()
![]()
![]()
Mr. Lief: brrr wat een lelijke hond
Nieslief: legt geduldig het verhaal ui
Mr.Lief:Tssssk dat doe je toch niet. Beestje werd gewoon oud dat hoort erbij
![]()
Als hij lief is (en dat geldt eigenlijk voor alles en iedereen) dan is hij gewoon te mooi voor woorden van lelijkheid.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook hoor, dat ik hem net zag....oh, far out de meeste lelijke Bull die ik ooit gezien heb.
Maar dat valt wel mee!
Is gewoon een SF boek hoor, niets bijzonders.quote:
Nee, Het getal van het beest, wel van dezelfde schrijver.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, waarom zou dat zijn? Het is volgens mij ook nog "the door into summer" van Heinlein.
Ja, P. had het andere boek alweer uit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Is gewoon een SF boek hoor, niets bijzonders.
[..]
Nee, Het getal van het beest, wel van dezelfde schrijver.
quote:
die kast is een luidsprekerquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:04 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de kast kijkt zo van :wtf, wie is dat"
quote:
Geweldig toch?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:07 schreef Strega het volgende:
Bullie z'n ogen gaan nu al een stuk beter.
Morgen is het pas een week geleden dat we hem gehaald hebben. Super dus!![]()
Hij eet ook als een slootgraver (kan ook wel wat vlees bij)
Hij doet het echt zo goed!
quote:Op zondag 17 januari 2010 16:29 schreef Pagan het volgende:
Luchtfietsen voor gevorderden.
[ afbeelding ]
OMGquote:Op zondag 17 januari 2010 16:29 schreef Pagan het volgende:
Luchtfietsen voor gevorderden.
[ afbeelding ]
Zucht.... er is maar een reden: omdat hij eigenlijk gewoon bij jullie hoordequote:Op woensdag 20 januari 2010 01:18 schreef Strega het volgende:
Gelukkig gaat Bullie nog steeds beter.
Hij is steeds zelfverzekerder, en tot nu toe geeft hij overdag keurig aan als hij eens extra moet plassen.
"s Nachts is hij sowieso zindelijk.
Hij is werkelijk een keurige, zeer bescheiden hond.
Wat voor ons z'n verhaal nog vreemder maakt, hij is lief, sociaal, niks mis mee.![]()
Blijft dus een vreems verhaal waarom hij weg moest.
Hier sluit ik me volledig bij aan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zucht.... er is maar een reden: omdat hij eigenlijk gewoon bij jullie hoorde
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zucht.... er is maar een reden: omdat hij eigenlijk gewoon bij jullie hoorde
Die eigenaar zal er dus te weinig op gelet hebben of Bullie het aangaf als hij eens een keertje extra moest...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:38 schreef elvhenk het volgende:
Wat een leukerd!Heel erg schetig. Hij kan dus best zijn plas ophouden, ik bedoel, als hij de hele nacht droog kan blijven, dan moet er dus een andere reden zijn waarom hij plaste bij de vorige eigenaar...
Wat heerlijk dat hij zo weer een zelfverzekerd bulletje wordtquote:Op woensdag 17 maart 2010 18:07 schreef Pagan het volgende:
Bullie gaat als een speer. Vandaag ben ik in de achtertuin bezig geweest, Bullie deed zijn best om net zo goed als de anderen voor mijn voeten te lopen. Vroeger deed hij dat niet, maar nu kan hij dat als de beste.
Zijn vieze, vaak droge ogen gaan al beter nu we hem er homeopathisch voor behandelen, hij is lekker op gewicht gekomen en kruipt gezellig op de bank bij Strega als ik er niet ben. Zijn eigen karakter komt steeds meer op de voorgrond nu hij zijn zelfvertrouwen hervind, en een schatje is het.![]()
[ afbeelding ]
ja he...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:26 schreef nokwanda het volgende:
Darn, wat duurt dat weekend opeens lang
Nou ja eigenlijk dat dus he....quote:Op woensdag 17 maart 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja he...![]()
ghehehe
kijk bullie eens opbloeien
quote:
Ik zeg DOEN, dan blijf jij ook maar gezellig slapenquote:Op zondag 4 april 2010 19:44 schreef nokwanda het volgende:
Ik moet zaterdag werken. Zou het verdorie bijna afzeggen
Als jullie na 22 april komen, kunnen jullie zelfs blijven slapen.quote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Zucht... ik ga met NokMANda samen wel een keer naar Bullie, Kundun, Tashi en Othello en de poezen Datura, Massimo, en de andere namen ben ik vergeten
Ik heb geen kooi voor je, maar kan eventueel wel een bench naast het bed zetten!quote:Op zondag 4 april 2010 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Zucht... ik ga met NokMANda samen wel een keer naar Bullie, Kundun, Tashi en Othello en de poezen Datura, Massimo, en de andere namen ben ik vergeten
quote:
Ja, en hij word steeds zelfverzekerder.quote:Op zondag 11 april 2010 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben elke keer weer ontroerd als ik Bullie zie. Kijk hem liggen
quote:Op zondag 11 april 2010 20:32 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, en hij word steeds zelfverzekerder.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Als jullie na 22 april komen, kunnen jullie zelfs blijven slapen.
Bed slaapt lekker, alleen je krijgt er een "bont" gezelschap bij!
quote:Op zondag 11 april 2010 19:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb geen kooi voor je, maar kan eventueel wel een bench naast het bed zetten!
Bullie vond ons haske leuk.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mooi!Hoe vond hij het bezoek met Cat en Tombo, spannend of ontspant hij wel?
Nee, hij vond het geweldig. Kwam gewoon uit zichzelf lekker naar ze toe.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat mooi!Hoe vond hij het bezoek met Cat en Tombo, spannend of ontspant hij wel?
Nou, hij had van spanning twee druppels urine verloren.quote:Op zondag 11 april 2010 20:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 april 2010 00:41 schreef Strega het volgende:
[..]
Nou, hij had van spanning twee druppels urine verloren.
uhuh, hij heeft altijd zo'n onschuldige goeiige kop "oh joepie vriendjesquote:Op maandag 12 april 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar het asiel dr mee, onzindelijk kreng!
Bullie is echt te schattig, dat koppie van m op die nieuwe foto weer
quote:Op maandag 12 april 2010 00:39 schreef Strega het volgende:
[..]
Nee, hij vond het geweldig. Kwam gewoon uit zichzelf lekker naar ze toe.
Hij is absoluut niet schuw ofzo.
Geef maar aan mij dan.quote:Op maandag 12 april 2010 08:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Naar het asiel dr mee, onzindelijk kreng!
Bullie is echt te schattig, dat koppie van m op die nieuwe foto weer
Ja, dat is echt een enorm pluspunt aan hem.quote:
Ow, wat lief!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:19 schreef Strega het volgende:
Zo, Bullie is verliefd!![]()
![]()
![]()
Op Rufus, ons jongste aanwinst, 7 weken, rood met een beetje wit, half pers.
Bullie is totaal ontroerd en geniet met volle teugen, van zijn KITTEN!
Ja, zal Pagan even aan z'n fototoestel trekken.quote:
Ah, goed om te horen zeg!quote:Op donderdag 20 mei 2010 12:27 schreef Strega het volgende:
En wat wij niet hadden verwacht......hij heeft een diepe vriendschap met Kundun ontwikkelt.
Twee blinden cq. slechtzienden bij elkaar.
Plassen? Dat doe je toch niet in huis? Dat doe je buitenquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, goed om te horen zeg!
En hoe gaat het met plassen?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:04 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Bullie's ogen gaan steeds beter!
Ik vind het altijd net lijken of zn pootjes afgehakt zijn ofzo, zo kort zijn zequote:Op vrijdag 25 juni 2010 19:04 schreef Pagan het volgende:
[ afbeelding ]
Bullie's ogen gaan steeds beter!
Vanwege zijn hoge leeftijd kregen we korting bij het asiel. Maar we hadden de kleine lettertjes niet gelezen.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het altijd net lijken of zn pootjes afgehakt zijn ofzo, zo kort zijn ze![]()
Maar wat een schatje toch![]()
![]()
Neuh! Ogentroost om zijn oogvocht aan te vullen, 2 verschillende homeopathische meds om zijn traanproductie/verstopte traanbuisjes weer op gang te krijgen.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef oh-oh het volgende:
Doen jullie niks als ogentroost met die oogjes?
Tis echt net een nieuwe hond gewoon he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Oew, dat deed Othello altijd.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:42 schreef Maes het volgende:
Bullieiig beter dan rotte vis, daar ligt Bob altijd in
Is 19 kilo en een borstomvang van bijna 70 cm. klein?quote:Op dinsdag 21 september 2010 14:33 schreef Pisces29 het volgende:
Bullienieuws![]()
Ah gos wat is het een klein moppie zo opgerold op het kussen, ik zou hem zo meenemen
Goed, alleen vttt even druppelen met ogentroost.quote:Op zondag 12 december 2010 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
BullienieuwsMet foto
![]()
Hoe gaat het met z'n oogjes?
He wat ergquote:
quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef Pagan het volgende:
Bullie is vandaag een jaar bij ons.
Hier ligt hij lekker met Midas op 1 kussen.
[ afbeelding ]
Geweldigquote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:07 schreef Pagan het volgende:
Bullie is vandaag een jaar bij ons.
Hier ligt hij lekker met Midas op 1 kussen.
[ afbeelding ]
Je hebt helemaal gelijk hoor Tombo.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik dacht de 9e!
Evengoed van harte gefeliciteerd
O Strega ik ga zeker duimenquote:Op woensdag 28 september 2011 18:53 schreef Strega het volgende:
Even een update van Bullie. Ik had gedacht te moeten melden dat Bullie er niet meer is.
Gisteren heeft Bullie een herseninfarct gehad. Hij kan niet mee staan, lopen enz.
We zijn bij de dierenarts geweest, hij heeft 2 injecties gehad, die binnen 48 uur resultaat moeten hebben, anders moet hij helaas alsnog inslapen.
We zijn nu 2 uur verder, na de injecties en ik meen een kleine verbetering te zien.
Die lieverd gaf geen kik, ook niet toen hij een katheter moest om z'n plas te controleren. Waarschijnlijk is zijn prostaat wat vergroot.
Toen we een uurtje thuis waren heeft hij, (weliswaar liggend), goed water gedronken.
Z'n hondensnack ging er ook goed in.
We hebben dus weer een klein beetje hoop.
Allemaal duimen alstublieft, dat de medicatie aanslaat.
Ik doe de hele dag an niks anders dan janken.
Owwwwwwquote:Op donderdag 29 september 2011 01:26 schreef Strega het volgende:
Nadat Bullie een kleine opleving leek te hebben, kon hij zo net alweer helemaal niet staan.
We zijn heel bang dat het een no go is.
Het is zo'n zielig klein hondje nu, die uit allemacht probeert.
Preciesquote:Op donderdag 29 september 2011 14:05 schreef oh-oh het volgende:
Het is ieg vooruitgang, dat is beter dan stabiel blijven of achteruitgang, go bullie
Zou het dan toch nog....?quote:Op donderdag 29 september 2011 12:43 schreef Pagan het volgende:
Kleine update: er zit wat verbetering in, hij kon niet meer staan, nu kan hij zelf overeind komen. Wel valt Bullie geregeld om, maar krabbelt dan zelf weer overeind. Het ziet er nog steeds hond-onwaardig uit, maar vergeleken met gisteren is dat al heel wat. Gelukkig heeft hij geen pijn en geniet van aandacht en lekkere hapjes.![]()
Straks bellen we even met de DA voor verder overleg, die zijn nu lunchen.
quote:
Yes, nou als ie ergens goed zit qua lekkere hapjes dan is het wel daaroquote:Op donderdag 29 september 2011 16:56 schreef Pagan het volgende:
De DA is erg tevreden over zijn vooruitgang. Hij hoeft geen medicijnen omdat hij niet misselijk is en een goede eetlust heeft. Zolang Bullie geen terugval krijgt gaan we gewoon door met rust, lekkere hapjes en TLC.
YEAH!quote:Op donderdag 29 september 2011 16:56 schreef Pagan het volgende:
De DA is erg tevreden over zijn vooruitgang. Hij hoeft geen medicijnen omdat hij niet misselijk is en een goede eetlust heeft. Zolang Bullie geen terugval krijgt gaan we gewoon door met rust, lekkere hapjes en TLC.
Slecht.quote:
O Pagan wat een moeilijke beslissing zal dat geweest zijn , maar wel de juiste.quote:
Dat! Bullie heeft een mooie laatste tijd gehadquote:Op vrijdag 30 september 2011 14:08 schreef Greys het volgende:
Dag lieve Bullie....
Ik ben zo blij dat je het nog zo heerlijk hebt gehad bij Pagan en Strega.
Slaap zacht
*slik*
quote:Op vrijdag 30 september 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
Nu ben je voor altijd bij de mensen die zoveel van je houden.
quote:Op vrijdag 30 september 2011 19:00 schreef Strega het volgende:
Ik had hem beloofd dat hij nooit meer hoefde te verhuizen.
Tja, jij weet hoe het voelt. Het is zo dubbel hé. Je wilt eigenlijk voor jezelf, maar het blijft zo'n pijn doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 20:04 schreef senesta het volgende:
Heel erg veel sterkte Strega en Pagan.
Ik voel echt enorm met jullie mee, ondanks dat je weet dat het voor hem beter is doet het toch heel erg veel pijn om zo'n beslissing te moeten nemen.
Maar hij heeft het echt zo enorm goed bij jullie gehad, met recht een gouden hondje in een gouden mandje
De kaart is van Ferrari_Rood en Ean.quote:Op maandag 3 oktober 2011 16:41 schreef Strega het volgende:
Lieverds van de SC bedankt voor de lieve Bullie kaart.
quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:59 schreef Strega het volgende:
Nu al weer een week zonder Bullie.
Ik blijf nog steeds zijn bakje en lekkertje pakken.
De honden zijn ook nog steeds van slag.
Veel sterktequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:59 schreef Strega het volgende:
Nu al weer een week zonder Bullie.
Ik blijf nog steeds zijn bakje en lekkertje pakken.
De honden zijn ook nog steeds van slag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |