Ze hadden ook één of andere gesigneerde van run to the hills, maar daar wou die gast 150 voor hebbenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik inmiddels
quote:
Dat zou zelfs ik te veel vinden jaquote:Op maandag 11 januari 2010 19:20 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ze hadden ook één of andere gesigneerde van run to the hills, maar daar wou die gast 150 voor hebben![]()
Iets teveel.
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou ik toch zeggenhij moet deze kant eens opkomen, alleen maar voetbal is zo ongezond.
Je bent al beter?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:49 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik ben uit bed!![]()
Nu lig ik op de bank
Nee, het gaat juist weer kutter, ook omdat ik bijna niks eet.. Maar ik wilde niet meer in bed liggen...quote:
Of Goldstrikequote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?
Maar hij drinkt helemaal geen alcoholquote:
Niks kwaad over Pikaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:17 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Maar hij drinkt helemaal geen alcohol![]()
Echt zo'n uni ventje
Damzkie is ook een leipe gozert. Maar die meet ik wel vaker
Je mag alleen komen als je minstens 10 verschillende drankjes drinkt.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Robinhoo het volgende:
Nee je mag hier toch alleen komen als je bier drinkt?
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?quote:
18 Februari bedoel je denk ik?quote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?
Jaquote:Op maandag 11 januari 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kom je 18 januari in Enschede mee tikken?
Dus lekker knokkenquote:Op maandag 11 januari 2010 21:23 schreef Robinhoo het volgende:
Ja
Gezellig met heel veel mensen (lees: twente-supporters en werder bremen-supporters) in de stad.
Ohnee hoor.quote:
Nee, want ik ben er ook. En als ze gaan knokken ren ik hard gillend wegquote:
Trusten Sanquote:Op maandag 11 januari 2010 22:07 schreef Samzz het volgende:
Ik ga te bed. Morgen weer onchristelijk vroeg opstaan
Tjuuuuus
goed bezig!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even 6 boterhammen naar binnen geschoven
Ik heb honger en ga ook zo brood eten.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, heb even 6 boterhammen naar binnen geschoven
2 met ham en kaasquote:
Ja ik raakte het een beetje beuquote:Op maandag 11 januari 2010 22:43 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb honger en ga ook zo brood eten.![]()
Uitgestalkt btw?
Mij beu?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ja ik raakte het een beetje beu![]()
Zeg ik dat dan!?quote:
Whehe dat mag ik hopen ja als je dochter 20 is!quote:
Nee hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let wel op de PI he, dat je nu niet een of ander boos berichtje aan het typen bent
Anders zat er iets niet goed he.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Whehe dat mag ik hopen ja als je dochter 20 is!
Misschien in de volgende Pafipoquote:Op maandag 11 januari 2010 23:03 schreef Robinhoo het volgende:
Kim en Samzzzzzzzzzzzz staan niet (helemaal) op de foto
Ja zonde hequote:Op maandag 11 januari 2010 23:03 schreef Robinhoo het volgende:
Kim en Samzzzzzzzzzzzz staan niet (helemaal) op de foto
Nu verraad je het zelfquote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was 16 toen Kim geboren werd.![]()
Maar goed, zullen we het NOOOOIT meer over mijn leeftijd hebben?Zelfs niet als ik jarig ben. Oke?
\m/quote:
Iddquote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Robinhoo het volgende:
Dat is toch niet zo oud Ratelslangetje... nergens om je voor te schamen hoor.
Tja, Markooo hequote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom staat de Almelose vlag als enige vlag in de OP?
just like bornequote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, Markooo he
Als ik de volgende mag/kan openen, zet ik de Bornse vlag erbij
[ afbeelding ]
Saai ding onnie?
Jullie wisten het toch al en ik wil niet dat Robin(?) denkt ik op mn 20e moeder werd en nu 40 ben ofzo.quote:
Verschrikkelijke kleur. Doet zeer aan mn ogenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tja, Markooo he
Als ik de volgende mag/kan openen, zet ik de Bornse vlag erbij
[ afbeelding ]
Saai ding onnie?
Jonkiequote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
Ik was 16 toen Kim geboren werd.![]()
Maar goed, zullen we het NOOOOIT meer over mijn leeftijd hebben?Zelfs niet als ik jarig ben. Oke?
Robin it is jup. Maar je ziet er nog heel jong uit hoor. Ik had je rond de 30 geschat, maar dat kon niet omdat ik wist hoe oud Kim isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jullie wisten het toch al en ik wil niet dat Robin(?) denkt ik op mn 20e moeder werd en nu 40 ben ofzo.
Want dat ben ik nietgodzijdank.
Dankquote:Op maandag 11 januari 2010 23:12 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Robin it is jup. Maar je ziet er nog heel jong uit hoor. Ik had je rond de 30 geschat, maar dat kon niet omdat ik wist hoe oud Kim is
Een verslaafde is het!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een asbak op je been leggen
Baas.
Wat is daar baas aan?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Robinhoo het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Een asbak op je been leggen
Baas.
Veel plezierquote:Op maandag 11 januari 2010 23:19 schreef ACT-F het volgende:
Ik ga de kroeg in, een biertje drinken. Morgen verder drinken op de Horecava![]()
Weetniet maar het ziet er geweldig uit.quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:05 schreef Robinhoo het volgende:
Waarom staat de Almelose vlag als enige vlag in de OP?
Ik heb toch ook niet met m gebektquote:
Volgens mij zette Nath dat ding trouwens op mn beenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat ie er niet afvalt natuurlijk. Ofzo
Leugenaar!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch ook niet met m gebekt
Nu echt slapen![]()
Maar je zei dat je niks met mij te maken wou hebben omdat ik rooktequote:Op maandag 11 januari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu echt slapen![]()
Stiekem lurken hequote:Op maandag 11 januari 2010 23:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu echt slapen![]()
Preciesquote:
Oehhhquote:Op maandag 11 januari 2010 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
PreciesZe moet de volgende keer ook billekoek krijgen, net als jij!
Jij en San naast mekaar, billen bloot en actiequote:
Marko isquote:Op maandag 11 januari 2010 23:25 schreef Robinhoo het volgende:
Marko je lijkt me best een chille gast op die foto'sAlleen al dat je dit soort schorem in je huis laat natuurlijk...
playahquote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo is een grote knuffelbeer![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Markooo is een grote knuffelbeer![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |