Ze hadden ook één of andere gesigneerde van run to the hills, maar daar wou die gast 150 voor hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik inmiddels
quote:
Dat zou zelfs ik te veel vinden jaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ze hadden ook één of andere gesigneerde van run to the hills, maar daar wou die gast 150 voor hebben![]()
Iets teveel.
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik toch zeggenhij moet deze kant eens opkomen, alleen maar voetbal is zo ongezond.
Je bent al beter?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben uit bed!![]()
Nu lig ik op de bank
Nee, het gaat juist weer kutter, ook omdat ik bijna niks eet.. Maar ik wilde niet meer in bed liggen...quote:
Of Goldstrikequote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?
Maar hij drinkt helemaal geen alcoholquote:
Niks kwaad over Pikaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar hij drinkt helemaal geen alcohol![]()
Echt zo'n uni ventje
Damzkie is ook een leipe gozert. Maar die meet ik wel vaker
Je mag alleen komen als je minstens 10 verschillende drankjes drinkt.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?quote:
18 Februari bedoel je denk ik?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |