Oja, jij had er ook last vanquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
* -_Guitarist_- wacht op hetzelfde antwoord
Nogal, en nog steedsquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Oja, jij had er ook last van
Volgens mij nietquote:Op maandag 11 januari 2010 16:17 schreef Ratelslangetje het volgende:
Zijn jullie besmet in de Stam ofzo
Ik heb al eens eerder iets in mn bier gehad, en dat was stukken andersquote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Volgens mij niet
Of er moest iets in die 2 liter bier gezeten hebben
Whehehequote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder iets in mn bier gehad, en dat was stukken anders
vertel...quote:Op maandag 11 januari 2010 16:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb al eens eerder iets in mn bier gehad, en dat was stukken anders
Ja maar jij bent ook een almeloer hequote:Op maandag 11 januari 2010 16:21 schreef Redbaron het volgende:
ik heb nergens last van?
jullie zijn niets gewend
Tja, dat krijg je als iemand een pilletje in je bier tieftquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als iemand een pilletje in je bier tieft
heb je t zelf op n zoepn gezet?quote:Op maandag 11 januari 2010 17:29 schreef Samzz het volgende:
Wat is het hier rustig
Ik zit nog in de trein, heb net te horen gekregen dat ik nog meer wijn in moet slaan.
Ik doe niet aan drugsquote:Op maandag 11 januari 2010 16:53 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Lijkt mij eerder een bad trip
Selma!quote:
Pikachuquote:Op maandag 11 januari 2010 18:14 schreef Robinhoo het volgende:
29 januari naar Amsterdam met VBL-forum. (ontstaan uit een rel van FOK VBL). Rumille en Damzkie gaan ook (als jullie die nog kennen).
\m/quote:
Ben al keer met hem naar Utrecht geweestquote:
Ja, dat heb je al een keer verteld. Pika is een schatjequote:Op maandag 11 januari 2010 18:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ben al keer met hem naar Utrecht geweest
In het echt niet.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat heb je al een keer verteld. Pika is een schatje
Hij is toch niet zo'n relnicht als jij bent hequote:
Grapje, hij is heel braaf. Hij drinkt niet eens bier (en alcohol).quote:Op maandag 11 januari 2010 18:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is toch niet zo'n relnicht als jij bent he
Dat zou ik toch zeggenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:46 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Grapje, hij is heel braaf. Hij drinkt niet eens bier (en alcohol).
Hoe obscuur?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Panzerknacker666 het volgende:
nog wat obscure powermetal opgepikt destijds, ik heb wel zin om weer te gaan.
Van alles, heb een cd van Steel Attack opgepikt, aardig wat singles van Maiden (en ook wat gewone albums voor heel weinig geld). Running wild nog wat albums.quote:
Dat verhaal ken ik inmiddelsquote:Op maandag 11 januari 2010 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Van alles, heb een cd van Steel Attack opgepikt, aardig wat singles van Maiden (en ook wat gewone albums voor heel weinig geld). Running wild nog wat albums.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |