Almelose vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
=================================================================================
Klik hier voor fotos van de meet
=================================================================================
[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2010 01:40:02 ]
EENSCHquote:
Ik heb gisteravond toen ik thuiskwam eerst een kwartier zitten kakkenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:38 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik bedacht me net dat ik al 5 dagen niet gescheten heb
yeah! \m/quote:
BOUNCEN IN DE CLUB!!quote:
Als ik nu m'n ogen dicht doe, val ik zo in slaap denk ik.quote:
Ik ookquote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef norich het volgende:
[..]
Als ik nu m'n ogen dicht doe, val ik zo in slaap denk ik.
Als je op bed zit/ligt is dat niet zo'n groot probleem toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:55 schreef norich het volgende:
[..]
Als ik nu m'n ogen dicht doe, val ik zo in slaap denk ik.
Maar ik heb nog bendes huiswerk, waar ik geen zin in hebquote:Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Als je op bed zit/ligt is dat niet zo'n groot probleem toch?
Dan kan je dat beter eerst doen jaquote:Op maandag 11 januari 2010 15:56 schreef norich het volgende:
[..]
Maar ik heb nog bendes huiswerk, waar ik geen zin in heb
Zal wel moeten ja. BAH. Ik wil vakantiequote:Op maandag 11 januari 2010 15:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dan kan je dat beter eerst doen ja
Ik ookquote:Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef norich het volgende:
[..]
Zal wel moeten ja. BAH. Ik wil vakantie
Ja idd ! Ze moeten dat gewoon goed verdelen. 26 weken vakantie, 26 weken schoolquote:Op maandag 11 januari 2010 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ook
Vakanties duren altijd te kort, schooljaren te lang
Ja, om en om een week ofzoquote:Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef norich het volgende:
[..]
Ja idd ! Ze moeten dat gewoon goed verdelen. 26 weken vakantie, 26 weken school
Geniaal!quote:
Da's niet gezond, honeyquote:Op maandag 11 januari 2010 15:38 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik bedacht me net dat ik al 5 dagen niet gescheten heb
Succesquote:Op maandag 11 januari 2010 16:07 schreef norich het volgende:
Ik ga denk ik toch maar eens een middagdutje doen
Dikke vette 1?quote:Op maandag 11 januari 2010 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's niet gezond, honey
Oh ja, dikke vette 1 kom er maar in
* -_Guitarist_- wacht op hetzelfde antwoordquote:Op maandag 11 januari 2010 16:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb me trouwens spierpijn johWat heb ik allemaal uitgevreten behalve bodychecks uitdelen, heerschen en bouncen?
Oja, jij had er ook last vanquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- wacht op hetzelfde antwoord
Nogal, en nog steedsquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, jij had er ook last van
Volgens mij nietquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zijn jullie besmet in de Stam ofzo
Ik heb al eens eerder iets in mn bier gehad, en dat was stukken andersquote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Of er moest iets in die 2 liter bier gezeten hebben
Whehehequote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder iets in mn bier gehad, en dat was stukken anders
vertel...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder iets in mn bier gehad, en dat was stukken anders
Ja maar jij bent ook een almeloer hequote:Op maandag 11 januari 2010 16:21 schreef Redbaron het volgende:
ik heb nergens last van?
jullie zijn niets gewend
Tja, dat krijg je als iemand een pilletje in je bier tieftquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als iemand een pilletje in je bier tieft
heb je t zelf op n zoepn gezet?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef Samzz het volgende:
Wat is het hier rustig
Ik zit nog in de trein, heb net te horen gekregen dat ik nog meer wijn in moet slaan.
Ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder een bad trip
Selma!quote:
Pikachuquote:Op maandag 11 januari 2010 18:14 schreef Robinhoo het volgende:
29 januari naar Amsterdam met VBL-forum. (ontstaan uit een rel van FOK VBL). Rumille en Damzkie gaan ook (als jullie die nog kennen).
\m/quote:
Ben al keer met hem naar Utrecht geweestquote:
Ja, dat heb je al een keer verteld. Pika is een schatjequote:Op maandag 11 januari 2010 18:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben al keer met hem naar Utrecht geweest
In het echt niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al een keer verteld. Pika is een schatje
Hij is toch niet zo'n relnicht als jij bent hequote:
Grapje, hij is heel braaf. Hij drinkt niet eens bier (en alcohol).quote:Op maandag 11 januari 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo'n relnicht als jij bent he
Dat zou ik toch zeggenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Grapje, hij is heel braaf. Hij drinkt niet eens bier (en alcohol).
Hoe obscuur?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
nog wat obscure powermetal opgepikt destijds, ik heb wel zin om weer te gaan.
Van alles, heb een cd van Steel Attack opgepikt, aardig wat singles van Maiden (en ook wat gewone albums voor heel weinig geld). Running wild nog wat albums.quote:
Dat verhaal ken ik inmiddelsquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Van alles, heb een cd van Steel Attack opgepikt, aardig wat singles van Maiden (en ook wat gewone albums voor heel weinig geld). Running wild nog wat albums.
Ze hadden ook één of andere gesigneerde van run to the hills, maar daar wou die gast 150 voor hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik inmiddels
quote:
Dat zou zelfs ik te veel vinden jaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ze hadden ook één of andere gesigneerde van run to the hills, maar daar wou die gast 150 voor hebben![]()
Iets teveel.
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik toch zeggenhij moet deze kant eens opkomen, alleen maar voetbal is zo ongezond.
Je bent al beter?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben uit bed!![]()
Nu lig ik op de bank
Nee, het gaat juist weer kutter, ook omdat ik bijna niks eet.. Maar ik wilde niet meer in bed liggen...quote:
Of Goldstrikequote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?
Maar hij drinkt helemaal geen alcoholquote:
Niks kwaad over Pikaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar hij drinkt helemaal geen alcohol![]()
Echt zo'n uni ventje
Damzkie is ook een leipe gozert. Maar die meet ik wel vaker
Je mag alleen komen als je minstens 10 verschillende drankjes drinkt.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?quote:
18 Februari bedoel je denk ik?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?
Dus lekker knokkenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Robinhoo het volgende:
Ja
Gezellig met heel veel mensen (lees: twente-supporters en werder bremen-supporters) in de stad.
Ohnee hoor.quote:
Nee, want ik ben er ook. En als ze gaan knokken ren ik hard gillend wegquote:
Trusten Sanquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Morgen weer onchristelijk vroeg opstaan
Tjuuuuus
goed bezig!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even 6 boterhammen naar binnen geschoven
Ik heb honger en ga ook zo brood eten.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even 6 boterhammen naar binnen geschoven
2 met ham en kaasquote:
Ja ik raakte het een beetje beuquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb honger en ga ook zo brood eten.![]()
Uitgestalkt btw?
Mij beu?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik raakte het een beetje beu![]()
Zeg ik dat dan!?quote:
Whehe dat mag ik hopen ja als je dochter 20 is!quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let wel op de PI he, dat je nu niet een of ander boos berichtje aan het typen bent
Anders zat er iets niet goed he.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whehe dat mag ik hopen ja als je dochter 20 is!
Misschien in de volgende Pafipoquote:Op maandag 11 januari 2010 23:03 schreef Robinhoo het volgende:
Kim en Samzzzzzzzzzzzz staan niet (helemaal) op de foto
Ja zonde hequote:Op maandag 11 januari 2010 23:03 schreef Robinhoo het volgende:
Kim en Samzzzzzzzzzzzz staan niet (helemaal) op de foto
Nu verraad je het zelfquote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was 16 toen Kim geboren werd.![]()
Maar goed, zullen we het NOOOOIT meer over mijn leeftijd hebben?Zelfs niet als ik jarig ben. Oke?
\m/quote:
Iddquote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Robinhoo het volgende:
Dat is toch niet zo oud Ratelslangetje... nergens om je voor te schamen hoor.
Tja, Markooo hequote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom staat de Almelose vlag als enige vlag in de OP?
just like bornequote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, Markooo he
Als ik de volgende mag/kan openen, zet ik de Bornse vlag erbij
[ afbeelding ]
Saai ding onnie?
Jullie wisten het toch al en ik wil niet dat Robin(?) denkt ik op mn 20e moeder werd en nu 40 ben ofzo.quote:
Verschrikkelijke kleur. Doet zeer aan mn ogenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, Markooo he
Als ik de volgende mag/kan openen, zet ik de Bornse vlag erbij
[ afbeelding ]
Saai ding onnie?
Jonkiequote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was 16 toen Kim geboren werd.![]()
Maar goed, zullen we het NOOOOIT meer over mijn leeftijd hebben?Zelfs niet als ik jarig ben. Oke?
Robin it is jup. Maar je ziet er nog heel jong uit hoor. Ik had je rond de 30 geschat, maar dat kon niet omdat ik wist hoe oud Kim isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jullie wisten het toch al en ik wil niet dat Robin(?) denkt ik op mn 20e moeder werd en nu 40 ben ofzo.
Want dat ben ik nietgodzijdank.
Dankquote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Robin it is jup. Maar je ziet er nog heel jong uit hoor. Ik had je rond de 30 geschat, maar dat kon niet omdat ik wist hoe oud Kim is
Een verslaafde is het!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een asbak op je been leggen
Baas.
Wat is daar baas aan?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een asbak op je been leggen
Baas.
Veel plezierquote:Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga de kroeg in, een biertje drinken. Morgen verder drinken op de Horecava![]()
Weetniet maar het ziet er geweldig uit.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom staat de Almelose vlag als enige vlag in de OP?
Ik heb toch ook niet met m gebektquote:
Volgens mij zette Nath dat ding trouwens op mn beenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ie er niet afvalt natuurlijk. Ofzo
Leugenaar!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet met m gebekt
Nu echt slapen![]()
Maar je zei dat je niks met mij te maken wou hebben omdat ik rooktequote:Op maandag 11 januari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu echt slapen![]()
Stiekem lurken hequote:Op maandag 11 januari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu echt slapen![]()
Preciesquote:
Oehhhquote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PreciesZe moet de volgende keer ook billekoek krijgen, net als jij!
Jij en San naast mekaar, billen bloot en actiequote:
Marko isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef Robinhoo het volgende:
Marko je lijkt me best een chille gast op die foto'sAlleen al dat je dit soort schorem in je huis laat natuurlijk...
playahquote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo is een grote knuffelbeer![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo is een grote knuffelbeer![]()
Ik moet jullie toch een beetje in de gaten houden?quote:
Wel neuken?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet jullie toch een beetje in de gaten houden?
@ Robin, ik zoen niet met rokers, ik ga wel met ze om
Hoezoquote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat heb ik allemaal toegelaten zaterdag avond
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:29 schreef Chr1st1aan het volgende:
Van die mensen die op elke foto " tof " doen
Alleen als hij bekend is met het fenomeen tanden poetsen. Ik walg van die asbaksmaakquote:
Hij is gewoon verdrietig omdat ie er niet bij wasquote:
Gewoon nieuwsgierig. Nu moet je snel gaan slapenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen als hij bekend is met het fenomeen tanden poetsen. Ik walg van die asbaksmaak
Why do you want to know?
Geen idee.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:36 schreef Robinhoo het volgende:
Oohja Ratelslangetje hoe oud denk je dat ik ben, (volgens mij heb ik het wel eens gezegd maja).
3 jaar jonger als je dochterquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
3 jaar jonger als je dochterMaar ik ben nu wel pleite
Precies!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is gewoon verdrietig omdat ie er niet bij was
quote:
Dé playerfoto van de avond, jajaquote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef Robinhoo het volgende:
PaFiPo:
Player slaat weer toe.
[ afbeelding ]
lelijker kon nietquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Zeund. Worttie nie mooier van
quote:
Late dienst vuilnisbak.quote:
trustuhquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef norich het volgende:
Het is hier zo ontiegelijk glad op de stoep/straat. En ik werd uitgelachen door paar van die kerls omdat ik half uitgleed
Hier in het verre zuiden helaas nog wel. Die sneeuw mag nu wel weg.quote:
orly? Mijn weg naar het station was weer dolle gladde pretquote:
jij zit in Maastricht hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:13 schreef norich het volgende:
[..]
Hier in het verre zuiden helaas nog wel. Die sneeuw mag nu wel weg.
Ik liep daarnet van Grotestraat Zuid naar AH en het was echt niet glad hoor. Maar ik draag dan ook goeie laarzen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:15 schreef J0ttem het volgende:
[..]
orly? Mijn weg naar het station was weer dolle gladde pret
(maarja, ik moet toch echt eens schoenen kopen met minder platte zolen)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:19 schreef Samzz het volgende:
Whoehoe, naar huis. Bah wat een kutdag.
Hahaha, hij is tofquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.instantrimshot.com \m/
Ik zie die plaatjes altijd op een ander forumquote:
Padoem tsjjjquote:
En daarom kon je neit op de meet komen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Op aanraden van vriendin en moeder toch maar langs de huisarts gegaan... Die schrok zich kapot
"Ik bel gelijk de KNO-arts, hier moet je echt vandaag nog aan geholpen worden"
Bleek dat ik een soort van groot gezwel in m'n keel had!
Ging die arts 3 keer met zo'n spuit in mijn mond om alles eruit te zuigen. Zeer joh!
Lolquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Op aanraden van vriendin en moeder toch maar langs de huisarts gegaan... Die schrok zich kapot
Ging die arts 3 keer met zo'n spuit in mijn mond om alles eruit te zuigen. Zeer joh!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Maarja, ik kan nou iig alweer mijn mond ver genoeg open doen om iets te eten!
Wow, klinkt niet gezondquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:39 schreef Oldenzaal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |